BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: EN DE WINNAAR VAN DE GOUDEN KOOI 2008 IS..... JAAP!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 01:18   quote  deeplink  
wat een zielig ventje hij blijft maar strooien met krijg maar de kk pfffff goeie verliezer hoor alles komt er nu uit
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
Mensen ga lekker door hier net Als B en A Huub zwart te maken, jullie weten niet beter. Ik stop ermee. Huub de beste en Jaap nogmaals gefeliciteerd. Was me een waar genoegen om hier de laatste (wat zal het zijn) twee weken op dit forum te zijn geweest. Was soms even een overbrugging als het te druk was op onze Nowlive site en soms uit pure nieuwsgierigheid wat hier allemaal werd geschreven. Maar als ik dan naar het aantal namen kijk van de mensen die hier schrijven en/of reageren zijn er niet meer dan een handje vol leden, is bij ons wel anders op Nowlive. Huub, Sly en Nowlive de beste. Boudewijn succes met je site en tof dat je me niet gebanned hebt.
Huubfan for ever. Slaap lekker allemaal.
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:19 schreef nowliver het volgende:
Mensen ga lekker door hier net Als B en A Huub zwart te maken, jullie weten niet beter. Ik stop ermee. Huub de beste en Jaap nogmaals gefeliciteerd. Was me een waar genoegen om hier de laatste (wat zal het zijn) twee weken op dit forum te zijn geweest. Was soms even een overbrugging als het te druk was op onze Nowlive site en soms uit pure nieuwsgierigheid wat hier allemaal werd geschreven. Maar als ik dan naar het aantal namen kijk van de mensen die hier schrijven en/of reageren zijn er niet meer dan een handje vol leden, is bij ons wel anders op Nowlive. Huub, Sly en Nowlive de beste. Boudewijn succes met je site en tof dat je me niet gebanned hebt.
Huubfan for ever. Slaap lekker allemaal.
Jij bent echt niet goed hoor , zelfs na het verlies van huub probeer je nog de boel te stangen door met modder te gooien naar Brian en Amanda , en dan geef je weer een ander de schuld .

Roep je ook nog no life en sly de beste , sly bedreigt mensen , en huub wenst ze een terminale ziekte toe , hoe kun je in godsnaam met jezelf leven en vol blijven houden dat jouw keus de juiste is ?

Ik was het met Pauline ook vaak helemaal niet eens , maar die toonde tenminste nog een stukje sportiviteit , dat hebben we van jou in elk geval niet gezien , je bent al net zo'n slechte verliezer als psychohuub !
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 01:28   quote  deeplink  
ik geloof bij god dat Claire vannacht nog een beuk krijgt.
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:28 schreef Bymyself@headliner het volgende:
ik geloof bij god dat Claire vannacht nog een beuk krijgt.
Is niet te hopen voor haar , dat meisje is zo naief dat er nog een woord voor uitgevonden moet worden ;)
nowliver
 nowliver - vrijdag 23 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
Nou echt de allerlaatste reaktie en dan zijn jullie net als van Huub voorgoed van me af. Ik stang niet vertel alleen de waarheid en niets dan de waarheid. Verschil is alleen dat jullie een andere waarheid hebben. Psychopaten Brian en Amanda staan bij jullie hoog in het vaandel en bij mij is dat Huub. Jullie keuren schijnbaar alles goed wat B en A doen. Ik sta niet achter Huub z'n uitspraak over die kanker. Heb er zelf een vriendin aan verloren. Als je fan van iemand bent, wil dat nog steeds niet zeggen dat je achter alle acties en uitspraken staat.
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:33 schreef nowliver het volgende:
Nou echt de allerlaatste reaktie en dan zijn jullie net als van Huub voorgoed van me af. Ik stang niet vertel alleen de waarheid en niets dan de waarheid. Verschil is alleen dat jullie een andere waarheid hebben. Psychopaten Brian en Amanda staan bij jullie hoog in het vaandel en bij mij is dat Huub. Jullie keuren schijnbaar alles goed wat B en A doen. Ik sta niet achter Huub z'n uitspraak over die kanker. Heb er zelf een vriendin aan verloren. Als je fan van iemand bent, wil dat nog steeds niet zeggen dat je achter alle acties en uitspraken staat.
Je moet je alleen al schamen om je onsportieve gedrag jegens een ander .

