BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 mei 2008 - 03:55   quote  deeplink  
Video - Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 1

Claire mag als enige op bezoek komen en het blijkt dat Huub een vrijbrief heeft gekregen om zielig te doen voor op tv. Huub heeft geen zin meer en laat de streamers en zijn fans stikken door niets meer te doen in deze laatste week.

Claire mag volop spelinformatie geven en als echt aardje naar Huubs vaartje verteld ze allemaal leugens over de echte miljonairs! Ze blijkt door bepaalde 'fans' goed geïndoctrineerd te zijn.

deel 1:



bekijk hierna:

Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen:
deel 2
deel 3
deel 4

Jaap verraden door Huub, maar onze Godfather Jaap laat zich niet tarten:
deel 1
deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Boudewijn --
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 05:24   quote  deeplink  
ooohhhhhhhhh aaahhhhhhh zegt de matras,
En matrasje spreekt de kikker toe,kwaaakkkk kwaaakk
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 20 mei 2008 - 07:36   quote  deeplink  
Subliem acteerwerk (van alle twee). Er is niemand die gelooft dat dat duo het langer dan een maand volhoudt buiten De Kooi.
Schattie
 Schattie - dinsdag 20 mei 2008 - 08:40   quote  deeplink  
We zijn zo klaar met jou Huub..!
Wat ben jij eng..
Bah gadver!!
Ik hoop echt dat je verliest!
djen
 djen - dinsdag 20 mei 2008 - 09:01   quote  deeplink  
gaverdamme zeg echt hoor hier word ik kots misselijk van en silvia zit dus bij haar thuis ach ja nichtjes zullen alles delen toch??en valt het niet op ze is er zo zeker van dat huub wind
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 20 mei 2008 - 09:15   quote  deeplink  
Schattie: Ik hoop dat je gelijk hebt.
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
hij heeft zijn zonnebril weer op zijn smurfiekoppie staan, zeker om zijn tranen te verbergen voor zijn matrasje.
Hij moet lekker zijn "ding" doen, wie zei dat ook al weer altijd tegen de smurf ?, JUIST LIEKE !!!!
miranda_joey
 miranda_joey - dinsdag 20 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
wat een misselijk stel bij elkaar zeg bah bah bah
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
heeft iemand nog gehoord welke ziekten Brian en Amanda en Jaap kond3en krijgen, en ik zag Claire maar hoorde Eric, Claire volledig gebrainwashed door Eric en Sylvia.
miranda_joey
 miranda_joey - dinsdag 20 mei 2008 - 10:56   quote  deeplink  
j aik heb het gisteren gehoord
dat is ook een van de redenene dat ik kots van huub
te misselijk voor woorden
van mij mag hij een week meedraaien op een onmcologie afdeling in een ziekenhuis
dan weet hij mss hoe hij mensen raakt
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
je zou maar een kind hebben die bij die seks kabouter in de klas zit maar ja in de kooi hebben ze alles leugenaars alleen die kabouter spreekt de waarheid en die Clair met al haar informatie van buiten mag want het is toch maar een kind bij die andere gaat meteen de telefoon bah wat is die regie dubbel
Lieve
 Lieve - dinsdag 20 mei 2008 - 12:16   quote  deeplink  
ALLE normale oud bewoners zijn voor HUUB!
Het normale personeel is voor HUUB!
Huub heeft het NOOIT nodig gehad om iets te bereiken via de opstap van een ander.
De misselijke paarderukker zou niet meer in de kooi zitten als Huub er niet was geweest.
Ieder gesprek in de kooi is HUUB HUUB HUUB
Zonder Huub geen gouden kooi!
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:16 schreef Lieve het volgende:

Huub heeft het NOOIT nodig gehad om iets te bereiken via de opstap van een ander.
Als hij geen opstap had gebruikt, was hij nooit boven de tafel uitgekomen ...
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:16 schreef Lieve het volgende:
ALLE normale oud bewoners zijn voor HUUB!
Het normale personeel is voor HUUB!
Huub heeft het NOOIT nodig gehad om iets te bereiken via de opstap van een ander.
De misselijke paarderukker zou niet meer in de kooi zitten als Huub er niet was geweest.
Ieder gesprek in de kooi is HUUB HUUB HUUB
Zonder Huub geen gouden kooi!
wie bedoel je met Huub ?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 mei 2008 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:20 schreef draakje het volgende:

[..]

