BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: EN DE WINNAAR VAN DE GOUDEN KOOI 2008 IS..... JAAP!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:11 schreef nowliver het volgende:
Die kop van Brian en zijn broer zijn goud waard. Moet je ze nu eens zien Bassie en Adriaan kunnen niet eens even gezellig feest vieren met Jaap. Wat een losers. Helaas heeft Huub niet gewonnen. En goddank (ben niet eens gelovig) heeft Jaap de Kooi gewonnen. Heeft alle stemmen van Huub gekregen nadat ie er uit lag.
Boeie van ons mocht iedereen winnen behalve huub en dat is gelukt hij probeert alsnog te slijmen bij Jaap maar die is niet gek hoor hij heeft niet voor niets gewonnen.

Ik vind Jaap een terechte winnaar.
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:14   quote  deeplink  
Jaap is intelligent genoeg om zelf te bepalen wat ie allemaal met het geld gaat doen, heeft ie echt niemand bij nodig hoor.
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 00:15   quote  deeplink  
Huub is de grootste verliezer, maar dat was ie al voor de finale begon.
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:14 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

je laat weer goed zien, hoe je in elkaar steekt. Huub is de grandlooser, dus wat zeur je nou, Joris en zijn mamma en pappa keken ook niet blij.
helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door pauline --
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Huub Brian en Amanda are the great lossers. Dan ben je pas eerlijk als je dat zegt. Nee natuurlijk keken die ook niet blij, maar dat is wel even anders als hoe die Kenneth zich gedroeg.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 00:17   quote  deeplink  
en die rokende stinkho, die schoorsteenveger nog door ouwehoeren, maar ook zij krijgt de trekken nog wel thuis. Huub Ik hoop dat je alles pakt wat je de komende week nog kan krijgen, daarna is het voor jou ook over. en dan Stinkende alcohol zuigende schoorsteen, is het voor jou ook einde verhaal.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:

[..]

helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,,
je bent net een papagaai je blijft jezelf herhalen net zolang tot iemand je gaat aanvallen maar je doet maar wij zijn blij dat Jaap gewonnen heeft.YESSSSSSSSSSSSSS
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
Huub kan nog wat optredens doen in goedkope lokale discotheken die geen winnaar kunnen betalen en dan moet ie de rest van z'n leven uitkeringtrekken, want wie wil er nu nog een telefoon van die idioot kopen ?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:17 schreef nowliver het volgende:
Huub Brian en Amanda are the great lossers. Dan ben je pas eerlijk als je dat zegt. Nee natuurlijk keken die ook niet blij, maar dat is wel even anders als hoe die Kenneth zich gedroeg.
en met jou, ben ik klaar, ( BIJGEWERKT OMDAT IK MIJ VERLAAGDE TOT JOUW NIVEAU)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Xanne@headliner --
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:20   quote  deeplink  
En Jaap laat heus niet met zich sollen hoor, heeft ie de afgelopen weken wel laten zien. Heb veel respect voor Huub hoe hij zijn verlies opneemt. Kunnen Brian en Amanda een voorbeeld aan nemen.
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 23 mei 2008 - 00:23   quote  deeplink  
Ik moet wel lachen om de reacties van de Brian en Amandafans hieruit blijkt wat een niveau die zgn fans van hun hebben, Jaap is toch gewoon de terechte winnaar. Wat zeiken jullie dan nog over die 2 en helemaal over huub die vindt het niet leuk dat hij verloren heeft maar toont tenminste nog een beetje niveau.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
welk goed doel geeft Jaap nou geld???
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:25 schreef moha het volgende:
welk goed doel geeft Jaap nou geld???
ik geloof dat hij morgen een gesprek met de notaris heeft
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 00:25   quote  deeplink  
stichting JAAP
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :)
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Schitterend dat stukje over Brian in de Telegraaf.
mossa
 mossa - vrijdag 23 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:26 schreef Huubisdeverliezer het volgende:
Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :)
helemaal geen woord aan toe te voegen.
Brian is de morele winnaar.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:

[..]

helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,,
ik zou nog ff kijken naar je held.
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:26 schreef Huubisdeverliezer het volgende:
Huub is de vleesgeworden duivel. Het is een overwinning voor de menselijkheid dat hij verloren heeft :)
Zelfde geldt voor Brian. Goddank heeft die wifebeater het verloren van onze King.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:16 schreef pauline het volgende:

[..]

helemaal waar ,,, maar huub accepteerd zijn verlies en de familie ook,, bij brian en amanda is het een ander verhaal,, ze lullen er nog over,, en de reactie van de familie van brian was ook veelzeggend,, de cameraman en geluidsman hoorde je al zeggen we kappen ermee,,,
uhu kijk hem voor de deur zitten zijn traantjes komen vanacht wel.

jammer voor huub

toppie voor Japiooooooooooooooooo
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:19 schreef Bymyself@headliner het volgende:

[..]

en met jou, ben ik klaar, je bent gewoon zo'n verschrikkelijke oude tang, dat zelfs het oud ijzer je niet meer kan en wil hebben. schroothoop is te goed voor jou!
Dacht dat je hier elkaar niet persoonlijk mocht aanvallen. Blijkbaar wel dus. Kan dan alleen nog maar meegaan op jouw niveau. Jij bent nog minder dan stront, het riool is nog te goed voor jou. Zielig ventje.
headliner@ciska
 headliner@ciska - vrijdag 23 mei 2008 - 00:35   quote  deeplink  
hoor het ventje toch is vloeken
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:36   quote  deeplink  
gatverdamme huub gunt nog ff wat mensen maagkk en kk tot op het bot tot de dood aan toe jongens toppie hoor wat een goede verliezer pff
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 00:37   quote  deeplink  
Ja zeker hoor wat hij zegt: quote Huub : iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen! Nou Huub Top, Hoe jij je verlies draagt. 00.32 uur stream 3
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 23 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Jeetjuuuuh...mensen die denken dat hun huwelijk nep is, kan de KK krijgen.
Wat een uitspraak!
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Mooie verliezer met z'n maagkanker, hoe KRIJGT ie het toch uit z'n bek hek, he, wat een LOWLIFE.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:23 schreef Jaapfan het volgende:
Ik moet wel lachen om de reacties van de Brian en Amandafans hieruit blijkt wat een niveau die zgn fans van hun hebben, Jaap is toch gewoon de terechte winnaar. Wat zeiken jullie dan nog over die 2 en helemaal over huub die vindt het niet leuk dat hij verloren heeft maar toont tenminste nog een beetje niveau.
echt he wat een niveau, de bloedspugende maagkanker tot het bot, en dat de dood erop volgt, BOUDEWIJN FILMPJE GRAAG VOOR ALLE FANS DIE ZO TROTS OP HUUBJE ZIJN.
Jaapfan
 Jaapfan - vrijdag 23 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Groep Jaap wint alles en is miljonair.

Huub is getrouwd heeft zijn motorrijbewijs gehaald.

Amanda nagelstyliste diploma, nog steeds geen rijbewijs.

En nu komt het zielepietje slechte verliezer para Brian heeft het langste in de kooi gezeten heeft niets behalve een onterecht gewonnen beker met kickboksen. Gitaarcursus , dj cursus alles wat Brian in de kooi gedaan heeft is mislukt. Ik zou bijna meelij met hem krijgen.
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Ik zit ook met smacht te wacht op filmpjes van na de tv uitzending :) Wat ik nu lees vind ik wel hard en nu zie je maar..

OOK als het spel VOORBIJ IS gaat Huub gewoon door met 'HET SPEL' oftewel...
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
ALS Huub al getrouwd is, dan is dat huwelijk binnen 2 weken over, mark my words, die pakt het eerste de beste breezah sl*tje wat ie buiten tegenkomt.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 00:43   quote  deeplink  
Huub zegt dat hij met een half procent verloren heeft van Amanda en 3% van Jaap. In werkelijk was het 5,8% van Amanda en 9,3% van Jaap.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:44   quote  deeplink  
en weg zijn ze ik hoop toch zo dat ze nu voorgoed wegblijven
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Kleuterje bedtijd voor Amanda.Misschien komt Brian zo nog wat voor lezen.
stacy1974
 stacy1974 - vrijdag 23 mei 2008 - 00:45   quote  deeplink  
dat jaap gewonnen heeft is top dat vind ik als brian fan helemaal niet erg. finale was voor mij altijd jaap en brian.
maar dat brian van huub gewonnen heeft dat is het heerlijkste wat mij vanavond .ondanks mijn ellende vanavond het mooitste van de hele avond.
JAAP PROFICIAT HET IS JE GEGUND
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 23 mei 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:02 schreef pauline het volgende:

[..]

ssssssssssssssstttt trapper het is klaar hou maar op.. het is goed zo
:-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:43 schreef Boudewijn het volgende:
Huub zegt dat hij met een half procent verloren heeft van Amanda en 3% van Jaap. In werkelijk was het 5,8% van Amanda en 9,3% van Jaap.
ach ja dat liegen van huub zit in zijn aard had niks met het spel te maken
SHA@VCH
 SHA@VCH - vrijdag 23 mei 2008 - 01:00   quote  deeplink  
Ik ben heel blij dat Jaap het winnaar is, ik heb Amanda of Brian gegund maar die [knip]kabouter niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Boudewijn --
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 01:02   quote  deeplink  
Ben ook heel blij dat Jaap gewonnen heeft, hoopte op Huub, maar gun het die rioolratten niet
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 01:04   quote  deeplink  
Filmpje van Huub met z'n maagkanker verwensingen (weet niet zeker of hier links gepost mogen worden, excuses als dat niet zo is)
http://www.clipser.com/watch_video/249105
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:04 schreef Huubisdeverliezer het volgende:
Filmpje van Huub met z'n maagkanker verwensingen (weet niet zeker of hier links gepost mogen worden, excuses als dat niet zo is)
http://www.clipser.com/watch_video/249105
dat mag, mooier is om het embedded te doen:

[clipser][/clipser] met daartussenin het nummer 249105 wordt:

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:02 schreef nowliver het volgende:
Ben ook heel blij dat Jaap gewonnen heeft, hoopte op Huub, maar gun het die rioolratten niet
en wij die arrogante scheldende, ziekteverwensende laffe kabouter niet en zijn ook héél blij dat Jaap gewonnen heeft.
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
Psychohuub moet zich kapot schamen om dit soort dingen te zeggen en zijn fans keuren dit gedrag nog steeds goed , zelfs na het einde van de kooi weten zowel de fans als hubert de strontkabouter zich niet te gedragen :(
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 01:10   quote  deeplink  
ja hoor mag wel van Boudewijn, maar boontje komt om zijn loontje, karma is iemand iets teowensen en het 3 x terugkrijgen, the good, the bad, and the ugly. en alles ertussen in.
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
Allemaal psychopaten die familie van Brian, maar dat is oud nieuws dat weet iedereen onderhand wel.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:09 schreef nowliver het volgende:
Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme
Ik geloof er niets van, heb nergens het op de streams gehoord en het lijkt me HEEL sterk dat dat vanuit de familie naar buiten gekomen is.

Ze zitten nu in het huis omdat ze nog even een aftershow moeten maken!

En Claire en Huub hebben ruzie! :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:09 schreef nowliver het volgende:
Lees net dat het feest is afgelast omdat de familie van Brian ruzie zocht met de familie van Huub en ze bang waren dat het op een bloedbad zou uitlopen. Verbaasd me niets met die agressieve familie van Brian. Wat een rioolratten verzieken het voor iedereen ook voor de familie en vrienden van Jaap. Gatverdamme
ga lekker je wonden bij NL likken wat je ook post het doet er niet toe het is over voorbij en Japio is de beste.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 01:14   quote  deeplink  
oh heerlijk, daar gaan we al, gefeliciteerd Claire. hahahahahah, dag Claire het was leuk. achhhh maar je begrijpt het toch wel? snappie dat?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
Hij begint al pissed te worden, oh heerlijk, Huubje neem nog een heerlijk shotje. hahahahaha.
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
Vind het serieus wel een beetje sneu voor Claire, ze is gewoon op haar naiviteit gecast en wordt daar nu het slachtoffer van, ik denk echt dat ze gewoon ervan overtuigd was dat ze na de goudenkooi een leven met Huub samen zou hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: EN DE WINNAAR VAN DE GOUDEN KOOI 2008 IS..... JAAP!









0.0162720