BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 18:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Steyn kan er zeker niks aan doen maar hij moet wel zijn beste verdedigende back opstellen tegen een ploeg als Feijenoord, dit neem ik hem kwalijk.

Avila stond gewoon in de basis bij het Antwerp van Van Bommel, is een betere verdediger dan Salah Eddine en Sosa.

In eerste instantie staat hij daar om te verdedigen, er voor zorgen dat er niemand binnen dringt.

Is misschien niet zo goed maar heeft het temperament van Tagliafico.
En het opbouwen deed hij ook niet verkeerd.

Zijn niet voor niets kampioen geworden van België
Steijn kan er heel veel aan doen. Wat dacht je van in deze fase met alle ellende gewoon iets behoudener starten.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2023 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat allemaal al geregeld. Of dacht je dat ze dinsdag pas de planning maken voor een wedstrijd die op woensdagavond staat gepland? En Ajax heeft wel degelijk te eisen. Staat gewoon in de reglementen hoe en wat. Daarnaast zijn er vergelijkbare situaties. Lig meer dubbel van die hypocriete kakkerlakken die situaties als afgelopen jaar met het aanstekerincident of andere incidenten waarbij ze zelf het Maasgebouw aanvielen ineens vergeten zijn
Ach ja. Zo reageren wij ook allemaal als er daar iets gebeurt toch. Dan roepen wij ook allemaal moord en brand.

Wat ze daar doen moeten ze zelf weten, Ajax moet naar zichzelf kijken en zich helemaal kapot schamen voor wat er allemaal gebeurt en aan de hand is.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2023 - 20:47   quote  deeplink  
Ik hoop echt zo dat Alex Kroes er werkelijk alles aan gaat doen om zijn maatje Overmars terug te halen. Met Kroes, Geelen en Overmars heb ik er oprecht weer vertrouwen in en is het DNA van Ajax volgend seizoen terug.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2023 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Steijn kan er heel veel aan doen. Wat dacht je van in deze fase met alle ellende gewoon iets behoudener starten.
Zeker eens. Als je zo verdedigd, moet je meer zekerheid inbouwen daar.

Plus en dat vind ik heel kwalijk, gister was het gewoon een strijd van Steijn naar Mislintat. Anders kan ik die wissels niet noemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Steijn kan er heel veel aan doen. Wat dacht je van in deze fase met alle ellende gewoon iets behoudener starten.
Eens..
Dat laat ik weten toch, liet ik in een eerder stadium weten

Iedereen liep naar voren, er moet minimaal 2man achter blijven laat ik weten.

Ze liepen direct in het mes, tja dan geef je de goals weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens. Als je zo verdedigd, moet je meer zekerheid inbouwen daar.

Plus en dat vind ik heel kwalijk, gister was het gewoon een strijd van Steijn naar Mislintat. Anders kan ik die wissels niet noemen.
Klopt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 september 2023 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Hato stond gisteren ook heel slecht bij met name de 2-0. Ook
Tegen Marseille veel fouten.
Hij werd kinderlijk uitgekapt, maar wat verwacht je verdedigend van een 17 jarige, dat hij foutloos speelt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens. Als je zo verdedigd, moet je meer zekerheid inbouwen daar.

Plus en dat vind ik heel kwalijk, gister was het gewoon een strijd van Steijn naar Mislintat. Anders kan ik die wissels niet noemen.
Eens... En juist dat stoort me enorm...

Die jongens worden openlijk door Steijn de grond in gebrand en supporters verwachten dat ze laten zien wat ze daadwerkelijk kunnen ?

Bekijk de beelden ( ja YouTube ) van de aankopen en ze zijn geen schim wat je daar ziet.. ik geloof nooit dat ze zich laten zien zoals ze kunnen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2023 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Steijn kan er heel veel aan doen. Wat dacht je van in deze fase met alle ellende gewoon iets behoudener starten.
Eens
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 14:21   quote  deeplink  
Goeie lange bal telkens... En de veldbezetting wederom kut... Ohja en een spits op 10 zetten die geen 10 is omdat het puur een afmaker is die in de 16 op moet duiken
Jaccio
 Jaccio - woensdag 27 september 2023 - 14:28   quote  deeplink  
Owja das waar ook, de marteling moet nog afgemaakt worden. Is het nog erger geworden?
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 14:36   quote  deeplink  
Wieffer net zo vrij als afgelopen zondag... Hier heeft Steijn dus niks tegen kunnen vinden ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 14:38   quote  deeplink  
Tahirovic was 1 van de betere in de voorbereiding, en zou nu niks meer kunnen ?
Nu wel Avila ipv Salah ?

