BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vaarwel Huub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 19:13   quote  deeplink  
ach jhon lekker laten gaan, je energie kan je veel beter geven aan de mensen van wie je houdt. Om nu nog te gaan zeuren over bewoners die allang thuis zijn dat is pas zinloos.
Carin28
 Carin28 - vrijdag 23 mei 2008 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:12 schreef jhon het volgende:
nou had net goeie voornemens begint er weer een op huub te schelden ja het is geen erge scheldnaam carin28 tot ziens kleine pis madameke
laat me lekker joh pisvlek
trapper
 trapper - vrijdag 23 mei 2008 - 19:15   quote  deeplink  
carin ik ben zelf ook tegen huub (of eigenlijk zijn uitspraken) maar het spel is over, klaar.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:12 schreef jhon het volgende:
nou had net goeie voornemens begint er weer een op huub te schelden ja het is geen erge scheldnaam carin28 tot ziens kleine pis madameke
jhon, nog 1 keer. Men mag hier op het forum een beetje schelden op ex miljonairs maar niet naar forumleden.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:13 schreef trapper het volgende:
ach jhon lekker laten gaan, je energie kan je veel beter geven aan de mensen van wie je houdt. Om nu nog te gaan zeuren over bewoners die allang thuis zijn dat is pas zinloos.
ja je hebt helemaal gelijk bedankt
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:14 schreef Carin28 het volgende:

[..]

laat me lekker joh pisvlek
Carin, zie mijn bericht aan jhon. Dat geldt voor iedereen.
Carin28
 Carin28 - vrijdag 23 mei 2008 - 19:19   quote  deeplink  
yeps oke..het floepte er zomaar uit;-) ken beuren..
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:19 schreef Carin28 het volgende:
yeps oke..het floepte er zomaar uit;-) ken beuren..
ok
Lily
 Lily - vrijdag 23 mei 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Hallo jongens...We hebben de finale gehad...de winnaar is bekend ! Lijkt me dat iedereen n alle haat en ellende achter zich moet laten...Het is wel mooi geweest zo !Iedereen(bewoners) krijgt zijn of haar portie wel nu het afgelopen is! Iedereen heeft haar of zijn gedachtegang er over...Laten we dat lekker voor ons houden en met veel plezier op 18 maanden gouden kooi terug kijken !
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:29 schreef Lily het volgende:
Hallo jongens...We hebben de finale gehad...de winnaar is bekend ! Lijkt me dat iedereen n alle haat en ellende achter zich moet laten...Het is wel mooi geweest zo !Iedereen(bewoners) krijgt zijn of haar portie wel nu het afgelopen is! Iedereen heeft haar of zijn gedachtegang er over...Laten we dat lekker voor ons houden en met veel plezier op 18 maanden gouden kooi terug kijken !
Hoi Lily, zo is het. Heb je wel een beetje kunnen genieten van de finale?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 19:58   quote  deeplink  
hee maatjes ben weer terug alles oke hier wat stil he zonder streams
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 19:58 schreef Jacqueline het volgende:
hee maatjes ben weer terug alles oke hier wat stil he zonder streams
hoihoi meisie, weer een beetje tot rust gekomen?
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 18:44 schreef jhon het volgende:

[..]

als dat waar is dan weet ik het ook even niet meer maar is daar dan geen fimpje van
Ben je dan heel vroeg naar bed gegaan? Vraag het maar aan Boudewijn of Caroline.
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:03 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben je dan heel vroeg naar bed gegaan? Vraag het maar aan Boudewijn of Caroline.
draakje je vervalt in herhalingen nee ik heb de gdk helemaal akgeken wat is je probleem ik ben netjes hou jii ook zo
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:03 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben je dan heel vroeg naar bed gegaan? Vraag het maar aan Boudewijn of Caroline.
Welk filmpje?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 20:11   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-8361/ dit filmpje dus vooral de tekst wat hij verwenst
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:11 schreef Jacqueline het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-8361/ dit filmpje dus vooral de tekst wat hij verwenst
Dank je jacq
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:08 schreef Caroline het volgende:

[..]

