BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke

Nadat Lieke ons filmpje heeft gezien waar Huub Lieke weer eens probeert zwart te maken belt ze nu even persoonlijk met Huub die zoals gewoonlijk weer alles aan elkaar liegt en zich probeert goed te praten. Hoelang zou het nog duren voordat Huub fans eindelijk inzien dat Huub een en al leugen is??



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door Boudewijn --
stevi0
 stevi0 - zaterdag 03 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Tnx voor het filmpje.
Zie die Huub slikken omdat hij zo'n droge mond krijgt van de stress van het leugens vertellen en het er nu mee geconfronteerd worden.
Nou, de laatste Huub-fan haakt nu wel af, denk ik.
lijntje
 lijntje - zaterdag 03 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:13 schreef lijntje het volgende:
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
nou, maak er een filmpje van! recente uitspraken van Brian met flashbacks naar wat hij werkelijk gezegd heeft...

ik ben benieuwd :)
stevi0
 stevi0 - zaterdag 03 mei 2008 - 16:16   quote  deeplink  
eh eh eh duh duh duh
Hahahahaha, het blijft een mooipratertje.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:13 schreef lijntje het volgende:
ja hoor stelletje zeikerds kijk nou eens naar die rat die liegt de hele dag,maar ja dat valt niet meer op ,is een gewoonte geworden.mag huub alsjeblieft nou eens met rust gelaten worden.huub al lieg je alles bij elkaar van mij mag je die rat en zn hoer doen niet anders.ik zeg ik hou dr van....jullie niet he...helaas jammer dan.
Nou zeg, wil jij je taal een beetje kuizen? Die mensen hebben gewoon een naam en jouw achterliggende gedachten, daar hebben wij geen behoefte aan hier.
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Blijkbaar mogen ze dus langer bellen dan vijf minuten.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
die huub kan Lieke maar niet uit zijn hoofd zetten he nu hoopt hij weer dat ze komt om haar te kunnen afzeiken tja hij wil nog steeds zijn gram halen omdat ze hem gedumpt heeft
jhon
 jhon - zaterdag 03 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
waarhied kan niet gehoord worden ben ik daarom geschrapt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
we hebben dr weer een nieuwe sektelid van huub bij zie ik
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 16:34 schreef jhon het volgende:
waarhied kan niet gehoord worden ben ik daarom geschrapt
nee hoor, omdat je een te erg scheldwoord gebruikte!

dan wordt je bericht zonder pardon verwijderd...
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
moha,, wil jij mij niet vergelijken met type's zoals jhon
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 17:01   quote  deeplink  
het goede filmpje is nu geplaatst...
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:06   quote  deeplink  
helaas boudewijn je comment bij het filmpje raakt voor mij kant nog wal..
er zijn maar 2 mensen die weten of huub liegt ja of nee,, en dat zijn quintin en huub..en jij niet!! en ik ook niet..de rest wat je typt is pure speculatie, dus probeer nu niet met je meeslepende verhaaltje huub fans van gedachten te doen keren,, kanslose missie..
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
Ze snapt het filmpje niet, Boudewijn.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:06 schreef pauline@nowlive het volgende:
helaas boudewijn je comment bij het filmpje raakt voor mij kant nog wal..
er zijn maar 2 mensen die weten of huub liegt ja of nee,, en dat zijn quintin en huub..en jij niet!! en ik ook niet..de rest wat je typt is pure speculatie, dus probeer nu niet met je meeslepende verhaaltje huub fans van gedachten te doen keren,, kanslose missie..
Goh, misschien heb ik van Quintin zelf wel gehoord wat er gezegd was...