Als hij geen opstap had gebruikt, was hij nooit boven de tafel uitgekomen ...
hahaha
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
nee lieve daar was hij ordinair genoeg voor en nu zeggen die en die was voor hem maar iedereen in zijn k.... kruipen heb je niet voor nodig de meeste houden hun mond willen liever niet met zijn uitdrukkingen geconfronteerd worden en een flater slaan willen nog normaal de deur uitgaan zonder bewaking schandalig om over die andere zo te praten terwijl hij de grootste is daaaag
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hahaha
Dank je, Boudewijn. Vond hem zelf ook wel erg leuk ...
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
Brian is maar iets groter als huub en amanda zal ook niet veel meer groeien. Wat een gezeik over huub zijn lengte
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 20 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
Wat een uitspraak weer "Laten hun maar de KK krijgen". Nou Huub...Ik hoop dat jij ooit dat zal krijgen, meen ik echt!! Voor mij part, mag je daarna onder de grond gaan liggen met die ziekte! Hij beseft niet eens hoe erg zo'n ziekte is en toch hoor je hem dat vaak zeggen.
En Claire....sjonguh jonguh zeg, je zegt over de anderen, maar jou vieze mannetje doet wel 10x zo erg!! Wat een dom wijf ben je zeg!.

Trouwens lelijke stel zijn jullie. Die gatenkaas kop en varkens kont van Claire is twee keer zo groot als huub zelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
devil
 devil - dinsdag 20 mei 2008 - 15:13   quote  deeplink  
ik vind ze ook 10 keer niks
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 20 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Denken zij, waar ze ooit gaan wonen, dat de mensen daar, dgk niet volgen? Vooral als ze zien en horen hoe die vuile hond huub met ziektes staat te schelden, mensen de dood wensen. Nouuuuu....ze leven niet lang en gelukkig!!!
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
ja Clair vind hem geweldig hij doet toch niks kwaads jaja komkom jullie hebben ik wil met hem alleen zijn die andere zijn zo fatsoenlijk en doen dat maar wat doet hij och ja TV maken
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Ik maak geen woorden meer vuil aan dit stel. Dan zijn ze niet waard en verdienen het in mijn ogen ook niet. Ik hou niet van achterbakse, arrogante, omhooggevallen mensen.
cha
 cha - woensdag 21 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
de mensen die nu nog huub NORMAAL vinden zijn"""HUUBNORMAAL"" ze zijn dus van hetzelfde niveau als huub dus dan wwet je gelijk hoe hoog hun IQ is.is ket gebruik van dat k word normaal dan ik kan er echt niet bij dat er huub fans zijn maar ja die zeggen natuurlijk voor elk woord KK.
Elske
 Elske - woensdag 21 mei 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 15:16 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:
Denken zij, waar ze ooit gaan wonen, dat de mensen daar, dgk niet volgen? Vooral als ze zien en horen hoe die vuile hond huub met ziektes staat te schelden, mensen de dood wensen. Nouuuuu....ze leven niet lang en gelukkig!!!
ze gaan expres dicht bij de studio's wonen.kan Huub er hard heen rennen als hij bewaking nodig heeft.......
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:58 schreef Elske het volgende:

[..]

ze gaan expres dicht bij de studio's wonen.kan Huub er hard heen rennen als hij bewaking nodig heeft.......
Hahaha!

"Je wordt weer afgevoerd!"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 1









0.0093581