BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda trekt het niet meer...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - donderdag 22 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda trekt het niet meer...

Amanda en Brian begeven zich in de kapsalon. "Ik weet niet hoe de finale zal gaan, maar als één van ons er eerder uit moet dan bedanken we wel onze fans!", stelt de 20-jarige voor. Brian luistert bedachtzaam. De Amsterdamse daarentegen stuitert van de zenuwen. "Schatje, dan is het straks! Mijn adrenaline giert door mijn lijf! Dat is echt niet normaal...", springt Amanda op en neer. Maar de Antilliaan reageert nauwelijks. "Yes", komt er alleen uit zijn mond. "I'm going crazy, crazy, crazy", zingt de vrouwelijke Miljonair vrolijk verder. "Iedereen is gewoon voor ons bezig!", piept ze uitgelaten. Weer geeft Brian geen kick... Is de Antilliaan zich mentaal aan het voorbereiden? Of gaat Brian zo met zijn zenuwen om?

bron: tien.tv
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 12:56   quote  deeplink  
Ik wil iets zeggen, maar slik het door uit respect voor de personen die voor Brian of Amanda zijn. Ik heb namelijk op de laatste dag geen zin meer in discussies en boze tegenreacties.
grissom
 grissom - donderdag 22 mei 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Ik hou me ook in vandaag,ik lach alleen vanavond als huub verliest.
Ik kan me best voorstellen dat ze nu zenuwachtig zijn,daar is niks mis mee.
tino
 tino - donderdag 22 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 12:56 schreef makker het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar slik het door uit respect voor de personen die voor Brian of Amanda zijn. Ik heb namelijk op de laatste dag geen zin meer in discussies en boze tegenreacties.
wordt je eindelijk verstandig of heb je nu pas door wie huubje is, zoals Amanda bij Jenssen zei : alle meiden tussen 12 en 16 vindt Huubje leuk, en dat hij wel eens NIET kon winnen !!
nowliver
 nowliver - donderdag 22 mei 2008 - 13:14   quote  deeplink  
Zou me verbazen als Huub zou winnen, want Brian is het lievelingetje van de regie. Staat al heel lang vast dat hij de winnaar wordt. Verder houd ik me ook in tot aan de finale. Wat ik elders al schreef. Huub heeft zo'n geweldige familie, omringd door liefde en dat is in geen miljoenen uit te drukken. Helaas hebben de overige miljonairs niet zo'n familie achter zich staan. Huub is en blijft voor mij in ieder geval de winnaar.
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
ach ja de beste zal winnen vanavond en daar zullen teleurgestelde fans ook bij zitten, of het nou huub of brian is dat maakt niet uit.
Nowliver zo geweldig is de familie van huub niet, zijn "vrienden" hebben actie gevoerd en zijn "vrouw" niet zijn werkelijke familie. Ook hedda heeft afgebeld omdat ze er gewoon niet bij wil zijn, nou dat zegt genoeg.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:14 schreef nowliver het volgende:
Zou me verbazen als Huub zou winnen, want Brian is het lievelingetje van de regie. Staat al heel lang vast dat hij de winnaar wordt. Verder houd ik me ook in tot aan de finale. Wat ik elders al schreef. Huub heeft zo'n geweldige familie, omringd door liefde en dat is in geen miljoenen uit te drukken. Helaas hebben de overige miljonairs niet zo'n familie achter zich staan. Huub is en blijft voor mij in ieder geval de winnaar.
Nou, nou. Brian heeft ook een liefevolle familie achter hem staan. Familie van Amanda wil niet in the picture en van Jaap ook niet echt.Ik geloof niet dat het al vast staat wie de winnaar zal worden. Zou erg stom zijn van Tien.
kinderen
 kinderen - donderdag 22 mei 2008 - 13:21   quote  deeplink  
zo mensen me 1080 wat ik ingezameld heb is op wat een werk
maar goed ik heb nog maar eens 40euro er bij gehaald voor vanavond wel eng alemaal hoor
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:21 schreef kinderen het volgende:
zo mensen me 1080 wat ik ingezameld heb is op wat een werk
maar goed ik heb nog maar eens 40euro er bij gehaald voor vanavond wel eng alemaal hoor
€ 1.080,00 ?
kinderen
 kinderen - donderdag 22 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
ja
dorenda
 dorenda - donderdag 22 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
is ook weer echt een reaktie van nowliver he
zou huubke winnen zeggen ze dat is verdient
en als n ander het wint zeggen ze ja dat stond al vast
en zo is het dus ook al die tijd al gegaan met de reaktie,s van hun

