BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vragen voor Boudewijn

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 juni 2008 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 - 23:27 schreef yvonne het volgende:
dat kan je altijd kenbaar maken denk ik...... ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar dan zal er wel geen 1 komne, de site`s waar ik op gezeten heb, en nog zit, tv fan, staan gewoon alle namen
persoonlijk vindt ik ledenlijsten altijd een beetje too-much-info voor spammers e.d. dus je moet goed je best doen om me te overtuigen om het op de todo lijst te zetten! :)
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 05:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 03:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

persoonlijk vindt ik ledenlijsten altijd een beetje too-much-info voor spammers e.d. dus je moet goed je best doen om me te overtuigen om het op de todo lijst te zetten! :)
het was ook maar een voorstel, en je ziet het bij veel forums, vandaar, maar als er geen animo voor is, dan moet je het niet oen, anders jaag je leden weg, je zou wel kunnen vermelden hoeveel leden je hebt, zonder namen er bij dus, en bij een ledenlijst is een naam al genoeg met geboortedatum en woonplaats bv.
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Boudewijn, mag je hier ook "gewone" computervragen stellen, of is daar een aparte plek voor?
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 11:20 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, mag je hier ook "gewone" computervragen stellen, of is daar een aparte plek voor?
ik had "ergens" een topic geopend , pc weetjes of zo.. en anders stel je m toch hier..ik ben wel geen boudenwijn, maar ik weet best wel veel van pc`s af
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 11:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik had "ergens" een topic geopend , pc weetjes of zo.. en anders stel je m toch hier..ik ben wel geen boudenwijn, maar ik weet best wel veel van pc`s af
Heb mijn vragen op het andere topic gesteld. Bedankt, Yvonne.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 13:03   quote  deeplink  
graag gedaan draakje
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:38   quote  deeplink  
Boudewijn mag het verhaal over oplichting NL hier geplaatst worden ?
Ik kan niet op NL om het te lezen, ik weet mijn wachtwoord niet meer, het is eeuwen geleden dat ik daar ben geweest en wil er niet op.
Wel wil ik graag weten wat er loos is.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Boudewijn, heb je het lettertype van Headliner veranderd? Of heb ik per ongeluk iets stoms op mijn eigen computer gedaan?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 30 juni 2008 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 13:30 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, heb je het lettertype van Headliner veranderd? Of heb ik per ongeluk iets stoms op mijn eigen computer gedaan?
ik denk het laatste :)

hoewel het font-type vast staat, helpt misschien al het sluiten en opnieuw openen van je browser
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 13:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk het laatste :)

hoewel het font-type vast staat, helpt misschien al het sluiten en opnieuw openen van je browser
Was er al bang voor ... Bedankt iig.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 09 juli 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Boudewijn, heb jij verstand van Vista, ik heb een geleende laptop hier met vista erop, 2 partities, bij opstarten lijkt of hij of vista niet laad. krijg alleen lichtblauw venster, en in veilige modus zwart venster met beveiligde modus in de hoeken maar geen start etc....
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 09 juli 2008 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2008 - 23:42 schreef Izz@headliner het volgende:
Boudewijn, heb jij verstand van Vista, ik heb een geleende laptop hier met vista erop, 2 partities, bij opstarten lijkt of hij of vista niet laad. krijg alleen lichtblauw venster, en in veilige modus zwart venster met beveiligde modus in de hoeken maar geen start etc....
ik zou het zo ook niet weten. als de veilige modus ook niet opstart dan lijkt het op een probleem met de harddisk. Waarschijnlijk omdat het een laptop is zal je vast geen vista cd/dvd of rescue disk ofzoiets hebben?
Heb je de mogelijkheid om de harddisk uit de laptop te halen en aan een gewone computer te hangen (2.5 inch harddisks zijn wel lastig) zodat je belangrijke data eraf kan halen en de disk kan scannen op leesfouten etc.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2008 - 23:42 schreef Izz@headliner het volgende:
Boudewijn, heb jij verstand van Vista, ik heb een geleende laptop hier met vista erop, 2 partities, bij opstarten lijkt of hij of vista niet laad. krijg alleen lichtblauw venster, en in veilige modus zwart venster met beveiligde modus in de hoeken maar geen start etc....
moet je een partitie kiezen bij opstarten anders moet je die andere ff proberen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 juli 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2008 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zou het zo ook niet weten. als de veilige modus ook niet opstart dan lijkt het op een probleem met de harddisk. Waarschijnlijk omdat het een laptop is zal je vast geen vista cd/dvd of rescue disk ofzoiets hebben?
Heb je de mogelijkheid om de harddisk uit de laptop te halen en aan een gewone computer te hangen (2.5 inch harddisks zijn wel lastig) zodat je belangrijke data eraf kan halen en de disk kan scannen op leesfouten etc.
- edit Boudewijn -
oeps.. verkeerd knopje, per ongeluk een antwoord van Izz verwijderd:


Izz schreef:
tja dat word inderdaad lastig, acer gaf geen recovery of boot cd erbij, dus zal hij wel opgestuurd moeten worden.
vermoed dat er een paar drivers missen ofzo. een idee, want met chkdsk, geeft hij geen problemen aan. en vanuit bios, geeft hij alleen aan dat er geen F file aangemaakt kan worden, en die F file ken ik niet, zal wel iets van Acer zelf zijn of van Vista, in Xp of oudere windows versie ken ik die term niet.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 juli 2008 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

- edit Boudewijn -
oeps.. verkeerd knopje, per ongeluk een antwoord van Izz verwijderd:


Izz schreef:
tja dat word inderdaad lastig, acer gaf geen recovery of boot cd erbij, dus zal hij wel opgestuurd moeten worden.
vermoed dat er een paar drivers missen ofzo. een idee, want met chkdsk, geeft hij geen problemen aan. en vanuit bios, geeft hij alleen aan dat er geen F file aangemaakt kan worden, en die F file ken ik niet, zal wel iets van Acer zelf zijn of van Vista, in Xp of oudere windows versie ken ik die term niet.
Bij Acer wordt standaard Acer eRecovery Manager geinstaleerd waarbij je zelf(!) een backup naar dvd moet maken op het moment dat je de laptop opstart. Die dvd is ook meteen bootable bij eventuele problemen.

Het is denk ik wel zo dat je 'gewoon' een dvd versie van Vista kunt lenen van iemand en dan je eigen productcode kunt opgeven. Dit weet ik niet 100% zeker dus probeer eerst andere dingen...
Opsturen naar Acer gaat zeker weken duren, helemaal nu het vakantietijd is. Gelukkig zit hun hoofdkantoor hier in Den Bosch waar ik de spullen kan komen afleveren (dat was tenminste 2 jaar geleden zo bij een kapotte harddisk)
yvonne
 yvonne - donderdag 10 juli 2008 - 00:21   quote  deeplink  
bij acer moet je bij instalatie zelf je gegevens opnemen op een dvd en dat is je nieuwe set up, als ik het goed zeg....daar staat iig het hele instalatie programma weer op
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 12:53   quote  deeplink  
Boudewijn je hebt mail.
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 12:53 schreef moha het volgende:
Boudewijn je hebt mail.
Weet je man hiervan?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:25 schreef draakje het volgende:

[..]

Weet je man hiervan?
hahaha ja die weet hiervan en hij vind het nog goed ook
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:27 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha ja die weet hiervan en hij vind het nog goed ook
Nou ja zeg!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
mail jij boudewijn nooit??
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:31 schreef moha het volgende:

[..]

mail jij boudewijn nooit??
Ik heb hem dacht ik 2x gemaild.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:38 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik heb hem dacht ik 2x gemaild.
ik ook dus niet jaloers zijn btw ik heb genoeg aan mijn eigen man die wil ik nooit kwijt
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:43 schreef moha het volgende:

[..]

ik ook dus niet jaloers zijn btw ik heb genoeg aan mijn eigen man die wil ik nooit kwijt
Hoe gaat het met de zebravinkjes?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 13:50 schreef draakje het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de zebravinkjes?
ja goed die leven nog ze verzorgt ze zelf die andere die niet wou eten heeft ook gegeten.
ik ga zo weg moet ff naar de dokter. latersssss
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 00:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Bij Acer wordt standaard Acer eRecovery Manager geinstaleerd waarbij je zelf(!) een backup naar dvd moet maken op het moment dat je de laptop opstart. Die dvd is ook meteen bootable bij eventuele problemen.

