BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 16:00 uur: Claire-à-phone

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:00 schreef Lily het volgende:
Als het zo was geweest....dan zou Huub toch allang aan gehouden zijn...doe ff normaal...En nee...Ik praat ook totaal niet goed wat Huub allemaal gedaan heeft...maar hier ziet werkelijk niemand fouten van het para koppel dat wekt irritatie op lijkt me logisch toch ???
Lily dan lees je niet goed hier op het forum. Hier worden ook fouten ingezien buiten Huub van andere bewoners.
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Ik zal nooit iemand schoon praten...de enige die zijn handen in onschuld kan wassen is Jaap
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:00 schreef Lily het volgende:
Als het zo was geweest....dan zou Huub toch allang aan gehouden zijn...doe ff normaal...En nee...Ik praat ook totaal niet goed wat Huub allemaal gedaan heeft...maar hier ziet werkelijk niemand fouten van het para koppel dat wekt irritatie op lijkt me logisch toch ???
Als er een aangifte tegen psychohuub was geweest zat hij allang binnen hoor ;)

Neem van mij maar aan dat ik heel goed zie wat Brian en Amanda hebben gedaan , het staat alleen niet in verhouding met het gedrag van hubertje ;)
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:03 schreef Lily het volgende:
Ik zal nooit iemand schoon praten...de enige die zijn handen in onschuld kan wassen is Jaap
Nou waar hebben we het dan over?
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:03 schreef Lily het volgende:
Ik zal nooit iemand schoon praten...de enige die zijn handen in onschuld kan wassen is Jaap
Dat was toch Pilatus?
headliner@ciska
 headliner@ciska - woensdag 21 mei 2008 - 17:06   quote  deeplink  
ik heb het ook gezien mar was wel met medewerkiong van eric hoe vies benb je dan wees trots op die kabouter en het is wel degelijkaanranding en ik adviseer dat ze alnog aangifte doet als ze er uit is maar dat doet ze ook wel lilly meer ga ik tegen jou niet zeggen
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
En hier laat ik het bij...wens jullie een hele spannende finale...Vrijdag kan het gewone leven weer beginnen en laten we hopen dat iedereen zijn verstand er bij gaat houden !En de personen van de kooi met rust gaan laten!
headliner@ciska
 headliner@ciska - woensdag 21 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
helemaal met je eens benito dus stem amanda en brian en jaap huub moet weg koste wat het kost
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:07 schreef Lily het volgende:
En hier laat ik het bij...wens jullie een hele spannende finale...Vrijdag kan het gewone leven weer beginnen en laten we hopen dat iedereen zijn verstand er bij gaat houden !En de personen van de kooi met rust gaan laten!
Ik hoop het met je mee ................
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat was toch Pilatus?
Keizer of koning wat maakt het uit?
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:07 schreef headliner@ciska het volgende:
helemaal met je eens benito dus stem amanda en brian en jaap huub moet weg koste wat het kost
Daar hoeven we niets voor te doen hoor , die was al ten dode (overdrachtelijk bedoelt) opgeschreven toen hij de kooi voor de 2de maal binnenstapte :)
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:07 schreef Lily het volgende:
En hier laat ik het bij...wens jullie een hele spannende finale...Vrijdag kan het gewone leven weer beginnen en laten we hopen dat iedereen zijn verstand er bij gaat houden !En de personen van de kooi met rust gaan laten!
Lily, jij ook een fijne finale morgen, dat meen ik echt. Tenslotte kijken we allemaal.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:13   quote  deeplink  
Die rooibos werkt, joh!!! lol. Ben weer helemaal tot rust
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Hahaha en de cappachino was heerlijk!
Lily
 Lily - woensdag 21 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
Dank je wel Caroline ...En dat meen ik ook echt.!En voor de rest...ik kom niet meer terug (ja juig maar :) En laten we allemaal ons verstand er bij houden..De enige die ECHT fout zit is John de Mol !Ik ga mijn gezinnetje wat lekkers te eten geven :) Doei doei allemaal
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:16 schreef barnie het volgende:
Hahaha en de cappachino was heerlijk!
Thnx
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:19 schreef Lily het volgende:
Dank je wel Caroline ...En dat meen ik ook echt.!En voor de rest...ik kom niet meer terug (ja juig maar :) En laten we allemaal ons verstand er bij houden..De enige die ECHT fout zit is John de Mol !Ik ga mijn gezinnetje wat lekkers te eten geven :) Doei doei allemaal
Smakelijk eten.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:19 schreef Lily het volgende:
Dank je wel Caroline ...En dat meen ik ook echt.!En voor de rest...ik kom niet meer terug (ja juig maar :) En laten we allemaal ons verstand er bij houden..De enige die ECHT fout zit is John de Mol !Ik ga mijn gezinnetje wat lekkers te eten geven :) Doei doei allemaal
Tuurlijk houden we ons verstand erbij,uiteindelijk is het maar een tv programma en hebben we er allemaal niets minder om!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:23 schreef barnie het volgende:

[..]

