BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - maandag 12 mei 2008 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 02:00 schreef DGKJaapio het volgende:
Arm draakje :( Als ik jou verhaal zo lees dan denk ik

'Goh die zou morgen naar Kreta moeten voor een week ipv. ikzelf!'

Als we nou allemaal gewoon niet stemmen op de spelers in de gouden kooi maar ipv daarvan geld in een pot doen voor draakje kunnen we die ook op vakantie sturen! Dan hebt nog iemand wat aan dat geld anders is het toch maar weggegooit! :p
Ik weet niet of dit lief of spottend bedoeld is, maar: het zou niet eens kunnen. Ik moet hier blijven om voor mijn ouders te zorgen.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 03:19   quote  deeplink  
Huh...had ik wat gemist??????
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 12 mei 2008 - 04:03   quote  deeplink  
Draakje...Ik kan heel goed met je meevoelen, want ik maakte praktisch hetzelfde mee.
Mijn ouders werden bijna tegelijkertijd terminaal ziek en mijn vader raakte daarbij verlamd. Mijn moeder overleed na een naar ziekbed. Ze wilden beiden alleen door mij verpleegd en verzorgd worden en thuis blijven. Ik was hoogzwanger van mijn tweeling en in de steek gelaten door de pa, die twee teveel vond en ik leek wel een flatgebouw. Mijn oudste dochter en ik draafde voortdurend op en neer, tussen werktijden door.
Ik weet dus hoe de situatie voor jou nu is. En ik ken Oost, ben er geboren. Ik neem aan, dat je wat afjakkert op je fietsje of met de trams,
Misschien moeten wij maar eens samen via Boudewijn in kontakt zien te komen, want we hebben veel raakvlakken.
Liefs van Seya
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 12 mei 2008 - 04:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:20 schreef draakje het volgende:
Eerst wil ik jullie even zeggen dat ik jullie echt hartstikke lief vind!

En waarom schoot het me nu zo in het verkeerde keelgat?

Nou, heel simpel eigenlijk.

Vorig jaar is mijn vader opgenomen in een verpleegtehuis omdat hij te erg dementeerde en mijn moeder hem niet langer thuis kon houden. Mijn broer trekt zich al ruim tien jaar niets van de familie aan, zodat ik alles alleen moest doen. Adminstratie, huishouden, enzovoorts enzovoorts.
Toen werd mijn moeder juli vorig jaar opgenomen met een hartkwaal.

Ik weet niet of jullie Amsterdam kennen, maar Amsterdam is behoorlijk groot. Ikzelf woon in Oost, mijn vaders verpleegtehuis is in West en mijn moeder lag in Zuid in het ziekenhuis.

Ik heb geen partner en geen auto.

Toen mijn moeder net uit het ziekenhuis was (vorig jaar oktober) viel ze en brak ze haar pols en haar sleutelbeen. En wie mocht weer komen opdraven? Juist, jullie raden het al. Draakje.

En als dan zo´n snotjong die niets van mij weet alleen om te kwetsen suggereert dat ik liever niet naar mijn moeder ga, dan wordt het me even zwart voor de ogen. Ik loop me namelijk al een jaar het vuur uit mijn sloffen voor mijn ouders. En soms, ja soms, zou ik weel eens een weekje op een onbewoond eiland willen zitten. Niet omdat ik niet van mijn ouders hou, maar omdat ik gewoon bekaf ben!
Hij weet niets, maar zegt iets om te kwetsen. En dat mag, zolang het over dgk gaat. Maar als je het puur op de persoon gaat spelen ... tja, dan ben je een Hubist!

Draakje.
Ik heb net dit verhaal van je gelezen.
Ik ben de afgelopen 2 dagen niet echt meer gaan volgen hier.
Af en toe kwam ik wel hier, ff reageren of off-topic doen(hahaha)
Maar dit wat ik nu lees, is wel verschrikkelijk voor woorden.
Dat in de zin van, wat er tegen je gezegd werd.
Ik weet niet wat er gezegd werd en of door wie het was.
Ik had het dus, in de periode dat ik niet achter de pc zat, gemist.
Zou eigenlijk wel willen weten wat er gezegd werd en door wie.