dus nee, het is geen speculatie en het raakt precies de inhoud: Huub is een grote leugenaar...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:09 schreef pauline@nowlive het volgende:
alleen om jou al een plezier te doen, kom ik misschien ook nog,, woon er met de auto 40 min bij vandaan, ik heb lang rood haar, en draag een blauw kort rokje. Als je echt een kerel bent dan spreek je me vanavond aan
hahaha jij weet altijd zoveel over anderen he hoe kom je er toch bij dat ik een man ben??? maar weer een leugen erbij he je blijft ze uit je mouw schudden
pauline
 pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
tuurlijk boudewijn.. zal huub straks even bellen, mischien verteld hij wel de waarheid..Ik zeg toch er zijn maar 2 die de waarheid weten en daar ben jij niet 1 van, want mocht jij het uit eerste hand hebben, dan nog kan quintin liegen om zijn eigen hachje te redden
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
huub je bent gewoon een super leugenaar want je praat constant over lieke.slecht voor je ego he gedumpt worden.haha hoop dat het je enorm raakt.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:12 schreef pauline@nowlive het volgende:
tuurlijk boudewijn.. zal huub straks even bellen, mischien verteld hij wel de waarheid..Ik zeg toch er zijn maar 2 die de waarheid weten en daar ben jij niet 1 van, want mocht jij het uit eerste hand hebben, dan nog kan quintin liegen om zijn eigen hachje te redden
kan, maar Jaap stond er ook bij en hij houdt zeer wijselijk z'n mond en het is zo overduidelijk dat Huub alles aan elkaar liegt dat ik wel weet wie ik moet geloven!
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:14   quote  deeplink  
tjonge het moeten wel huubfans zijn want sommige zijn snel op zijn haar teentjes getrapt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:12 schreef pauline@nowlive het volgende:
tuurlijk boudewijn.. zal huub straks even bellen, mischien verteld hij wel de waarheid..Ik zeg toch er zijn maar 2 die de waarheid weten en daar ben jij niet 1 van, want mocht jij het uit eerste hand hebben, dan nog kan quintin liegen om zijn eigen hachje te redden
ja paul...ine gaat huub ff bellen want huub is een vriend toch van jou en jij krijgt hem op zeker aan de telefoon hahaha
Caroline
 Caroline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Wat is dat toch? Mensen van nowlive die hier het hoogste woord hebben. Hebben jullie niet een eigen forum of vinden jullie het hier gezelliger?
liek.
 liek. - zaterdag 03 mei 2008 - 17:17   quote  deeplink  
mensen zeggen van ja die rat liegt de hele dag vertel mij eens waar dan?
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:16 schreef Caroline het volgende:
Wat is dat toch? Mensen van nowlive die hier het hoogste woord hebben. Hebben jullie niet een eigen forum of vinden jullie het hier gezelliger?
Ja, snap het ook niet, Caroline. Misschien zijn ze in een vorig leven zendeling geweest en willen ze ons bekeren.
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
het is toch bekend dat nl leden hier komen om de boel te verzieken.dat vinden ze leuk.ach ja het houd ze van de straat.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:16 schreef Caroline het volgende:
Wat is dat toch? Mensen van nowlive die hier het hoogste woord hebben. Hebben jullie niet een eigen forum of vinden jullie het hier gezelliger?
nee daar zitten alleen nog huub fans dus ja daar kunnen ze niet meer uitdagen
johan13
 johan13 - zaterdag 03 mei 2008 - 17:18   quote  deeplink  
huub en de waarheid is net zo iets als de paus die getrouwd is
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 03 mei 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:18 schreef johan13 het volgende:
huub en de waarheid is net zo iets als de paus die getrouwd is
hahaha heeeeeeerlijk
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:20   quote  deeplink  
amen.volkomen mee eens.fans van jaap,brian en amanda komen bijna niet meer op nl want krijgen gelijk een ban of worden verrot gescholden.simpel.dan maar hier proberen de boel te verzieken.
Caroline
 Caroline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Nou ik heb Sly gesproken en die vindt het echt niet leuk dat mensen op een ander forum onder de naam van nowlive spreken. Dus ik zou zeggen, nowlive mensen luister naar de baas en keer terug naar jullie sekte.
blog
 blog - zaterdag 03 mei 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:24   quote  deeplink  
sly moet eens meerr hier kijken dan zie hij hoe het ook kan.gewoon je mening kunnen geven zonder gelijk een ban of gejankt zoals op nl.het is echt een huubsekte.triest zoals ze gebrainwasht worden daar maar ja.ze kiezen er zelf voor denk ik
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:20 schreef vonneke het volgende:
amen.volkomen mee eens.fans van jaap,brian en amanda komen bijna niet meer op nl want krijgen gelijk een ban of worden verrot gescholden.simpel.dan maar hier proberen de boel te verzieken.
Ja als ze de AHuubfans op NL niet meer verrot kunt schelden, vanwege alle bans en omdat ze niet meer komen, dan gaan ze ze gewoon opzoeken, waar dan ook. Hoe pathetisch moeten ze wel niet zijn? Of gewoon wanhopig??
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
Maar dit wisten jullie toch ook allemaal toen Lieke nog wel de hemel werd in geprezen? Een typisch voorbeeld van de NowLive hypocrisie: Lieke was leuk toen ze nog met Huub ging en toen ze hem niet meer moest werd ze afgebrand. Met zulke NowLive-vriendjes heb je geen vijanden meer nodig!
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:28   quote  deeplink  
denk eens aan lieke haar verjaardag met al die kado's.toen was ze nog leuk omdat ze huub toen nog vertrouwde maar ojee toen ze ontdekte hoe huub echt was.
Caroline
 Caroline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
Ik denk dat jij niet zoveel moet denken. Als dat denken van jou zoveel onzin oplevert kan je dat beter achterwegen laten.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
producer even bij je thuis hebt bewerkt ??? Blog lag jij erbij dan ???