Het spelletje is afgelopen , die strontkikker heeft verloren en Jaap heeft gewonnen , ik had liever Brian of Amanda zien winnen , maar ik gun Jaap en zijn fans ook gewoon de overwinning hoor , je hoort mij (en de rest trouwens ook niet) toch ook niet roepen dat Jaap zijn familie gestoord is en meer van die flauwekul ;)

Het zou je sieren je wat sportiever op te stellen en niet zo na te trappen , dat maakt je namelijk geen haar beter als Brian die Yourie natrapte , en die had nog wat te winnen , jij doet het alleen maar om je zielige lege leventje wat meer kleur te geven .

Als je hier nu eens goed hal gelezen in plaats van posten om het posten zelf , had je allang kunnen zien dat hier genoeg fans van Brian en Amanda zitten die het met sommige acties ook niet eens waren , maar je bent zo met jezelf en moddergooien bezig dat je hele stukken hebt gemist !
Huubisdeverliezer
 Huubisdeverliezer - vrijdag 23 mei 2008 - 01:42   quote  deeplink  
@Nowliver: ik denk ook niet dat alle Hubisten zo slecht zijn als Huub, ik denk dat z'n populariteit meer komt uit het feit dat mensen niet door z'n schil heenprikken. Hij heeft enorm charisma, hele sterke sociale vaardigheden, kan echt ALLES recht lullen wat krom is, een hele prettige stem en intonatie waarmee hij mensen letterlijk stil krijgt als hij spreekt en hij is ontzettend slim. Ik denk dat veel mensen niet door deze eigenschappen heen kunnen prikken en Huub zien zoals hij zich zelf graag neerzet en niet zien dat er een klomp ijskoud ijzer zit op die plek waar normale mensen een hart hebben. Daarom, Huub is de verpersoonlijking van de duivel, ik denk echt dat als er een duivel op aarde zou zijn, dat dat precies zo iemand als Huub zou zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Huubisdeverliezer --
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
Jaap jongen, gefeliciteerd!!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 02:23   quote  deeplink  
Als de regie slim is, Halen ze Huub nu weg.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 02:27   quote  deeplink  
Huub hou nu je bek eens dicht anders zie ik nog een ernstig ongeluk gebeuren vannacht. denk erom heel veel mensen waren al geen fan van je, maar nu de kooi voorbij is, en jij niet meer beveiligd word. komen ook de haters, en dat zijn veel en veel meer dan jouw vrouwtje je nu verteld.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 02:27 schreef Bymyself@headliner het volgende:
Huub hou nu je bek eens dicht anders zie ik nog een ernstig ongeluk gebeuren vannacht. denk erom heel veel mensen waren al geen fan van je, maar nu de kooi voorbij is, en jij niet meer beveiligd word. komen ook de haters, en dat zijn veel en veel meer dan jouw vrouwtje je nu verteld.
wat zegt ie? Ben ff filmpje aan het maken en dat aan het luisteren
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 02:29   quote  deeplink  
Ben ik ook benieuwd naar , mijn streams doen het niet meer , mijn pc is gewoon in de war van die uitspraken van hubert ;)
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 01:28 schreef Benito het volgende:

[..]

