BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De Miljonairs naar Giel Beelen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 08:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: De Miljonairs naar Giel Beelen

Het is stil in en rond de Villa. De Miljonairs zijn deze morgen namelijk alle vier te gast bij Giel Beelen op Radio 3FM. Om half zeven zijn Brian, Amanda, Jaap en Huub al vertrokken dus uitslapen zat er vandaag niet in! We zijn benieuwd naar de verhalen als de Miljonairs straks weer terugkomen...

bron: tien.tv
beka
 beka - dinsdag 20 mei 2008 - 08:48   quote  deeplink  
Yesss en als je de stream in de studio aanzet kun je live meegenieten!
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam/
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 20 mei 2008 - 09:06   quote  deeplink  
Het was leuk alleen die tuinkabouter loopt weer naast zijn schoenen want Chiel gaf een uitslag van een pool met 53% voor Huub dat was minder leuk. Dus ALLEMAAL STEMMEN OP JAAP,BRIAN en/of AMANDA op 5656.
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:16   quote  deeplink  
Zijn ze alweer weg??
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 09:17   quote  deeplink  
Yeah, Giel is ook een Huub en Jaap fan
Elske
 Elske - dinsdag 20 mei 2008 - 09:18   quote  deeplink  
ik kan de pol niet vinden van Giel..........
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:19   quote  deeplink  
de poll van de vara... Waar het NIET mogelijk was om meedere keren stemmen.
aiaiaiaiaiaia
meer dan 40000 stemmen ,,, meer dan de helft voor huub..
Hoe zou het nu komen dat jaap zo laag staat??

totaal aantal stemmen: 41928

Amanda 8 % (stemmen: 3348)
Brian 38.4 % (stemmen: 16086)
Huub 53.2 % (stemmen: 22285)
Jaap 0.5 % (stemmen: 209)
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 09:20   quote  deeplink  
Huub op nummer 1, Er wonen gelukkig nog verstandige mensen in nederland
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:22   quote  deeplink  
het merendeel hercule, blijkt uit de diverse polls waar je maar 1 kaar kan stemmen
Elske
 Elske - dinsdag 20 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
Wie moet er volgens jou de Gouden Kooi winnen?
Huub
14 %

Amanda
14 %

Jaap
18 %

Brian
54 %

Totaal: 6167 Stemmen

pol op MSN vandaag staat bij het item : de Gouden Kooi, het overzicht........entertainment

kan ook maar 1 keer stemmen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Elske --
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:24   quote  deeplink  
ja lieverd msn dat zijn kinderen van 10 jaar
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
winnaar zijonline : huub
winnear vrouw en blog : huub
winnaar vara : huub
winnaar nowlive : huub
winnaar ad : huub
winnaar de pers : huub
winnaar headliner : niet huub
winnaar vol : huub
winnaar fok : huub
ja kan zo nog wel even doorgaan..
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 09:29   quote  deeplink  
Al die polls zijn zo onwijs verschillend...geeft wel aan dat Huub het van een andere doelgroep moet hebben dan Brian en andersom. Nog maar 2 dagen :)
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 09:34   quote  deeplink  
hoezo verschillend..lezen is leuk. huub staat bijna overal bovenaan ..hoezo verschillend.
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Ik dacht dat Brian nou niet bepaald populair was op kickboks sites
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:37   quote  deeplink  
nee dat is ook idd waar.... uhhmm waar is hij dan populair??
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 09:37   quote  deeplink  
Hier alleen.......
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 09:39   quote  deeplink  
Met of zonder miljoen is Huubje de grootste verliezer!
ptev
 ptev - dinsdag 20 mei 2008 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 09:34 schreef roepieroepie het volgende:
hoezo verschillend..lezen is leuk. huub staat bijna overal bovenaan ..hoezo verschillend.
Nouja, Telegraaf, Msn en hier staat Brian bovenaan...bij anderen Huub weer. We zullen donderdag zien we er wint, die uitslag blijft het belangrijkst :)
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 09:42   quote  deeplink  
telegraaf kon je wel 100 keer stemmen dus is niet betrouwbaar
msn zijn kinderen van 10 jaar die niet mogen stemmen.
en hier zijn 50 brian jaap amanda fans.. dus dat zet geen zoden aan de dijk
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 20 mei 2008 - 09:46   quote  deeplink  
ach wij gaan op onzelf stemmen maar niet zo stom als now live doet zieke mensen erbij halen hubisten zijn wij gelukkig niet
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 09:53   quote  deeplink  
Pauline ER IS LEVEN ER IS LEVEN NAAST DE KOOI NAAST DE KOOI NAAST DE KOOI ER IS LEVEN ER IS LEVEN NAAST DE KOOI!

