BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje en Benito

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
Kom op, minnaar ...
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
Zo zie ik het graag :-) hahaha
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Vraag me af wat je sterrenbeeld en ascendant zijn ...
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:23   quote  deeplink  
vissen en tweelingen
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:23 schreef Anne het volgende:
vissen en tweelingen
Oeps! Een klein en heel gevoelig hartje camoufleren met een
grote mond?
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:36   quote  deeplink  
nee hoor...een sterke vrouw zijn...naast je sterrenbeeld en ascendant heb je ook nog te maken met ervaringen..

Je had meer gekund met een geboortedatum, geboortetijd en plaats denk ik?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Anne --
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:36 schreef Anne het volgende:
nee hoor...een sterke vrouw zijn...naast je sterrenbeeld en ascendant heb je ook nog te maken met ervaringen..

Je had meer gekund met een geboortedatum denk ik?
Tuurlijk. Maar ik snap heel goed dat je die niet op internet gaan zetten. Dus het blijft gissen. Maar ... volgens mij heb ik de plank niet al te ver misgeslagen.

En dit meen ik echt! Ik houd er niet van om mensen pijn te doen.
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Dat weet ik ook draakje...datzelfde heb ik ook...ik wil mensen niet kwetsen, maar ik hou wel van een beetje lol maken...dit "gedoe" tussen ons zint me ook niets...

De plank sloeg je redelijk mis...ik camoufleer niets met mijn grote mond, mijn moeder zei dat ik vanaf dat ik kon praten al heel gauw weg wist met woorden..ik weet dat ik een heel sterke vrouw ben, ben ik altijd geweest, zal ik ook altijd blijven...

Ervaringen in het leven (en ja je hebt gelijk, zoals ik al ooit eens ergens eerder hier schreef op headliner, ga ik mijn zielenoerselen niet op internet zetten) hebben mij geleerd dat ik die sterke vrouw ook mag zijn...ik zie mezelf ook niet zozeer als grote mond, alswel als iemand die direct is...
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:48   quote  deeplink  
en ehh nog ff en we moeten het topic aanpassen, dan wordt het Draakje en Anne hahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat je over mijn sterrenbeeld zou kunnen zeggen, iedereen mag mijn leeftijd weten hoor :) Want al sla je me dood, ascedantengedoe en zo, dat snap ik nooit.
Ik ben van 2.8.52 geboren Amsterdam om 20.00 uur s-avonds (tijdens een enorm onweer haha)
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 11:50   quote  deeplink  
we beginnen gewoon hier...hahaha
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
Het gaat niet over leeftijd seya, dat maakt me niets uit...maar het gaat me te ver om mijn leven hier te bespreken ;-)

Ik voel en zie bij jullie ook van alles, maar ik ga dat hier nimmer neer zetten, vind dat een soort van "beroepsethiek"..
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
we zijn al gewoon begonnen seya ;-) hahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:53 schreef Anne het volgende:
Het gaat niet over leeftijd seya, dat maakt me niets uit...maar het gaat me te ver om mijn leven hier te bespreken ;-)

Ik voel en zie bij jullie ook van alles, maar ik ga dat hier nimmer neer zetten, vind dat een soort van "beroepsethiek"..
Ja dat klopt Anne, dat is het moeilijke soms aan die gave. Discretie is een groot goed. Ik ben weleens mensen tegengekomen, die mij zonder waarschuwing vooraf ineens 'lazen'. Ik schrok me dan een hoedje en twijfelde vaak aan hun kunnen. Ik lijk een 'open boek' te zijn, maar of ik het ook wil horen?

Mijn jeugd werd gedomineerd door de gave van mijn moeder en geloof me, dat wil je als kind helemaal niet.
Pas de laatste jaren wil ik weer graag iets meer ervan weten, voor zover ik tenminste al niet veel weet.
Vooral ook, omdat binnen de familie het zg gen aanwezig is, die maakt dat er voorgevoelens en mediamiekheid is. Heel interessant, maar mijn sceptisch moet ik daarom weleens laten varen, vooral als dingen kloppen. Dus al wilde ik niet, ik word er gewoon mee geconfronteerd.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:47 schreef Anne het volgende:
Dat weet ik ook draakje...datzelfde heb ik ook...ik wil mensen niet kwetsen, maar ik hou wel van een beetje lol maken...dit "gedoe" tussen ons zint me ook niets...