je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub en dit heb jij gezien met je eigen ogen BLog???

En een kooi zonder Jaapio zou ontzettend saai zijn geweest.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
Je lijkt zo goed op de hoogte. Was jij het soms, die stiekem die wietplantage achter Lieke's huis had ??
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Misschien een hint voor de NowLivers: de volgende Gouden Kooi een paar seriemoordenaars, pedofielen en nymfomanen erin, anders is de kooi zo saai!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:31   quote  deeplink  
OOH JA VOOR ALLE LIEKE HATER'S WEL FIJN DAT JULLIE ALLEMAAL GELD HEBBEN OPGEHAALD OM ZO SCHATTIGE VLIEGTUIGE TE STUREN ACH JA WAT MAAKT HET UIT TOCH???

Ik bedoel hier mee Blog misschien heb jij ook wel geld gegeven maar jij zal nu wel ontkennen
johan13
 johan13 - zaterdag 03 mei 2008 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:22 schreef blog het volgende:
Als er iemand een golddigger is, is het Lieke wel. Hoe zielig moet je zijn, als je in de normale selectieronde's wordt afgewezen, je je katten op marktplaats verkoopt en zelf heel snel naar Hilversum verhuist, je huis aan de buitenkant volplakt met de posters van Huub, solliciteert als schoonmaker nadat je eerst de producer even bij je thuis hebt bewerkt en vervolgens binnen een week met Huub in bed ligt, om vervolgens je te laten vernederen alleen maar om een plekje in de Gouden Kooi te bemachtigen. Hoe zielig ben je dan??? Toch Lieke!! En Boudewijn, ik denk dat je een beetje jaloers bent op Huub, je had zelf natuurlijk graag in de Gouden Kooi gezeten, in plaats van nu deze zielige filmpjes te moeten plaatsen. Je hoeft trouwens niets over andere forums te schrijven, want als de er één is, die overal zinnen weghaalt dan ben jij dat wel. Trouwens het is net wat Jaap vanmorgen tegen Amanda vertelde: bij een volgende Gouden Kooi, krijgt Huub vanzelf weer een plaatsje, want om nog iemand te vinden die zo gek is om zich anderhalf jaar te laten molesteren en te vernederen, die vindt je niet.

