BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vaarwel Huub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
grissom
 grissom - vrijdag 23 mei 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:01 schreef jhon het volgende:

[..]

kan ik ook aan jou vragen nou maak niet uit hebben twee debielen op deze site groetjes jhon
pats pats pats
aktionman
 aktionman - vrijdag 23 mei 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:01 schreef jhon het volgende:

[..]

kan ik ook aan jou vragen nou maak niet uit hebben twee debielen op deze site groetjes jhon
jhon kan je wel vragen maar weet je ook dat je nu het zelfde reageerd als dat kikkertje, schelden, ja dat kan hij en jij ook, maar heb je ook iets inhoudelijks te melden.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:01 schreef DGKJaapio het volgende:
nou nou niet opeens schelden mensen slaat nergens op dit ;(
heb je helemaal gelijk in maar ik laat mij niet afbluffen door die twee slechte verliezers
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:03 schreef aktionman het volgende:

[..]

jhon kan je wel vragen maar weet je ook dat je nu het zelfde reageerd als dat kikkertje, schelden, ja dat kan hij en jij ook, maar heb je ook iets inhoudelijks te melden.


te ingewikkeld
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 18:06   quote  deeplink  
haha ik zei dat huub een etter was en is het ook
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 18:07   quote  deeplink  
ik heb niet verloren huub wel als eerste whoehaha kijkent nederland was hem zat hij bedankte heel lief door met ziekten te gaan smijten
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
klaar nu?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 18:09   quote  deeplink  
ben even naar de winkel laters
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:03 schreef aktionman het volgende:

[..]

jhon kan je wel vragen maar weet je ook dat je nu het zelfde reageerd als dat kikkertje, schelden, ja dat kan hij en jij ook, maar heb je ook iets inhoudelijks te melden.
tegen jou en de rest niet veel ik heb mij er bij neer gelegd dat huub verloren heeft maar bij jullie zit het gewoon niet lekker dat brian jankend afdroop ik zou zeggen leg je er bij neer zo niet dan word je net zo para als brian je word helemaal gek
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:09 schreef Jacqueline het volgende:
ben even naar de winkel laters
ja loop maar weer weg ????????????????????????
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:15   quote  deeplink  
dank je wel caroline voor je opstelling
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:15   quote  deeplink  
Tuurlijk vind ik het jammer dat Brian niet gewonnen heeft, maar het zij zo. Ik gun het Jaap ook van harte. Alle 3 de verliezende miljonairs waren verdrietig is toch ook logisch als je er zolang voor gespeeld hebt. Maar nee een slecht verliezer ben ik niet. Ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van Huub das alles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Bigfoot --
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:15 schreef pauline het volgende:
dank je wel caroline voor je opstelling
Ach, soms moet het even, he? ;)
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:16 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ach, soms moet het even, he? ;)


dankje wel
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:15 schreef Bigfoot het volgende:
Tuurlijk vind ik het jammer dat Brian niet gewonnen heeft, maar het zij zo. Ik gun het Jaap ook van harte. Bij alle 3 de verliezende miljonairs verdrietig is toch ook logisch als je er zolang voor gespeeld hebt. Maar nee een slecht verliezer ben ik niet. Ik heb alleen niet zo'n hoge pet op van Huub das alles.
waar komt die haat vandaan kijk ik was voor huub nou die heeft verloren leven gaat verder
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Wie heeft het over haat ?? Ik niet hoor. Ik heb geen hoge pet van hem op. Maar haten nee dat gevoel ken ik niet eens.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:20   quote  deeplink  
geen persoonlijke aanvallen. jhon kap er nu eens mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Caroline --
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:23   quote  deeplink  
zelf verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Bigfoot --
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 17:45 schreef jhon het volgende:

[..]

nou ik vind die brian en amanda twee sukkels hij dacht dat die het geld binnnen was foutje en jaap zegt bedankt
Maar daar ging het niet om. Wij hier op Headliner wilden maar een ding, dat Huub niet zou winnen. Dacht we daar redelijk in geslaagd waren ...
aktionman
 aktionman - vrijdag 23 mei 2008 - 18:25   quote  deeplink  
Nee jhon, dat schelden van jou is een teken van zwakte, maar heb je ook iets inhoudelijks te melden.

Zoals dat je kikkertje helemaal over de zeik was dat hij als eerste mocht gaan en dat hij zijn fans bedankte met de woorden dat ze allemaal maar de bloed K mogen krijgen. Ja dat siert en mag je blij mee zijn dat je daar fan van bent.

En je mag dan zeggen fan van brian, maar als ik je zou vertellen dat ik fan van jaap ben, wat heb je dan nog inhoudelijks te vertellen.