Maar wat je verteld had in je verhaal, alle ellende die je meegemaakt had, wil toch jou sterkte wensen in de toekomst.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 05:59   quote  deeplink  
Ook ik heb het gemist. Gelukkig ben je weer terug Draakje want ik zou je echt missen als je hier niet meer zou komen. Natuurlijk heb jij in je drukke bestaan iets nodig om even bij te komen en dat heb je in dit forum gevonden. Laat dat nooit door zo'n maf afnemen. Ze zijn erop uit om hier te kwetsen en dan baal ik dat het ze gelukt is op zo'n misselijke manier. Het forum wordt er niet leuker op maar gelukkig zie ik dat er een topic voor je gemaakt is waarin je kan lezen hoeveel waarde mensen aan jou hechten. Ik hoop dat je daar weer wat kracht uit kan halen. Alle zorg gaat nu naar je ouders en dan kan ik me voorstellen dat je soms het gevoel hebt dat je wordt geleefd dat je voor hen krachtig moet zijn. Dat ben je maar mensen die zo krachtig zijn hebben af en toe waardering en een knuffel nodig. Iig kan ik je een virtuele knuffel geven en dat doe ik graag.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 12 mei 2008 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 01:20 schreef draakje het volgende:
Eerst wil ik jullie even zeggen dat ik jullie echt hartstikke lief vind!

En waarom schoot het me nu zo in het verkeerde keelgat?

Nou, heel simpel eigenlijk.

Vorig jaar is mijn vader opgenomen in een verpleegtehuis omdat hij te erg dementeerde en mijn moeder hem niet langer thuis kon houden. Mijn broer trekt zich al ruim tien jaar niets van de familie aan, zodat ik alles alleen moest doen. Adminstratie, huishouden, enzovoorts enzovoorts.
Toen werd mijn moeder juli vorig jaar opgenomen met een hartkwaal.

Ik weet niet of jullie Amsterdam kennen, maar Amsterdam is behoorlijk groot. Ikzelf woon in Oost, mijn vaders verpleegtehuis is in West en mijn moeder lag in Zuid in het ziekenhuis.

Ik heb geen partner en geen auto.

Toen mijn moeder net uit het ziekenhuis was (vorig jaar oktober) viel ze en brak ze haar pols en haar sleutelbeen. En wie mocht weer komen opdraven? Juist, jullie raden het al. Draakje.

En als dan zo´n snotjong die niets van mij weet alleen om te kwetsen suggereert dat ik liever niet naar mijn moeder ga, dan wordt het me even zwart voor de ogen. Ik loop me namelijk al een jaar het vuur uit mijn sloffen voor mijn ouders. En soms, ja soms, zou ik weel eens een weekje op een onbewoond eiland willen zitten. Niet omdat ik niet van mijn ouders hou, maar omdat ik gewoon bekaf ben!
Hij weet niets, maar zegt iets om te kwetsen. En dat mag, zolang het over dgk gaat. Maar als je het puur op de persoon gaat spelen ... tja, dan ben je een Hubist!