Snel schoonschip maken en een trainer aanstellen die neutraal is... Lijkt me voor alle partijen het beste...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 14:50   quote  deeplink  
Ik heb het nu ook wel gehad met Steyn, al heb ik het niet gezien.
Wederom een marteling op het werk met al die kut Feijenoorders
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik heb het nu ook wel gehad met Steyn, al heb ik het niet gezien.
Wederom een marteling op het werk met al die kut Feijenoorders
Steijn heeft het niet joh,

Voor nu mits iedereen fit:

Forbs. Akpom. Taylor

Bergwijn

Tahirovic Vos

Avila Hato Sutalo Rensch/Gaaij
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 15:08   quote  deeplink  
Interview van Berghuis zegt genoeg... Er is genoeg kwaliteit met ieder zijn eigen wapen...
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:
Interview van Berghuis zegt genoeg... Er is genoeg kwaliteit met ieder zijn eigen wapen...
Berghuis is een overschatte voetballer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:
Interview van Berghuis zegt genoeg... Er is genoeg kwaliteit met ieder zijn eigen wapen...
Wie dan als trainer, want ik ben nu volledig klaar met Steyn.

De spelers lopen totaal zonder zelfvertrouwen over het veld, mede door alle gebeurtenissen weliswaar maar onze club is naar de kloten door een stelletje amateurs
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 september 2023 - 15:38   quote  deeplink  
Steijn out! Sorry hoor, maar als je zelfs die 35 minuten niet het team aan het voetballen krijgt is het overwicht gewoon niet aanwezig!
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie dan als trainer, want ik ben nu volledig klaar met Steyn.

De spelers lopen totaal zonder zelfvertrouwen over het veld, mede door alle gebeurtenissen weliswaar maar onze club is naar de kloten door een stelletje amateurs
Gallardo ? Zolang ze maar niet met Cocu aankomen kakken 🤣
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Steijn out! Sorry hoor, maar als je zelfs die 35 minuten niet het team aan het voetballen krijgt is het overwicht gewoon niet aanwezig!
Voetbal is nog tot daar aan toe, maar dat ze identiek zo het veld op gaan en wederom alles en iedereen zo vrij laat heb je echt het tactische vermogen van een dropveter...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 september 2023 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie dan als trainer, want ik ben nu volledig klaar met Steyn.

De spelers lopen totaal zonder zelfvertrouwen over het veld, mede door alle gebeurtenissen weliswaar maar onze club is naar de kloten door een stelletje amateurs
Steijn doet ook maar wat lijkt het. Hij zegt altijd wel goede dingen maar lijkt het niet op de groep over te kunnen brengen.

Edin brengen ipv Avila en dan nu weer wisselen voor Akpom.
Gaaei is ook wel gesloopt nu maar Rensch is ook niks.

Selectie is ook gewoon totaal uit balans je koopt voor 20 miljoen 2 linksbacks maar je hebt geen rechtsbuiten.

Mislintat heeft er een puinhoop/prestige zaak van gemaakt voor zijn eigen ego.
En Steijn zit nu met de gebakken peren.

Vind het moeilijk want krijgt een andere trainer dit wel aan de praat?
Waarschijnlijk voor de spelers wel beter voor het vertrouwen.
Steijn heeft zich wel negatief uitgelaten over de aankopen van Sven.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 september 2023 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Voetbal is nog tot daar aan toe, maar dat ze identiek zo het veld op gaan en wederom alles en iedereen zo vrij laat heb je echt het tactische vermogen van een dropveter...
Slappe zakken inderdaad liepen er verslagen bij. Alle ballen gingen lang maar ook daar liep niemand.

Je hebt ook nog wat lastige potjes voor de boeg en iedereen weet dat Ajax nu te pakken is.

Enig voordeel is dat Ajax nog wat centen heeft en daardoor sneller weer een ploeg op de been kan krijgen die er wel weer staat.

