BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 16:00 uur: Claire-à-phone

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - woensdag 21 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: 16:00 uur: Claire-à-phone

Net als Huub in slaap dreigt te vallen, wordt hij opgeschrikt door de felle rode kleur die van het plasmascherm afspat. Op de plasma staat vermeld dat Claire rond 16:00 uur collect call zal bellen. "Top!", roept Huub ineens klaarwakker en grijnst van oor tot oor. Dit had hij net nodig! Hij veert op en kruipt achter de dj-set. Aldaar produceert hij de meest energieke muziek die hij in tijden heeft gedraaid. Doe je goed, Claire. Je verandert een slapende man in een alerte vrolijke noot!

bron: tien.tv
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:11   quote  deeplink  
Heb mijn teiltje alvast klaargezet ...
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
tuurlijk is die jonge kei nieuwschierig hoe hij er voor staat
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:29   quote  deeplink  
Huub heeft haar aan gerand verteld ze bij 538...hahahahha....de filmpjes laten anders zien hoe lekker ze het vind...en het andere filmpje hoe ze brian er belachelijk mee maakt
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:29 schreef Lily het volgende:
Huub heeft haar aan gerand verteld ze bij 538...hahahahha....de filmpjes laten anders zien hoe lekker ze het vind...en het andere filmpje hoe ze brian er belachelijk mee maakt
Nee hoor , het filmpje laat zien hoe dronken ze is en gewoon geen nee meer kan zeggen .

Er is maar 1 die belachelijk gemaakt wordt en dat is psychohuub ;)

Als een meisje dronken is , blijf je gewoon van haar af PUNT UIT .
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Ach lily is er weer. Daar gaat mijn rustmomentje
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:31 schreef Caroline het volgende:
Ach lily is er weer. Daar gaat mijn rustmomentje
Dat wordt een hele thermoskan rooibos neem ik aan :)
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:32 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat wordt een hele thermoskan rooibos neem ik aan :)
pls schuif maar toe.
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:33   quote  deeplink  
Whahahahahha....je hebt dus dat andere filmpje niet gezien ????Ze krijgt zelfs nog een brief van de moeder van Brrrrian ...de grootste lol had ze erom....Heeft ze dat ook gespeeld dan ??? En wees nu eens voor 1 keer reeel !
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:33   quote  deeplink  
barbra papa hangt al aan de telefoon met zijn zuig pijpje
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Jaloers ?
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:33 schreef Lily het volgende:
Whahahahahha....je hebt dus dat andere filmpje niet gezien ????Ze krijgt zelfs nog een brief van de moeder van Brrrrian ...de grootste lol had ze erom....Heeft ze dat ook gespeeld dan ??? En wees nu eens voor 1 keer reeel !
Zooooooooooooooooooo oud!!!! Jaar geleden
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
ja dus...zeg dan niet dat het aanranding is....dat is een hele zware aantijging...ben je met me eens neem ik aan ?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:31 schreef Benito het volgende:

[..]

Nee hoor , het filmpje laat zien hoe dronken ze is en gewoon geen nee meer kan zeggen .

Er is maar 1 die belachelijk gemaakt wordt en dat is psychohuub ;)

Als een meisje dronken is , blijf je gewoon van haar af PUNT UIT .
Toen het net gebeurd was, waren er verschillende filmpjes van verschillende streams, in meerdere filmpjes, ( dus niet deze die boudewijn heeft geplaatst) vaneen andere stream, zie je dat Amanda te dronken is om te lopen, Amanda wankelt dan naar haar eigen bed, Huub wacht dan even spreekt zichzelf moed in, en kruipt naast Amanda. in dit filmpje hoorde je Amanda zeker 6 keer zeggen, Nee, niet doen Huub. nee. dan zegt Huub als Brian komt ben ik zo de lul. dan brabbelt Amanda er is toch niks aan de hand. Op het moment dat een vrouw nee zegt, en de man gaat door, hoe dronken een vrouw ook is, is dit wettelijk aanranding, al heb je al 60 keer gezoend.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:35 schreef Lily het volgende:
Jaloers ?
Wat hebben die mensen nou in godsnaam waar een ander jaloers op zou moeten zijn ?
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
och als je toen de strams had gekeken had je gezien dat amanda naar bed ging omdat ze teveel op had en zich niet lekker voelde
en had je ook kunnen zien dat er een dwerg aan kwam lopen en bij haar in bed ging liggen.

