BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:34   quote  deeplink  
kom op nou laat ze toch kletsen ik hoop dat Boudewijn het nakijkt je kan je vrienden hier toch niet vergeten...kom op
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Draakje kom op je moet terug komen het kan toch niet zo zijn dat je hier wat van aantrekt kom er zijn genoeg mensen die gewooon normaal zijn hoor en je niet aanvallen kom terug
WIj missen je nu al zie je :-)
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
ja draakje en uhmm ik deed niet lelijk;-|(wou je alleen maar helpen...
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
Wat is er met Draakje? Is het om wat ze zeiden over moederdag?
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:40   quote  deeplink  
Ja
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Laat het langs je rug glijden meis! Die mensen zijn dat niet waard...je moet je er niks van aantrekken
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
nou draakje kom spuug een keer vuur op het forum blaas alles weg en babbel weer gezellie mee met ons;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse --
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Draakje het is altijd zo gezellig met je ik weet dat dat je geraakt heeft mijn moeder is me ook heilig maar kom terug zie zoveel mensen die je graag terug willen
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:44   quote  deeplink  
Ik denk dat ze echt niet meer komt joh .
Boudewijn zou je een mail naar haar kunnen sturen en vragen dat ze deze topic nog even wil lezen.
Tenslot van rekening heb jij haar emailadres wel en wij niet
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:44   quote  deeplink  
we weten heus wel dat je meeleest en ik begrijp dat je ff moet afkoelen maar morgen kom je op zeker weer he ik mis je nu al....anders geef ik je geen verslag meer hoor over wat er gaande is hahaha kan ook niet als je er niet bent maar lieverd we willen ons draakje terug!!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:44 schreef Merty het volgende:
Ik denk dat ze echt niet meer komt joh .
Boudewijn zou je een mail naar haar kunnen sturen en vragen dat ze deze topic nog even wil lezen.
Tenslot van rekening heb jij haar emailadres wel en wij niet
idd wil je dat a.u.b. doen Boudewijn
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
mail verstuurd
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:47 schreef Boudewijn het volgende:
mail verstuurd
Geweldig top thanks Boudewijn
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
mijn dank is groot
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:49   quote  deeplink  
Liefie, we gaan die nieuwelingen gewoon opvoeden. Dit gaat dus niet meer gebeuren hoor. Als ze binnenkomen en meteen gaan schelden, zeggen we direkt, dat ze met argumenten moeten komen. Dat we zelf ook een mening hebben en die kunnen staven.
Je blijft toch wel tot 23 Mei??????Please!
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:50   quote  deeplink  
tot 23mei???en de rest van het jaar met bb;-)
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
BB ook nog?? Dames, onze huishoudens!
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 12 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:50 schreef ilse het volgende:
tot 23mei???en de rest van het jaar met bb;-)
Tuurlijk, maar je moet altijd rustig beginnen :)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 mei 2008 - 00:51   quote  deeplink  
en vergeet ATWT niet! of GTST! of waar willen jullie nog meer een forum over? :)
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
dat is waar;-)nou draakje ff spugen op de forums,springen wij wel ffkes opzij,en dan heb jij met je vuur alles verbrand,en klets je weer gezellie met ons mee,denk uhmm wel ff aan mijn haar en anders ga ik op een vuurtoren lijken;-)
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Ehmm een forum over....CSI, Desperate Housewives, The Ghost Whisperer, Medium...
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Verder over Bart (die al eeuwen uit de kooi is, maar maakt niet uit, blijft een lekker ding)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:
en vergeet ATWT niet! of GTST! of waar willen jullie nog meer een forum over? :)
dat mag draakje ff komen zeggen die weet nog wel wat
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 00:55   quote  deeplink  
kom op draakje laat je niet wegpesten. je moet eens weten wat ik over me heen heb gehad die anderhalf jaar bij nl.
dat is echt niet normaal hoor. maar ik liet me echt door die aso.s niet wegpesten.
ja nu heb ik een ip ban en wil er ook niet meer terug.
omdat ik eenmaal echt uit mijn slof schoot.
dus kom op je kan het en we helppen je wel. zoals ook mijn maatjes mij hielpen daar.
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
u

