BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Hoe is het met Claire?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 18 mei 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Hoe is het met Claire?"

Brian en Amanda hebben een voortreffelijk avondmaaltje geregeld. Terwijl de twee zitten te smikkelen aan de keukentafel vraagt Brian aan Huub of hij Claire vandaag nog heeft gebeld. Huub antwoordt bevestigend. "En hoe is het met haar dan?"", vraagt Brian geïnteresseerd. Huub brandt meteen los en hij vertelt over alle dingen die Claire sinds haar vertrek uit de Villa heeft meegemaakt. "En ze was gisteren uit met haar broers en alle mensen die met haar op de foto wilden, moesten eerst een smsje voor mij sturen", gooit hij er grinnikend achteraan. Erg enthousiast reageren Brian en Amanda hier niet op, een lachje kan er nog net vanaf. Zouden ze zich zorgen beginnen te maken?

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - zondag 18 mei 2008 - 19:53   quote  deeplink  
Nou ik wist niet dat ze zo ver zouden gaan in de Gouden Kooi. Meneer Lucienne van die box-club zei net tegen Huub door de telefoon dat hij had afgesproken met het jury lid en de scheidsrechter dat wat er ook gebeurde Huub moest winnen. Lekker sportief zeg.
tg3
 tg3 - zondag 18 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
van dat stukje kan een mooi filmpje gemaakt worden ..en maar schelden en tieren dat brian geen sportman is ....huub wat ben jij een slappe lafaard
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 20:00   quote  deeplink  
huub die kikker moet zieltjes winnen bij lucien of ie ie bang als hij buiten komt zielig ventje
lisbeth
 lisbeth - zondag 18 mei 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Ja, ik kan er niet over uit dat en trainer zoiets zegt. Mijn sportschool ou het niet zijn in Beverwijk geloof ik. En het gevolg is dat die laffe kikker weer met zijn neus in de lucht loopt en naast zijn schoenen.En hij wint donderdag natuurlijk weer.
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 20:02 schreef lisbeth het volgende:
Ja, ik kan er niet over uit dat en trainer zoiets zegt. Mijn sportschool ou het niet zijn in Beverwijk geloof ik. En het gevolg is dat die laffe kikker weer met zijn neus in de lucht loopt en naast zijn schoenen.En hij wint donderdag natuurlijk weer.
Maar dat geeft niet, lisbeth. Stel het nachtmerriescenario wordt bewaarheid en Huubje wint. Dan weten wij hier automatisch dat we tot de slimme helft van Nederland behoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door draakje --
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 19:53 schreef lisbeth het volgende:
Nou ik wist niet dat ze zo ver zouden gaan in de Gouden Kooi. Meneer Lucienne van die box-club zei net tegen Huub door de telefoon dat hij had afgesproken met het jury lid en de scheidsrechter dat wat er ook gebeurde Huub moest winnen. Lekker sportief zeg.
ja en bij nowlife is lucien top en een echte sportman en hans is de boe man daar.wat zijn het toch viezerikken daar zeg ben ik blij dat ik niks met heel die mensen te maken wil hebbben ..ze mogen nog niet in mijn buurt komen gadverdamme begin er zowat op te kotsen
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 20:07   quote  deeplink  
zeker dat zei meneer lucien voor de wetstrijd tegen de meisje huub moet winnen he dus niet brian wat voor sportschool heb je meneer lucien watjes net als huub
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 20:09   quote  deeplink  
de finale gaat donderdag in drie delen en ik hoop echt dat die kikker er de eerste uit moet
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 20:10   quote  deeplink  
en dan erbij zeggen we zouden brain langer vast houden zodat hij je geen klap kon geven .inderdaad zieltjes winnen hij weet hoe mis dragen hij zich heeft en nu slijmen en hans in kwade dag licht zetten half homo .ze zitten echt in het verkeerde lichaam huub en claire daarom passen ze zo goed bij elkaar ..of vriendjes maken voor na de kooi om huubje te beschermen daar is huubertje op uit er zit altijd wat achter bij dat goor ventje
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 20:11   quote  deeplink  
en huub blijft nu maar roepen tegen ricardo als ik maar win als ik maar win
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 20:13   quote  deeplink  
heb ze even geteld 10 keer heeft ie nu al gezegt als ik maar win
djen
 djen - zondag 18 mei 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 20:13 schreef reetje 076 het volgende:
heb ze even geteld 10 keer heeft ie nu al gezegt als ik maar win
zou tie willen en met eric en silvia en ilona op de dam red hij het nog niet .zouden die wel weten wat ze doen huub is echt niet geliefd in amsterdam .hij gaat er wonen maar zou als ik huub was maar niet gaan stappen daar ,
devil
 devil - zondag 18 mei 2008 - 20:56   quote  deeplink  
nee,niet in amsterdam komen wonen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 18 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
In Laren ook niet, er lopen al genoeg gekken rond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Mrs.B@headline --
reetje 076
 reetje 076 - zondag 18 mei 2008 - 21:00   quote  deeplink  
denk het toch wel want hij zei tegen ricardo en clair gaat het morgen regelen laat ze hem maar goed aan pakken als ie er woont
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 18 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Zijn we mooi klaar mee.
devil
 devil - zondag 18 mei 2008 - 21:09   quote  deeplink  
ach het zal niet voor lange tijd zijn,binnen een mum van tijd woont claire weer bij haar ouders in tilburg met een gebroken hart en een ervaring rijker
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 21:09 schreef devil het volgende:
ach het zal niet voor lange tijd zijn,binnen een mum van tijd woont claire weer bij haar ouders in tilburg met een gebroken hart en een ervaring rijker
Maar dat wicht is al 24! Toen ik 24 was ziekte ik mijn gebroken hart alleen uit!
headliner@ciska
 headliner@ciska - zondag 18 mei 2008 - 21:18   quote  deeplink  
ach die arme lucien verdient maar 15 eurie vertelde hij tegen brian toen aan hans kan hij niet tippen jammer joh boe lucien
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 01:47   quote  deeplink  
Claire uitgegaan met zijn broers??
Volgens mij om de hoek, Clubhuis ofzo.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
zie:

Gouden Kooi's Claire voor het eerst in het openbaar
dorenda
 dorenda - maandag 19 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
claire regelt noets
als er iets te regele valt zal dat papa champo wel doen of die pater van een broer bram
en wie weet zal bart hun dan bijstaan
want hij weet het beste hoe snel je van je geld af kan komen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Hoe is het met Claire?"









0.0080790