Draakje.
Hee lieffie, je bent een kanjer. dikke kus Van Joseba. als er iemand geliefd is ben jij het wel.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 08:07   quote  deeplink  
Zat nog even te denken. Wat ik van je lees is dat de mantelzorg betreft je moeder vooral op jou aankomt. Er zijn instanties die je daarin kunnen ondersteunen. Denk bv aan RIBW, een AWBZ persoonsgebonden budget. Hierin kan je mensen inhuren die ook bij je moeder kunnen langsgaan om jou wat meer vrijheid te geven. De link http://www.pgb.nl/showpage.php?pa=28 in het ziekenhuis waar je moeder nu ligt kan je ook de info krijgen. Of je zou bv je moeder mensen kunnen laten inhuren die voor een bepaald bedrag, wat ze vergoed krijgt, mede zorg op hun nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 08:12   quote  deeplink  
Ook zou je de hulpcentrale kunnen inschakelen. Een instantie die werkt met vrijwilligers die bezoekjes afleggen bij mensen zoals je moeder. Die bezoekjes zijn erop gericht iets leuks te ondernemen. Bv met je moeder de stad in of met haar knutselen of gewoon gezellig samen kletsen. Het zijn geen hulpverleners maar gewoon mensen die het leuk vinden iets te ondernemen met mensen die het nodig hebben. Deze mensen gaan ook op bezoek in het ziekenhuis en dat geeft jou meer vrijheid. Maar ook als ze straks weer in de thuissituatie zit.
Weet je, zolang een mantelzorger, jij dus, niet aan de bel trekt gaat men ervan uit dat het allemaal prima geregeld is. Iedereen weet welke druk er op mantelzorgers staat, zeker als je het in je uppie moet doen maar blijkbaar heeft men ervoor gekozen deze mensen niet uit eigen innitiatief te helpen, dat kost immers weer geld als iedereen de weg zou weten. Een staaltje stuisvogelpolitiek betreft de zorg. Jij hebt ook recht op ontspanning, vakantie ed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Caroline --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 08:47   quote  deeplink  
Draakje moppie
laat die nare dingen aub los onthou aub die mensen willen graag kwetsen.
die mensen zijn echt onderlaag vd bevolking die jou expres willen kwetsen kansloze streamers zonder hersen cel.

maar lieve draakje ik heb ondervonden dat er ook mensen zijn met een normaal gezond verstand.
die er voor anderen zijn die je maatje willen zijn.
weet je lieverd die mensen lees ik nu hier ook terug en daar ben ik blij om want samen sterk samen lachen samen posten.
de rest ach moppie ik begrijp je gevoel ik begrijp waar je over post.
want ik werk in de zorg en weet hoe het werkt en weet hoeveel druk er op 1 mens kan komen te staan dus dat deel begrijp ik..

maar lieverd blijf niet weg want ik weet er zijn zat lieve normale gezellige mensen hier die er voor je zijn en mop ik ben er zeker 1 van
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 08:47 schreef Shandy het volgende:
Draakje moppie
laat die nare dingen aub los onthou aub die mensen willen graag kwetsen.
die mensen zijn echt onderlaag vd bevolking die jou expres willen kwetsen kansloze streamers zonder hersen cel.

maar lieve draakje ik heb ondervonden dat er ook mensen zijn met een normaal gezond verstand.
die er voor anderen zijn die je maatje willen zijn.
weet je lieverd die mensen lees ik nu hier ook terug en daar ben ik blij om want samen sterk samen lachen samen posten.
de rest ach moppie ik begrijp je gevoel ik begrijp waar je over post.
want ik werk in de zorg en weet hoe het werkt en weet hoeveel druk er op 1 mens kan komen te staan dus dat deel begrijp ik..

maar lieverd blijf niet weg want ik weet er zijn zat lieve normale gezellige mensen hier die er voor je zijn en mop ik ben er zeker 1 van
Goedemorgen collega!!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 08:52   quote  deeplink  
hee lieverd caroline hoe is het met je moppie?
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 08:53   quote  deeplink  
Goed hoor. Met jou??? Je wordt hopelijk met rust gelaten?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 08:57   quote  deeplink  
gaat goed met mij lieverd echt niets aan de hand hier moppie.
dat is duidelijk over hoop dat hij anderen nu ook met rust laat
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 02:00 schreef DGKJaapio het volgende:
Arm draakje :( Als ik jou verhaal zo lees dan denk ik

'Goh die zou morgen naar Kreta moeten voor een week ipv. ikzelf!'