Is niet te hopen voor haar , dat meisje is zo naief dat er nog een woord voor uitgevonden moet worden ;)
Goeie, Benito!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 02:40   quote  deeplink  
goh ik dacht dat iedereen sliep en dat ik de ergste GK junk was
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 02:40 schreef moha het volgende:
goh ik dacht dat iedereen sliep en dat ik de ergste GK junk was [ afbeelding ]
We moeten toch ergens die adrenaline kwijt?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 23 mei 2008 - 02:45   quote  deeplink  
ja idd maar ik w8 nog ff tot huub op bed ligt en dan ga ik ook duiken dus alvast slaap lekker
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 02:49   quote  deeplink  
En ik heb niet eens streams hahaha
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 02:49 schreef DGKJaapio het volgende:
En ik heb niet eens streams hahaha
hahahahahahaha
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 03:06   quote  deeplink  
kan dat filmpje blijven terug zien. geweldig
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 23 mei 2008 - 03:28   quote  deeplink  
Mensen ik heb geweldig genoten.
Het leek hier in het blok net of Nederland wereldkampioen was geworden.
Overal stonden de deuren nog open en het was overal een gejoel van jewelste, om kippevel van te krijgen. Mijn dochter stond op de bank te dansen en mij rolde de tranen van vreugde en ontroering over mijn wangen.
Dachten we nog dat we de enige Gouden Kooi gekken waren, inmiddels weten we dus beter.
We hebben nog allemaal een glaasje staan drinken buiten met alle buurtjes, op het geluk van Japio. De stemming zat er goed in en het liedje van Jaap: "tís toch fokking niet normaal", werd diverse keren samen gezongen.
Het was een climax, waar we allemaal op gehoopt hadden.
Ik moest op zeker moment aan mijn eigen site gaan werken, want ook daar moesten de nieuwsfeiten van de Gouden Kooi op komen te staan en met name Jaaps overwinning natuurlijk.
Ik heb nog even behoorlijk moeten lachen om de Nova uitzending waarin de heer Atma en de heer J de Mol verbaal slaags raakten, terwijl op de achtergrond de finale plaatsvond.
Ik ben er bekaf van, maar ga met een heerlijk gevoel straks slapen.
Japio, ik kon het bijna niet geloven en zat met Cora mee te janken, maar jongen wat is het top geweest!

Bij deze, spijt het me enorm voor de Huubfans en natuurlijk ook voor de Brian en Amandafans, ik hoop dat ze er de volgende Gouden Kooi weer overheen zijn. En wie weet zijn we dan wel gelijkgestemd en willen we dat dezelfde wint.

Welterusten allemaal, je ziet ik laat heus wel weer even van me horen. In pais en vree, dat is mijn motto!
DGKJaapio
 DGKJaapio - vrijdag 23 mei 2008 - 04:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 03:28 schreef seya@headliner het volgende:
Mensen ik heb geweldig genoten.
Het leek hier in het blok net of Nederland wereldkampioen was geworden.
Overal stonden de deuren nog open en het was overal een gejoel van jewelste, om kippevel van te krijgen. Mijn dochter stond op de bank te dansen en mij rolde de tranen van vreugde en ontroering over mijn wangen.
Dachten we nog dat we de enige Gouden Kooi gekken waren, inmiddels weten we dus beter.
We hebben nog allemaal een glaasje staan drinken buiten met alle buurtjes, op het geluk van Japio. De stemming zat er goed in en het liedje van Jaap: "tís toch fokking niet normaal", werd diverse keren samen gezongen.
Het was een climax, waar we allemaal op gehoopt hadden.
Ik moest op zeker moment aan mijn eigen site gaan werken, want ook daar moesten de nieuwsfeiten van de Gouden Kooi op komen te staan en met name Jaaps overwinning natuurlijk.
Ik heb nog even behoorlijk moeten lachen om de Nova uitzending waarin de heer Atma en de heer J de Mol verbaal slaags raakten, terwijl op de achtergrond de finale plaatsvond.
Ik ben er bekaf van, maar ga met een heerlijk gevoel straks slapen.
Japio, ik kon het bijna niet geloven en zat met Cora mee te janken, maar jongen wat is het top geweest!

Bij deze, spijt het me enorm voor de Huubfans en natuurlijk ook voor de Brian en Amandafans, ik hoop dat ze er de volgende Gouden Kooi weer overheen zijn. En wie weet zijn we dan wel gelijkgestemd en willen we dat dezelfde wint.