Inhoudelijk is moeilijk, schelden gemakkelijk maar wel een teken van onmacht, je niet kunnen uitdrukken en gefrustreerd zijn over de vroege uitschakeling van je breedbekkikker.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 18:36   quote  deeplink  
kom op jongens het spel is voorbij, huub en brian hebben samen een leuke dag gehad en hebben de strijdbijl begraven, laten wij dat hier ook doen.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:36 schreef trapper het volgende:
kom op jongens het spel is voorbij, huub en brian hebben samen een leuke dag gehad en hebben de strijdbijl begraven, laten wij dat hier ook doen.
Jij begrijpt het tenminste.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
aktionman dat wat jy zegt is gewoon niet waar ik heb zelf naar uitzending gekeken nou hij was gewoon sportieve verliezer
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:38   quote  deeplink  
Hehe!!!! waar is Benito??? Wil nu wel een Rooibos thee
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:36 schreef trapper het volgende:
kom op jongens het spel is voorbij, huub en brian hebben samen een leuke dag gehad en hebben de strijdbijl begraven, laten wij dat hier ook doen.
Tuurlijk Trapper. Mits sommige mensen in staat zijn hun zure druiven ff in te slikken.
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:38 schreef Caroline het volgende:
Hehe!!!! waar is Benito??? Wil nu wel een Rooibos thee
ik wil een biertje, mag dat ook ??
aktionman
 aktionman - vrijdag 23 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
jhon, heb je ook gekeken naar wat hij na de uitzending nog op de streams over zijn fans zei dan. Dat is waar het overgaat en dat was helemaal niet mooi.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:40 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

ik wil een biertje, mag dat ook ??
Van mij wel, hoor. Proost!!! Ik pak zelf even een cola aangezien rooibos even op zich laat wachten.
aktionman
 aktionman - vrijdag 23 mei 2008 - 18:42   quote  deeplink  
En dat siert een goed verliezer niet, nee dan maar de emotie van brian, dat zie ik dan liever.
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Tuurlijk Trapper. Mits sommige mensen in staat zijn hun zure druiven ff in te slikken.
wie dat niet kan heeft eerder een probleem met zich zelf dan met wie dan ook in de maatschappij
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:43   quote  deeplink  
Ik neem maar een watertje het bier is op na gisteravond. En die kerel van mij schiet niet op met de boodschappen.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:41 schreef aktionman het volgende:
jhon, heb je ook gekeken naar wat hij na de uitzending nog op de streams over zijn fans zei dan. Dat is waar het overgaat en dat was helemaal niet mooi.
als dat waar is dan weet ik het ook even niet meer maar is daar dan geen fimpje van
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:43 schreef Bigfoot het volgende:
Ik neem maar een watertje het bier is op na gisteravond. En die kerel van mij schiet niet op met de boodschappen.
Zoiets moet je subtiel aanpakken. Gewoon zeggen, ik heb zo'n bewondering voor je dat jij beter de boodschappen doet dan ik. En hoppa!!!
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:45 schreef Caroline het volgende:

[..]

Zoiets moet je subtiel aanpakken. Gewoon zeggen, ik heb zo'n bewondering voor je dat jij beter de boodschappen doet dan ik. En hoppa!!!
Ja zo doe ik het ook altijd, hij is altijd veel goedkoper uit dan mij zeg ik dan. Maar wat doet de sneaky, gaat hij expres verkeerde boodschappen meenemen en dan doe ik het maar weer.
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
we hebben vandaag kunnen zien dat de haat tussen de jongens lang niet zo diep zit als tussen sommige personen hier,, ik neem aan dat een ieder hier de kooi mist ongeacht voor welke bewoner je nu was. We hebben met zijn allen kunnen en mogen genieten van anderhalf jaar de gouden kooi, met prachtige momenten en ook kwalijke momenten... Ook ik heb hier mijn aanvaringen gehad, en ja ik ben hier ook wel persoonlijk aangevallen en heb mijzelf ook wel laten gaan. Maar om nu nog te gaan schelden op bewoners die helemaal geen bewoners meer zijn vind ik tever gaan. En natuurlijk zullen er weer mensen hier zijn die nowlive er weer bijhalen, so be it. Wij ondergetekende ( shadow) en heel nowlive zijn opgelucht dat het voorbij is, omdat het teveel de maatschappij ging beinvloeden. Het is goed zo. iedereen zal zijn/haar mening hebben over hoe het is gegaan en of je een bent met de uitslag of oneens. Het heeft geen enkele inhoud meer. Bij een volgende DGK zal er weer een huub zijn en weer een brian enzovoort, maar ik denk geen jaap! once in a lifetime.
Trapper ik sluit me geheel aan bij je woorden.. hou het aub prettig voor iedere bezoeker hier,, ook headliner is geen persoonlijk eigendom van de forummers, probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten. zelfs wij worden daar betere personen door..
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:44 schreef jhon het volgende:

[..]

als dat waar is dan weet ik het ook even niet meer maar is daar dan geen fimpje van
Ja hoor Jhon , hier staat dat filmpje , en als het niet waar is wat er hier gezegd wordt over dat schelden van huub mag je van mij weer gaan schelden hoor ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=cnta3l8ERpk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Benito --
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:47 schreef pauline het volgende:
we hebben vandaag kunnen zien dat de haat tussen de jongens lang niet zo diep zit als tussen sommige personen hier,, ik neem aan dat een ieder hier de kooi mist ongeacht voor welke bewoner je nu was. We hebben met zijn allen kunnen en mogen genieten van anderhalf jaar de gouden kooi, met prachtige momenten en ook kwalijke momenten... Ook ik heb hier mijn aanvaringen gehad, en ja ik ben hier ook wel persoonlijk aangevallen en heb mijzelf ook wel laten gaan. Maar om nu nog te gaan schelden op bewoners die helemaal geen bewoners meer zijn vind ik tever gaan. En natuurlijk zullen er weer mensen hier zijn die nowlive er weer bijhalen, so be it. Wij ondergetekende ( shadow) en heel nowlive zijn opgelucht dat het voorbij is, omdat het teveel de maatschappij ging beinvloeden. Het is goed zo. iedereen zal zijn/haar mening hebben over hoe het is gegaan en of je een bent met de uitslag of oneens. Het heeft geen enkele inhoud meer. Bij een volgende DGK zal er weer een huub zijn en weer een brian enzovoort, maar ik denk geen jaap! once in a lifetime.
Trapper ik sluit me geheel aan bij je woorden.. hou het aub prettig voor iedere bezoeker hier,, ook headliner is geen persoonlijk eigendom van de forummers, probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten. zelfs wij worden daar betere personen door..
Jeetje Pauline, ik ben het weer met je eens.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:47 schreef Benito het volgende:

[..]

Ja hoor Jhon , hier staat dat filmpje , en als het niet waar is wat er hier gezegd wordt over dat schelden van huub mag je van mij weer gaan schelden hoor ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=cnta3l8ERpk
Ach mijn rooibos leverancier, pls give me some
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:51 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jeetje Pauline, ik ben het weer met je eens.
Dat moet geen gewoonte worden hoor :)
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:51 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jeetje Pauline, ik ben het weer met je eens.
zelfs ik zit hier met tranen in mijn ogen, en eerlijk dat gebeurd mij zelden
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:47 schreef pauline het volgende:
we hebben vandaag kunnen zien dat de haat tussen de jongens lang niet zo diep zit als tussen sommige personen hier,, ik neem aan dat een ieder hier de kooi mist ongeacht voor welke bewoner je nu was. We hebben met zijn allen kunnen en mogen genieten van anderhalf jaar de gouden kooi, met prachtige momenten en ook kwalijke momenten... Ook ik heb hier mijn aanvaringen gehad, en ja ik ben hier ook wel persoonlijk aangevallen en heb mijzelf ook wel laten gaan. Maar om nu nog te gaan schelden op bewoners die helemaal geen bewoners meer zijn vind ik tever gaan. En natuurlijk zullen er weer mensen hier zijn die nowlive er weer bijhalen, so be it. Wij ondergetekende ( shadow) en heel nowlive zijn opgelucht dat het voorbij is, omdat het teveel de maatschappij ging beinvloeden. Het is goed zo. iedereen zal zijn/haar mening hebben over hoe het is gegaan en of je een bent met de uitslag of oneens. Het heeft geen enkele inhoud meer. Bij een volgende DGK zal er weer een huub zijn en weer een brian enzovoort, maar ik denk geen jaap! once in a lifetime.
Trapper ik sluit me geheel aan bij je woorden.. hou het aub prettig voor iedere bezoeker hier,, ook headliner is geen persoonlijk eigendom van de forummers, probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten. zelfs wij worden daar betere personen door..
pauline ik ben het helemaal met je eens, niet gedacht het ooit te kunnen schrijven maar het is zo. Het spel is voorbij, iedereen is naar huis en ons leven gaat gewoon weer verder.
Kijk naar het geen je in je eigen omgeving om je heen hebt en je bent een winnaar.
Pauline ondanks dat ik het vaak niet met je eens was, top dat het nu ook zo kan, thanx
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:51 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ach mijn rooibos leverancier, pls give me some
Wolkje melk en een schepje honing neem ik aan ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Benito --
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:52 schreef Benito het volgende:

[..]