ook wij weten hoe men stukjes knipt en plakt om het anders te doen lijken
alles voor de kijkcijvers he
net als huub die alles pakt wat n gat heeft voor de kijk cijvers
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Het is bij jullie alleen maar heen en weer kaatsen....totaal geen concrete antwoorden bah....geef 1 keer toe dat DIT echt niet kan
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:38   quote  deeplink  
voor mij is het wel een aanranding
hij had niets in haar bed te zoeken,dat is punt 1
en zeker niet bij een meisje die teveel op had..,.das pure misbruik
dat was punt 2
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:38   quote  deeplink  
pfffffffffffffffff....*zucht*
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
kan dat niet
nou ik heb zelf gezien dat het wel kon
en dat die kabouter haar gewoon misbruikte
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:37 schreef Lily het volgende:
Het is bij jullie alleen maar heen en weer kaatsen....totaal geen concrete antwoorden bah....geef 1 keer toe dat DIT echt niet kan
Dit is precies waar de no lifers om bekend staan , proberen een ander hun mening op te dringen , indoctrineren heet dat ;)

Iemand proberen te overtuigen met argumenten alla , maar proberen iemand zijn of haar mening op te dringen en door de strot te duwen is weer een heel ander kopje koffie .
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:37 schreef Lily het volgende:
Het is bij jullie alleen maar heen en weer kaatsen....totaal geen concrete antwoorden bah....geef 1 keer toe dat DIT echt niet kan
Zou het kunnen dat mensen in verweer gaan op jouw posten?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. Maar zoenen onder dwang is ook aanranding. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".

Onder dwang zijn alle seksuele handelingen ontuchtig, alle handelingen die gericht zijn op seksueel genot. Ook ontuchtig zijn alle handelingen die tegen het gevoel van zedelijkheid in de maatschappij ingaan. Naast dwang is ook misbruik van omstandigheden (hypnose) of (seksuele) minderjarigheid (onder de 16 jaar in de meeste westerse landen) van het slachtoffer aanleiding om een seksuele handeling tot een misdrijf te maken.

Het grote verschil met verkrachting is dat bij een verkrachting sprake is van binnendringen van het lichaam en bij aanranding niet.

In België is "gewone" aanranding met maximaal 5 jaar strafbaar, maar er zijn allerlei verzwarende omstandigheden (zoals geweldpleging, en trapsgewijs lagere leeftijd van het slachtoffer) waardoor de strafmaat hoger kan uitvallen
==================================================================================== zoals je ziet, niet alleen voor jou Dorenda!
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....Ik geef het op...jullie zien echt alleen maar wat jullie willen zien..........ia ia ia ...nog ff en ik word PARA !! hahahaha
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:40 schreef Lily het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....Ik geef het op...jullie zien echt alleen maar wat jullie willen zien..........ia ia ia ...nog ff en ik word PARA !! hahahaha
Ok, dag Lily.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:31 schreef Benito het volgende:

[..]

Nee hoor , het filmpje laat zien hoe dronken ze is en gewoon geen nee meer kan zeggen .

Er is maar 1 die belachelijk gemaakt wordt en dat is psychohuub ;)

Als een meisje dronken is , blijf je gewoon van haar af PUNT UIT .
Kijk Benito, daarom mag ik je zo graag. Er zijn dingen die je niet doet.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 21 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Ik zou zeggen, ga rappen, schijnt heel goed te werken als je parah word!
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Die meid was straalbezopen , wat je ook van haar vind , en dan heb je daar gewoon vanaf te blijven .

Het tegen de zin in hebben van sex , in welke vorm dan ook , met iemand is gewoon aanranding .
Als er sprake is van penetratie is het zelfs verkrachting .
Iemand willens en wetens dronken voeren of toedienen van stoffen zodat iemands wil daar door beinvloed wordt en het dan hebben van sex met die persoon is strafbaar .