Welterusten allemaal, je ziet ik laat heus wel weer even van me horen. In pais en vree, dat is mijn motto!
Een heus straatfeest? Klinkt ongelooflijk :)
hootch
 hootch - vrijdag 23 mei 2008 - 07:15   quote  deeplink  
Huub is wel echt de media man van het stel en een natuurlijke leider ja dat haal je er wel zo uit. Gouden vent voor teamleider die Huub.
dorenda
 dorenda - vrijdag 23 mei 2008 - 07:27   quote  deeplink  
haha,die scheldwoorden van huub met zijn bloedkanker wensen
en zeg die claire er nog ja op

en ja claire vond dat het tegen viel wat je buiten niet allemaal over je heen krijgt
ik dacht dat ze dat al wel gewend was
dorenda
 dorenda - vrijdag 23 mei 2008 - 07:36   quote  deeplink  
en nou maar hopen dat de moeder van huub vannacht geen bloed verloren heeft
want dan zal tie bij die hoer van een schoonmoeder moeten gaan eten
is hoe huub zijn schoonmoeder noemd he
en die naam wat hij haar gaf zal ik niet vergeten
zo laaaaggggggg
zo minnnnnnnnnn
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 07:40   quote  deeplink  
Alle jaap fans van harte gefeliciteerd .
het was super spannend pffff maar goed ik ben voor brian maar goed ik gun het jaap ook en zijn fans ook dus dat zit wel goed.

het mooiste van gisteravond was huub er als eerste uit wat een schok heeft dat teweeg gebracht ergens.
en huub was toch terecht laatste dus daarom kon mijn avond al niet meer stuk.
dus jammer voor mijn golden boy maar gefeliciteerd jaap fans
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 07:41   quote  deeplink  
Huub is daarom ook eerste afvaller kijkend nederland kotste hem uit door zijn scheldwoorden en hoe hij vrouwen behandeld
dorenda
 dorenda - vrijdag 23 mei 2008 - 07:43   quote  deeplink  
juist jacqueline
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 07:46   quote  deeplink  
de proc die had behaald waren de fans van nl meer niet!!!!!!!!!!!!!!!!1
makker
 makker - vrijdag 23 mei 2008 - 08:17   quote  deeplink  
Jaap gefeliciteerd met de overwinning. Na Huub gunde ik hem jou het meest. En eigenlijk is het ook wel verdiend. De speler die geen geweld nodig had en alleen maar humor verdiend dit. Dus jongen geniet er van.
janeke
 janeke - vrijdag 23 mei 2008 - 08:28   quote  deeplink  
japio gefeliciteerd

er is maar 1 grote verliezer en dat is huubje
brian en amanda zijn zowie zo winnaars .
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 23 mei 2008 - 08:39   quote  deeplink  
Yihaaaa te gek!!! Jaappie gefeliciteerd jongen het is je gegund!!!!!
Jacqueline1762008
 Jacqueline1762008 - vrijdag 23 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Jaap echt gefeliciteerd en nu zie je maar dat je ook zonder Huub kan!!!

Je werd soms een beetje achteruit gedrukt door huub en brian maar je hebt je spel slim gespeeld.
Ik ben Brianfan maar gunde het ook jou en manny!! Als Huub maar niet won!
barnie
 barnie - vrijdag 23 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
Japie Japie Japie Japioooooooooooooooooooo!
Thanks Jaap voor leuke tv!!!
Gefeliciteert jongen super gedaan!
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 03:28 schreef seya@headliner het volgende:
Mensen ik heb geweldig genoten.
Het leek hier in het blok net of Nederland wereldkampioen was geworden.
Overal stonden de deuren nog open en het was overal een gejoel van jewelste, om kippevel van te krijgen. Mijn dochter stond op de bank te dansen en mij rolde de tranen van vreugde en ontroering over mijn wangen.
Dachten we nog dat we de enige Gouden Kooi gekken waren, inmiddels weten we dus beter.
We hebben nog allemaal een glaasje staan drinken buiten met alle buurtjes, op het geluk van Japio. De stemming zat er goed in en het liedje van Jaap: "tís toch fokking niet normaal", werd diverse keren samen gezongen.
Het was een climax, waar we allemaal op gehoopt hadden.
Ik moest op zeker moment aan mijn eigen site gaan werken, want ook daar moesten de nieuwsfeiten van de Gouden Kooi op komen te staan en met name Jaaps overwinning natuurlijk.
Ik heb nog even behoorlijk moeten lachen om de Nova uitzending waarin de heer Atma en de heer J de Mol verbaal slaags raakten, terwijl op de achtergrond de finale plaatsvond.
Ik ben er bekaf van, maar ga met een heerlijk gevoel straks slapen.
Japio, ik kon het bijna niet geloven en zat met Cora mee te janken, maar jongen wat is het top geweest!

