BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2023 - 17:19   quote  deeplink  
Heeft Mislintat ook een klusbedrijf of?
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:19 schreef Loetje het volgende:
Heeft Mislintat ook een klusbedrijf of?
Hij heeft al opdracht gegeven om de zaak te repareren voor het 100 voudige.
Hij zegt dat we maar dankbaar moeten zijn voor de wil het te fixen. XD
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:19 schreef Loetje het volgende:
Heeft Mislintat ook een klusbedrijf of?
Vast wel! Eruit samen met Lenderink en dat hoerige hockeytrutje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 17:22   quote  deeplink  
Jongens, ik heb misschien een andere gedachte dan vele van jullie. Sorry alvast als ik iemand kwets met het feit ik het geweldig vind dat dit nu eindelijk gebeurd.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2023 - 17:23   quote  deeplink  
Zou Steijn ook de verdediging hebben georganiseerd voor het hoofdgebouw? Want daar kwamen ze ook makkelijk doorheen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:23 schreef Loetje het volgende:
Zou Steijn ook de verdediging hebben georganiseerd voor het hoofdgebouw? Want daar kwamen ze ook makkelijk doorheen
Hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:23 schreef Loetje het volgende:
Zou Steijn ook de verdediging hebben georganiseerd voor het hoofdgebouw? Want daar kwamen ze ook makkelijk doorheen
Zou goed kunnen hahahahaha
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 17:27   quote  deeplink  
XD
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:23 schreef Loetje het volgende:
Zou Steijn ook de verdediging hebben georganiseerd voor het hoofdgebouw? Want daar kwamen ze ook makkelijk doorheen
Hahaha
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, ik heb misschien een andere gedachte dan vele van jullie. Sorry alvast als ik iemand kwets met het feit ik het geweldig vind dat dit nu eindelijk gebeurd.
Misschien dat nu iedereen wakker is geworden.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, ik heb misschien een andere gedachte dan vele van jullie. Sorry alvast als ik iemand kwets met het feit ik het geweldig vind dat dit nu eindelijk gebeurd.
Het is jammer genoeg noodzakelijk, om het één en ander in gang te zetten.
Ook een vorm van het gebrek aan bestuur, een goed bestuur had dit kunnen voorkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, ik heb misschien een andere gedachte dan vele van jullie. Sorry alvast als ik iemand kwets met het feit ik het geweldig vind dat dit nu eindelijk gebeurd.
Nee maar het is een logisch gevolg vanwege het hoerige bestuur, die moeten de eer aan zich zelf houden en er uit stappen.

En anders er uit trappen!
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Maar houdt wel rekening met giga boetes en bestraffingen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Heb begrepen dat feijenoord de wedstrijd nog vandaag wil uitspelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 september 2023 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:29 schreef Scout2 het volgende:
Maar houdt wel rekening met giga boetes en bestraffingen
valt over het algemeen wel mee toch?

Kijk wat er gebeurde bij feyenoord toen boze supporters het maasgebouw bestormde....
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2023 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heb begrepen dat feijenoord de wedstrijd nog vandaag wil uitspelen.
Slot wilde dat niet, toch?

Gaat sowieso niet gebeuren vandaag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 september 2023 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slot wilde dat niet, toch?