Het is denk ik wel zo dat je 'gewoon' een dvd versie van Vista kunt lenen van iemand en dan je eigen productcode kunt opgeven. Dit weet ik niet 100% zeker dus probeer eerst andere dingen...
Opsturen naar Acer gaat zeker weken duren, helemaal nu het vakantietijd is. Gelukkig zit hun hoofdkantoor hier in Den Bosch waar ik de spullen kan komen afleveren (dat was tenminste 2 jaar geleden zo bij een kapotte harddisk)
nou, Acer heeft dus ook andere opties, zoals bleek. helaas had ik toen C al geformateerd. dus voor eigenaar beetje te laat. in ieder geval Acer heeft ingebouwde recover optie.
zodra je acer opstart, druk je de alt toets links van de spatie toets in en gelijkertijd F10. dan krijg je 3 of 4 verschillende opties, waarvan 1 hetzelfde werkt als de recovery DVD. Alles geformateerd, en Vista als nieuw erop. inclusief drivers etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2008 door Izz@headliner --
aktionman
 aktionman - donderdag 10 juli 2008 - 18:52   quote  deeplink  
hoi, volgende keer voor vista probleem, vanaf een vistainstalatie cd opstarten, maakt niet uit welke versie en opstarten van cd of dvd en dan doorlopen tot hij aan hersteloptie komt, daar op klikken en je vista is weer gerepareerd
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 18:58   quote  deeplink  
Bovenstaande snap ik dus niet, maar weet iemand hoe je met Vista hersteldiscs maakt? Ik heb deze computer een half jaar en hij zeurt al vanaf dag 1 aan mijn hoofd dat ik die moet maken. Nou wil ik dat best doen - tenslotte ben ik de beroerdste niet - maar hoe? Wat ik ook in dat ding stop, de computer reageert onveranderlijk met hetzelfde, namelijk: "Deze schijf is niet leeg."

Daar heb ik ze anders wel voor gekocht! Of ik ze nu wel of niet formatteer, de computer kan er niks mee. En voor de betweters onder ons, ja, het zijn de goede en nee, er staat echt niks op. Microsoft slaagt er ook op de site niet in het duidelijk uit de leggen voor de digibeten onder ons, en op Google kun je zien dat er meer mensen met dit probleem kampen.

Dus, wie o wie helpt me uit de brand?
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 18:59   quote  deeplink  
Sorry, had dus bij topic PC-problemen gemoeten. Ach ja, ik word een dagje ouder ...
aktionman
 aktionman - donderdag 10 juli 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Waar is dan die topic pc problemen, ik kan die niet vinden. Hahahahaha, ben ik dan ook blond??
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 19:08 schreef aktionman het volgende:
Waar is dan die topic pc problemen, ik kan die niet vinden. Hahahahaha, ben ik dan ook blond??
Die staat in de index van dgk een eind naar beneden op pagina 1.
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 19:12   quote  deeplink  
Ik heb ´m ff bovenaan voor je gezet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 18:58 schreef draakje het volgende:
Bovenstaande snap ik dus niet, maar weet iemand hoe je met Vista hersteldiscs maakt? Ik heb deze computer een half jaar en hij zeurt al vanaf dag 1 aan mijn hoofd dat ik die moet maken. Nou wil ik dat best doen - tenslotte ben ik de beroerdste niet - maar hoe? Wat ik ook in dat ding stop, de computer reageert onveranderlijk met hetzelfde, namelijk: "Deze schijf is niet leeg."

Daar heb ik ze anders wel voor gekocht! Of ik ze nu wel of niet formatteer, de computer kan er niks mee. En voor de betweters onder ons, ja, het zijn de goede en nee, er staat echt niks op. Microsoft slaagt er ook op de site niet in het duidelijk uit de leggen voor de digibeten onder ons, en op Google kun je zien dat er meer mensen met dit probleem kampen.

