BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vragen voor Boudewijn

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - donderdag 19 juni 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Lees mail
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 14:16   quote  deeplink  
Boudewijn, ff een vraagje. Misschien is het heel dom of veel te ingewikkeld, maar zou het mogelijk zijn een zoekfunctie in te bouwen? Soms ben je op zoek naar een bepaald topic en dat kost dan uren omdat je niet precies weet welke datum het was. Maar je weet nog wel hoe het topic heette. Daar zou je mij en een hoop anderen een groot plezier mee doen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 14:16 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, ff een vraagje. Misschien is het heel dom of veel te ingewikkeld, maar zou het mogelijk zijn een zoekfunctie in te bouwen? Soms ben je op zoek naar een bepaald topic en dat kost dan uren omdat je niet precies weet welke datum het was. Maar je weet nog wel hoe het topic heette. Daar zou je mij en een hoop anderen een groot plezier mee doen.
ik zal binnekort eens kijken :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 16:42   quote  deeplink  
is het mogelijk om pm te maken op dit forum Boudewijn?
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 16:42 schreef moha het volgende:
is het mogelijk om pm te maken op dit forum Boudewijn?
Wat is dat, moha?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 16:50 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat is dat, moha?
personale message draakje dan kan je elkaar privé berichten sturen dus zeg maar bijna net zoiets als email.
draakje
 draakje - woensdag 25 juni 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Thanks. Weer wat geleerd.
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Dan hoop ik wel op pm die je zelf kan uitschakelen. Ik heb namelijk helemaal geen zin in pm.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 18:51 schreef Caroline het volgende:
Dan hoop ik wel op pm die je zelf kan uitschakelen. Ik heb namelijk helemaal geen zin in pm.
voor een mod. is het juist helemaal handig maar denk niet dat jij veel pm's zal krijgen dus maak je niet druk
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:02   quote  deeplink  
ik vind het wel makkelijk, soms wil je iemand even wat doorsturen, en dan moet je heel snel zijn, om het even later weer van het forum te halen, je e mail adres, was naar aanleiding van een vraag die moha me stelde, en dat kon niet anders als zo op het forum, dus toen moest ik rapido mijn emailadres weghalen, dus datte
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:02 schreef yvonne het volgende:
ik vind het wel makkelijk, soms wil je iemand even wat doorsturen, en dan moet je heel snel zijn, om het even later weer van het forum te halen, je e mail adres, was naar aanleiding van een vraag die moha me stelde, en dat kon niet anders als zo op het forum, dus toen moest ik rapido mijn emailadres weghalen, dus datte
Ja ok, dat snap ik maar tot nu toe kon dat via Boudewijn. Als je toestemming geeft gaf Boudewijn het door. Net zo makkelijk, toch?
Caroline
 Caroline - woensdag 25 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:01 schreef moha het volgende:

[..]

voor een mod. is het juist helemaal handig maar denk niet dat jij veel pm's zal krijgen dus maak je niet druk
Alles wat ik moet weten hoor ik via mail. Daar heb ik geen pm voor nodig.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 16:42 schreef moha het volgende:
is het mogelijk om pm te maken op dit forum Boudewijn?
dat staat ook op de todo lijst
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 25 juni 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:21 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ja ok, dat snap ik maar tot nu toe kon dat via Boudewijn. Als je toestemming geeft gaf Boudewijn het door. Net zo makkelijk, toch?
het is wel handig om het zonder mijn toestemming te kunnen doen, het scheelt mij weer werk :)
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
ik vind het voordeel van pm, dat je ff snel je emailadres kan doorsturen, of dat je even iets prive jan vertellan aan iemand zodat de hele site het iet weet, of als er iets uitgepraat moet worden, als er iets verkeerd begrepen is, of als er twee mensen onderling problemen hebben, dat had ikzelf onlangs op tvfan, en ik heb een pm gestuurd, en de lucht is geklaard, zonder dat het hele forum dat weet..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat staat ook op de todo lijst
super, dank je wel Boudewijn. ik denk dat het jou idd ook weer werk scheelt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 25 juni 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 19:23 schreef Caroline het volgende:

[..]

Alles wat ik moet weten hoor ik via mail. Daar heb ik geen pm voor nodig.
jij niet nee maar ik weet zeker dat de pm door een heleboel forummers gebruikt zal worden.
yvonne
 yvonne - woensdag 25 juni 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 23:25 schreef moha het volgende:

[..]