en ach,met die fam valt het ook wel mee hoor
zijn pa en zijn broertje zijn de zakelijke partners van huubke
en ja,die heb je ook nodig
naar 1 telefoontje met moederdag en ma pakte niet snel genoeg op,was het ook snel gedaan en werd pa gebeld
als het dan zo goed zat,belde hij die dag wel vaker
en zo heeft iedere fam hun eigen dingetjes en afspraken naar elkaar toe
en wie zijn wij om daar over te oordelen
nee,met de fam van de andere zit het ook wel snor
en is dat niet
dan is het nog aan hun en niet aan ons
het gaat immers om de bewoner
en niet om heel de kliek die erom heen hangen
dorenda
 dorenda - donderdag 22 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
ik zou zeggen
plunder je rekening leeg
en doe je best
moesie
 moesie - donderdag 22 mei 2008 - 13:29   quote  deeplink  
is ook niet gek al die spanning voor vanavond DE GROTE FINALE,de zenuwen gieren mijn al door het lijf en ik ben 51jr.en dan als meisje van 21 jr heb veel RESPECT voor haar, dat ze het toch maar gedaan heeft tot het laatste in de kooi te blijven super AMANDA je bent een KANJER
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:26 schreef kinderen het volgende:
ja
Ik voel mij nou wel een beetje ziekig bij.
Ik heb 6 mensen elk voor € 50,00 laten sms-en voor Brian, Amanda en Jaap. En ik heb gecontroleerd of ze het goed hebben gedaan.
kinderen
 kinderen - donderdag 22 mei 2008 - 13:30   quote  deeplink  
ik ben het helemaal met je eens
maaaaar wie is brian zaken patner
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Darryl is/was toch Brian zijn zakenpartner ?
kinderen
 kinderen - donderdag 22 mei 2008 - 13:32   quote  deeplink  
ik werk in een koffyhuis en daar heb ik me inzameling gedaan
kinderen
 kinderen - donderdag 22 mei 2008 - 13:33   quote  deeplink  
o maar dat wist ik niet
ik heb hem toen wel ontmoet leuke man
moesie
 moesie - donderdag 22 mei 2008 - 13:36   quote  deeplink  
tot hoe laat kun je eigelijk bellen en smssen vanavond kan mij dat iemand vertellen,alvast bedankt.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - donderdag 22 mei 2008 - 13:36   quote  deeplink  
Koffyhuis????

Je werkt daar en je schrijft het zo?????
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:36 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:
Koffyhuis????

Je werkt daar en je schrijft het zo?????
Tja Dragon, ik vraag me dan toch af wat ze daar DRINKEN ...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:36 schreef D®@Gøñ-L€€ het volgende:
Koffyhuis????

Je werkt daar en je schrijft het zo?????
whaaaaaaaa.
Waarom niet ?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 22 mei 2008 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:36 schreef moesie het volgende:
tot hoe laat kun je eigelijk bellen en smssen vanavond kan mij dat iemand vertellen,alvast bedankt.
Volgens mij kan het tijdens de uitzending nog.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
via een vaste telefoon kan je sneller stemmen dan smsen
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:05 schreef grissom het volgende:
Ik hou me ook in vandaag,ik lach alleen vanavond als huub verliest.
Ik kan me best voorstellen dat ze nu zenuwachtig zijn,daar is niks mis mee.
dr gaan ook zeker een hoop huilen als huub verliest.
nowliver
 nowliver - donderdag 22 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
D'r gaan er nog meer huilen als Brian verliest, dan zijn de zakdoeken niet meer aan te slepen.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 13:08 schreef tino het volgende:

[..]

wordt je eindelijk verstandig of heb je nu pas door wie huubje is, zoals Amanda bij Jenssen zei : alle meiden tussen 12 en 16 vindt Huubje leuk, en dat hij wel eens NIET kon winnen !!
Tino of je bent gewoon een domme botte boer of je wil je zo op dit forum gedragen. Ik heb vaak gepost en ga anderen niet afvallen zoals meerderen hier weten en kunnen bevestigen. Het feit dat jij Huub niet mag is helemaal hoe jij er zelf over denkt. Ik denk daar anders over en ga daarin helemaal niet met jou in discussie. De laatste 2 weken heb ik hier al niet gepost aangezien ik vond dat het niveau hier wel erg laag ging net als bij Nowlive (het ging hierbij om enkelen hoor, niet iedereen). Ik heb hier wel altijd op headliner blijven lezen aangezien dit gewoon het makkelijkst was zonder dat ik elke keer moest inloggen. Soms heb ik het idee dat ik tussen voetbalhooligans insta ofzo. Die hebben ook een haat jegens een andere club of speler. Boeien. Het is gewoon een spel en daar blijft het ook bij. Vanavond zal blijken wie er wint en wie zodoende de sterkste is. En de dagen daarop zal blijken of relaties tussen Huub en Claire en Brian en Amanda in stand blijft en of deze mensen rustig over straat kunnen bewegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door makker --
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 12:56 schreef makker het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar slik het door uit respect voor de personen die voor Brian of Amanda zijn. Ik heb namelijk op de laatste dag geen zin meer in discussies en boze tegenreacties.
hey hey makkertje het was gezellig met je jongen;-)ik wens jou nog een hele fijne tijd toe..
groetjes ilse.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:13 schreef ilse het volgende:

[..]

hey hey makkertje het was gezellig met je jongen;-)ik wens jou nog een hele fijne tijd toe..
groetjes ilse.
Ja sorry ilse de afgelopen 2 weken heb ik hier maar niet meer gereageerd. Het niveau ging hier snel omlaag terwijl het zo gezellig was. En dat hele Nowlive gelul werd ik meer dan zat. Maar ik vond het zeker gezellig met jou en hoop je weer eens te spreken op het forum. Doe rustig aan en veel plezier vanavond. Ik ga sowieso niet kijken. Dat hele Gouden Kooi gebeuren komt me de neus uit. Lees morgen wel op Headliner wie er heeft gewonnen.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:11 schreef makker het volgende:

[..]

Tino of je bent gewoon een domme botte boer of je wil je zo op dit forum gedragen. Ik heb vaak gepost en ga anderen niet afvallen zoals meerderen hier weten en kunnen bevestigen. Het feit dat jij Huub niet mag is helemaal hoe jij er zelf over denkt. Ik denk daar anders over en ga daarin helemaal niet met jou in discussie. De laatste 2 weken heb ik hier al niet gepost aangezien ik vond dat het niveau hier wel erg laag ging net als bij Nowlive (het ging hierbij om enkelen hoor, niet iedereen). Ik heb hier wel altijd op headliner blijven lezen aangezien dit gewoon het makkelijkst was zonder dat ik elke keer moest inloggen. Soms heb ik het idee dat ik tussen voetbalhooligans insta ofzo. Die hebben ook een haat jegens een andere club of speler. Boeien. Het is gewoon een spel en daar blijft het ook bij. Vanavond zal blijken wie er wint en wie zodoende de sterkste is. En de dagen daarop zal blijken of relaties tussen Huub en Claire en Brian en Amanda in stand blijft en of deze mensen rustig over straat kunnen bewegen.
ff een oprechte vraag: waarom ben je eigenlijk voor Huub?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:11 schreef nowliver het volgende:
D'r gaan er nog meer huilen als Brian verliest, dan zijn de zakdoeken niet meer aan te slepen.
dat denk ik ook, eindelijk een waar woord, Want Brian heeft ook veel meer fans.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:23 schreef mossa het volgende:

[..]

ff een oprechte vraag: waarom ben je eigenlijk voor Huub?
Omdat ik niet voor Amanda of Brian ben. Dus Jaap mag ook winnen van mij. En verder ga ik mijn keus niet verdedigen. En doet er eigenlijk ook niet toe vind ik. Dat is gewoon een keus van mij. Maar ga ook echt niet stemmen ofzo en ook niet kijken vanavond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door makker --
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:18 schreef makker het volgende:

[..]

Ja sorry ilse de afgelopen 2 weken heb ik hier maar niet meer gereageerd. Het niveau ging hier snel omlaag terwijl het zo gezellig was. En dat hele Nowlive gelul werd ik meer dan zat. Maar ik vond het zeker gezellig met jou en hoop je weer eens te spreken op het forum. Doe rustig aan en veel plezier vanavond. Ik ga sowieso niet kijken. Dat hele Gouden Kooi gebeuren komt me de neus uit. Lees morgen wel op Headliner wie er heeft gewonnen.
haha is goed jonge doe rustig aan;-)ik denk dat je het wel eerder hoort hahaha of kijk je ook geen journaal,nou jongen jij duimt voor huub ik voor de andere kant goed??hahahaha,ik wens jou succes;-)
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 22 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 12:56 schreef makker het volgende:
Ik wil iets zeggen, maar slik het door uit respect voor de personen die voor Brian of Amanda zijn. Ik heb namelijk op de laatste dag geen zin meer in discussies en boze tegenreacties.
Makker een heel sportieve avond toegewenst, jij hebt jouw favoriet en ik de mijne, maar heb jou nog niet 1 ongetogen woord zien schrijven, en jij hebt toch al heel wat posts gedaan hier en op andere sites. Het komt heel moeilijk van mijn toetsenbord, maar jij lijkt mij een goed mens. al ben je niet voor mijn favoriet. ik hoop alleen niet dat jouw favoriet wint.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:26 schreef ilse het volgende:

[..]

haha is goed jonge doe rustig aan;-)ik denk dat je het wel eerder hoort hahaha of kijk je ook geen journaal,nou jongen jij duimt voor huub ik voor de andere kant goed??hahahaha,ik wens jou succes;-)
Journaal wat is dat ;) Gaan ze daar ook al aandacht aan dat zooitje geven.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 mei 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:18 schreef makker het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet kijken. Dat hele Gouden Kooi gebeuren komt me de neus uit. Lees morgen wel op Headliner wie er heeft gewonnen.
Jij gaat echt wel kijken!!
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
daar heb je wel grote kans van ja makker;-)
haha bymyself eerlijk van je(~_+)
grissom
 grissom - donderdag 22 mei 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Dat doet tie zeker wel boudewijn,hij is zo nieuwsgierig als de pest
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 14:33   quote  deeplink  
ach wie niet grissom;-)maar het kan zijn dat makker aan het werk is hij werkt geloof ik ook sávonds...
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:28 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

