BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
ja hij heeft helemaal gelijk zonder huub stelt de gouden kooi helemaal niets voor ....dat is het zelfde als een vijver zonder kikker in dit geval een driftkikker

valt het niet op dat beetje bij beetje de NLers hierheen komen? dat kan een paar oorzaken hebben
A: ze verliezen teveel leden
B: ze komen hier kijken hoe je kan discussiëren zonder meteen een ban te krijgen
C: ze vinden het geen moer aan op NL
ciska
 ciska - zaterdag 03 mei 2008 - 18:15   quote  deeplink  
boudewijn laat ik het nou helemaal met je eens zijn jou filmpje klopt tenminste
djen
 djen - zaterdag 03 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:13 schreef lijntje het volgende:
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
kijk dat is het verschil op nowlive mogen ze het niet, doen ze t hier maar ga jij nu maar voor je hoerenloper stemmen dus datte..ben blij met de niet streamers waar er duizenden van zijn die dus kotsen van jouw huubje ..gisteren kreeg brain en amanda een brief van iemand met een dwarsleasie zoiets dat jouw huubje iemand gund is het niet in en in triest, dat zulke mensen met een hoop verdriet naar dat walgelijke ventje zitten te kijken ?? en dan nog niet te hebben de mensen met kanker onder ons ,snap niet dat je daar fan van kunt zijn ..maar goed zegt meer over jouw ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door djen --
djen
 djen - zaterdag 03 mei 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
nee dan was al die agressie een stuk minder of het was er niet heb het een tijdje gezien!! tot huubertje weer terug kwam die maakt de duivel in je los

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door djen --
djen
 djen - zaterdag 03 mei 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:53 schreef moha het volgende:

[..]

ja hij heeft helemaal gelijk zonder huub stelt de gouden kooi helemaal niets voor ....dat is het zelfde als een vijver zonder kikker in dit geval een driftkikker

valt het niet op dat beetje bij beetje de NLers hierheen komen? dat kan een paar oorzaken hebben
A: ze verliezen teveel leden
B: ze komen hier kijken hoe je kan discussiëren zonder meteen een ban te krijgen
C: ze vinden het geen moer aan op NL
op nowlive is het zo erg daar lopen ze vandaag een vrouw uit te maken die haar mening niet eens mocht geven ..die hebben ze verjaagd met tig mensen..weet je ik dacht ineens waren dat niet al die mensen die het zo erg vonden van die groepsverkrachting ...kijk nu ze doen presies hetzelfde en het zegt maar weer meer over de mensen daar !!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 19:38 schreef djen het volgende:

[..]

op nowlive is het zo erg daar lopen ze vandaag een vrouw uit te maken die haar mening niet eens mocht geven ..die hebben ze verjaagd met tig mensen..weet je ik dacht ineens waren dat niet al die mensen die het zo erg vonden van die groepsverkrachting ...kijk nu ze doen presies hetzelfde en het zegt maar weer meer over de mensen daar !!
Ik kijk er niet eens meer, maar kan me goed voorstellen hoe die verjaagde poster zich moet hebben gevoeld, ik heb dat op het nippertje kunnen voorkomen. Zag de bui al hangen..
djen
 djen - zaterdag 03 mei 2008 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 19:47 schreef seya het volgende:

[..]

Ik kijk er niet eens meer, maar kan me goed voorstellen hoe die verjaagde poster zich moet hebben gevoeld, ik heb dat op het nippertje kunnen voorkomen. Zag de bui al hangen..
het is triest ik zat zelfs met tranen in mijn ogen walgelijk gewoon ...vind echt niet gek dat er steeds meer verdwijnen daar en dan proberen ze hier boudewijn er onder uit te halen ..gaat mooi niet lukken
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 19:51 schreef djen het volgende:

[..]

