BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda trekt het niet meer...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
makker
 makker - donderdag 22 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Iedereen een fijne avond gewenst en moge de beste winnen ;)
Tot Morgen
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
jij ook makker;-)tot zinasssss..
mossa
 mossa - donderdag 22 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
de mazzel!!
shanedo
 shanedo - donderdag 22 mei 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en netter meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint:
Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!!
Sms 5656 voor BRIAN.
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 17:56   quote  deeplink  
neujjj ga niet voor braĆ­n sorry!
trapper
 trapper - donderdag 22 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 14:11 schreef makker het volgende:

[..]

Tino of je bent gewoon een domme botte boer of je wil je zo op dit forum gedragen. Ik heb vaak gepost en ga anderen niet afvallen zoals meerderen hier weten en kunnen bevestigen. Het feit dat jij Huub niet mag is helemaal hoe jij er zelf over denkt. Ik denk daar anders over en ga daarin helemaal niet met jou in discussie. De laatste 2 weken heb ik hier al niet gepost aangezien ik vond dat het niveau hier wel erg laag ging net als bij Nowlive (het ging hierbij om enkelen hoor, niet iedereen). Ik heb hier wel altijd op headliner blijven lezen aangezien dit gewoon het makkelijkst was zonder dat ik elke keer moest inloggen. Soms heb ik het idee dat ik tussen voetbalhooligans insta ofzo. Die hebben ook een haat jegens een andere club of speler. Boeien. Het is gewoon een spel en daar blijft het ook bij. Vanavond zal blijken wie er wint en wie zodoende de sterkste is. En de dagen daarop zal blijken of relaties tussen Huub en Claire en Brian en Amanda in stand blijft en of deze mensen rustig over straat kunnen bewegen.
ik ben een brian/jaap fan maar denk er precies zo over. Soms denk ik echt dat het om ajax feijenoord gaat ipv de mensen uit de kooi. Over een tijdje dan is iedereen het weer een beetje vergeten en ik hoop dan ook van harte dat er niets gebeurd met de bewoners als ze er uit komen.
djen
 djen - donderdag 22 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
wij hebben allang over t miljoen gehaald mooi of niet ..moet rtl niks meer kosten om een prijs weg te geven hahahahahahah
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 22 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 18:10 schreef djen het volgende:
wij hebben allang over t miljoen gehaald mooi of niet ..moet rtl niks meer kosten om een prijs weg te geven hahahahahahah
heb jij het nu over smsjes en bellen??
shanedo
 shanedo - donderdag 22 mei 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Brian is de enige die oprecht is geweest, niet vreemd gegaan, en is een serieuze jongen hij heeft van Amanda en netter meisje gemaakt, heeft zwerver Mike geholpen. Heeft zijn agressie 1.5 jaar ingehouden terwijl hij iedereen inelkaar kan trappen als hij dat wil. Brian is iemand die aan zijn toekomst denkt, en niet al zijn geld opmaken aan alcohol en drugs en foutedamens.. Daarom denk ik dat het beste is als Brian wint:
Ik hoop dat jullie dat ook inzien!!!
Sms 5656 voor BRIAN.
ilse
 ilse - donderdag 22 mei 2008 - 23:43   quote  deeplink  
pff dat moest zeker in herhaling gezet worden deze onzin!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door ilse --
shanedo
 shanedo - zaterdag 24 mei 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 - 23:43 schreef ilse het volgende:
pff dat moest zeker in herhaling gezet worden deze onzin!!!
H J B
berec
 berec - zaterdag 24 mei 2008 - 15:07   quote  deeplink  
ja! h j b
ilse
 ilse - zondag 25 mei 2008 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 - 00:24 schreef shanedo het volgende:

[..]

H J B
niet voor zo'n zielig ziek persoon!never!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda trekt het niet meer...









0.0234308