Bij deze, spijt het me enorm voor de Huubfans en natuurlijk ook voor de Brian en Amandafans, ik hoop dat ze er de volgende Gouden Kooi weer overheen zijn. En wie weet zijn we dan wel gelijkgestemd en willen we dat dezelfde wint.

Welterusten allemaal, je ziet ik laat heus wel weer even van me horen. In pais en vree, dat is mijn motto!
Ben heel blij dat je je weer goed voelt!
shanedo
 shanedo - vrijdag 23 mei 2008 - 21:29   quote  deeplink  
Mijn smsjes werden geweigerd voor BRIAN, ik heb echt 10x achter elkaar gesmst steeds werden ze geweigerd, dit is niet eerlijk!!!! ik heb de foute smsjes op mijn telefoon staan we hebben dus bewijs en ik zie dat meer mensen dit probleem hadden!!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2008 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:29 schreef shanedo het volgende:
Mijn smsjes werden geweigerd voor BRIAN, ik heb echt 10x achter elkaar gesmst steeds werden ze geweigerd, dit is niet eerlijk!!!! ik heb de foute smsjes op mijn telefoon staan we hebben dus bewijs en ik zie dat meer mensen dit probleem hadden!!!
die van jaap ook! ook het bellen kwam er maar een paar keer van de 10 doorheen
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

die van jaap ook! ook het bellen kwam er maar een paar keer van de 10 doorheen
jee je bent er. Pffffffffff mijn mailtjes niet gehad?
mossa
 mossa - vrijdag 23 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Mensen, JAAP IS NU TE GAST BIJ "KNEVEL & VD BRINK" OP 1
win
 win - maandag 26 mei 2008 - 19:45   quote  deeplink  
dat Jaap heeft gewonnen vind ik ok. dat hij heeft gewonnen door BEDROG vind ik verwerpelijk. een spel is een spel, maar een heel volk bedriegen en sollen met de belangen van kwetsbare groepen (goede doelen) dat is superlaag.

wat mij echter het meest irriteert is dat sommige mensen dit GELIEG en BEDRIEG goedpraten. mensen waar is jullie moraal gebleven ?

winnen is ok maar doe het dan niet over de ruggen van anderen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 26 mei 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2008 - 19:45 schreef win het volgende:
dat Jaap heeft gewonnen vind ik ok. dat hij heeft gewonnen door BEDROG vind ik verwerpelijk. een spel is een spel, maar een heel volk bedriegen en sollen met de belangen van kwetsbare groepen (goede doelen) dat is superlaag.

wat mij echter het meest irriteert is dat sommige mensen dit GELIEG en BEDRIEG goedpraten. mensen waar is jullie moraal gebleven ?

winnen is ok maar doe het dan niet over de ruggen van anderen
Ik zal nooit en te nimmer goedpraten wat Jaap gedaan heeft.
Ik vind het walgelijk en heb er spijt van dat ik ook op hem gestemd heb.
Bah, shame on you Jaap, shame on you.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: EN DE WINNAAR VAN DE GOUDEN KOOI 2008 IS..... JAAP!









0.0097281