Dat is alles ;)
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Nou...volgens mij is het net anders om zeg hahahahha...maar laat maar...We zien het allemaal wel...en dan krabben we ONS allemaal nog wel eens achter de oren :)
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:42 schreef Lily het volgende:
Nou...volgens mij is het net anders om zeg hahahahha...maar laat maar...We zien het allemaal wel...en dan krabben we ONS allemaal nog wel eens achter de oren :)
Precies, we wachten wel af. Morgen finale.
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
tegen haar zin ??? Ze smeekte er om...doet ze elke dag...ennne wie n***t zijn vrouw terwijl ze al zo'n buikpijn heeft Duhhhhh
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
kom maar konijntje lekker wiebele wiebele
hahahahahahahaha
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:44 schreef Lily het volgende:
tegen haar zin ??? Ze smeekte er om...doet ze elke dag...ennne wie n***t zijn vrouw terwijl ze al zo'n buikpijn heeft Duhhhhh
je bent vermoeiend, lily. Deze verhaaltjes hebben we al zoveel gehoord. Kom met iets nieuws
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
op een grote padestoel
groot met witte stippen
zat kaboeter huubke
heen en weer te wippen
krak zei de padestoel met een diepe zucht
2 kabouter beentjes hoepla in de lucht
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:44 schreef Lily het volgende:
tegen haar zin ??? Ze smeekte er om...doet ze elke dag...ennne wie n***t zijn vrouw terwijl ze al zo'n buikpijn heeft Duhhhhh
Ja daarom hoor je in dat filmpje ook duidelijk : " nee huub niet doen "

Nee hoor lily , zo is het dus niet helemaal gegaan .
Ik snap dat je ons wilt doen geloven dat het anders is , maar helaas .......................
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 16:51   quote  deeplink  
Amanda is te gast in het radio programma van 538 en ze zegt heel zenuwachtig te zijn voor de finale en ze voorziet dat zij gaat winnen. De andere mannen vertonen volgens haar haantjes gedrag, maar ze kan hun wel aan, want het gaat tenslotte om een miljoen euro. Als ze zou winnen, dan heeft Brian daar ook profijt van en andersom ook. Ze hebben zoveel plannen voor na de Kooi, ze gaan samenwonen en willen op wereldreis gaan. Ze zegt geen spijt gehad te hebben van de dingen die in de Kooi gebeurd zijn en dat ze juist veel geleerd heeft. Op de vraag of ze ook veel geleerd heeft van de seks met Huub, zegt ze dat ze geen seks heeft gehad met Huub, ze vindt het gewoon aanranding en dat heeft ze wel vaker gezegd. Ze heeft hooguit uit speltechnische overwegingen met hem gezoend en ze heeft maar met een iemand seks gehad in de Kooi en dat is met ‘haar man’ Brian. Na de Kooi wil ze gaan paaldansen en zegt bezig te zijn met haar eigen singel en ze gaat ook samen zingen met Brian. Ook heeft ze haar nagelstyliste diploma, waar ze ook mee aan de slag wil. Er wordt haar verteld dat een aantal ex miljonairs bezig zijn om Huub te promoten en haar mening wordt gevraagd wat ze daar van vindt. Ze zegt dat het zogenaamde vrienden van Huub zijn, waaronder Eric die door Huub de Kooi is uitgepest, maar dat ze het zelf maar moeten weten dat ze het doen, ze willen zeker ook geld van hem, als hij wint. Ze zegt haar eigen promotie te hebben, zoals dat ze vanavond ook naar RTL Boulevard gaan. Amanda doet haar verhaal bij Brian en ze zegt dat ze para wordt van de steeds weer terugkomende vraag en gooit het erop dat bef verhaal met Huub zo aan elkaar is geplakt door de Regie. Ze vergeet echter dat er heel veel mensen de streams volgen, zo ook op die bewuste avond en dat er van aanranding totaal geen sprake was!
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Ik stem ook voor Huub maar vind ook inderdaad dat Huub dat toen niet had mogen doen!Wel is het zo dat toen de omstandigheden wel anders waren en Manny zo dronken was dat ze niet mee wist wat ze deed en daar nu ontzettende spijt van heeft maar ja vind het allemaal wel een beetje ouwe koeien gedoe om Huub nog meer in een kwaad daglicht te krijgen want Manny is ook geen saint.
Maar goed het ging te ver toen!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Ach ik denk dat lily nu wel door heeft dat ze in haar eentje hier loopt te zieken terwijl ze meestal met een groep komen.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Bij Hans Anders krijg je twee brillen voor de prijs van een ...
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 16:53   quote  deeplink  
bij ons staat op de keukendeur
het is niet altijd rosen geur
en mijn vader schreef op het behang
lekker is maar ene vinger lang
en op de deur van het bufet
daar had mijn moeder op gezet
en wat er bij ons dan ook gebeure zal
op huub stemmen we niet in iedergeval
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:52 schreef barnie het volgende:
Ik stem ook voor Huub maar vind ook inderdaad dat Huub dat toen niet had mogen doen!Wel is het zo dat toen de omstandigheden wel anders waren en Manny zo dronken was dat ze niet mee wist wat ze deed en daar nu ontzettende spijt van heeft maar ja vind het allemaal wel een beetje ouwe koeien gedoe om Huub nog meer in een kwaad daglicht te krijgen want Manny is ook geen saint.
Maar goed het ging te ver toen!
Zo kan het toch ook, Barnie? Hier praten de fans van anderen dan Huub ook niet goed wat er soms gebeurde.
DGKJaapio
 DGKJaapio - woensdag 21 mei 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Nou ik zag haar nagelstylen (me moeder doet het ook) en wat zij deed was te slecht voor woorden hoor, slechte opleiding in de Gouden Kooi - mag ze nog wel een keertje examentje overdoen maar dan in Rdam.
Over dat aanranden gedoe - is dat niet een jaar geleden gebeurt ofzo? Waarom nu weer over beginnen? :\
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Ik zal een verhaaltje vertellen.