Als we nou allemaal gewoon niet stemmen op de spelers in de gouden kooi maar ipv daarvan geld in een pot doen voor draakje kunnen we die ook op vakantie sturen! Dan hebt nog iemand wat aan dat geld anders is het toch maar weggegooit! :p
SMS draakje naar 5656 hihihi
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 08:57 schreef Shandy het volgende:
gaat goed met mij lieverd echt niets aan de hand hier moppie.
dat is duidelijk over hoop dat hij anderen nu ook met rust laat
Ja, ws wordt de aandacht van jou nu afgetrokken nu hij met zoveel mensen ruzie heeft. Gelukkig maar.
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 08:58 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

SMS draakje naar 5656 hihihi
Lukt niet, Vries kan ook niet.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:05   quote  deeplink  
ja maar hij durfde gister niet met nick op de radio dat is balen want nick had nl echt veel bewijs .
sly wilde met grote mond extra radio uitzending?????
op nl maakte hij meteen pol erover met de vraag moet de radio zich alleen bezig houden met de goudenkooi?

nick heeft beantwoord goed maak een extra radio uitzending over mij dan kom ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen antwoord meer
dan ineens mag het niet vd advokaad
nou een advokaad is er niet in het weekend hoor voor een internet ruzie laat dat duidelijk zijn

Sly daagde hem uit was dus grootspraak want Nick ging hem aan juist omdat nick tig bewijzen had
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:09   quote  deeplink  
Gisteren ws niet omdat het een uitzending om Eric was maar dinsdag mag iedereen weer bellen, toch? Dus nick hint hint
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Lieve Draakje, ik heb het hele verhaal een beetje gemist. Maar ik ben blij dat je er weer bent hoor, we laten ons niet gek maken door een paar pubers/kleuters/peuters. Mijn moeder vind het hele moederdag gedoe niks, ze heeft liever zomaar een keer een bosje bloemen dan perse op moederdag. En iedereen heeft zo zijn eigen manier. Mijn vader is helaas al overleden. Mijn zus gaat met vaderdag naar het graf met bloemen, ik niet daar heb ik niks mee ik steek hier thuis een kaarsje voor hem aan. Ieder zijn eigen manier toch ? Dus lieve schat, laat je niet gek maken door een leipo die denk de hele wereld in pacht te hebben.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:11   quote  deeplink  
ja maar sly heeft op de radio al uitgesproken dat hij niet aan gaat omdat de advokaad het verbied
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:14   quote  deeplink  
Vreemde advocaat!!! Ik heb pas een rechtzaak achter de rug omdat iemand veel geld geleend had en het niet terug gaf. Mijn advocaat gaf mogelijkheden aan hoe te reageren maar hij heeft me nooit iets verboden.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:18   quote  deeplink  
ach caroline ik kan ook roepen dat mijn advokaad iets zegt maar ja roepen is makkelijk voor hem
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:22   quote  deeplink  
Nou ik neem aan dat dit een civiele procedure is, geen strafzaak waar advocaten achter zitten als in de zaak holleeder.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:22   quote  deeplink  
http://www.cyberhate.be

Nowlive Vip
(Offline)
Posts: 3104

Niet alleen de avatar , Jhvp zal toch niet waar zijn dat het Jacqueline 1969 is ??????

! Ik heb

weer wordt ik daar op low live genoemd vaag forum hoor daar
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:31   quote  deeplink  
Bij die link sta jij helemaal buiten. Of jij en Merty zijn dezelfde??? Lol. Joh het is al eerder gebleken dat die mensen daar paranoide zijn.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:36   quote  deeplink  
nee die link ging perongeluk mee was daar net wezen kijken hihi
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:40   quote  deeplink  
Ja onze Merty gaf een goede tip.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:43   quote  deeplink  
ik hoop dat draakje er weer fris tegen aan kan want ze is niet alleen
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 09:43 schreef Shandy het volgende:
ik hoop dat draakje er weer fris tegen aan kan want ze is niet alleen
Ik denk meissie dat ze dat wel weet. Hetzelfde geldt voor jou.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 09:52   quote  deeplink  
heb nu pas gevonden wie en wat er gepost was ghehe een sekte volger is het een low liver een kansloze streamer dus de zwakste schakel
janeke
 janeke - maandag 12 mei 2008 - 09:52   quote  deeplink  
sterkte draakje ,
vrouwen die zoveel moeten zorgen zijn niet te breken
geloof me ook al lijkt het zo
sterkte
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 09:22 schreef Shandy het volgende:
http://www.cyberhate.be

Nowlive Vip
(Offline)
Posts: 3104

Niet alleen de avatar , Jhvp zal toch niet waar zijn dat het Jacqueline 1969 is ??????