OW MEN WAT MOET JE TOCH DONDERDAG ALS BRAIN DE KOOI GEWONNEN HEEFT EN JIJ JE HIER NIET MEER DURFT TE VERTONEN?

IK HEB WEL EEN TIP VOOR JE
ZOEK WERK
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 20 mei 2008 - 09:53   quote  deeplink  
nou wat denk jezelf wij hebben geen spandoeken nodig pats en noem mij mevrouw ik wil niet eens dat je me aanspreekt alleen zieke mensen er bij halen dat kunnen jullie
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 20 mei 2008 - 09:54   quote  deeplink  
nee hercules kan wij betalen voor hun snap je daarom betalen wij zoveel belasting
o sorry ilse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door headliner@ciska --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
Grappig discussie over de poll nou er zijn veel nederlanders die niet eens de moeite nemen om te stemmen via het internet.
De poll van telegraaf waren ongeveer over de 6000 mensen die hebben gestemd via internet en de kijkcijfers van de halve finale was 1.057.000 kijker tja ik denk maar zo als daadwerkelijk al die kijkers via de site hadden gestemd wat was de uitslag dan dat weet niemand en dat zal pas donderdag bekend zijn en het kan maar zo zijn dat jaapio of amanda het toch wint en iedereen verbaasd zit te kijken nou ik niet hoor.
Tja en NO-Fucking-live heeft 20.000 sekte leden waarvan er dagelijks 600 tussen 1000 mensen online .
Tja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Merty@headliner --
Hercule
 Hercule - dinsdag 20 mei 2008 - 10:24   quote  deeplink  
Als NOWLIVE een sekte is dan ben ik trots een sekte lid te zijn
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:24 schreef Hercule het volgende:
Als NOWLIVE een sekte is dan ben ik trots een sekte lid te zijn
Ik ben trots dat ik een leven heb.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:27 schreef lisa het volgende:

[..]

Ik ben trots dat ik een leven heb.
Nou inderdaad Lisa ,
En daarnaast is er niemand die zo gek is om je salaris te storten op een aparte rekening want mocht die kikker niet winnen dan heeft hij nog wat te triest voor woorden maar ja dat kan alleen als je geen leven hebt
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:29 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Nou inderdaad Lisa ,
En daarnaast is er niemand die zo gek is om je salaris te storten op een aparte rekening want mocht die kikker niet winnen dan heeft hij nog wat te triest voor woorden maar ja dat kan alleen als je geen leven hebt
Geloof jij die onzin dat zijn net zulke blaaskaken die dat roepen,daarbij komt dat het allemaal nietsnutten zijn en zich eens nuttig moeten gaan maken in de maatschappij die al lang genoeg voor ze betaald heeft.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
ik geniet nu al van vrijdag, al die huubfans weg van huis. op zoek naar nieuw idool
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
Mensen trek je niets aan van de polls. Er is er geen 1 die klopt. Door simpelweg je cookies uit te zetten kun je stemmen zoveel je wilt. Dus er zijn een paar mensen met geen leven heel druk geweest.

