BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De Miljonairs naar Giel Beelen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
lisa
 lisa - dinsdag 20 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:23 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

ach met al die miljoene koopt hij genoeg telefoons of zijn eigen telfoonzaak. wat is er trouwens mis mee..telefoons verkopen..is gewoon een eerlijke boterham verdienen. je beledigt de telefoonverkopers en passant ook nog even
Ach en kan die nergens meer aan werk komen dan is er vast nog wel een krantenwijkje,offfff misschien mag hij wel met schoonpapa mee om de shampootjes te promoten nadat hij schoonmama eerst voor alles heeft uitgemaakt en Clairtje,s geld heeft verzopen
headliner@ciska
 headliner@ciska - dinsdag 20 mei 2008 - 11:36   quote  deeplink  
ja ik heb het wel over volwassen kinderen he kij dat bedoel ik nou dat snappen jullie nog niet eens
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:30 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

Pas me alleen maar aan jullie taalgebruik op deze site. ik verveel me de pleuris want ik geniet van een lekkere vakantie. Maar nogmaals ik ben voor niemand ..
Een tegenstelling in één zin?
Ik snap nog steeds niet, waarom men zegt dat hier 'taalgebruik'is? Er worden voorkeuren uitgesproken. De schuttingtaal en scheldpartijen zijn niet afkomstig van de Headliners. Die worden hier 'neergepleurd'door mensen, die het er niet mee eens kunnen zijn.
En weigeren om die mening te respecteren.
Zoals iedereen gebant wordt op de pro-Huub fora.
Zoals iedereen plat gescholden wordt, die zich voor Amanda, Brian of Jaap uitspreekt.
Wat een volk toch in Nederland.
Zo een tollerant volk. (NOT)
Die tijd is geweest.
Ik schaam me kapot voor Nederlanders.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
o ja nog even dit..ik heb een eigen topic gekregen op nowlive omdat ik over iedere bewoner en dus ook over huub een satirisch stukje geschreven heb . net zo als ik hier allleen maar satire schrijf. ik meen er namelijk helemaal niets van wat ik allemaal opschrijf. ik reageer alleen maar op jullie schriftseltjes om discussies op gang te brengen. dus als iemand zich beledigd voelt om mijn reactie`s op jullie eigen woorden..mijn excuses daar voor.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Goedemorgen groepiegroepie ...
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:38 schreef roepieroepie het volgende:
o ja nog even dit..ik heb een eigen topic gekregen op nowlive omdat ik over iedere bewoner en dus ook over huub een satirisch stukje geschreven heb . net zo als ik hier allleen maar satire schrijf. ik meen er namelijk helemaal niets van wat ik allemaal opschrijf. ik reageer alleen maar op jullie schriftseltjes om discussies op gang te brengen. dus als iemand zich beledigd voelt om mijn reactie`s op jullie eigen woorden..mijn excuses daar voor.
Ja hoor, het is goed. Zo lust ik er nog wel een paar.
Je moet mij eens laten zien, waar jij getergd en verguisd wordt. Laat zien waar Headliners schelden. Slechts Huub wordt op zijn plek gezet. Het enige forum waar dat mag en mogelijk is. Anderen fora staan bol van de verzonnen feiten en smerige opmerkingen over Brian en Amanda. Maar dat mag. Dat is de tendens.
Ik ben er daarom van overtuigd dat Huub zal gaan winnen.
En jij komt hier graag zout in de wonden strooien.
Ik heb die topics gelezen en ik vind ze bol staan van discriminatie. Satire is iets totaal anders.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
ik bennnnnnnnnnnnnnn geen huub fan en van mij hoeft hij niet te winnen..ook brain,amanda of jaap mogen van mij winnen...jezus verdraai mijn woorden niet iedere keer.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:40 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

hahahahaha bigfoot is ook een nowlivesektelid ..hij bezoekt de site meerder malen per dag en nacht en nu gaat hij hier op zijn medesekteleden afgeven. flauw hoor..van twee walltetje eten. broertje van jaap soms ? die zijn nickname is nl. bigass
mmmmmhhhh voor man ben ik helaas afgekeurd..........

Ex- sektelid, ik ben op tijd opgestapt.