! Ik heb

weer wordt ik daar op low live genoemd vaag forum hoor daar
Hahahh Shandy ,

Laat ze maar jou de schuld geven kijk maar de topic LIfe en cooking wat Suikertje allemaal schrijft en meegemaakt heeft met onze bolle jan.
Vandaar omdat het me steeds meer irriteerde heb ik die link geschreven en voor de mensen van NOWFUCKINGLIVE
DE NAAM IS NIET JAQUELINE MAAR MERTY OKE LEZEN MOEILIJK HE
janeke
 janeke - maandag 12 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
merty trek je niet van aan dat hebben ze ook met mij gedaan en ik kom daar niet eens
kan het niet eens lezen
want je moet eerts ingelogd izjn
en ik heb , mijn pc lief dus ga ik niet op die site
ze denken dat ik charlotte ben
hihih en wordt voor alles uitgemaakt
merty ik denk
dat ze het niet kunnen hebben dat ze niet iedereen kunnen brianwassen ze zijn van het laagste soort alles voor het spel
en dan roepen , het is maar een spel
maar kijk hoe ver zij gaan voor het spel
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:11 schreef janeke het volgende:
merty trek je niet van aan dat hebben ze ook met mij gedaan en ik kom daar niet eens
kan het niet eens lezen
want je moet eerts ingelogd izjn
en ik heb , mijn pc lief dus ga ik niet op die site
ze denken dat ik charlotte ben
hihih en wordt voor alles uitgemaakt
merty ik denk
dat ze het niet kunnen hebben dat ze niet iedereen kunnen brianwassen ze zijn van het laagste soort alles voor het spel
en dan roepen , het is maar een spel
maar kijk hoe ver zij gaan voor het spel
Ja maar weet je wat ik niet uit kan staan dat ze weer Jaqueline uitmaken voor alles ze moeten hun kop dichthouden.
En ze weten dat de van Cyberhate.be als we daarop gaan reageren dat binnen een zeer korte termijn de site gesloten wordt angst hebben ze en dan maar lekker afhalen op Jaqueline ze moeten de persoon aanwijzen wie die link heeft geschreven stelletje sukkels daar.
En ook vroor jou vind het niet leuk wat ze doen ze gaan echt te ver
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:31   quote  deeplink  
Merty??? Tijd voor een bakkie koffie, dan maar? Ik snap je maar al te goed, het gevoel van machteloosheid wat verder niks met DGK te maken heeft maar het feit dat mensen buiten DGK gekwetst worden.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:31 schreef Caroline het volgende:
Merty??? Tijd voor een bakkie koffie, dan maar? Ik snap je maar al te goed, het gevoel van machteloosheid wat verder niks met DGK te maken heeft maar het feit dat mensen buiten DGK gekwetst worden.
Ja inderdaad ga dat nu pakken ik ben zo boos lees mijn nieuwe topic
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 10:37   quote  deeplink  
merty rustig maar moppie ze kunnen beter over mij lullen dan over me heen fietsen:P
en wat ze over mij posten prima ik lach erom ze maken me belangrijker als ik ben .
blijkbaar zien ze mij als een sterke tegenstander ( wat ik ook ben)
Boezemt ze angst in waarom is wel te verklaren ooit was ik mod en admin daar en weet te veel.
ook vd tijd van Nick ik was nl toen mod en admin
daarom krijgen nick en ik overal de schuld van wij moeten neer gezet worden als leugenaars haat zaaiers tegen over hem dat is makkelijker voor hem want de waarheid is echt niet goed voor hem.
dan komt alles uit dat hij liegt bedriegt hackt bedreigd en macht mis bruikt .
Nicks script niet terug gaf wat hij later moest doen vd advokaad.
en toen zei hij dat hij gehackt was ( weer een leugen) maar met reden hij kon nick de schuld geven vd hack weer haat zaaien tegen nick om de waarheid te verdoezelen....