De plank sloeg je redelijk mis...ik camoufleer niets met mijn grote mond, mijn moeder zei dat ik vanaf dat ik kon praten al heel gauw weg wist met woorden..ik weet dat ik een heel sterke vrouw ben, ben ik altijd geweest, zal ik ook altijd blijven...

Ervaringen in het leven (en ja je hebt gelijk, zoals ik al ooit eens ergens eerder hier schreef op headliner, ga ik mijn zielenoerselen niet op internet zetten) hebben mij geleerd dat ik die sterke vrouw ook mag zijn...ik zie mezelf ook niet zozeer als grote mond, alswel als iemand die direct is...
Ik ben tweemaal kreeft, met de zon en mercurius pal op de ascendant. De zwarte zon staat daar ook, voor de experts. Via het overstapeffect - een iets te grote orb - heb ik uranus conjunct zon en dus conjunct AC.

En dan maakt dit alles ook nog eens deel uit van een grote waterdriehoek.

Ik ben dus echt een astrologe, hoor.

En Seya, zonder geboortetijd en -plaats kan ik echt niets. Mail me dan even.

Liefs, zowel voor Seya als voor Anne.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben tweemaal kreeft, met de zon en mercurius pal op de ascendant. De zwarte zon staat daar ook, voor de experts. Via het overstapeffect - een iets te grote orb - heb ik uranus conjunct zon en dus conjunct AC.

En dan maakt dit alles ook nog eens deel uit van een grote waterdriehoek.

Ik ben dus echt een astrologe, hoor.

En Seya, zonder geboortetijd en -plaats kan ik echt niets. Mail me dan even.

Liefs, zowel voor Seya als voor Anne.
Dat stond er al lang liefie :)
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:49 schreef seya@headliner het volgende:
Ben benieuwd wat je over mijn sterrenbeeld zou kunnen zeggen, iedereen mag mijn leeftijd weten hoor :) Want al sla je me dood, ascedantengedoe en zo, dat snap ik nooit.
Ik ben van 2.8.52 geboren Amsterdam om 20.00 uur s-avonds (tijdens een enorm onweer haha)
Sorry, Seya, ik zag dit te laat. Nu kan ik wel iets!

En trouwens, ik ben ook tijdens een onweer geboren ...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:08 schreef draakje het volgende:

[..]

Sorry, Seya, ik zag dit te laat. Nu kan ik wel iets!

En trouwens, ik ben ook tijdens een onweer geboren ...
Ga me nu niet vertellen, dat je ook op Zeeburg geboren bent??? Toeval bestaat niet zegt men toch?? :)
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:06 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ja dat klopt Anne, dat is het moeilijke soms aan die gave. Discretie is een groot goed. Ik ben weleens mensen tegengekomen, die mij zonder waarschuwing vooraf ineens 'lazen'. Ik schrok me dan een hoedje en twijfelde vaak aan hun kunnen. Ik lijk een 'open boek' te zijn, maar of ik het ook wil horen?