Dit Feyenoord heeft er ook jaren over gedaan om hier te komen.
Die hadden niets tot weinig te besteden.
Slot is wel echt een goede trainer daar begint het mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Steijn out! Sorry hoor, maar als je zelfs die 35 minuten niet het team aan het voetballen krijgt is het overwicht gewoon niet aanwezig!
Ik ben er ook klaar mee, we staan gewoon voor schandaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Steijn doet ook maar wat lijkt het. Hij zegt altijd wel goede dingen maar lijkt het niet op de groep over te kunnen brengen.

Edin brengen ipv Avila en dan nu weer wisselen voor Akpom.
Gaaei is ook wel gesloopt nu maar Rensch is ook niks.

Selectie is ook gewoon totaal uit balans je koopt voor 20 miljoen 2 linksbacks maar je hebt geen rechtsbuiten.

Mislintat heeft er een puinhoop/prestige zaak van gemaakt voor zijn eigen ego.
En Steijn zit nu met de gebakken peren.

Vind het moeilijk want krijgt een andere trainer dit wel aan de praat?
Waarschijnlijk voor de spelers wel beter voor het vertrouwen.
Steijn heeft zich wel negatief uitgelaten over de aankopen van Sven.
Is toch duidelijk, dan nog liever Heitinga of broertjes de Boer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 16:56   quote  deeplink  
Steyn is net als alle spelers binnen gehaald door Mislintat, het zeg mij genoeg dat die gast er geen kijk op had
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 16:59   quote  deeplink  
Maar slot heeft wel bewezen met nobodys het maximale eruit te kunnen halen... Het lukt stein nog niet eens met internationals..
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gallardo ? Zolang ze maar niet met Cocu aankomen kakken 🤣
Geef die man gvd een kans tot de winterstop,hoe kan je dit zooitje in 3 dagen in enen aan het voetballen krijgen,eerst zelf vertrouwen kweken,en niet meer 80 balletjes terug (angst) als je dit langzaam er uit krijgt ga je vanzelf beter voetballen.Ook onze keeper is gewoon een onstabielefacor in het doel,laat die Duitser het maar is bewijzen hij oogt veel relaxter dat kan al een stap zijn.
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2023 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Geef die man gvd een kans tot de winterstop,hoe kan je dit zooitje in 3 dagen in enen aan het voetballen krijgen,eerst zelf vertrouwen kweken,en niet meer 80 balletjes terug (angst) als je dit langzaam er uit krijgt ga je vanzelf beter voetballen.Ook onze keeper is gewoon een onstabielefacor in het doel,laat die Duitser het maar is bewijzen hij oogt veel relaxter dat kan al een stap zijn.
De slechtste competitiestart ooit voor Ajax en meneer moet tot aan de winter krijgen?
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Steyn is net als alle spelers binnen gehaald door Mislintat, het zeg mij genoeg dat die gast er geen kijk op had
Zoals Berghuis al zegt er is kwaliteit genoeg...
Ik denk oprecht dat alle aankopen een dikke middelvinger hebben naar Steijn door zijn uitspraken, en zo te horen ook de bestaande spelers die vraagtekens hebben...

Zoals al zei, laten we alsjeblieft gewoon op 0 beginnen
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:59 schreef nummer10 het volgende:
Maar slot heeft wel bewezen met nobodys het maximale eruit te kunnen halen... Het lukt stein nog niet eens met internationals..
Slot heeft daar de tijd voor gehad,in de eerste periode vorig seizoen best wel punten laten liggen.En meneer Slot heeft zelf mogen bepalen welke spelers er kwamen,die ook in zijn spelletje pasten.Dat pressie voetbal en een ongelofelijke conditie is zijn kracht en dat soort spelers heeft hij gekocht.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De slechtste competitiestart ooit voor Ajax en meneer moet tot aan de winter krijgen?
Precies dat ! Dit heeft echt niet enkel met de aankopen te maken..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 16:59 schreef nummer10 het volgende:
Maar slot heeft wel bewezen met nobodys het maximale eruit te kunnen halen... Het lukt stein nog niet eens met internationals..
Een trainer als Slot zijn niet op 1 hand te tellen, is verbaal goed, is tactisch goed, maakt spelers beter.
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Hoe kan het dat je al 2 jaar geen rechter spits hebt,alleen een aankomend talent wat het niet bracht.Ook dat Stein zijn schuld ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De slechtste competitiestart ooit voor Ajax en meneer moet tot aan de winter krijgen?
Inderdaad ik ben er helemaal klaar mee
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Slot heeft daar de tijd voor gehad,in de eerste periode vorig seizoen best wel punten laten liggen.En meneer Slot heeft zelf mogen bepalen welke spelers er kwamen,die ook in zijn spelletje pasten.Dat pressie voetbal en een ongelofelijke conditie is zijn kracht en dat soort spelers heeft hij gekocht.
Nu toch ook weer met de nieuwe spelers, bekijk de wedstrijd om de JC schaal en hoe het team er nu voor staat.
Is duidelijk toch
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Slot heeft daar de tijd voor gehad,in de eerste periode vorig seizoen best wel punten laten liggen.En meneer Slot heeft zelf mogen bepalen welke spelers er kwamen,die ook in zijn spelletje pasten.Dat pressie voetbal en een ongelofelijke conditie is zijn kracht en dat soort spelers heeft hij gekocht.
Dat was onder Arnesen nog niet zo he.. en ook toen zag je tenminste hoe die wou voetballen
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:07 schreef p111 het volgende:
Hoe kan het dat je al 2 jaar geen rechter spits hebt,alleen een aankomend talent wat het niet bracht.Ook dat Stein zijn schuld ?
Concenciao was niet goed genoeg..