het is triest ik zat zelfs met tranen in mijn ogen walgelijk gewoon ...vind echt niet gek dat er steeds meer verdwijnen daar en dan proberen ze hier boudewijn er onder uit te halen ..gaat mooi niet lukken
Ik hou niet van spreekwoorden, maar hier geldt waarschijnlijk niet de wet van de sterkste, maar wie het laatst lacht, lacht het beste!
aniet
 aniet - zaterdag 03 mei 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Dit filmpje is het beste filmpje van DGK..geweldig met juiste, rechtvaardige teksten erdoor..Boudewijn hartelijk dank ...het is zeker voor herhaling vatbaar..
Dat het recht zal zegevieren.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:13 schreef lijntje het volgende:
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
Ach 23 mei komt BOONTJE om zijn loontje ( lijntje)
tg3
 tg3 - zaterdag 03 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
@boudewijn wil je ff applaudisseren voor dit briljante filmpje....wat is ie mooi in elkaar gezet ...en een toonbeeld van huub zijn leugens dit is gewoon 1 filmpje als iemand dat wil kunnen er 10tallen van deze filmpjes gemaakt worden ...maar ben blij dat huub nu op dezelfde manier wordt aangepakt als brian amanda en jaap door de nolivers en kleinefrankie .....die zitten nog steeds met het paardenfilmpje te vechten
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Zijn jullie ook zo blij dat Huub nooit liegt?
Nijntje1974
 Nijntje1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Top filmpje Boudewijn, Misschien snappen al die Hubisten nu eindelijk wat de andere al bijna 2 jaar snappen...................Dat Huub NIET tevertrouwen is !!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 21:33 schreef nijntje1974 het volgende:
Top filmpje Boudewijn, Misschien snappen al die Hubisten nu eindelijk wat de andere al bijna 2 jaar snappen...................Dat Huub NIET tevertrouwen is !!!!
Dat ben ik niet met je eens! er is 1 ding waar bij je HUUB ALTIJD kan vertrouwen. en dat is: Dat hij nooit de waarheid spreekt en altijd onbetrouwbaar is. ( Daar kun je op rekenen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Joseba@headliner --
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 03 mei 2008 - 22:30   quote  deeplink  
waf woef waf woef is vuinisbakkenrasje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 22:30 schreef stacy1974 het volgende:
waf woef waf woef is vuinisbakkenrasje
Niet gelijk hatelijk uithalen naar mijn hondje he?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 23:53   quote  deeplink  
staat dit filmpje ook op youtube? want misschien gaan er dan toch nog een paar ogen open van 1 of 2 huub fans....mijn complimenten aan Boudewijn zo is de waarheid goed te zien.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
daar is tie te lang voor. Maar je kunt hem eventueel verspreiden toch? :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 04 mei 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 00:17 schreef seya het volgende:
daar is tie te lang voor. Maar je kunt hem eventueel verspreiden toch? :)
hoezo te lang? mag het maar een aantal mb zijn? op clipser.com kan hij ook geplaatst worden
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 00:21 schreef moha het volgende:

[..]

hoezo te lang? mag het maar een aantal mb zijn? op clipser.com kan hij ook geplaatst worden
ja dan moet je hem wel downloaden, maar misschien kan Boudewijn hem op Clipser zetten? Dan zo laat mogelijk, want men kijkt s-morgens als eerste en dan is het mooi, als hij bovenaan staat.

Op Dailey Motion en Clipser kun je ca 20 minuten plaatsen en op YT maar ca 8 minuten, dat maakt het verschil.

Ik heb het filmpje op mijn Hyves geplaatst. Goed voorbeeld doet goed volgen??
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
ik heb hem net op youtube gezet:

deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=x84As0LFKHk

deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=uV8zQjS5LkM
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
en zal voordat ik ga slapen hem ook wel op clipser gooien
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 01:11   quote  deeplink  
Heyyyy wijs! Men kijkt toch of er wat te zien valt. Het is zo een goed filmpje! Echt eerlijk en zeker niet uitvergroot!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 04 mei 2008 - 02:23   quote  deeplink  
toppie zo kunnen de mensen nog de waarheid zien maar ik heb ff vraagje Boudewijn ik krijg af en toe geen email als er weer een reactie op een topic komt terwijl ik wel aangevinkt heb abonneer op dit topic is dit te verhelpen? ik moet nu steeds alle topics nakijken.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 02:23 schreef moha het volgende:
toppie zo kunnen de mensen nog de waarheid zien maar ik heb ff vraagje Boudewijn ik krijg af en toe geen email als er weer een reactie op een topic komt terwijl ik wel aangevinkt heb abonneer op dit topic is dit te verhelpen? ik moet nu steeds alle topics nakijken.
in principe zou hij altijd een mailtje moeten versturen hoewel die mailtjes maar eens per 2 minuten worden verstuurd.

Het kan dus voorkomen dat het mailtje pas later aankomt en dat je in de tussentijd zelf al gekeken hebt naar de nieuwe reacties.
goldenchick
 goldenchick - zondag 04 mei 2008 - 06:41   quote  deeplink  
tjonge jonge huub ziet zelf niet in dat hij gewoon zit te liegen.
bah bah bah
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 06:41 schreef goldenchick het volgende:
tjonge jonge huub ziet zelf niet in dat hij gewoon zit te liegen.
bah bah bah
Whwhhahha maar zijn vrouw weet het wel dat heeft ze hem ook nog goed uitgelegd je kan zo goed liegen
cecilia
 cecilia - zondag 04 mei 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:13 schreef lijntje het volgende:
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
en zo is het lijntje!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 04 mei 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 02:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

in principe zou hij altijd een mailtje moeten versturen hoewel die mailtjes maar eens per 2 minuten worden verstuurd.

Het kan dus voorkomen dat het mailtje pas later aankomt en dat je in de tussentijd zelf al gekeken hebt naar de nieuwe reacties.
ok thx
Elske
 Elske - zondag 04 mei 2008 - 15:21   quote  deeplink  
je kan aan het eind van het filmpje zien aan Huub's gezicht en aan zijn praat horen dat de bewoners binnen komen.... Dan ineens heeft hij een grote bek en kapt het gesprek af.......... loosertje...
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 15:21 schreef Elske het volgende:
je kan aan het eind van het filmpje zien aan Huub's gezicht en aan zijn praat horen dat de bewoners binnen komen.... Dan ineens heeft hij een grote bek en kapt het gesprek af.......... loosertje...
Viel mij ook op, ELske!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke...









0.0099549