Welk filmpje?
meschien het fimpje over huub dat hij ja wat er zijn twee dingen die hij heeft gedaan ??????????????????????
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:12 schreef jhon het volgende:

[..]

meschien het fimpje over huub dat hij ja wat er zijn twee dingen die hij heeft gedaan ??????????????????????
De link staat 2 posten terug
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 20:15   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-8361/
Benito
 Benito - vrijdag 23 mei 2008 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:14 schreef Caroline het volgende:

[..]

De link staat 2 posten terug
Ik had hem op de vorige pagina ook al eens gepost ;)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 20:15   quote  deeplink  
yw welkom caroline xxxx
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:07 schreef jhon het volgende:

[..]

draakje je vervalt in herhalingen nee ik heb de gdk helemaal akgeken wat is je probleem ik ben netjes hou jii ook zo
Ik ben netjes. Jij ook? Scheld ik? Dat kan ik van je vriendjes en vriendinnetjes van Nowlive niet zeggen ...
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat de mensen die OOK lid zijn van nowlive en hier zich best gedragen sinds DGK is afgelopen. Soms hebben ze een steuntje in de rug nodig maar dat heeft niks met nowlive op zich te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Caroline --
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:23 schreef Caroline het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat de mensen die OOK lid zijn van nowlive en hier zich best gedragen sinds DGK is afgelopen. Soms hebben ze een steuntje in de rug nodig maar dat heeft niks met nowlive op zich te maken.
ben ik helemaal met je eens gdk is afgelopen nou ik heb al gezegt de beste heeft gewonnen nou is over klaar jullie waren voor een ander als ik nou we hebben allen twee verloren of zeg ik het weer verkeert
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:33 schreef jhon het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens gdk is afgelopen nou ik heb al gezegt de beste heeft gewonnen nou is over klaar jullie waren voor een ander als ik nou we hebben allen twee verloren of zeg ik het weer verkeert
Ik was voor Jaap. Maar ik weet wat je wilt zeggen. Het maakt ook niet uit van wie je fan was. En ik snap dat er her en der nog frustratie is over DGK en dat mag. Praat over de miljonairs, een beetje schelden mag maar ga niet tegen elkaar strijden hier want dat heeft weinig zin, toch?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 20:58 schreef jhon het volgende:
ik heb mijn eigen goed in de hand maar ik vraag je wanneer ga je op deze site te ver als je je eigen voelt aangevallen ja dan ga je wel is te ver maar dan zeggen jullie op die mensen in de gdk mag je schelden maar mensen op deze site mag je niks over zeggen je mag ze zelf geen watje noemen ik weet nu ben ik weer te vergegaan om jullie om laag te halen wat mag wel en niet wat mag je tegen ander zeggen of wat niet lul gaat dat te ver of???????????
Ik heb het idee dat jij je persoonlijk aangevallen voelt als iemand wat negatiefs over Huub zegt. Dat is geen persoonlijke aanval maar een mening over een ex miljonair. Waarbij idd wel eens wat scheldwoorden vallen die mogen als het niet te grof is. Anders is het om mede forumleden persoonlijk aan te vallen. Nu is watje nog wel te overzien maar zoals je zelf weet en mede daaraan hebt meegedaan ging het wel wat verder dan dat. Lees goed, ik zeg mede, ik geef je niet de schuld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Caroline --
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:04 schreef Caroline het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij je persoonlijk aangevallen voelt als iemand wat negatiefs over Huub zegt. Dat is geen persoonlijke aanval maar een mening over een ex miljonair. Waarbij idd wel eens wat scheldwoorden vallen die mogen als het niet te grof is. Anders is het om mede forumleden persoonlijk aan te vallen. Nu is watje nog wel te overzien maar zoals je zelf weet en mede daaraan hebt meegedaan ging het wel wat verder dan dat. Lees goed, ik zeg mede, ik geef je niet de schuld.
ja ik begrijp wat je bedoeld je mag een persoon aanvallen als die niet op deze site staat maar als persoon in de gdk mag je hem alles maar dan ook alles werwensen je mag hem verlagen zoals je het wilt je mag hem vervloeken en hem naar de dood wensen maar als je maar af blijf van jou mensen op deze site amen
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:32 schreef jhon het volgende:

[..]