Wolkje melk en een schepje honing neem ik aan ;)
Vooral veel van dat rooie bos.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:52 schreef pauline het volgende:

[..]

zelfs ik zit hier met tranen in mijn ogen, en eerlijk dat gebeurd mij zelden
Knuf
pauline
 pauline - vrijdag 23 mei 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:52 schreef trapper het volgende:

[..]

pauline ik ben het helemaal met je eens, niet gedacht het ooit te kunnen schrijven maar het is zo. Het spel is voorbij, iedereen is naar huis en ons leven gaat gewoon weer verder.
Kijk naar het geen je in je eigen omgeving om je heen hebt en je bent een winnaar.
Pauline ondanks dat ik het vaak niet met je eens was, top dat het nu ook zo kan, thanx
ik zie het maar zo. in de politiek zijn mensen het ook nooit met elkaar eens, maar er heerst geen haat.
Ik doe idd echtscheidingen, en daar zijn vaak kinderen de dupe van. Het ergste is ,, ze zijn het nooit met elkaar eens, en 90% haat elkaar. en dat terwijl zo ooit zo verliefd zijn geweest. Dat kan ik moeilijk verkroppen. ZO zie ik de kooi ook,, ik wist niet wie ze waren toen het begon, en ja de 1 vind je leuker dan de ander, maar haat.. nooit niet 1 van de bewoners. En voor de allerlaatste keer zal ik het nog 1 keer zeggen,,, Nee ik was het vaak niet met huub eens en zijn uitspraken gingen veel tever, maar ik was gewoon gek op dat jochie, dat is alles. Maar probeer dat iemand nu niet kwalijk te nemen. Ik ken hier niemand, ik kom van een heel ander forum, en ik heb 8 forums bezocht, maar zelfs hier voelde ik me thuis. En ik hoop dat ook wel te blijven doen..op naar de volgende kooi..
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:47 schreef Benito het volgende:

[..]

Ja hoor Jhon , hier staat dat filmpje , en als het niet waar is wat er hier gezegd wordt over dat schelden van huub mag je van mij weer gaan schelden hoor ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=cnta3l8ERpk
ja dat kwam even hard aan meschien toch omdat die niet met het verliezen om kan gaan en nog bedankt voor de moeite voor het plaatsen van het fimpje bedankt
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 23 mei 2008 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:47 schreef pauline het volgende:
we hebben vandaag kunnen zien dat de haat tussen de jongens lang niet zo diep zit als tussen sommige personen hier,, ik neem aan dat een ieder hier de kooi mist ongeacht voor welke bewoner je nu was. We hebben met zijn allen kunnen en mogen genieten van anderhalf jaar de gouden kooi, met prachtige momenten en ook kwalijke momenten... Ook ik heb hier mijn aanvaringen gehad, en ja ik ben hier ook wel persoonlijk aangevallen en heb mijzelf ook wel laten gaan. Maar om nu nog te gaan schelden op bewoners die helemaal geen bewoners meer zijn vind ik tever gaan. En natuurlijk zullen er weer mensen hier zijn die nowlive er weer bijhalen, so be it. Wij ondergetekende ( shadow) en heel nowlive zijn opgelucht dat het voorbij is, omdat het teveel de maatschappij ging beinvloeden. Het is goed zo. iedereen zal zijn/haar mening hebben over hoe het is gegaan en of je een bent met de uitslag of oneens. Het heeft geen enkele inhoud meer. Bij een volgende DGK zal er weer een huub zijn en weer een brian enzovoort, maar ik denk geen jaap! once in a lifetime.
Trapper ik sluit me geheel aan bij je woorden.. hou het aub prettig voor iedere bezoeker hier,, ook headliner is geen persoonlijk eigendom van de forummers, probeer iedereen in zijn/haar waarde te laten. zelfs wij worden daar betere personen door..
Inderdaad het was soms mooi en soms niet. En helaas ook ik heb me wel eens mee laten slepen.

Mooi gesproken Pauline.

En nu op naar het EK en dan zijn we vast allemaal voor Nederland.

Het was mooi, maar de Kooi is voorbij.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Het maakt ook niet uit van wie je "fan" was. Zoals nu weer blijkt is alles zo betrekkelijk. ach en het elkaar een beetje in de haren vliegen in het heetst van de strijd is zo erg niet zolang het niet persoonlijk gaat worden naar elkaar, mensen van hetzelfde forum. Ik kijk uit naar DGK 2, Pauline en ik hoop dat we weer discussies gaan krijgen, inhoudelijk, want dat vond ik stiekum toch wel een uitdaging.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:02 schreef jhon het volgende:

[..]

ja dat kwam even hard aan meschien toch omdat die niet met het verliezen om kan gaan en nog bedankt voor de moeite voor het plaatsen van het fimpje bedankt
Nu vind ik je lief. Zo kan het ook, toch?
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 19:12   quote  deeplink  
nou had net goeie voornemens begint er weer een op huub te schelden ja het is geen erge scheldnaam carin28 tot ziens kleine pis madameke

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vaarwel Huub









0.0128390