BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi's Claire voor het eerst in het openbaar

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 19 mei 2008 - 01:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gouden Kooi's Claire voor het eerst in het openbaar (Shoppen.blog.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 mei 2008 - 02:03   quote  deeplink  


quote:

De Gouden Kooi en Shoppen... tja, dat heeft weinig met elkaar te maken zou je zo op het eerste gezicht zeggen. Alhoewel de winnaar straks natuurlijk wel genoeg centjes heeft om een hoop te kopen. Maar wij waren gisteravond aanwezig op de Coiffure Awards, wat natuurlijk weer wel wat met shoppen te maken heeft en daar liepen wij Claire tegen het lijf. Claire, de spraakmakende Gouden Kooi bewoonster, die trouwde met Huub en deze week de Kooi moest verlaten. En dat was haar eerste keer weer in het openbaar na het verlaten van het huis afgelopen week.

Ze was samen met haar vader naar de Coiffure Awards gekomen. Claire vertelde wel weer te moeten wennen aan het leven buiten de Gouden Kooi. Ze was zaterdag voor het eerst de deur uit geweest en werd veel herkend op straat. Ze liet ook weten Huub nu al te missen. Gelukkig voor haar is de Gouden Kooi bijna ten einde en kan zij over drie dagen 'haar Huub' alweer in de armen sluiten. Als dat huwelijk tenminste geen grote farce is geweest, want daar hebben wij persoonlijk nog steeds geen vertrouwen in...


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
Spraakmakend? Mwah ...
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 19 mei 2008 - 02:30   quote  deeplink  
Wennen aan het leven buiten DGK??
Je bent maar 4 maand weggeweest!

Ja, voortaan als je de deur uitgaat gaat je vader met je mee.
Net als gister, gingen je broers met je mee om te gaan stappen.
Durf je uberhaubt wel in je 1tje de straat op te gaan, vraag ik me af.

berec
 berec - maandag 19 mei 2008 - 08:43   quote  deeplink  
wat een ongelovelijke rot koppen hebben die twee, sorry hoor
kijk dat haar van die kwal.. bah...
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 08:50   quote  deeplink  
Het bekende 'cirkeltje'rond.. Heb ik het mis dat ik mij nu ineens herinner dat de dag van het huwelijk van CLair en Huub toen die vader en moeder van Clair moesten komen, dat die vader ook zoiets zei dat hij ook vreemd gaat/vreemd is geweest? En dat mama Claire hem dat vergeven heeft?Dat vertelde hij toen ze in de chill zaten, wie o wie kan dat stukje voor mij opzoeken waarop papa Claire dit opbiecht?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 19 mei 2008 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 08:50 schreef joow@headliner het volgende:
Het bekende 'cirkeltje'rond.. Heb ik het mis dat ik mij nu ineens herinner dat de dag van het huwelijk van CLair en Huub toen die vader en moeder van Clair moesten komen, dat die vader ook zoiets zei dat hij ook vreemd gaat/vreemd is geweest? En dat mama Claire hem dat vergeven heeft?Dat vertelde hij toen ze in de chill zaten, wie o wie kan dat stukje voor mij opzoeken waarop papa Claire dit opbiecht?
Claire wist dit al, ze had dat zelf al uit en te na besproken, met Ricardo dat haar ouders toen bijna uit elkaar gingen, Nou Goed voorbeeld smerga! doet goed volgen, die lul van Pa gillend als een gek naar Jaap en huub mocht dat, ineens begreep hij het, na een uur praten met een lieve mevrouw van achteren, Ook gepakt PA?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Xanne@headliner --
tino
 tino - maandag 19 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 08:43 schreef berec het volgende:
wat een ongelovelijke rot koppen hebben die twee, sorry hoor
kijk dat haar van die kwal.. bah...
die strik onder dat HOOFD moest maar eens gaan draaien, wat een foto, reclame voor matrassen.
Caroline
 Caroline - maandag 19 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
In dit gesprek vertelde de vader van Claire dat hij ook een scheve schaats had gereden.

http://forum.headliner.nl/topic-6741/

http://forum.headliner.nl/topic-6745/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2008 door Caroline --
joow@headliner
 joow@headliner - maandag 19 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 11:38 schreef Caroline het volgende:
In dit gesprek vertelde de vader van Claire dat hij ook een scheve schaats had gereden.

http://forum.headliner.nl/topic-6741/

http://forum.headliner.nl/topic-6745/
Caroline, je bent een topper! Dank je wel voor de links, mijn oren en ogen hebben mij niet bedrogen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Gouden Kooi's Claire voor het eerst in het openbaar









0.0061938