Dus, wie o wie helpt me uit de brand?
je gaat naar je Acer management, ( de groene E )
dan opent hij dat gorene lijntje met al die kleine figuurtjes erop. op de laptop staat hij tussen het slotje en het tandwieltje, die klik je aan, de rest wijst zich vanzelf. oh ja, je hebt 2 Dvd's nodig, of anders 20 cd's
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 20:06   quote  deeplink  
Groene E?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:06 schreef draakje het volgende:
Groene E?
is het Acer management, staat normaal standaard op je bureaublad, misschien heb je hem weggeklikt, anders zit er op je toetsenbord als het goed is ook een groen vakje met de E erin.
Acer Empowering Technology

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

is het Acer management, staat normaal standaard op je bureaublad, misschien heb je hem weggeklikt, anders zit er op je toetsenbord als het goed is ook een groen vakje met de E erin.
Ik heb geen laptop hoor, maar een gewone pc - en ik heb sure as hell nergens een groene E op mijn toetsenbord.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:12 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik heb geen laptop hoor, maar een gewone pc - en ik heb sure as hell nergens een groene E op mijn toetsenbord.
start alle programma's, daar moet hij tussenstaan. en als je nu zo blijft reageren zet ik je op de ignore voor vandaag.
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:13 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

start alle programma's, daar moet hij tussenstaan. en als je nu zo blijft reageren zet ik je op de ignore voor vandaag.
Altijd al geweten dat die Rotterdammers gek zijn ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 20:14   quote  deeplink  
`dames geen ruzie he en jullie zijn zo off topic als de pest
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Windows Vista Home Premium Edition Windows XP Media Center Edition
Gebundelde software Symantec Norton® AntiVirus 2006, Adobe® Acrobat® Reader® 7.0, Cyberlink® Power DVD 6, NTI CD-Maker™ Gold, Self Burn Recovery, Acer Empowering Framework, Acer eRecovery Management, Acer eDataSecurity Management, Acer ePerformance Management, Acer e-Mo
========================================================
Alle Acer producten bezitten de Acer eRecovery Management.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:14 schreef moha het volgende:
`dames geen ruzie he en jullie zijn zo off topic als de pest
dat krijg je als je probeert te helpen. dus zal zwijgen als het graf, is toch geen manier van reageren, wat mankeert oma?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat die Rotterdammers gek zijn ...
dan zal je het helemaal geweldig vinden als je weet waar ik vandaan kom.
yvonne
 yvonne - vrijdag 11 juli 2008 - 06:17   quote  deeplink  
die groene e staat tussen prnt scrb en pause in
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 12 juli 2008 - 09:15   quote  deeplink  
Ook op het toetsenbord van mijn pc zit, staat of ligt geen groene E, misschien verschilt het per merk/type of deze is aangebracht (heb: HP Pavilion Entertainment PC)
yvonne
 yvonne - zaterdag 12 juli 2008 - 12:01   quote  deeplink  
ik heb een acer type weet ik ff niet, maar het is zo`n hele kleine
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 juli 2008 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 - 12:01 schreef yvonne het volgende:
ik heb een acer type weet ik ff niet, maar het is zo`n hele kleine
Van wat ik weet, heeft elke Acer de groene E maar kan mij altijd vergissen. maar dan vergist Acer.com zich ook, want deze stelt dat elke Acer zowel laptop als desktop de Groene E heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 12 juli 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 - 13:07 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Van wat ik weet, heeft elke Acer de groene E maar kan mij altijd vergissen. maar dan vergist Acer.com zich ook, want deze stelt dat elke Acer zowel laptop als desktop de Groene E heeft.
ik heb ff gekeken op mijn laptop dat is een HP die heeft geen groen E op mijn toetsenbord.
yvonne
 yvonne - zaterdag 12 juli 2008 - 19:42   quote  deeplink  
kan jij de titel van binnenlands nieuws aanpassen, er staat nu iets van gordon, kan je er van maken opmerkelijk nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 12 juli 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Boudewijn ging jij nog pm mogelijkheden aan dit forum toevoegen?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 juli 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 - 20:22 schreef moha het volgende:
Boudewijn ging jij nog pm mogelijkheden aan dit forum toevoegen?
staat op de todo lijst, maar eerst moet ik nog verder werken aan mijn winkelsysteem, een hele hoop headliner sites toevoegen, sportpooler klaarmaken voor de olympische spelen/eredivisie

dus dat zal niet deze of komende week zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Vragen voor Boudewijn









0.0635459