Makker een heel sportieve avond toegewenst, jij hebt jouw favoriet en ik de mijne, maar heb jou nog niet 1 ongetogen woord zien schrijven, en jij hebt toch al heel wat posts gedaan hier en op andere sites. Het komt heel moeilijk van mijn toetsenbord, maar jij lijkt mij een goed mens. al ben je niet voor mijn favoriet. ik hoop alleen niet dat jouw favoriet wint.
Dat heb je heel vriendelijk neergezet. Eigenlijk maakt het mij niet uit of Huub wint ja of nee. Ik ben vooral geschrokken van alle commotie de laatste tijd en bedreigingen richting iedereen. Daarom heb ik de Gouden Kooi een beetje afgestoten vervolgens. Maar jij ook een fijne avond en misschien spreken we elkaar morgen nog op het forum.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jij gaat echt wel kijken!!
Ik durf te wedden van niet. Vanavond lekker avondje Pes 2008 spelen. Is veel rustiger en beter voor je hart. Of misschien ook niet ;) hahahaha. Maar Boudewijn nog bedankt dat je dit allemaal heb willen. En fijn dat ik dagelijks de dingen kon lezen.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:33 schreef ilse het volgende:
ach wie niet grissom;-)maar het kan zijn dat makker aan het werk is hij werkt geloof ik ook sávonds...
In de avond, in de nacht. Dus dat maakt niet uit. Maar ik wil gewoon niet meer druk maken om de kooi.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:31 schreef grissom het volgende:
[ afbeelding ] Dat doet tie zeker wel boudewijn,hij is zo nieuwsgierig als de pest [ afbeelding ]
Nee denk het niet Grissom. Nieuwsgierig ben ik al maanden niet meer. Zoals te lezen ben ik de laatste tijd erg geschrokken van alle bedreigingen richting spelers en werknemers en wil ik sindsdien minder te maken hebben met kooi. Kwam hier vooral voor de gezelligheid.
yoop
 yoop - donderdag 22 mei 2008 - 14:47   quote  deeplink  
Ik ga ook niet kijken, erg heh, maar ik neem het op en ga morgenochtend op mijn gemakkie kijken, mijn vriend vind de gouden kooi verschrikkelijk, en kijk liever naar ons schots medium, ja en dat ik ook wel leuk inderdaad.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:25 schreef makker het volgende:

[..]

Omdat ik niet voor Amanda of Brian ben. Dus Jaap mag ook winnen van mij. En verder ga ik mijn keus niet verdedigen. En doet er eigenlijk ook niet toe vind ik. Dat is gewoon een keus van mij. Maar ga ook echt niet stemmen ofzo en ook niet kijken vanavond.
jaja, maak dat de kat wijs!! kan ik me bijna niet voorstellen is toch voor het laatst vandaag.
jij gaat gewoon kijken vanavond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door mossa --
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:49 schreef mossa het volgende:

[..]

jaja, maak dat de kat wijs!! jij gaat gewoon kijken vanavond.
Mossa lees bovenstaande. Ik ben de afgelopen tijd geschrokken van alle bedreigingen rondom de kooi en daarom ga ik niet kijken of stemmen. Morgen lees ik wel wie er heeft gewonnen. En diegene die wint is de beste.
draakje
 draakje - donderdag 22 mei 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:51 schreef makker het volgende:

[..]

Mossa lees bovenstaande. Ik ben de afgelopen tijd geschrokken van alle bedreigingen rondom de kooi en daarom ga ik niet kijken of stemmen. Morgen lees ik wel wie er heeft gewonnen. En diegene die wint is de beste.
Ik denk dat jij een heel wijs mens bent.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:51 schreef makker het volgende:

[..]

Mossa lees bovenstaande. Ik ben de afgelopen tijd geschrokken van alle bedreigingen rondom de kooi en daarom ga ik niet kijken of stemmen. Morgen lees ik wel wie er heeft gewonnen. En diegene die wint is de beste.
met die laatste zin ben ik het wel eens.
enne PES, mits je daar heel goed in bent, kan ook heel erg leuk zijn met vrienden.
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:57 schreef mossa het volgende:

[..]

met die laatste zin ben ik het wel eens.
enne PES, mits je daar heel goed in bent, kan ook heel erg leuk zijn met vrienden.
Ik ben daar heel goed in, zeg ik zelf. hahaha.
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 15:02 schreef makker het volgende:

[..]

Ik ben daar heel goed in, zeg ik zelf. hahaha.
geloof me hoe vaker je t speelt hoe beter je word.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda trekt het niet meer...









0.0120689