Enne slapen doen we snachts
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
ja dat heb ik dus niet geschreven hoor....maar dat wist je wel.want jij hebt het gelezen. ik heb maar 1 stukje geschreven hoor over de gouden kooi zelf en de fam. de M. verdraai de boel niet want ik discrimineer niet.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:43 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ja hoor, het is goed. Zo lust ik er nog wel een paar.
Je moet mij eens laten zien, waar jij getergd en verguisd wordt. Laat zien waar Headliners schelden. Slechts Huub wordt op zijn plek gezet. Het enige forum waar dat mag en mogelijk is. Anderen fora staan bol van de verzonnen feiten en smerige opmerkingen over Brian en Amanda. Maar dat mag. Dat is de tendens.
Ik ben er daarom van overtuigd dat Huub zal gaan winnen.
En jij komt hier graag zout in de wonden strooien.
Ik heb die topics gelezen en ik vind ze bol staan van discriminatie. Satire is iets totaal anders.
De hele topic slaat nergens op en is bedoeld om Brian en Amanda door het slijk te halen (en hun bijbehhorende familie). Maar das typisch de stijl van NL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Bigfoot --
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 11:48   quote  deeplink  
Weet je wat nog het mooiste is van alles toen Barbie er in kwam stond er niks anders dan negatief op de site NO-Fucking-live (wat nu weg is gehaald) nu had zelfs mark van de radio omroep kritiek op haar dat hij haar maar niks aan vond en wat gebeurd er nu iedereen vind het een schatje tja dat is alleen maar mogelijk als je je aansluit bij een sekte
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 11:44 schreef roepieroepie het volgende:
ik bennnnnnnnnnnnnnn geen huub fan en van mij hoeft hij niet te winnen..ook brain,amanda of jaap mogen van mij winnen...jezus verdraai mijn woorden niet iedere keer.
Waar verdraai ik jouw woorden?
Jij draait jezelf nu in allerlei bochten.
Ja idd, je probeert van twee walletjes te eten.
Voor mij hoef je geen stelling te nemen vóór iemand.
Maar ga me niet om respect vragen.
Want dat verdiend iemand alleen, die zich écht neutraal opstelt. Jouw zogenaamde 'satire' hebben er veel van weg, om er alleen op uit te zijn, zoveel mogelijk mensen te willen kwetsen.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:14 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

hahahahahahaha onovertroffen
Tja, het is maar wat je onovertroffen noemt. Persoonlijk vind ik het een beetje eng.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 12:28   quote  deeplink  
grissom...de man met de plaatjes
pauline
 pauline - dinsdag 20 mei 2008 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:32 schreef roepieroepie het volgende:
ja dat over de 2ww is niet goed maarree ene johan13 doet dat ook hoor niet alleen pauline of lezen jullie daar over heen
ach ik schrijf hier al een hele tijd, en heb alle rottigheid over me heen gehad,, het taalgebruik was hier afschuwlijk. en natuurlijk wil ik niemand krenken met bepaalde opmerkingen, maar er zijn hier personen die niet beter verdienen.. ze kennen huub niet persoonlijk maar het oordeel wat hier werd gevelt over huub was dusdanig grof dat we niet anders meer kunnen dan ons te verlagen tot het niveau wat hier de boventoon voert
grissom
 grissom - dinsdag 20 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
Huub hoef je niet persoonlijk te kennen als je ziet wat hij in DGK flikt.Dat zegt al heel wat over zijn karakter,zou het niet plien.
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Inderdaad.
Die Huub die alleen respect heeft voor hoeren,
die zich niet aan afspraken houdt,
die geen lef toont door te staan voor wat hij zegt,
die van one-liners en clichees aan elkaar hangt,
wiens woorden niet corresponderen met zijn daden,
die hoogmoedswaanzin heeft maar dit niet ziet vanwege zijn hoge gehalte aan narcisme,
die zijn lengte compenseert met een grote mond en agressief gedrag,
die anderen beschuldigt van gedrag waarin hijzelf het foute voorbeeld geeft,
die na DGK vereenzaamt met een of andere onnadenkende minderjarige groupie (die kan hij dan nog wel om de tuin leiden),
die wij over een tijdje gelukkig vergeten zijn.
Dag Huub.
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 20 mei 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Whahahah apart hoor ze kennen Kikker niet persoonlijk nou ja zeg en jij wel en je kent AManda,Brain en Jaap persoonlijk ze zullen allemaal bij je een bakje koffie drinken doe normaal je spoort niet
En je hebt te veel naar die Kikker gekeken want je gaat nu over in een zielige rol dat past niet bij je Paulientje
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:35 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