Ik ga daar de moeite niet voor nemen. Donderdag telt het. En niet die stomme polls die overal op het internet op duiken.
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 20 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Die polls kloppen van geen kanten de huubs fans hebben meer dan 10x op huub gestemd,stond zelf op nl ze verwijderden de cookies en konden dan weer posten.
Zo houden ze zichzelf voor de gek.Nou dat zal donderdag dan vies tegenvallen voor geen leven en huubke.dan gaat het echte stemmen beginnen,
wij stemmen normaal en dan zal huubke nog niet winnen. en de geen leven hebben dan hun spaatpotje leeg en de vakantie uitkering en hun fan zit in egypte en zei 3 hoog achter op hun balkonnetjes.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ach gut..nu kloppen de polls weer niet..toen brain de laatste 2 bovenaan stond..lagen jullie hier te gillen van de pret en zat deze site vol cynisme naar de andere spelers. nu zijn jullie op je nummer gezet en dat is een dikke vet 0
beka
 beka - dinsdag 20 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 09:34 schreef pauline@nowlive het volgende:
als je bij sexsite's een poll houd dan wint amanda
Bij site's over vechtsporten wint brian
site's over borderline MPS etc wint jaap
en bij de site's die bekeken worden door hoger opgeleiden daar wint huub
Ehmmm u zei: "hoger opgeleiden"?? Hahaahahaha je hebt wel humor hoor! Whaaaahahahahaha
Vandaar natuurlijk het schelden en tieren en je schoonmoeder voor alles wat lelijk is uitmaken... Jaaha dat getuigt van hoger opgeleid hoor.... Je moet ff googelen op PSYCHOPATEN...
miranda_joey
 miranda_joey - dinsdag 20 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
ik kom altijd op 10 forum en hier
en ik merk dat de nowlivers overal aan het gallen zijn
misselijk hoor
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:53 schreef roepieroepie het volgende:
ach gut..nu kloppen de polls weer niet..toen brain de laatste 2 bovenaan stond..lagen jullie hier te gillen van de pret en zat deze site vol cynisme naar de andere spelers. nu zijn jullie op je nummer gezet en dat is een dikke vet 0
Dat zeg ik niet, ik zeg je alleen dat er meedere keren gestemt kan worden. Aangezien Brian vannacht om 1 uur nog ver boven Huub stond, mag ik toch aannemen dat er iemand heel druk geweest is vannacht, dus datte.
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:58 schreef ptev het volgende:

[..]

wat maak je je dan druk :')
jullie van nowlive maken je druk, bang dat "King" Huub niet zal winnen, al die tijd alle moeite, alle intrigiges, alle scheldpartijen, alle drukmakerij om Brian, Amanda en Jaap, ALLES voor NIETS
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 20 mei 2008 - 11:04   quote  deeplink  
vanmiddag zal de tempo zakdoeken afdeling aanwezig zijn. dan krijgen alle huubfans gratis zakdoekjes voor de tranen die zij donderdag vergieten als hun hubke in de 2 stemronde zijn koffers mag pakken.
FINALE BRIAN EN JAAP.DAG HUUBKE TOT NOOIT MEER ZIENS OLE OLE OLE EN GAUW NAAR HUIS.
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 10:53 schreef roepieroepie het volgende:
ach gut..nu kloppen de polls weer niet..toen brain de laatste 2 bovenaan stond..lagen jullie hier te gillen van de pret en zat deze site vol cynisme naar de andere spelers. nu zijn jullie op je nummer gezet en dat is een dikke vet 0
riep ie riep ie kwaak kwaak kwaak

Uiteindelijk wint Brian de laatste 3

Doet zeer he??????
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
leuk Clair is de kamertjes al aan het gereed maken en heeft al spandoeken ge \plaats waar ze het geld voor kabouter kunnen brengen dat lampjes branden al haha????
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
oeps foutje
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 11:09   quote  deeplink  
Die loser zat gisteren in Boulevard te vertellen dat hij inderdaad alles, maar dan ook alles zou doen voor geld !!! Dat is zijn mentaliteit, die jongen gaat over lijken, dus mag hij nooit winnen !!!!!!!!!!!!!!!
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:08 schreef ptev het volgende:

[..]