Mijn jeugd werd gedomineerd door de gave van mijn moeder en geloof me, dat wil je als kind helemaal niet.
Pas de laatste jaren wil ik weer graag iets meer ervan weten, voor zover ik tenminste al niet veel weet.
Vooral ook, omdat binnen de familie het zg gen aanwezig is, die maakt dat er voorgevoelens en mediamiekheid is. Heel interessant, maar mijn sceptisch moet ik daarom weleens laten varen, vooral als dingen kloppen. Dus al wilde ik niet, ik word er gewoon mee geconfronteerd.
Dat mag helemaal niet, als je enige ethiek hanteert! Ik schrik hier echt van. Dit kun je aanklagen ...
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:11 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ga me nu niet vertellen, dat je ook op Zeeburg geboren bent??? Toeval bestaat niet zegt men toch?? :)
Nee, zo ver gaat het lot niet! Ik ben geboren in het voormalige Juliana-ziekenhuis in de Ter Haarstraat.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat mag helemaal niet, als je enige ethiek hanteert! Ik schrik hier echt van. Dit kun je aanklagen ...
Geloof het of niet, de desbetreffende personen zijn voortijdig aan hun eind gekomen, heel bizar.
Ik heb weleens een beetje het gevoel, dat men van 'gene zijde', dit ook niet kon waarderen. Ik ben daar zelfs een beetje van overtuigd geraakt. Voorzichtigheid is geboden met deze materie.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:15 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Geloof het of niet, de desbetreffende personen zijn voortijdig aan hun eind gekomen, heel bizar.
Ik heb weleens een beetje het gevoel, dat men van 'gene zijde', dit ook niet kon waarderen. Ik ben daar zelfs een beetje van overtuigd geraakt. Voorzichtigheid is geboden met deze materie.
Ik ben - behalve een zielig schrijvertje en astrologe - ook theosofe. Weet je daar iets van?
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 12:19   quote  deeplink  
Ik geloof zeker dat je astrologe bent draakje...daarom zei ik ook dat je zonder geboortedatum, tijd en plaats niets kunt..ik trek het absoluut niet in twijfel!

En seya, ik ben het volledig met draakje eens...dat druist tegen elke ethiek in...

ik vind juist doordat je die gave hebt, moet je discreet zijn...daarom ook dat ik het nooit en te nimmer zomaar aan iemand kenbaar maak...als mensen het willen, komen ze vanzelf op mijn pad...
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:18 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben - behalve een zielig schrijvertje en astrologe - ook theosofe. Weet je daar iets van?
grinnn tutta!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:18 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben - behalve een zielig schrijvertje en astrologe - ook theosofe. Weet je daar iets van?
Ja ik moet er wel om lachen eigenlijk. De puzzelstukjes vallen ineen. Een grote hobby van mij, sedert de tienerjaren, is het ontdekken en bestuderen van religies.
Na de grote religies, ontdekte ik de kleine en minder bekenden, de oorsprong en alles wat er mee samenhing.
Ik heb zelfs documenten geprobeerd te ontrafelen en er mee naar de universiteit gegaan. Het gaat nooit over, zo een hobby en vooral de nieusgierigheid wint het steeds weer.
Misschien daarom dat ik het mechanisme van het ontstaan van een sekte zo ontdekte, al was die niet gebaseerd op geloof maar op persoonsverheerlijking..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:43   quote  deeplink  
Theosofie is de oeroude bron van alle religies.

Ik dring niemand iets op, maar als je de theosofie kent,heb je geen religie meer nodig ...

Want dan leer je een heel klein beetje begrijpen hoe het leven in elkaar zit.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:43 schreef draakje het volgende:
Theosofie is de oeroude bron van alle religies.

Ik dring niemand iets op, maar als je de theosofie kent,heb je geen religie meer nodig ...

Want dan leer je een heel klein beetje begrijpen hoe het leven in elkaar zit.
ja maar het is zo mooi, om te ontdekken hoe en waarom sommige geloofsstromingen zijn ontstaan, hoe het zich ontwikkelde. Welke geloofgemeenschappen er nog bestaan. Waar niemand ooit van gehoord heeft of minder bekend zijn.
de gebruiken, rituelen, levenswijzen.
Als Headliner echt iets gaat opstarten in de spirituele richting, kan ik daar prachtige verslagen over maken. Het is echt boeiend.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:15 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Geloof het of niet, de desbetreffende personen zijn voortijdig aan hun eind gekomen, heel bizar.
Ik heb weleens een beetje het gevoel, dat men van 'gene zijde', dit ook niet kon waarderen. Ik ben daar zelfs een beetje van overtuigd geraakt. Voorzichtigheid is geboden met deze materie.
Er is geen "gene zijde."