Tuurlijk houden we ons verstand erbij,uiteindelijk is het maar een tv programma en hebben we er allemaal niets minder om!
Pff nee, het is niet het einde van de wereld, wie er ook wint. En vrijdag is het allemaal voorbij, dus waar hebben we het over. Ik kijk trouwens wel uit naar de finale, hoor, vind het super spannend.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:26 schreef Caroline het volgende:

[..]

Pff nee, het is niet het einde van de wereld, wie er ook wint. En vrijdag is het allemaal voorbij, dus waar hebben we het over. Ik kijk trouwens wel uit naar de finale, hoor, vind het super spannend.
Pffff anders ikke wel,kan niet wachten,hahaha wat zo'n tv programma allemaal met je kan doen he:)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - woensdag 21 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:19 schreef Lily het volgende:
Dank je wel Caroline ...En dat meen ik ook echt.!En voor de rest...ik kom niet meer terug (ja juig maar :) En laten we allemaal ons verstand er bij houden..De enige die ECHT fout zit is John de Mol !Ik ga mijn gezinnetje wat lekkers te eten geven :) Doei doei allemaal
Ach jaaaa...dat zei Pauline toen ook..."tot na de finale".
Plots...zat ze de volgende dag weer hier.
En zegt ze..."ben paar dagen weggeweest"

Paar dagen??? Ze houd niet eens 1 dag vol!!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:29 schreef barnie het volgende:

[..]

Pffff anders ikke wel,kan niet wachten,hahaha wat zo'n tv programma allemaal met je kan doen he:)
Ja, dat denk ik ook wel eens bij mezelf. Ik zit anderhalf jaar te kijken naar wat eigenlijk??? Een spelletje.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:23 schreef barnie het volgende:

[..]

Tuurlijk houden we ons verstand erbij,uiteindelijk is het maar een tv programma en hebben we er allemaal niets minder om!
Nee, maar de mensen in Birma en China wel!
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:36 schreef Lily het volgende:
ja dus...zeg dan niet dat het aanranding is....dat is een hele zware aantijging...ben je met me eens neem ik aan ?
Zijn we met je eens.
Maar ben jij het er dan mee eens dat het wel aanranding was toen hij Nadia's slipje kapot trok?
Zoniet, dan wil ik graag weten waar je woont, want dan kom ik eraan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door stevi0 --
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:52 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Zijn we met je eens.
Maar ben jij het er dan mee eens dat het wel aanranding was toen hij Nadia's slipje kapot trok?
Zoniet, dan wil ik graag weten waar je woont, want dan kom ik eraan.
lily heeft hier afscheid genomen en als je verdere posten van haar leest dan valt het allemaal best mee.
Anne
 Anne - woensdag 21 mei 2008 - 18:09   quote  deeplink  
ik vind de laatste opmerking van stevi0 wel geinig..hahahaha
stevi0
 stevi0 - woensdag 21 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 18:03 schreef Caroline het volgende:

[..]

lily heeft hier afscheid genomen en als je verdere posten van haar leest dan valt het allemaal best mee.
Is ook niet kwaad bedoeld, maar in het geval van ontkenning zou zij er zelf ook weinig bezwaar tegen hebben, toch.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:52 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Zijn we met je eens.
Maar ben jij het er dan mee eens dat het wel aanranding was toen hij Nadia's slipje kapot trok?
Zoniet, dan wil ik graag weten waar je woont, want dan kom ik eraan.
hahahahahaha :):):):):)
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 mei 2008 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:03 schreef Lily het volgende:
Ik zal nooit iemand schoon praten...de enige die zijn handen in onschuld kan wassen is Jaap
inderdaad, daarom allemaal Jaap stemmen! :)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Terabitha ligt in ieders hoofd ...
tino
 tino - donderdag 22 mei 2008 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:02 schreef Lily het volgende:
heb je gelijk in...en ik denk dat het voor alle bewooners geldt...Dus moeten ze daar in de kooi ook geen haat gaan zaaien...Ze moeten ook weer naar buiten...en dat geldt ook voor allemaal
de enige echte haatzaaier in de gouden kooi is de dwerg Huub...en daar kan niemand iets tegen in brengen, ook geen enkele niet-lever, de waarheid is hard.
Maar er is een troost : wie zaait zal oogsten !!
nowliver
 nowliver - donderdag 22 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
Jullie sporen echt niet. Amanda is de haatzaaier. Samen met die paardenrukker.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:43 schreef nowliver het volgende:
Jullie sporen echt niet. Amanda is de haatzaaier. Samen met die paardenrukker.
En weer een mooie weergave van het verdraaien van de feiten ;)