In WO2 - waar Huub zo graag naar verwijst - was er in het westen van Nederland niets meer te eten. Mijn vader heeft tulpenbollen en gras gegeten. Moeten we daar grappen over maken? Ik hoop toch van niet.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Is ook zo,de Gouden Kooi is een programma geworden dat uiteindelijk heel ver ging en op sommige momenten totaal uit de hand liep en daar hebben alle bewoners een hand in gehad!
Je kan niet 1 iemand(in dit geval Huub)totaal schoon willen praten want dat kan niet daarvoor is er teveel gebeurd!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:56 schreef DGKJaapio het volgende:
Nou ik zag haar nagelstylen (me moeder doet het ook) en wat zij deed was te slecht voor woorden hoor, slechte opleiding in de Gouden Kooi - mag ze nog wel een keertje examentje overdoen maar dan in Rdam.
Over dat aanranden gedoe - is dat niet een jaar geleden gebeurt ofzo? Waarom nu weer over beginnen? :\
Dus jij vindt Tilly slecht??? Daar heeft Amanda het van geleerd.
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Als het zo was geweest....dan zou Huub toch allang aan gehouden zijn...doe ff normaal...En nee...Ik praat ook totaal niet goed wat Huub allemaal gedaan heeft...maar hier ziet werkelijk niemand fouten van het para koppel dat wekt irritatie op lijkt me logisch toch ???
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
dat is ook zo
alleen in mijn ogen is huub tever gegaan om mensen van buiten de kooi alles wat slecht is te wensen
als hij dan echt zoon goede speler was
had hij het binnen de kooi gehouden
eens wat verkeerd zeggen,oke
als je er maar iets van opsteekt dat dat niet oke is
maar niet doorgaan tot het ende toe
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:58 schreef barnie het volgende:
Is ook zo,de Gouden Kooi is een programma geworden dat uiteindelijk heel ver ging en op sommige momenten totaal uit de hand liep en daar hebben alle bewoners een hand in gehad!
Je kan niet 1 iemand(in dit geval Huub)totaal schoon willen praten want dat kan niet daarvoor is er teveel gebeurd!
Wat ik al eerder zei, het zijn allemaal mensen met een uitgesproken karakter. Maar dat gaf ook weer de nieuwsgierigheid te blijven kijken.
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 17:02   quote  deeplink  
heb je gelijk in...en ik denk dat het voor alle bewooners geldt...Dus moeten ze daar in de kooi ook geen haat gaan zaaien...Ze moeten ook weer naar buiten...en dat geldt ook voor allemaal
dorenda
 dorenda - woensdag 21 mei 2008 - 17:02   quote  deeplink  
nee lily
als je goed geluisterd had had je ook gehoord dat men in het hokje har aangeraden hadden het er bij te laten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 16:00 uur: Claire-à-phone









0.0092489