De mens is een - voor onze zintuigen - zevenvoudig wezen. Wij - de mensheid - zitten pas in ronde 4.

Alles bestaat door elkaar heen!
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:47 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

ja maar het is zo mooi, om te ontdekken hoe en waarom sommige geloofsstromingen zijn ontstaan, hoe het zich ontwikkelde. Welke geloofgemeenschappen er nog bestaan. Waar niemand ooit van gehoord heeft of minder bekend zijn.
de gebruiken, rituelen, levenswijzen.
Als Headliner echt iets gaat opstarten in de spirituele richting, kan ik daar prachtige verslagen over maken. Het is echt boeiend.
Nogmaals, de theosofie is geen religie, maar eem oeroude wijsheid.

Zo is het.

Zo zal het altijd zijn.

"De adem van Brahma ..."
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Er is geen "gene zijde."

De mens is een - voor onze zintuigen - zevenvoudig wezen. Wij - de mensheid - zitten pas in ronde 4.

Alles bestaat door elkaar heen!
Ow dat kan heel boeiende discussies gaan opleveren. Ik ben wel een beetje van mening dat er een 'gene zijde' bestaat. Vooral omdat ik er enkele ervaringen mee heb gehad. Maar ook dat is discutabel. Want ik zat dik onder de morfine.
Maar dat soort verhalen zijn er legio. Elizabeth Kübler-Ross heeft er het nodige over geschreven.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:47 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

ja maar het is zo mooi, om te ontdekken hoe en waarom sommige geloofsstromingen zijn ontstaan, hoe het zich ontwikkelde. Welke geloofgemeenschappen er nog bestaan. Waar niemand ooit van gehoord heeft of minder bekend zijn.
de gebruiken, rituelen, levenswijzen.
Als Headliner echt iets gaat opstarten in de spirituele richting, kan ik daar prachtige verslagen over maken. Het is echt boeiend.
Ik denk dat wij samen een heel eind kunnen komen, Seya.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 13:01 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ow dat kan heel boeiende discussies gaan opleveren. Ik ben wel een beetje van mening dat er een 'gene zijde' bestaat. Vooral omdat ik er enkele ervaringen mee heb gehad. Maar ook dat is discutabel. Want ik zat dik onder de morfine.
Maar dat soort verhalen zijn er legio. Elizabeth Kübler-Ross heeft er het nodige over geschreven.
Lees De Geheime Leer van Helena Blavatsky, als je dat wilt ...

Nogmaals: ik laat een ieder vrij in zijn/haar keuze.

Het heeft mijn leven en wereldbeeld veranderd.

Liefs!
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Waar blijf je nou, Benito? Je zet me mooi voor schut!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 13:13 schreef draakje het volgende:

[..]

Lees De Geheime Leer van Helena Blavatsky, als je dat wilt ...

Nogmaals: ik laat een ieder vrij in zijn/haar keuze.

Het heeft mijn leven en wereldbeeld veranderd.

Liefs!
Ja ik ben ook zo hoor, ik hoor graag andere meningen en geniet van kennis die anderen op mij kunnen overdragen. Ik ben heel benieuwd welke nieuwe invalshoeken jij weer voor mij kunt openen!
Ik weet heel veel en wil graag vertellen, wat men er mee doet is aan diegene...
Mijn kinderen en studenten luisteren erg graag naar mij en verzoeken vaak om vertellingen en verhalen..
Maar ik verkondig nooit een waarheid, ik probeer aspecten toe te lichten en vergeet nooit dat mensen hun eigen mening moeten vormen. Maar dat vind ik dus wel van belang, dat men een mening vormt en er achter kan staan, maar ook flexibel kan zijn. En....een beetje romantiek moet er altijd ook in mijn verhalen zitten...Daar kan ik nu eenmaal geen afstand van doen.:)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 12:47 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

ja maar het is zo mooi, om te ontdekken hoe en waarom sommige geloofsstromingen zijn ontstaan, hoe het zich ontwikkelde. Welke geloofgemeenschappen er nog bestaan. Waar niemand ooit van gehoord heeft of minder bekend zijn.
de gebruiken, rituelen, levenswijzen.
Als Headliner echt iets gaat opstarten in de spirituele richting, kan ik daar prachtige verslagen over maken. Het is echt boeiend.
bedoel je met de spirituele richting ook in contact komen met geesten?
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 11:36 schreef Anne het volgende:
nee hoor...een sterke vrouw zijn...naast je sterrenbeeld en ascendant heb je ook nog te maken met ervaringen..