Gaat sowieso niet gebeuren vandaag
Idd zeker weten van niet, die zijn al weer onderweg naar Rotjeknor
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd zeker weten van niet, die zijn al weer onderweg naar Rotjeknor
Kan niet ouwe. Zitten opgesloten in de kleedkamer totdat de situatie rustig is. En die is nog allerzins rustig.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 17:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan niet ouwe. Zitten opgesloten in de kleedkamer totdat de situatie rustig is. En die is nog allerzins rustig.
Las dat om half ze het plein al schoongeveegd was, zal we weer meevallen nu?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:01 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Las dat om half ze het plein al schoongeveegd was, zal we weer meevallen nu?
En wat denk jij van het omliggende gebied?
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat denk jij van het omliggende gebied?
De opgekropte woede zit terecht heel diep.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat denk jij van het omliggende gebied?
Geen idee, zal zo erg niet meer zijn met de ME in de buurt.
Scout2
 Scout2 - zondag 24 september 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Beetje wegrennen voor de politie en ME meer is het niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:22 schreef Scout2 het volgende:
Beetje wegrennen voor de politie en ME meer is het niet.
Lul toch niet zo slap man!
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Mislintat schijnt tegen Jay Gorter gezegd te hebben, dat hij snel zijn basisplaats gaat verliezen. Sinds wanneer gaat een TD over de opstelling? Die smeerlap gaat continu zijn boekje te buiten. Weg met die lelijke vent.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap man!
Ach vriend, zo heeft iedereen zijn emoties.
Mijn vrouw kwam om een uur of vijf binnen en zag iets aan mijn gezicht. Krijg ik te horen "Ajax verloren zeker". Tja...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 september 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 19:26 schreef Pietje het volgende:
Mislintat schijnt tegen Jay Gorter gezegd te hebben, dat hij snel zijn basisplaats gaat verliezen. Sinds wanneer gaat een TD over de opstelling? Die smeerlap gaat continu zijn boekje te buiten. Weg met die lelijke vent.
Bijzonder ja. Vond Gorter de laatste tijd wel met meer vertrouwen keepen.
Slaat wel veel terug het veld in dus heel betrouwbaar vind ik hem helaas nog niet.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijzonder ja. Vond Gorter de laatste tijd wel met meer vertrouwen keepen.
Slaat wel veel terug het veld in dus heel betrouwbaar vind ik hem helaas nog niet.
Ben het helemaal met je eens hoor. Maar ja, dan krijg je Ramaj op doel, het vriendje van Mislintat. Ik heb geen idee wat die in zijn mars heeft.
p111
 p111 - zondag 24 september 2023 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijzonder ja. Vond Gorter de laatste tijd wel met meer vertrouwen keepen.
Slaat wel veel terug het veld in dus heel betrouwbaar vind ik hem helaas nog niet.
Nou die kut Duitser moet zijn bek houden en oprotten hij is de hoofdschuldige.Ik vind trouwens wel dat Gorter geen geschikte keeper is voor Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:37 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou die kut Duitser moet zijn bek houden en oprotten hij is de hoofdschuldige.Ik vind trouwens wel dat Gorter geen geschikte keeper is voor Ajax.
Ach p111, Jay Gorter is nog jong, hij leert elke dag nog bij. Ik heb wel vertrouwen in zijn ontwikkeling.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Nou Pietje, ik niet! Sorry man! Net zo kut als het bestuur en de RvC.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nou Pietje, ik niet! Sorry man! Net zo kut als het bestuur en de RvC.
We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn gap.
Gorter is nog heel jong en leert elke dag bij. Wat betreft RvC, bestuur etc. zijn we het wel eens.
AkaS
 AkaS - zondag 24 september 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Ik vond Ajax de stijgende lijn voortzetten. Het kan altijd beter, maar ik vond een duidelijke vooruitgang zichtbaar. En vergeet niet dat we qua voorbereiding mijlenver achterliggen op de andere ploegen.

Zoals gezegd geen slecht Ajax tot de 0-1 waar beide aankopen van Mislintat de mist ingingen. Zowel stuntalo als gaaei. Beide gingen hier de fout in en Sutalo nog wel iets meer. Die had er gewoon dicht op moeten blijven als rugdekking dan had Timber die pass niet kunnen geven.

De 0-2 was ook op een moment dat Ajax helemaal niet verkeerd speelde maar wederom een aankoop van Mislintat die zonder druk de fout in ging.

En de 0-3 was natuurlijk ook oliedom behale dat de restverdediging niet klopte was het een hele domme keuze om te schieten. En dat reken ik Steijn niet aan. Dit soort dingen hadden wij in de e-junioren al door dat je niet met zijn allen blind kunt aanvallen en voor de bal zijn. Echt oliedom en kan ik onmogelijk een trainer als Steijn aanrekenen met in ogenschouw nemende de korte voorbereiding, het korte samenspelen en in sommige gevallen de taalbarriere .

Daarom had ik ook gedacht en aangegeven om toch weer met Rensch verder te gaan... Maarja wie luistert er naar mij hahaha

Toch maar even heel snel Bogarde toevoegen nu...