jij niet nee maar ik weet zeker dat de pm door een heleboel forummers gebruikt zal worden.
zeker weten, het is heel makkelijk om dat zo te doen, weet je gelijk het èèn en ander wat een ander niet hoeft te weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2008 door yvonne --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 - 23:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

zeker weten, het is heel makkelijk om dat zo te doen, weet je gelijk het èèn en ander wat een ander niet hoft te weten
en leest niet elke willekeurige binnekomer jouw prive dingetjes, en kan een bemoeizuchtige moderator zich ook niet zomaar ergens inmengen wat haar of hem geen moer aangaat.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 00:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en leest niet elke willekeurige binnekomer jouw prive dingetjes, en kan een bemoeizuchtige moderator zich ook niet zomaar ergens inmengen wat haar of hem geen moer aangaat.
of leden van andere sites, die alles doorlullen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 00:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en leest niet elke willekeurige binnekomer jouw prive dingetjes, en kan een bemoeizuchtige moderator zich ook niet zomaar ergens inmengen wat haar of hem geen moer aangaat.
naar mijn weten kunnen moderators wel privé berichten lezen hoor van alle forummers
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 18:39   quote  deeplink  
bij nl niet, daar ben ik mod gewest, ben bij webklep en degoudenkooifan mod geweest, maar ik kon ze niet lezen hoor, alleen de beheerder, slaai heeft het toegegeven in een msn geprek, jan doedel, ik heb het hier zwart op wit, hahahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 18:39 schreef yvonne het volgende:
bij nl niet, daar ben ik mod gewest, ben bij webklep en degoudenkooifan mod geweest, maar ik kon ze niet lezen hoor, alleen de beheerder, slaai heeft het toegegeven in een msn geprek, jan doedel, ik heb het hier zwart op wit, hahahahaha
kijk als Boudewijn meeleest vind ik niet erg, maar ik wil niet dat een ander meelezen kan.ik zal geen naam noemen. ik bedoel jou iig niet hoor Yvonne.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 18:50 schreef moha het volgende:

[..]

kijk als Boudewijn meeleest vind ik niet erg, maar ik wil niet dat een ander meelezen kan.ik zal geen naam noemen. ik bedoel jou iig niet hoor Yvonne.
alleen boudewijn kan dus meelezen, als hij daar behoefte aan zou hebben, maar ik denk niet dat het een slaai type is, maar echt, de mods kunnen dat niet
Caroline
 Caroline - donderdag 26 juni 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Je hoeft geen namen te noemen, hoor moha. Het is duidelijk. Al zou het kunnen dan nog heb ik geen enkele interesse het te lezen. Zoals ik al eerder vermelde op het forum heb ik geen behoefte aan prive contact waaronder pm valt. Ik ben niet tegen pm maar ik hoop dat wie het niet wil het zelf kan uitschakelen. Gewoon algemeen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 21:22 schreef Caroline het volgende:
Je hoeft geen namen te noemen, hoor moha. Het is duidelijk. Al zou het kunnen dan nog heb ik geen enkele interesse het te lezen. Zoals ik al eerder vermelde op het forum heb ik geen behoefte aan prive contact waaronder pm valt. Ik ben niet tegen pm maar ik hoop dat wie het niet wil het zelf kan uitschakelen. Gewoon algemeen.
jij zegt het niet ik, maar ik ben blij dat het duidelijk is, dan kan daar tenminste geen misverstand over bestaan. en wat maak jij je nou druk als jij geen pm wil dan lees je toch gwn je pm niet als het niet uit te schakelen is. maar nogmaals ik betwijfel of jij ooit 1 pm zou krijgen.in dat geval maak je je druk om niks. en het lijkt wel of je je zin door wil drijven zodat er geen pm komt terwijl het Boudewijn een hoop werk scheelt.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 juni 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 15:35 schreef moha het volgende:

[..]

naar mijn weten kunnen moderators wel privé berichten lezen hoor van alle forummers
ik denk dat de meeste forums het niet toelaat dat moderators prive berichten kunnen lezen dus dat zal ik hier ook niet inbouwen.

wel kan elke website beheerder en iedere andere personen die toegang tot de database zelf hebben als ze zouden willen die berichten kunnen bekijken, dus in het geval van het Headliner forum zou alleen ik het kunnen bekijken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 22:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat de meeste forums het niet toelaat dat moderators prive berichten kunnen lezen dus dat zal ik hier ook niet inbouwen.

wel kan elke website beheerder en iedere andere personen die toegang tot de database zelf hebben als ze zouden willen die berichten kunnen bekijken, dus in het geval van het Headliner forum zou alleen ik het kunnen bekijken.
daar ben ik heel blij mee en ik denk meerdere met mij
Caroline
 Caroline - donderdag 26 juni 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Moha, ik geloof dat je niet goed leest. Er staat dat ik niet tegen pm ben. Verder zou ik het op prijs stellen geen aanname te doen in je eigen hetse tegen mij. Zover ik weet kan jij net zo min als ik niet in de toekomst kijken. Mij wegpesten gaat je niet lukken maar het zegt heel wat over jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2008 door Caroline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 22:16   quote  deeplink  
- edit Boudewijn -