ja ik begrijp wat je bedoeld je mag een persoon aanvallen als die niet op deze site staat maar als persoon in de gdk mag je hem alles maar dan ook alles werwensen je mag hem verlagen zoals je het wilt je mag hem vervloeken en hem naar de dood wensen maar als je maar af blijf van jou mensen op deze site amen
Lees nog eens
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:32 schreef jhon het volgende:

[..]

ja ik begrijp wat je bedoeld je mag een persoon aanvallen als die niet op deze site staat maar als persoon in de gdk mag je hem alles maar dan ook alles werwensen je mag hem verlagen zoals je het wilt je mag hem vervloeken en hem naar de dood wensen maar als je maar af blijf van jou mensen op deze site amen
Joh, ga slapen. En morgen gezond weer op. Als Huub tenminste niet met een mes achter je aan komt.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
caroline respect voor je geduld
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Joh, ga slapen. En morgen gezond weer op. Als Huub tenminste niet met een mes achter je aan komt.
jhon heeft soms een extra zetje nodig om echt te lezen wat er staat. Ik geef hem/haar die ruimte.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:35 schreef Jacqueline het volgende:
caroline respect voor je geduld
Nou dank je. Hoe issie nou?
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:33 schreef Caroline het volgende:

[..]

Lees nog eens
ja heb ik gedaan lezen bedoel ik ?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:37 schreef jhon het volgende:

[..]

ja heb ik gedaan lezen bedoel ik ?
Dan klopt je verhaal van net niet, toch?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
met mij goed caroline kan beter vragen hoe het met jou is lol
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Ja druk, ik weet niet waar Boudewijn is, loop hier een beetje te redderen
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Joh, ga slapen. En morgen gezond weer op. Als Huub tenminste niet met een mes achter je aan komt.
draakje je gaat je al beter gedragen hou vol je kan het
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:40 schreef jhon het volgende:

[..]

draakje je gaat je al beter gedragen hou vol je kan het
Jij ook he jhon? ik vond je net lief worden
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
ik geef het op ik zet er 1 op negeer hoor ongeloofelijk
draakje
 draakje - vrijdag 23 mei 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:40 schreef jhon het volgende:[..]draakje je gaat je al beter gedragen hou vol je kan het
Had jij je maar zo goed gedragen als draakje ... Had je misschien ook wat meer vrienden gemaakt!
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Ik geef Jacq persoonlijk 1 negeerknopje. 1tje maar he, ga er wijs mee om, lol
jhon
 jhon - vrijdag 23 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
hou die gedachten vol Caroline geef me noch niet op ben hoop ik nog niet verloren
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
draakje vriendje alles oke?
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
We beginnen met zijn allen opnieuw. Hallo draakje, Jacq en jhon.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:43 schreef jhon het volgende:
hou die gedachten vol Caroline geef me noch niet op ben hoop ik nog niet verloren
Maar zie niet alles als een persoonlijke aanval als men het over ex miljonairs heeft.
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:44 schreef Jacqueline het volgende:
draakje vriendje alles oke?
Euh, zeg maar Draakje vriendinnetje anders zegt ze nooit meer wat tegen je. Grapje maar Draakje is een vrouw
johan13
 johan13 - vrijdag 23 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 21:54 schreef Caroline het volgende:
Nee dat kan ik dus niet, Boudewijn is er niet en ik voel me een beetje verantwoordelijk. Maar ik kan alleen editten meer niet en ook nog eens als enige die dat kan.
gewoon negeren dat doe ik al een hele tijd en ik lach mij kapot om die zielige reactie's
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 23 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
ik slijmen haha dat heb ik niet nodig jhon weet je als je normaal post en gewoon met normen en waarden reageerd hoef je nooit te slijmen das de tip vd dag gratis voor je
Caroline
 Caroline - vrijdag 23 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 - 22:00 schreef jhon het volgende:

[..]

nou als Jacqueline het ook zat begint te vinden waarom doet zei er dan niks aan ja gaan slijmen dat help mechien maar ze moet gewoon tegen draakje zeggen dat zei mij niet moet uitdagen je weet dat ik daar op in gaat jammer dan zou je mijn moeten bannen van deze site hoe jammer ik het zou vinden
Niemand krijgt een ban. Vanaf nu gaan we normaal met elkaar om dat lijkt me een veel beter idee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vaarwel Huub









0.0084729