ach ik schrijf hier al een hele tijd, en heb alle rottigheid over me heen gehad,, het taalgebruik was hier afschuwlijk. en natuurlijk wil ik niemand krenken met bepaalde opmerkingen, maar er zijn hier personen die niet beter verdienen.. ze kennen huub niet persoonlijk maar het oordeel wat hier werd gevelt over huub was dusdanig grof dat we niet anders meer kunnen dan ons te verlagen tot het niveau wat hier de boventoon voert
Je wilt niemand krenken ?? Maar vind dat er mensen zijn die het verdienen ?? Ik moet hier toch even mijn vraagtekens bij zetten. ??????????????????????????????????
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:36 schreef roepieroepie het volgende:

[..]

dit is selectief..zo is namelijk de 2de wereldoorlog ook begonnen..foei
Precies je begrijpt mijn punt. Dat had ik niet verwacht.
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:38 schreef pauline@nowlive het volgende:
de personen die hier nu zo reageren over de 2ww zijn diezelfde personen die eerst huub vergeleken met hitler, een nazi aanhanger een kampbeul etc.. dus steek lekker je hand in eigen boezem voordat je een ander veroordeelt
dat is ook waar..hier heb je een punt pauline
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 12:46   quote  deeplink  
De Huub-fans zien al hun inspanningen en lobbys nu onbeloond in de vergetelheid verdwijnen. Ze zien dat Huub niet gaat winnen en worden steed aktiever en gefrustreerder. Ik hoop dat deze mensen een goede achterban hebben die ze goed opvangt, want ze zullen het nodig hebben. Dat Huub-loze gat waar ze straks in vallen.
Vandaar dat ze al hun frustraties nu op voorhand ten toon spreiden.
Bedankt voor deze blik tussen je billen. Wat laten jullie je in je kont kijken zeg!!!!!!!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 13:04   quote  deeplink  
De Huub-fans zien al hun inspanningen en lobbys nu onbeloond in de vergetelheid verdwijnen. Ze zien dat Huub niet gaat winnen en worden steed aktiever en gefrustreerder. Ik hoop dat deze mensen een goede achterban hebben die ze goed opvangt, want ze zullen het nodig hebben. Dat Huub-loze gat waar ze straks in vallen.
Vandaar dat ze al hun frustraties nu op voorhand ten toon spreiden.
Bedankt voor deze blik tussen je billen. Wat laten jullie je in je kont kijken zeg!!!
roepieroepie
 roepieroepie - dinsdag 20 mei 2008 - 13:04   quote  deeplink  
ja ja
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 20 mei 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Foto weggehaald. Zulke dingen gaan echt te ver

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Caroline --
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 13:13   quote  deeplink  
Inderdaad.
Die Huub die alleen respect heeft voor hoeren,
die zich niet aan afspraken houdt,
die geen lef toont door te staan voor wat hij zegt,
die van one-liners en clichees aan elkaar hangt,
wiens woorden niet corresponderen met zijn daden,
die hoogmoedswaanzin heeft maar dit niet ziet vanwege zijn hoge gehalte aan narcisme,
die zijn lengte compenseert met een grote mond en agressief gedrag,
die anderen beschuldigt van gedrag waarin hijzelf het foute voorbeeld geeft,
die na DGK vereenzaamt met een of andere onnadenkende minderjarige groupie (die kan hij dan nog wel om de tuin leiden),
die wij over een tijdje gelukkig vergeten zijn.
Dag Huub
Milou
 Milou - dinsdag 20 mei 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Ik keur de foto ook niet goed, maar pauline en roepie, zeg nou eens eerlijk wat jullie allemaal schrijven hier kan niet, en op NL ook niet daar maken jullie Brian, Amanda en Jaap dagelijks uit voor de ergste dingen, en dat verwijten jullie dan anderen? Sorry daar kan ik met mijn hoofd niet bij en vind daarom NL-ers hypocriet, achterbaks en vals, want de taal die daar geschreven word en de fanatieke houding tegenover andere miljonairs behalve Huub, en naar familieleden dan behalve van Huub, dan ben je toch niet meer gezond bezig?! Jullie mailen alles wat los en vast zit om andere miljonairs in een kwaad daglicht te zetten wie zaait er dan haat?