nu is hij erg benauwd laatste dagen er komen steeds meer dingen uit en naar boven.
daarom weer haat zaaien naar mij mrd nick enz
zo komt hij er nl op low live mee weg
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 12 mei 2008 - 10:38   quote  deeplink  
Shandy ik heb even een nieuwe topic gemaakt over dit ik vind het gewoon belachenlijjk dat ze je naam gebruiken kan het zo niet uit staan
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:38 schreef Merty het volgende:
Shandy ik heb even een nieuwe topic gemaakt over dit ik vind het gewoon belachenlijjk dat ze je naam gebruiken kan het zo niet uit staan
hihihi Shandy had niet op de radio moeten verschijnen hihihi (oeps, gaan ze nu mijn naam ook overal voor gebruiken ??)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 mei 2008 door Bigfoot --
Caroline
 Caroline - maandag 12 mei 2008 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:37 schreef Shandy het volgende:
merty rustig maar moppie ze kunnen beter over mij lullen dan over me heen fietsen:P
en wat ze over mij posten prima ik lach erom ze maken me belangrijker als ik ben .
blijkbaar zien ze mij als een sterke tegenstander ( wat ik ook ben)
Boezemt ze angst in waarom is wel te verklaren ooit was ik mod en admin daar en weet te veel.
ook vd tijd van Nick ik was nl toen mod en admin
daarom krijgen nick en ik overal de schuld van wij moeten neer gezet worden als leugenaars haat zaaiers tegen over hem dat is makkelijker voor hem want de waarheid is echt niet goed voor hem.
dan komt alles uit dat hij liegt bedriegt hackt bedreigd en macht mis bruikt .
Nicks script niet terug gaf wat hij later moest doen vd advokaad.
en toen zei hij dat hij gehackt was ( weer een leugen) maar met reden hij kon nick de schuld geven vd hack weer haat zaaien tegen nick om de waarheid te verdoezelen....

nu is hij erg benauwd laatste dagen er komen steeds meer dingen uit en naar boven.
daarom weer haat zaaien naar mij mrd nick enz
zo komt hij er nl op low live mee weg
Zeker een feit dat hij bang voor je is anders gaf hij het niet zoveel aandacht.
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:43   quote  deeplink  
Shandy alles komt uit straks en dan is er geen NL meer en kan meneer weer een bijstands uitkering aanvragen......................
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 10:44   quote  deeplink  
Jippieeeeee draakje is er weer :-)
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:44 schreef Anne het volgende:
Jippieeeeee draakje is er weer :-)
Yep allemaal een kusje voor Draakje geven :- *
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:46 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Yep allemaal een kusje voor Draakje geven :- *
wat trek jij een rare mond!:P
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:47 schreef Anne het volgende:

[..]

wat trek jij een rare mond!:P
hihi bij jou hangt je tong uit ... hihi ik zei een kusje voor Draakje, geen tongzoen gelijk hahahaha
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
hahahahahahaha 1-0...daar kan ik niet tegenop
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:50 schreef Anne het volgende:
hahahahahahaha 1-0...daar kan ik niet tegenop
hihihi
Anne
 Anne - maandag 12 mei 2008 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2008 - 10:51 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

hihihi
hier kan ik dan wel weer wat mee...ben jij een man of een vrouw?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 12 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
draakje moppie een hug een kus en een arm en schouder van mij voor jou

en moppie het zonnetje schijnt de lucht is blauw.
velen posters geven om jou
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 12 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Ikke is een vrouw en jij ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje kom nou terug









0.0167131