Regeer vos unuvar en zo nog een aantal talenten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 september 2023 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Concenciao was niet goed genoeg..

Regeer vos unuvar en zo nog een aantal talenten
De dader...Mislintat
hjf
 hjf - woensdag 27 september 2023 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De slechtste competitiestart ooit voor Ajax en meneer moet tot aan de winter krijgen?
En wie moet volgens jou het dan gaan overnemen?
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

De slechtste competitiestart ooit voor Ajax en meneer moet tot aan de winter krijgen?
Ja of jij moet iemand weten die dit zooitje in 2 dagen tijd aan het voetballen krijgt.
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Concenciao was niet goed genoeg..

Regeer vos unuvar en zo nog een aantal talenten
Zowel Unuvar/Regeer/Concecaio zijn/waren nog niet goed geboeg,Vos was verder die hoefde ook niet weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 september 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De dader...Mislintat
Omdat Steijn ze niet goed genoeg vond is het mislintat zijn schuld ? Vreemd
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 17:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Zowel Unuvar/Regeer/Concecaio zijn/waren nog niet goed geboeg,Vos was verder die hoefde ook niet weg.
Waren niet goed genoeg volgens steijn indd... Die hadden nu echt niet misstaan..

En weet je wat het is.. als ik enigzins iets had gezien van structuur (wat je zelfs bij de amateurs meer ziet) had ik kunnen zeggen nou vooruit..

Maar als ik dan een Berghuis hoor twijfelen of op vraag of de trainer wel geschikt is en Berghuis aangeeft dat er echt genoeg kwaliteit zit in de aankopen vraag ik me af of dit niet komt door het openlijk afvallen van de aankopen...

Besef, slechtste Ajax in 60 jaar... Dat ligt echt niet enkel aan de td of de aankopen..

Zelfs de boer in een onrustige periode met minder materiaal deed het beter..
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat Steijn ze niet goed genoeg vond is het mislintat zijn schuld ? Vreemd
Nou niet alleen Steijn alle Ajax kenners en alle fans vonden het een zooitje sub/voetballers dus heeft Stein toch gelijk en Misletat heeft ze gekocht dus wie zijn schuld is het dan ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou niet alleen Steijn alle Ajax kenners en alle fans vonden het een zooitje sub/voetballers dus heeft Stein toch gelijk en Misletat heeft ze gekocht dus wie zijn schuld is het dan ?
Geen enkele aankoop krijgt vertrouwen van de trainer en werden op voorhand al afgebrand door hem, en dan kom je erin terwijl er echt 0 duidelijkheid is en loszand. denk je dan werkelijk dat je zulke jeugdige jongens er zo ff staan? Neejoh

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1154212/vernietigende-kritiek-steijn-slechtste-ajax-trainer-die-je-je-kan-voorstellen.html

De kritieken zeggen genoeg...