En gek is het dan dat familieleden hier boos om worden en dan verklaren jullie ze nog voor gek....wie en wat zijn jullie eigelijk om dat soort dingen te doen bij anderen die je niet eens kent dan van streams of misschien een optreden.

Oh en dan nog 1 ding...jullie vergissen je zo in de achtergrond van Brian hè, dat wil je niet weten, als ik toch eens mijn mond kon open doen, dan mogen jullie je kapot schamen wat er allemaal gezegt is over Brian en gesuggereerd word!!!!!!!!!!!!!
Ohja en die 50.000 is nog niet eens uitbetaald....ooit aan gedacht?!
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Voel me verplicht het een beetje voor Stacy1974 op te nemen.

Ik keur niet goed wat hij heeft gedaan. Maar kan me wel voorstellen dat hij na anderhalf jaar bagger van de Hubisten ff genoegdoening wilde hebben.
Kato
 Kato - dinsdag 20 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:19 schreef draakje het volgende:
Voel me verplicht het een beetje voor Stacy1974 op te nemen.

Ik keur niet goed wat hij heeft gedaan. Maar kan me wel voorstellen dat hij na anderhalf jaar bagger van de Hubisten ff genoegdoening wilde hebben.
Ga dan lekker die actie op de dam verpesten ofzo...zoek uit waar die spandoeken hangen en ga er met een spuitbus overheen...maar die foto :S
janeke
 janeke - dinsdag 20 mei 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:10 schreef Kato het volgende:

[..]

Ik distacieer me net als jaap van deze foto... luie fotoshopper gewoon sly vergeten te bewerken...beetje flauw
maak er dan kikkers van
joke
 joke - dinsdag 20 mei 2008 - 13:39   quote  deeplink  
laat dat ventje maar buiten komen heeft de regie de handen vol aan en die griet maar je hebt fans niet te geloven echt waar zeker uit het zelfde hout gesneden en zonder r espect voor andere als ik mijn mill. maar win arme C.......
stevi0
 stevi0 - dinsdag 20 mei 2008 - 13:45   quote  deeplink  
De Huub-fans zien al hun inspanningen en lobbys nu onbeloond in de vergetelheid verdwijnen. Ze zien dat Huub niet gaat winnen en worden steed aktiever en gefrustreerder. Ik hoop dat deze mensen een goede achterban hebben die ze goed opvangt, want ze zullen het nodig hebben. Dat Huub-loze gat waar ze straks in vallen.
Vandaar dat ze al hun frustraties nu op voorhand ten toon spreiden.
Bedankt voor deze blik tussen je billen. Wat laten jullie je in je kont kijken zeg!!!
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 13:51   quote  deeplink  
mensen ik heb de foto weggehaald ik hoop dat zoiets 1 malig blijft want het maakt het forum er niet beter op
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:48 schreef lisbeth het volgende:
ja Boudewijn je bent nu flexibel genoeg geweest, het wordt nu wel héél erg.
Zowel Boudewijn als ik kunnen niet 24 per dag aanwezig zijn en er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Back on topic dan maar weer?
devil
 devil - dinsdag 20 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
huub heeft het overal over anderhalf miljoen?
volgens mij zit hij min 8 ton boete op 7 ton mocht hij winnen
en dan komt de belasting nog,dus miljonair word huub helemaal niet
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 13:51 schreef Caroline het volgende:
mensen ik heb de foto weggehaald ik hoop dat zoiets 1 malig blijft want het maakt het forum er niet beter op
Toppie, Caro! Maar ik blijf erbij dat het niet erger is dan wat de Lowlivers hier posten. Ik wilde stevy1974 een beetje in bescherming nemen. In 1974 deed ik eindexamen ...
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 20 mei 2008 - 14:01   quote  deeplink  
goed gedaan Caroline.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 20 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Aftrek van de belasting komt er nog erbij.
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:00 schreef draakje het volgende:

[..]