Mislintat met Hendriks en van Halst eruit en een ieder die hier schuldig aan is.

Hopelijk is de boodschap die vandaag is afgegeven luid en duidelijk bij de rvc en die duitse oplichter binnengekomen!!!
pth
 pth - zondag 24 september 2023 - 22:36   quote  deeplink  
Het begin is er, die stink mof is ontslagen. Volgende etappe de hele totaal falende RVC er uit en die hockey rukeend. Ook Jantje van Halst optyfen, die kan het managen van de lokale frietkraam nog niet aan.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2023 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:36 schreef pth het volgende:
Het begin is er, die stink mof is ontslagen. Volgende etappe de hele totaal falende RVC er uit en die hockey rukeend. Ook Jantje van Halst optyfen, die kan het managen van de lokale frietkraam nog niet aan.
Ik ben er van overtuigd dat het niet blijft bij Mislintat.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2023 - 01:03   quote  deeplink  
Deze week vliegt Maurits Hendriks er nog uit. Daar ben ik van overtuigd.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 22:31 schreef AkaS het volgende:
Ik vond Ajax de stijgende lijn voortzetten. Het kan altijd beter, maar ik vond een duidelijke vooruitgang zichtbaar. En vergeet niet dat we qua voorbereiding mijlenver achterliggen op de andere ploegen.

Zoals gezegd geen slecht Ajax tot de 0-1 waar beide aankopen van Mislintat de mist ingingen. Zowel stuntalo als gaaei. Beide gingen hier de fout in en Sutalo nog wel iets meer. Die had er gewoon dicht op moeten blijven als rugdekking dan had Timber die pass niet kunnen geven.

De 0-2 was ook op een moment dat Ajax helemaal niet verkeerd speelde maar wederom een aankoop van Mislintat die zonder druk de fout in ging.

En de 0-3 was natuurlijk ook oliedom behale dat de restverdediging niet klopte was het een hele domme keuze om te schieten. En dat reken ik Steijn niet aan. Dit soort dingen hadden wij in de e-junioren al door dat je niet met zijn allen blind kunt aanvallen en voor de bal zijn. Echt oliedom en kan ik onmogelijk een trainer als Steijn aanrekenen met in ogenschouw nemende de korte voorbereiding, het korte samenspelen en in sommige gevallen de taalbarriere .

Daarom had ik ook gedacht en aangegeven om toch weer met Rensch verder te gaan... Maarja wie luistert er naar mij hahaha

Toch maar even heel snel Bogarde toevoegen nu...

Mislintat met Hendriks en van Halst eruit en een ieder die hier schuldig aan is.

Hopelijk is de boodschap die vandaag is afgegeven luid en duidelijk bij de rvc en die duitse oplichter binnengekomen!!!
Hoe kan je het tactische/rest verdediging Steijn niet kwalijk nemen ? Daarbij staan alle jongens zonder zelfvertrouwen te spelen... Zelfs met alle aankopen in het veld had het beter moeten staan dan gisteren...

En dat achterlopen qua voorbereiding vind ik echt een dooddoener kerel.. ik heb meer het idee dat Steijn dingen niet duidelijk krijgt aan de groep en juist hij zorgt voor tweedeling binnen de selectie ipv er 1 geheel van te maken..
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2023 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 01:03 schreef Loetje het volgende:
Deze week vliegt Maurits Hendriks er nog uit. Daar ben ik van overtuigd.
Dat verwacht ik ook. Zo niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2023 - 16:21   quote  deeplink  
Aanstaande woensdag om 14:00 uur spelen ze het duel uit. Duel van Ajax tegen Volendam is tot nader order uitgesteld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2023 - 16:27   quote  deeplink  
Ajax gaat niet akkoord met datum en tijd en overweegt juridische stappen. Mede doordat de wedstrijd tegen Volendam nu weer moet worden uitgesteld.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 september 2023 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:37 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou die kut Duitser moet zijn bek houden en oprotten hij is de hoofdschuldige.Ik vind trouwens wel dat Gorter geen geschikte keeper is voor Ajax.
Vind hem ook niet sterk genoeg. Maar wel iets beter dan in het begin. Maar slaat teveel terug het veld in of gaat er verkeerd naar toe.Geen zekerheidje Maar is ook lastig met die puinhoop voor je.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 september 2023 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax gaat niet akkoord met datum en tijd en overweegt juridische stappen. Mede doordat de wedstrijd tegen Volendam nu weer moet worden uitgesteld.
Ajax heeft er baat bij dat het duel voorlopig uitgesteld wordt.
Lopen nu te janken dat er voor woensdag al catering, beveiliging ect. ingehuurd is.