iets minder grof mag ook wel!
respecteer ieder zijn/haar mening aub over de pm!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 26 juni 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Het lijkt me een goed plan dat wij elkaar met rust laten.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 26 juni 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Het is denk ik wel zo handig als moderators wel pm's kunnen ontvangen aangezien dat vaak gebruikt wordt om dingen (prive) te melden.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:05   quote  deeplink  
ja, maar ook de leden onderling, zodat ze prive dingen kunnen uitwisselen, en de mods moeten ze ook kunnen ontvangen, zodat er, als er vervelia`s op de site zijn, daar de mod daar gelijk van op de hoogte is, als jij er niet bent boudewijn, de mods lezen ook niet alles denk ik, of je leest er per ongeluk overheen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 22:16 schreef moha het volgende:
- edit Boudewijn -

iets minder grof mag ook wel!
respecteer ieder zijn/haar mening aub over de pm!
grof wie ik? ik ben me van geen kwaad bewust ik vond dat ik me nog inhield
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:22   quote  deeplink  
is het niet mogelijk om een ledenlijst te tonen, lijkt me wel leuk om een "beeld"van iemand te hebben......
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:22 schreef yvonne het volgende:
is het niet mogelijk om een ledenlijst te tonen, lijkt me wel leuk om een "beeld"van iemand te hebben......
Ik denk niet dat je daar veel handen voor op elkaar krijgt, Yvonne.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:25   quote  deeplink  
is te vragen toch, topic heet zo, en nee heb je, ja kan je krijgen;-)
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:25 schreef yvonne het volgende:
is te vragen toch, topic heet zo, en nee heb je, ja kan je krijgen;-)
Tuurlijk kun je het vragen. Maar ik wil in elk geval niet op die lijst.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 26 juni 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 22:13 schreef Caroline het volgende:
Moha, ik geloof dat je niet goed leest. Er staat dat ik niet tegen pm ben. Verder zou ik het op prijs stellen geen aanname te doen in je eigen hetse tegen mij. Zover ik weet kan jij net zo min als ik niet in de toekomst kijken. Mij wegpesten gaat je niet lukken maar het zegt heel wat over jou.
hoooo wacht ff ik heb idd niet goed gelezen want jij doet het zelf nu een aanname dat ik jou weg wil pesten ik verdoe mijn tijd niet aan jou hoor ik wil juist dat je blijft. en dit is het laatste wat ik hierover tegen jou zeg.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:27   quote  deeplink  
dat kan je altijd kenbaar maken denk ik...... ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar dan zal er wel geen 1 komne, de site`s waar ik op gezeten heb, en nog zit, tv fan, staan gewoon alle namen
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:27 schreef yvonne het volgende:
dat kan je altijd kenbaar maken denk ik...... ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar dan zal er wel geen 1 komne, de site`s waar ik op gezeten heb, en nog zit, tv fan, staan gewoon alle namen
Jij zit je al helemaal in te leven in je nieuwe functie volgens mij! Ik vind het echt leuk voor je.
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:28 schreef draakje het volgende:

[..]

Jij zit je al helemaal in te leven in je nieuwe functie volgens mij! Ik vind het echt leuk voor je.
ik hoop het, maar niets is nog zeker he, ik heb boudewijn wel een mail gestuurd met alles over waar ik heb gezeten, en waar ik mod ben geweest, maar nog geen antwoord teruggekregen, we wachten wel af, boudewijn heeft het ook druk natuurlijk
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Ja, die slaapt standaard maar 5 uur per nacht.
G.R.i
 G.R.i - donderdag 26 juni 2008 - 23:34   quote  deeplink  
Dames ik ga slapen tot werres
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:31 schreef draakje het volgende:
Ja, die slaapt standaard maar 5 uur per nacht.
ppfff, ja ik ook, maar dat haal ik `s middags weer in, hij moet er dus hulp bij zoeken
draakje
 draakje - donderdag 26 juni 2008 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:34 schreef G.R.i het volgende:
Dames ik ga slapen tot werres
Truste G.R.i. Ik ga ook. Tot morgen, Yvonne! Slaap lekker. (Al is het dan niet zo lang.)
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:34 schreef G.R.i het volgende:
Dames ik ga slapen tot werres
slaap lekker en tot snel!
yvonne
 yvonne - donderdag 26 juni 2008 - 23:41   quote  deeplink  
jij ook slaap lekker draakje en tot morgen, xxx
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 26 juni 2008 - 23:55   quote  deeplink  
hallo! nog iemand wakker?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2008 - 03:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik hoop het, maar niets is nog zeker he, ik heb boudewijn wel een mail gestuurd met alles over waar ik heb gezeten, en waar ik mod ben geweest, maar nog geen antwoord teruggekregen, we wachten wel af, boudewijn heeft het ook druk natuurlijk
volgens mij had ik dat al ergens gepost maar zodra een normale moderator functionaliteit erin zit zal ik goed reageren, dat duurt dus nog eventjes maar het komt helemaal goed :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vragen voor Boudewijn









0.0108869