Toppie, Caro! Maar ik blijf erbij dat het niet erger is dan wat de Lowlivers hier posten. Ik wilde stevy1974 een beetje in bescherming nemen. In 1974 deed ik eindexamen ...
Die posten loop ik nu ook na. Maar jongens jongen wat een kleuterschool af en toe.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:03 schreef Caroline het volgende:

[..]

Die posten loop ik nu ook na. Maar jongens jongen wat een kleuterschool af en toe.
Die posten van Plien over WOII bijvoorbeeld. Stevy1974 is zichzelf een beetje voorbijgeschoten, maar bedoelde het volgens mij niet slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door draakje --
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Die posten van Plien over WOII bijvoorbeeld. Stevy1974 is zichzelf een beetje voorbijgeschoten, maar bedoelde het volgens mij niet slecht.
Volgens mij heb ik het verwijderd in dit topic iig. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Caroline --
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Ach Caro, als wij maar wakker zijn. Toch?
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 14:31   quote  deeplink  
En wakker zijn we.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:31 schreef Caroline het volgende:
En wakker zijn we.
Never been wakkier ...
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 20 mei 2008 - 14:35   quote  deeplink  
nee ik bedoelde het niet slecht draakje en caroline maar was alles een beetje zat.nadat ik ales gelezen had en anderhalf jaar al zoveel begger over me heen heb gekregen van die lui.en als ik dan lees wat die pauline hier allemaal komt neerzetten.daar werd ik zo boos om dat ik dacht zo dan zal ik jouiw en je site nu eens helemaal te grazen nemen.Nogmaals niet goed.maar zo kan ik nu zelf ondervinden als het net een laatste druppel is.
ben van nature totaal niet zo heb me altijd keurig op nl gedragen.maar was een brian fan.en dat mocht daar niet.
En nu ik een site gevonden had waar je rust en leuke dingen kon lezen ,en er komt er een of meerdere hietr de boel verpesten ,dat ging mij tever.Van de week tegen trapper,en draakje die alles naar haar hoof kreeg, en seya die nu ook afhaakte. ja toen had ik zoiets van.waar zijn ze mee bezig dit zal en mag geen tweede nl worden.
dat ik er nu zelf aan meegewerkt heb spijt me dan ook zeer.
seya kom aub terug .zonder jouw en je stukjes is er niets aan.
laat die huub fans je niet gek maken.Ik negeer ze ook vanaf nu.
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:38   quote  deeplink  
Ik begreep je, stacy. Maar denk ff na voor je wat post. Je kwetst daar mensen mee.
Caroline
 Caroline - dinsdag 20 mei 2008 - 14:39   quote  deeplink  
Het is gewoon dat het te laat gelezen werd anders was het niet zo uit de hand gelopen. Ik snap jou maar ik snap ook de mensen met een weerwoord over die foto. Enne het is nog maar 2 daagjes, probeer ook nog een beetje van DGK te genieten, ok?
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:39 schreef Caroline het volgende:
Het is gewoon dat het te laat gelezen werd anders was het niet zo uit de hand gelopen. Ik snap jou maar ik snap ook de mensen met een weerwoord over die foto. Enne het is nog maar 2 daagjes, probeer ook nog een beetje van DGK te genieten, ok?
Dat bedoel ik ...
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 20 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Ik moet het ook even opnemen voor Stacy, dat is een schatje. Wat zij allemaal heeft moeten mee maken daar op de je weet wel site. Net als haar ben ik heel blij met Headliners en vind het jammer dat ik dit niet eerder gevonden heb. Ik denk ook een beetje de spanning voor de finale. Inderdaad nog maar 2 dagen en ook ik wil daar van kunnen genieten, maar dat was vanmorgen zeker niet het geval. Je hebt mooi puin geruimd Caroline. Toppie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: De Miljonairs naar Giel Beelen









0.0077340