Het moet ook niet meevallen he , zo vlak voor de nederlaag van psychohuub , jezelf nog met opgeheven hoofd fan van hubert te noemen ;)
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Hey bennie, niet meer reageren daar kunnen de "lowlivers" niet tegen. laat maar gewoon lullen.
Benito
 Benito - donderdag 22 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:00 schreef mossa het volgende:
Hey bennie, niet meer reageren daar kunnen de "lowlivers" niet tegen.
En alweer een goede reden om mijn reactie gewoon te plaatsen ;)
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
maak ze dan maar helemaal gek, al denk ik zelf dat dat niet meer nodig is want na de finale van vanavond worden er zeker een paar knettergek, omdat Huub verliest.
want eens een loser altijd een loser!
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
ja maar even he mossa wat ga je nou doen als huub het wint??met deze uitspraken sta je dan wel een beetje voor schut hoor hahaha..of ga je dan zeggen dat de stemmingen nit eerlijk waren hahaha..zoals iedereen dat altyd doet,als zijn of haar favoriet niet wint.
pauline
 pauline - donderdag 22 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 17:52 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Zijn we met je eens.
Maar ben jij het er dan mee eens dat het wel aanranding was toen hij Nadia's slipje kapot trok?
Zoniet, dan wil ik graag weten waar je woont, want dan kom ik eraan.
volgens mij wou huub alleen de zender van nadia er af halen ( om te voorkomen dat hij kapot zou kunnen gaan)
dorenda
 dorenda - donderdag 22 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
haha ha,ja dat zal het geweest zijn
hihihihihihihihihihihihi
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:28 schreef pauline het volgende:

[..]

volgens mij wou huub alleen de zender van nadia er af halen ( om te voorkomen dat hij kapot zou kunnen gaan)
hahaha... zo kun je het ook uitleggen!

Dat was bij Lieke dan zeker ook want ze zou de vijver ingaan en dan zou de zender nat worden, zeker?
pauline
 pauline - donderdag 22 mei 2008 - 15:54   quote  deeplink  
dat was toch de uitleg boudewijn.. het was idd geen aanranding van lieke, maar er werd ook alleen maar verkondigd dat ze het deden om de zender af te doen!
En ik ben van mening dat huub dacht dat nadia gezenderd was en dat de zenderdraad door haar ondergoed heen liep en daarom het broekje stuk maakte..
En hetzelfde geldt bij amanda. Huub wou niet dat de zender nat werd en daarom probeerde hij de zender te redden door dingen met amanda te doen.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Plien, we zijn hier een beetje moe ...
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
hahaha ja dat is helemaal een pipo de clown verhaal!
pauline
 pauline - donderdag 22 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:55 schreef draakje het volgende:
Plien, we zijn hier een beetje moe ...
wel trusten dan maar, we maken je wel wakker op het moment dat huub zegevierend de poort uitloopt
pauline
 pauline - donderdag 22 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:56 schreef ilse het volgende:
hahaha ja dat is helemaal een pipo de clown verhaal!
nee hoor is allemaal waar
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 22 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
ik zie de fouten van brian en amanda en die zijn wel te verstaan dat ze huub heel hebben gelaten!!!!!!!!!!!!! dat siert hun wel weer trouwens
grissom
 grissom - donderdag 22 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:57 schreef pauline het volgende:

[..]

wel trusten dan maar, we maken je wel wakker op het moment dat huub zegevierend de poort uitloopt
en dat dacht jij
pauline
 pauline - donderdag 22 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:57 schreef Jacqueline het volgende:
ik zie de fouten van brian en amanda en die zijn wel te verstaan dat ze huub heel hebben gelaten!!!!!!!!!!!!! dat siert hun wel weer trouwens
wat had jij dan gewild ( zonder oproepen tot geweld natuurlijk, want zo ben jij toch niet?)
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:57 schreef pauline het volgende:

[..]

nee hoor is allemaal waar
ja in jou fantasiewereld wel ja!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:54 schreef pauline het volgende:
dat was toch de uitleg boudewijn.. het was idd geen aanranding van lieke, maar er werd ook alleen maar verkondigd dat ze het deden om de zender af te doen!
En ik ben van mening dat huub dacht dat nadia gezenderd was en dat de zenderdraad door haar ondergoed heen liep en daarom het broekje stuk maakte..
En hetzelfde geldt bij amanda. Huub wou niet dat de zender nat werd en daarom probeerde hij de zender te redden door dingen met amanda te doen.
da's waar ook dat zeiden ze. Het zou nog best kunnen want ze waren met die zender bij haar aan het kloten maar bij Huub en Nadia was het iig niet het geval. Huub rook sex en dan kan hij zich moeilijk inhouden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: 16:00 uur: Claire-à-phone









0.0072560