Kan iemand mij overigens vertellen waarom wieffer wederom zo vrij stond ? Als je dit in 2.5 dag niet voor elkaar kan krijgen dat dit niet gebeurt ben je niet capabel genoeg lijkt me als je spelers hebt op het middenveld als Taylor, boomen en vos..
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 18:45   quote  deeplink  
Stein heeft geen voorbereiding gehad, hij moest Berghuis missen raakte Rulli en Kudus kwijt en Brobbey en Tylor bij de EK jeugd ,en hij had maar een halve selectie tot zijn beschikking ivm interland periode ,hij heeft vorige week na de interland periode pas iedereen binnen gekregen en heeft van de eerste 4 comp/wedstrijde er 3 uitgespeeld en dat alles met dat vreemdelingen legioen die hij amper tot niet kon en waarvan de helft niet het Ajax niveau heeft,lijkt mij niet zo moeilijk dat dit dus de slechtste competitie start is.Ik moet ook zeggen dat ik niet zon gauw een verbetering zie komen,je zit in een bloed drukke periode en ik zie ook delen van wedstrijden dat zij kansen creeren maar niet afmaken,als je de kansen tegen Excelcior afmaakt win je die wedstrijd op je sloffen,ook tegen Feyenoord in het begin krijg je kansen,en net zo als tegen Marseile sta j met 2-0 voor en geef je zo makkelijk gewoon de doelpunten weg (ook Gorter geeft je achterhoede geen zelfvertrouwen) 2x niet sterk gekeept tegen Marseilleals. je geeft tegen Feyenoord Gaaey 2x gewoon een bal gegeven aan Giminez ,wat kun je als trainer daar tegen doen zelfs bij van Gaal had dat kunnen gebeuren ,ik wacht het af maar ik vind terecht dat Steijn even wat meer respijt mag hebben.
p111
 p111 - woensdag 27 september 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen enkele aankoop krijgt vertrouwen van de trainer en werden op voorhand al afgebrand door hem, en dan kom je erin terwijl er echt 0 duidelijkheid is en loszand. denk je dan werkelijk dat je zulke jeugdige jongens er zo ff staan? Neejoh

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1154212/vernietigende-kritiek-steijn-slechtste-ajax-trainer-die-je-je-kan-voorstellen.html

De kritieken zeggen genoeg...

Kan iemand mij overigens vertellen waarom wieffer wederom zo vrij stond ? Als je dit in 2.5 dag niet voor elkaar kan krijgen dat dit niet gebeurt ben je niet capabel genoeg lijkt me als je spelers hebt op het middenveld als Taylor, boomen en vos..
Wie is weiffer die overschatte middenvelder die per abuis bij het ned/team kwam en nu weer met beide benen op de grond staat.
O ja dan kom je met een stukje van voetbal primeur,waar mensen comm/geven op de laatste 35 minuten na 2 dagen na het drama van Zondag,Stein had zijn toverstokje vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 september 2023 door p111 --
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2023 - 18:45 schreef p111 het volgende:
Stein heeft geen voorbereiding gehad, hij moest Berghuis missen raakte Rulli en Kudus kwijt en Brobbey en Tylor bij de EK jeugd ,en hij had maar een halve selectie tot zijn beschikking ivm interland periode ,hij heeft vorige week na de interland periode pas iedereen binnen gekregen en heeft van de eerste 4 comp/wedstrijde er 3 uitgespeeld en dat alles met dat vreemdelingen legioen die hij amper tot niet kon en waarvan de helft niet het Ajax niveau heeft,lijkt mij niet zo moeilijk dat dit dus de slechtste competitie start is.Ik moet ook zeggen dat ik niet zon gauw een verbetering zie komen,je zit in een bloed drukke periode en ik zie ook delen van wedstrijden dat zij kansen creeren maar niet afmaken,als je de kansen tegen Excelcior afmaakt win je die wedstrijd op je sloffen,ook tegen Feyenoord in het begin krijg je kansen,en net zo als tegen Marseile sta j met 2-0 voor en geef je zo makkelijk gewoon de doelpunten weg (ook Gorter geeft je achterhoede geen zelfvertrouwen) 2x niet sterk gekeept tegen Marseilleals. je geeft tegen Feyenoord Gaaey 2x gewoon een bal gegeven aan Giminez ,wat kun je als trainer daar tegen doen zelfs bij van Gaal had dat kunnen gebeuren ,ik wacht het af maar ik vind terecht dat Steijn even wat meer respijt mag hebben.
Niet scoren, slecht verdedigen, tactisch onvermogen, zijn zaken die zowel met de kwaliteiten van de spelers als met de kwaliteiten van de trainer te maken hebben.
Scout2
 Scout2 - woensdag 27 september 2023 - 18:51   quote  deeplink  
Dat gaat nu al een tijdje structureel zo,..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Feyenoord; zondag 24-9-2023 om 14:30u









0.0105071