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse --
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
Ohh ja, die ook nog :-)
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:
en vergeet ATWT niet! of GTST! of waar willen jullie nog meer een forum over? :)
wil ik wel een forum over de lekkere ruben nicolay;-)
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:56 schreef Anne het volgende:
Ohh ja, die ook nog :-)
hahahahahaha .ja ging mis...
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
ja dacht ik al ;-) of je moest een forum over mij willen, maar ja dan zeg maar jij hoor:P:P:P
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 00:58   quote  deeplink  
dit topic is voor dat lieve draakje sorry dat ik het zeg want we gaan zo vaak offtopic en zeur ik normaal ook niet over, maar ik wil haar terug
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 12 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Wie zegt me nu straks lief gedag? Ik voelde me zo gewenst! Draakje niet wegblijven, sta erboven! Denk aan wat sommigen in DGK hebben moeten slikken (en nog gaan slikken)
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 00:58 schreef moha het volgende:
dit topic is voor dat lieve draakje sorry dat ik het zeg want we gaan zo vaak offtopic en zeur ik normaal ook niet over, maar ik wil haar terug
Helemaal mee eens maar ik denk dat ze morgen er weer is Moha komt zeker goed ik denk dat ze het even laat voor wat het is en als ze de mail gelezen heeft die Boudewijn verzonden heeft dan komt dat wel goed hoor
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
hahahaha anne nee hoor hoeft niet,lief aangeboden maar ach nee...
We doen wel olivier bommel,daarin dat ei,zit een zwelgje en dat zwelgje spuugt vuur en dat zwelgje wordt uiteindelijk draakje,en nu is draakje even zoek,maar we vinden der wel weer,en dan komt zwelgje die inmiddels draakje is geworden ,weer vrolijk en lachend binnen,hoop ik;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse --
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Ik denk het ook wel..even laten bezinken...
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
was nog niet uitgetypt moha...ik was net een leuke zin aan het maken voor draakje.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
ok tot morgen lief draakje ik ga maar naar bed ik hoop je morgen hier weer te spreken weltrusten
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
Draakje, kom toch terug, lees je berichtjes graag al schrijf ik niet zoveel. Al ben ik dan geen fan meer van iemand in de kooi en kan beter er naar kijken zonder rancune en frustratie die je op sommige forums tegen komt. Het enige dat ik wel ben is een anti fan van sommige, maar vind het wel belangrijk dat iedereen naar andere forumleden netjes en korekt blijven. Je mag gerust een eigen mening hebben, en die hoeft niet de mijne te zijn, maar wel netjes verwoorden. ook ik heb op dat andere forum heel veel over me heen gehad tot dreigementen van slaai aan toe, heb er ook een ban voor het leven, nou hij bekijkt het maar, hij maakt niet uit wie daar willen lezen en schrijven.
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 01:20   quote  deeplink  
Eerst wil ik jullie even zeggen dat ik jullie echt hartstikke lief vind!

En waarom schoot het me nu zo in het verkeerde keelgat?

Nou, heel simpel eigenlijk.

Vorig jaar is mijn vader opgenomen in een verpleegtehuis omdat hij te erg dementeerde en mijn moeder hem niet langer thuis kon houden. Mijn broer trekt zich al ruim tien jaar niets van de familie aan, zodat ik alles alleen moest doen. Adminstratie, huishouden, enzovoorts enzovoorts.
Toen werd mijn moeder juli vorig jaar opgenomen met een hartkwaal.

Ik weet niet of jullie Amsterdam kennen, maar Amsterdam is behoorlijk groot. Ikzelf woon in Oost, mijn vaders verpleegtehuis is in West en mijn moeder lag in Zuid in het ziekenhuis.

Ik heb geen partner en geen auto.

Toen mijn moeder net uit het ziekenhuis was (vorig jaar oktober) viel ze en brak ze haar pols en haar sleutelbeen. En wie mocht weer komen opdraven? Juist, jullie raden het al. Draakje.

En als dan zo´n snotjong die niets van mij weet alleen om te kwetsen suggereert dat ik liever niet naar mijn moeder ga, dan wordt het me even zwart voor de ogen. Ik loop me namelijk al een jaar het vuur uit mijn sloffen voor mijn ouders. En soms, ja soms, zou ik wel eens een weekje op een onbewoond eiland willen zitten. Niet omdat ik niet van mijn ouders hou, maar omdat ik gewoon bekaf ben!
Hij weet niets, maar zegt iets om te kwetsen. En dat mag, zolang het over dgk gaat. Maar als je het puur op de persoon gaat spelen ... tja, dan ben je een Hubist!

Draakje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door draakje --
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:25   quote  deeplink  
welkom terug draakje,en ja ik begrijp je verhaal en hoop dat je je rust weer een beetje kunt terug krijgen..ik ken amsterdam helemaal niet,woon in een boerengat;-)
mag ik je dan de komende tijd heel veel sterkte wensen,en bedankt voor je uitleg;-)wij vinden jou ook heel lief,en eigenlijk wel knap om hier te komen terwijl je bekaf bent petje af voor draakje;-)hey meis rustig aan,en hier zullen we zeker rekening mee houden..
aktionman
 aktionman - maandag 12 mei 2008 - 01:31   quote  deeplink  
Thnxx draakje dat er weer bent, is niet mooi wat er met je ouders gebeurd is en ook dat jij daar de meeste lasten van draagt, maar weet wel dat er wel velen zijn die je waarderen, er zijn er ook die niet weten wat ze moeten doen en dan die zotte reakties doen waarmee ze mensen persoonlijk kunnen kwetsen. DGK zou een spel moeten zijn dat leuk is, ook voor de forums, maar is zo verhard geworden dat het eigenlijk niet leuk meer is, maarja we zijn allemaal een beetje verslaafd geworden aan die goudenzooi. Dus probeer om het van je af te zetten en wel met de goede mensen te blijven schrijven.

Relativeren is voor veel mensen niet weg gelegd, wat is belangrijk, je zelf, je familie en vrienden en kennissen, de kooi is het minst belangrijk.