Dus ik snap wel dat alles beter is dan nu uitspelen.
Alleen Ajax heeft weinig te eisen op dit moment vind ik.
Hebben er een puinhoop van gemaakt en eigen publiek is verantwoordelijk voor het staken van de wedstrijd. Dan moet je maar op de blaren zitten ook.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 16:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind hem ook niet sterk genoeg. Maar wel iets beter dan in het begin. Maar slaat teveel terug het veld in of gaat er verkeerd naar toe.Geen zekerheidje Maar is ook lastig met die puinhoop voor je.
Puinhoop?

Het is eerder amateuristisch, ze moeten gewoon 2 man standard achter in houden.
Dit leren ze al bij de junioren, niet allemaal tegelijk willen aanvallen.

Moet zeggen dat het voetbal en aanvallen niet verkeerd ging
Hato speelde achter in ook niet verkeerd l, het waren de backs die verzaakten.

Dit alles is grotendeels afkomstig door Steyn

Je hebt Avila op de bank zitten die is verdedigend sterker dan Sosa en Salah Eddine.

Ziet Steyn dit niet?

En heeft hij die andere 2 Mikautadze en Gakpom al eens uit geprobeerd in de spits?

Brobbey kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen, een tikkie trug over 3 meter lukt hem al niet meer, laat staan inschieten.

Ook Gorter komt duidelijk te kort

Is Steyn wel een goede coach, ziet hij het wel, geeft hij het een en ander goed aan in het veld?
p111
 p111 - maandag 25 september 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 08:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoe kan je het tactische/rest verdediging Steijn niet kwalijk nemen ? Daarbij staan alle jongens zonder zelfvertrouwen te spelen... Zelfs met alle aankopen in het veld had het beter moeten staan dan gisteren...

En dat achterlopen qua voorbereiding vind ik echt een dooddoener kerel.. ik heb meer het idee dat Steijn dingen niet duidelijk krijgt aan de groep en juist hij zorgt voor tweedeling binnen de selectie ipv er 1 geheel van te maken..
Welke trainer kan een voetballer van een tweede liga in een week leren hoe je in de top van de eredivisie moet spelen,je ziet het aan Gaay die 2x de bal inleverd bij de tegenpartij,denk je soms dat Sein heeft gezegt,nou Gaay als je in paniek raakt geeft hem dan maar aan de tegenpartij ,DIT HEEFT NIKS MET DE TRAINER TE MAKEN.
p111
 p111 - maandag 25 september 2023 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Puinhoop?

Het is eerder amateuristisch, ze moeten gewoon 2 man standard achter in houden.
Dit leren ze al bij de junioren, niet allemaal tegelijk willen aanvallen.

Moet zeggen dat het voetbal en aanvallen niet verkeerd ging
Hato speelde achter in ook niet verkeerd l, het waren de backs die verzaakten.

Dit alles is grotendeels afkomstig door Steyn

Je hebt Avila op de bank zitten die is verdedigend sterker dan Sosa en Salah Eddine.

Ziet Steyn dit niet?

En heeft hij die andere 2 Mikautadze en Gakpom al eens uit geprobeerd in de spits?

Brobbey kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen, een tikkie trug over 3 meter lukt hem al niet meer, laat staan inschieten.

