BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 3

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 mei 2008 - 03:58   quote  deeplink  
Video - Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 3

Claire mag als enige op bezoek komen en het blijkt dat Huub een vrijbrief heeft gekregen om zielig te doen voor op tv. Huub heeft geen zin meer en laat de streamers en zijn fans stikken door niets meer te doen in deze laatste week.

Claire mag volop spelinformatie geven en als echt aardje naar Huubs vaartje verteld ze allemaal leugens over de echte miljonairs! Ze blijkt door bepaalde 'fans' goed geïndoctrineerd te zijn.

bekijk eerst:
deel 1
deel 2

deel 3:



bekijk hierna:

Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen:
deel 4

Jaap verraden door Huub, maar onze Godfather Jaap laat zich niet tarten:
deel 1
deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Boudewijn --
Schattie
 Schattie - dinsdag 20 mei 2008 - 08:46   quote  deeplink  
Hij noemt zichzelf super speler...
Boeh!!
Dat is nou net de reden dat je mijn stem nooit zal krijgen!
Benito
 Benito - dinsdag 20 mei 2008 - 08:51   quote  deeplink  
Maanden lang heeft die doos in de kooi gezeten zonder ook maar iets te laten zien .

We hebben maandenlang naar die muts zitten kijken zonder dat ze ook maar iets meer deed dan neuqen en roken , en nu weet ze opeens precies hoe het allemaal werkt ;)

Met eerlijkheid kan die psychohubert het nooit winnen .

Nu hebben Brian en Amanda opeens een haatcampagne gevoerd , als er een haatcampagne is gevoerd dan toch wel vanuit het kamp van huub .

En maar janken dat Brian en Amanda stiekem info binnen krijgen via briefjes enzo :)
ribo
 ribo - dinsdag 20 mei 2008 - 09:03   quote  deeplink  
Weet je wat ik in al die tijd nou het leukste vond aan de gouden kooi?
Al die kneusjes die hier lopen te zeiken over huub enzo.
Krijg het idee dat hier alleen maar 15 jarigen reageren zo triest zijn jullie.
Er zijn er maar 2 die het spel echt gespeeld hebben en dat zijn huub en jaap.
Brian is een psycho en amanda een triest geval. Huub is ook wat steekjes verloren en jaap miste ze uberhaubt al.
Maar brian en amanda moeten vooral niet meer uit dat huis komen want dat is gevaarlijk voor de volksgezondheid.
En laat Jaap maar winnen!!!!
ribo
 ribo - dinsdag 20 mei 2008 - 09:05   quote  deeplink  
o en al die brian en amanda groupies hier......GET A LIFE!!!
djen
 djen - dinsdag 20 mei 2008 - 09:32   quote  deeplink  
vergeet niet dat clair van rijke afkomst is !!en dat ze goed in manupileren zijn ..
clair weet 1000% zeker dat huub gaat winnen ..door gestoken kaart of niet ..in onze pijling gaat huub helemaal niet winnen..

overal spandoekkies en net dat de mensen dan gaan bellen naar een ventje dat uit gekotst word ..en wat heeft ze nu eneens een groote bek voelt clair haar zich zo sterk met der huubje ..echt hoor ga over mijn nek van die griet ..en dan over brains moeder beginnen ..kutwijf
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 09:32 schreef djen het volgende:
vergeet niet dat clair van rijke afkomst is !!en dat ze goed in manupileren zijn ..
clair weet 1000% zeker dat huub gaat winnen ..door gestoken kaart of niet ..in onze pijling gaat huub helemaal niet winnen..

overal spandoekkies en net dat de mensen dan gaan bellen naar een ventje dat uit gekotst word ..en wat heeft ze nu eneens een groote bek voelt clair haar zich zo sterk met der huubje ..echt hoor ga over mijn nek van die griet ..en dan over brains moeder beginnen ..kutwijf
Wat is dat nu weer voor een dom argument.
Amanda is ook van een rijke afkomst.
Okami
 Okami - dinsdag 20 mei 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Als hun echt de dienst uitmaken waarom is die dwerg dan terug in de gouden kooi na diskwalificatie?
frans-06
 frans-06 - dinsdag 20 mei 2008 - 12:02   quote  deeplink  
okami om dat het onterecht was simpel toch
barnie
 barnie - dinsdag 20 mei 2008 - 13:12   quote  deeplink  
Ach praat me er niet van,Amanda kan alleen maar goeie tv maken door met haar booby's bloot in bad te gaan hangen en Brian heeft volgens mij alleen maar achter anderen geschuild dus waar hebben we het over.
Huub is de enige die spraakmakende tv heeft gemaakt en dat word bewezen want hij is de meest besproken persoon of dat nou positief of negatief is 1 ding is zeker hij houd de mensen wel bezig hahaha...
We zullen het wel zien donderdag!!
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:12 schreef pleunie het volgende:
Ach praat me er niet van,Amanda kan alleen maar goeie tv maken door met haar booby's bloot in bad te gaan hangen en Brian heeft volgens mij alleen maar achter anderen geschuild dus waar hebben we het over.
Huub is de enige die spraakmakende tv heeft gemaakt en dat word bewezen want hij is de meest besproken persoon of dat nou positief of negatief is 1 ding is zeker hij houd de mensen wel bezig hahaha...
We zullen het wel zien donderdag!!
Maar wat voor een boobies ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 3









0.0083589