Draakje ook jij kan het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door aktionman --
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:25 schreef ilse het volgende:
welkom terug draakje,en ja ik begrijp je verhaal en hoop dat je je rust weer een beetje kunt terug krijgen..ik ken amsterdam helemaal niet,woon in een boerengat;-)
mag ik je dan de komende tijd heel veel sterkte wensen,en bedankt voor je uitleg;-)wij vinden jou ook heel lief,en eigenlijk wel knap om hier te komen terwijl je bekaf bent petje af voor draakje;-)hey meis rustig aan,en hier zullen we zeker rekening mee houden..
Dit forum is voor mij een rustpunt, Ilse, en daarom vind ik het hier juist zo leuk. Als ik weer een hele dag in touw ben geweest vind ik het heerlijk om hier even met dgk bezig te kunnen zijn en gewoon nog een tijdje te lummelen voor ik naar bed ga en me moet voorbereiden op de zoveelste drukke dag.
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:36   quote  deeplink  
oke draakje;-)nou dan gaan we proberen er weer een gezellige boel voor je te maken..maar dat gaat lukken,we gaan ons best doen...;-)straks komt bb eraan en dat programma wordt een stuk rustiger,en hopelijk die forums dan ook;-)voor als je gaat slapen welterusten;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door ilse --
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 01:37   quote  deeplink  
Lieve Draakje,

Ik weet precies wat je bedoelt en wat je mee maakt alleen bij mij is het net iets anders ik heb een auto en genoeg fam.leden die me kunnnen helpen maar dat neemt niet weg dat ik me niet kan verplaatsen in jou schoenen en dat is behoorlijk zwaar en daarom leef ik met je mee.
En dat het je even zwart voor de ogen werd kan me dat ook heel goed begrijpen.
Maar zoals je gemerkt hebt is er speciaal voor onze Draakje een topic geopend dat moet je zeker goed doen.
En weet dat je altijd van die achterlijke personen bij hebt zitten die geen gevoel hebben en niet beter weten ik weet dat negeren niet altijd helpt want je mag ook niet uitschelden en dat kan soms heel best heel lekker zijn :-)
Weetje de volgende keer negeer je die mensen en Quote je op ons dan heb je het gewoon gezellig en lees dat wat wij naar je schrijven goed ?/

NOu ga naar me bedje toe slaap lekker en tot morgen .
En niet vergeten om even Life en Cooking op Rtl4 gemist ;-)
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:37 schreef Merty het volgende:
Lieve Draakje,

Ik weet precies wat je bedoelt en wat je mee maakt alleen bij mij is het net iets anders ik heb een auto en genoeg fam.leden die me kunnnen helpen maar dat neemt niet weg dat ik me niet kan verplaatsen in jou schoenen en dat is behoorlijk zwaar en daarom leef ik met je mee.
En dat het je even zwart voor de ogen werd kan me dat ook heel goed begrijpen.
Maar zoals je gemerkt hebt is er speciaal voor onze Draakje een topic geopend dat moet je zeker goed doen.
En weet dat je altijd van die achterlijke personen bij hebt zitten die geen gevoel hebben en niet beter weten ik weet dat negeren niet altijd helpt want je mag ook niet uitschelden en dat kan soms heel best heel lekker zijn :-)
Weetje de volgende keer negeer je die mensen en Quote je op ons dan heb je het gewoon gezellig en lees dat wat wij naar je schrijven goed ?/

NOu ga naar me bedje toe slaap lekker en tot morgen .
En niet vergeten om even Life en Cooking op Rtl4 gemist ;-)
Je bent een ontzettende lieverd, Merty. Thanks!
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 01:41   quote  deeplink  
Mooi zo Draakje als dat maar weet en nooit meer vergeet

SLaap lekker
tot morgen Merty xxx
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:41   quote  deeplink  
enne draakje als je gaat spugen waarschuw je even??(~_+)
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:41 schreef ilse het volgende:
enne draakje als je gaat spugen waarschuw je even??(~_+)
Tuurlijk. Ik hou het bij mij in de buurt.
ilse
 ilse - maandag 12 mei 2008 - 01:44   quote  deeplink  
oke draakje dank je;-)want als jij gaat spugen wordt het nog heter dan het vandaag buiten was;-)
stacy1974
 stacy1974 - maandag 12 mei 2008 - 01:53   quote  deeplink  
axionman je hebt het weer goed verwoord. als jij degene ben die ik denk dat je bent.
dan weet ik hoe je alles meent wat je zegt .ook mij stak je vaak een hart onder de riem op nl.
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 12 mei 2008 - 02:00   quote  deeplink  
Arm draakje :( Als ik jou verhaal zo lees dan denk ik

'Goh die zou morgen naar Kreta moeten voor een week ipv. ikzelf!'

Als we nou allemaal gewoon niet stemmen op de spelers in de gouden kooi maar ipv daarvan geld in een pot doen voor draakje kunnen we die ook op vakantie sturen! Dan hebt nog iemand wat aan dat geld anders is het toch maar weggegooit! :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug









0.0223410