Ook Gorter komt duidelijk te kort

Is Steyn wel een goede coach, ziet hij het wel, geeft hij het een en ander goed aan in het veld?
Volgens mij kan Stein er niks aan doen dat hij middelmatige backs heeft,Rensch uit vorm,Gaay kk niveau en Sato is een prima aanvallende back maar verzaakt zijn verdedigende taken,Sala is nog niet goed genoeg en Vidal schijnt volgens allen Belgen kaarten pakker te zijn die niet kan opbouwen,dus ga er maar aanstaan als trainer,met een selectie tweedehands die hij net een week binnen heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 17:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij kan Stein er niks aan doen dat hij middelmatige backs heeft,Rensch uit vorm,Gaay kk niveau en Sato is een prima aanvallende back maar verzaakt zijn verdedigende taken,Sala is nog niet goed genoeg en Vidal schijnt volgens allen Belgen kaarten pakker te zijn die niet kan opbouwen,dus ga er maar aanstaan als trainer,met een selectie tweedehands die hij net een week binnen heeft.
Steyn kan er zeker niks aan doen maar hij moet wel zijn beste verdedigende back opstellen tegen een ploeg als Feijenoord, dit neem ik hem kwalijk.

Avila stond gewoon in de basis bij het Antwerp van Van Bommel, is een betere verdediger dan Salah Eddine en Sosa.

In eerste instantie staat hij daar om te verdedigen, er voor zorgen dat er niemand binnen dringt.

Is misschien niet zo goed maar heeft het temperament van Tagliafico.
En het opbouwen deed hij ook niet verkeerd.

Zijn niet voor niets kampioen geworden van België

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2023 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 17:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Welke trainer kan een voetballer van een tweede liga in een week leren hoe je in de top van de eredivisie moet spelen,je ziet het aan Gaay die 2x de bal inleverd bij de tegenpartij,denk je soms dat Sein heeft gezegt,nou Gaay als je in paniek raakt geeft hem dan maar aan de tegenpartij ,DIT HEEFT NIKS MET DE TRAINER TE MAKEN.
Een speler vertrouwen geven en duidelijke opdrachten geven is niet aan de trainer ?

Als jij al met poep in de broek het veld op moet omdat de trainer de aankopen al half heett afgebrand, probeer dan maar goed te voetballen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2023 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 17:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax heeft er baat bij dat het duel voorlopig uitgesteld wordt.
Lopen nu te janken dat er voor woensdag al catering, beveiliging ect. ingehuurd is.

Dus ik snap wel dat alles beter is dan nu uitspelen.
Alleen Ajax heeft weinig te eisen op dit moment vind ik.
Hebben er een puinhoop van gemaakt en eigen publiek is verantwoordelijk voor het staken van de wedstrijd. Dan moet je maar op de blaren zitten ook.
Ja natuurlijk is dat allemaal al geregeld. Of dacht je dat ze dinsdag pas de planning maken voor een wedstrijd die op woensdagavond staat gepland? En Ajax heeft wel degelijk te eisen. Staat gewoon in de reglementen hoe en wat. Daarnaast zijn er vergelijkbare situaties. Lig meer dubbel van die hypocriete kakkerlakken die situaties als afgelopen jaar met het aanstekerincident of andere incidenten waarbij ze zelf het Maasgebouw aanvielen ineens vergeten zijn
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2023 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijzonder ja. Vond Gorter de laatste tijd wel met meer vertrouwen keepen.
Slaat wel veel terug het veld in dus heel betrouwbaar vind ik hem helaas nog niet.
Gorter heeft iedere wedstrijd domme fouten gemaakt. Hoezo met meer vertrouwen keepen?
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Puinhoop?

Het is eerder amateuristisch, ze moeten gewoon 2 man standard achter in houden.
Dit leren ze al bij de junioren, niet allemaal tegelijk willen aanvallen.

Moet zeggen dat het voetbal en aanvallen niet verkeerd ging
Hato speelde achter in ook niet verkeerd l, het waren de backs die verzaakten.

Dit alles is grotendeels afkomstig door Steyn

Je hebt Avila op de bank zitten die is verdedigend sterker dan Sosa en Salah Eddine.

Ziet Steyn dit niet?

En heeft hij die andere 2 Mikautadze en Gakpom al eens uit geprobeerd in de spits?

Brobbey kan nog geen bal fatsoenlijk aannemen, een tikkie trug over 3 meter lukt hem al niet meer, laat staan inschieten.

Ook Gorter komt duidelijk te kort

Is Steyn wel een goede coach, ziet hij het wel, geeft hij het een en ander goed aan in het veld?
Hato stond gisteren ook heel slecht bij met name de 2-0. Ook
Tegen Marseille veel fouten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u









0.0096540