joh, doe ff chill...ik weet niks van die site af. Vind het alleen zo grappig dat je in nagenoeg elk bericht dat je post je gal moet spuwen over die site :)
je schrijft anders precies zoals die sekteleden !! en als je dit forum bezoekt weet je precies uit de commentaren wat voor een site Nowlive is, dus geen leugens zoals Huubje.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:09 schreef tino het volgende:
Die loser zat gisteren in Boulevard te vertellen dat hij inderdaad alles, maar dan ook alles zou doen voor geld !!! Dat is zijn mentaliteit, die jongen gaat over lijken, dus mag hij nooit winnen !!!!!!!!!!!!!!!
is gewoon de goeie, ouwe VOC mentaliteit. zelfs balkenellende refereert hier aan als een uitstekende nEDERLANDSE EIGENSCHAP.
Elske
 Elske - dinsdag 20 mei 2008 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:09 schreef tino het volgende:
Die loser zat gisteren in Boulevard te vertellen dat hij inderdaad alles, maar dan ook alles zou doen voor geld !!! Dat is zijn mentaliteit, die jongen gaat over lijken, dus mag hij nooit winnen !!!!!!!!!!!!!!!
ja, en dat Claire al hun appartement aan het inrichten was.en gisteravond vertelde ze dat ze heeeel benieuwd was HOE het appartement er uit ziet.......... Had ze zeker de zonnebril op bij het inrichten??? Ze was er alleen nog maar langs gereden.....
tino
 tino - dinsdag 20 mei 2008 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:11 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

is gewoon de goeie, ouwe VOC mentaliteit. zelfs balkenellende refereert hier aan als een uitstekende nEDERLANDSE EIGENSCHAP.
ik dacht dat Balkenende het meer over NORMEN EN WAARDEN heeft, die zijn bij Huubke HEEL ver te zoeken.
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 20 mei 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Ach je moet maar zo denken, Brian en Jaap kunnen een goede baan krijgen, Amanda kan voor haar zelf een zaakje beginnen maar Huub kan niets ja telefoons verkopen dus terug naar af. Hij is te dom en te lui en laat alles door een ander opknappen.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:21 schreef lisbeth het volgende:
Ach je moet maar zo denken, Brian en Jaap kunnen een goede baan krijgen, Amanda kan voor haar zelf een zaakje beginnen maar Huub kan niets ja telefoons verkopen dus terug naar af. Hij is te dom en te lui en laat alles door een ander opknappen.
ach met al die miljoene koopt hij genoeg telefoons of zijn eigen telfoonzaak. wat is er trouwens mis mee..telefoons verkopen..is gewoon een eerlijke boterham verdienen. je beledigt de telefoonverkopers en passant ook nog even
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:16 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

JA..DAT LEES JE HIER HAHAHAHAHA EN NERGENS ANDERS
Wat ben je toch weer aan het bléren joh, wil je aandacht ??

Blijf lekker geloven dat Huub wint, zal toch erg pijnlijk voor je worden donderdag. Jullie schreeuwen zelf om het hardst dat het al bekend is dat de favo van JdM gaat winnen. Nou en we weten allemaal wie dat is.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Krijgen we nu dit?
Huub hoog in de polls en het gepeupel komt hiet gram halen?
Het is voor mij niet overtuigend, ik wacht het Donderdag wel af.
En wint Huub? So be it..
Ik zou het enorm jammer vinden en hier graag mijn wonden likken en verdriet erover uitspreken.
Maar dat zal wel niet lukken.
Want dan zullen álle Nowlivers hier massaal hun genoegen tot uiting komen brengen.
Want van enig respect heeft een die-hard Nowliver nog nooit gehoord.
Ja we zijn hier op Headliner voor andere bewoners, dan Huub.
Ja we minachten de wijze waarop Nowlive akties heeft gevoerd.
Ja wij zijn geen sekte.
Ja wij zijn een handjevol mensen waarschijnlijk. Zoals genoemd ca 50 ofzo.
De mentaliteit van de Nowlivers, om deze minderheid compleet te willen onderschoffelen, zegt genoeg.
Hoog-opgeleiden stemmen op Huub.
Kijk en daar schrik ik wel enorm van.
Want dat zou betekenen dat Nederland aan het randje van de afgrond staat.
Ik wacht Donderdag af en zal ondertussen nadenken, hoe ik mijn eventuele verdriet een plek zal kunnen geven. Want ik weet nu al, dat die gelegenheid niet op Headliner zal worden gegeven. Net zo min we nu mogen schrijven over onze voorkeur voor Brian, Amanda of Jaap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De Miljonairs naar Giel Beelen









0.0057508