Hoe denken jullie eigenlijk dat de Gouden Kooi eruit had gezien zonder Huub, moet je eens voorstellen. Op wie zouden dan alle bewoners de pik hebben gehad??? Misschien op Brian, O Neen, dan had hij weggelopen!!
ik ben net van bed, maar ik val weer halverwege je verhaal in slaap en ja boudewijn is stik jaloers op huub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2008 door johan13 --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:31 schreef Merty het volgende:
OOH JA VOOR ALLE LIEKE HATER'S WEL FIJN DAT JULLIE ALLEMAAL GELD HEBBEN OPGEHAALD OM ZO SCHATTIGE VLIEGTUIGE TE STUREN ACH JA WAT MAAKT HET UIT TOCH???

Ik bedoel hier mee Blog misschien heb jij ook wel geld gegeven maar jij zal nu wel ontkennen
Hahahahahahahaha
makker
 makker - zaterdag 03 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:31 schreef Merty het volgende:
OOH JA VOOR ALLE LIEKE HATER'S WEL FIJN DAT JULLIE ALLEMAAL GELD HEBBEN OPGEHAALD OM ZO SCHATTIGE VLIEGTUIGE TE STUREN ACH JA WAT MAAKT HET UIT TOCH???

Ik bedoel hier mee Blog misschien heb jij ook wel geld gegeven maar jij zal nu wel ontkennen
Oh wat heb ik dan een geluk. Ik heb nooit geld gegeven maar mocht Lieke al niet van het begin af aan. Daarnaast vind ik Claire ook niet zo snugger maar ben ik wel voor Huub en Jaap. Van mij krijgen ze geen geld voor cadeaus , als ik wil betaal ik die zelf wel.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:31 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik ben net van bed, maar ik val weer halverwege je verhaal in slaap en ja boudewijn is stik jaloers op huub.
ik ben zo jaloers op Huub!

Ik wil eigenlijk niet meer zonder beveiliging over staat kunnen lopen, ik wil alleen maar liegen, ik wil getrouwd zijn met een Claire!
Caroline
 Caroline - zaterdag 03 mei 2008 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben zo jaloers op Huub!

Ik wil eigenlijk niet meer zonder beveiliging over staat kunnen lopen, ik wil alleen maar liegen, ik wil getrouwd zijn met een Claire!
Snap ik!! Het is vreselijk om zo niet te zijn. hahaha
draakje
 draakje - zaterdag 03 mei 2008 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben zo jaloers op Huub!

Ik wil eigenlijk niet meer zonder beveiliging over staat kunnen lopen, ik wil alleen maar liegen, ik wil getrouwd zijn met een Claire!
En natuurlijk een paar flessen tegen je kop, vergeet dat niet.
vonneke
 vonneke - zaterdag 03 mei 2008 - 17:47   quote  deeplink  
haha boudewijn,ik geloof je.haha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 03 mei 2008 - 17:48   quote  deeplink  
Hahhahah lol jaloers op Kikker laat me niet lachen hahahahhahahah
stevi0
 stevi0 - zaterdag 03 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2008 - 17:06 schreef pauline@nowlive het volgende:
helaas boudewijn je comment bij het filmpje raakt voor mij kant nog wal..
er zijn maar 2 mensen die weten of huub liegt ja of nee,, en dat zijn quintin en huub..en jij niet!! en ik ook niet..de rest wat je typt is pure speculatie, dus probeer nu niet met je meeslepende verhaaltje huub fans van gedachten te doen keren,, kanslose missie..
Jij bent net zo'n mooiprater als Huub. We hebben allemaal kunnen zien dat hij vertelde over zijn gesprek met Quintin op de streams. En nu zegt hij dat dat niet zo is.
Een struisvogel heeft reden om zijn kop in het zand te steken nl. angst. Wat is jouw reden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Pathologische leugenaar Huub! Telefoongesprek met Lieke...









0.0116610