Je had meer gekund met een geboortedatum, geboortetijd en plaats denk ik?
Zo werkt het niet, Anne. Je horoscoop is een soort blauwdruk van je karma.

Karma is geen straf, het is gewoon wie je bent.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 13:55 schreef moha het volgende:

[..]

bedoel je met de spirituele richting ook in contact komen met geesten?
Nee! Als je daar gevoelig voor bent, kan dat misschien.

Maar verder zal iedere echte theosoof je dat afraden.

Het heeft ook geen zin. Zij zitten op een ander - hoger of lager - niveau dan wij. Waarom zou je je daar mee willen bemoeien?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 14:02 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee! Als je daar gevoelig voor bent, kan dat misschien.

Maar verder zal iedere echte theosoof je dat afraden.

Het heeft ook geen zin. Zij zitten op een ander - hoger of lager - niveau dan wij. Waarom zou je je daar mee willen bemoeien?
is geen kwestie van mee willen bemoeien, het overkomt mij. en sinds dat gebeurt ben ik er tergelijke tijd nieuwsgierig naar maar soms ook angstig voor.
draakje
 draakje - zaterdag 31 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 14:07 schreef moha het volgende:

[..]

is geen kwestie van mee willen bemoeien, het overkomt mij. en sinds dat gebeurt ben ik er tergelijke tijd nieuwsgierig naar maar soms ook angstig voor.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar angstig voor bent.

Ik was 3 toen ik ermee te maken kreeg. Mijn opa was toen net overleden.

Ik wilde alleen nog maar bij mijn ouders in bed slapen, was zo bang!

Op een gegeven moment heb ik ze -ze manifesteerden zich als lichtbollen in mijn kamertje - echt huilend van angst gevraagd of ze wilden ophoepelen. Ik herinner me een heel emotionele nacht, waarin ze me zeiden dat als dat mijn wens was ...

Het is inmiddels bijna 50 jaar geleden, maar ik kan het me nog goed herinneren. Probeer ze vriendelijk te vragen je met rust te lsten.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 14:32 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar angstig voor bent.

Ik was 3 toen ik ermee te maken kreeg. Mijn opa was toen net overleden.

Ik wilde alleen nog maar bij mijn ouders in bed slapen, was zo bang!

Op een gegeven moment heb ik ze -ze manifesteerden zich als lichtbollen in mijn kamertje - echt huilend van angst gevraagd of ze wilden ophoepelen. Ik herinner me een heel emotionele nacht, waarin ze me zeiden dat als dat mijn wens was ...

Het is inmiddels bijna 50 jaar geleden, maar ik kan het me nog goed herinneren. Probeer ze vriendelijk te vragen je met rust te lsten.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!
ik weet hoe ik ermee om moet gaan heb al contact met een paragnoste gehad, jaren geleden toen er iets gebeurde wat zowel mijn zoontje toen 6jaar en mij vreselijk heeft doen schrikken. daarvoor had ik al 4 verschillende verschijningen gehad. aan de ene kant wil ik mij erin verdiepen maar aan de andere kant weet ik dat het ook slecht kan aflopen. zo heb ik ooit kunnen bevestigen dat er op een bepaalde plek bij mijn vriendin in de kelder een meisje is vermoord zij hadden mij niets verteld over hoe of op welke plek en ik kon ze meteen de plek aanwijzen terwijl het een kelder was van 60 m2 en dat het om wurging ging. omdat ik op die plek bij mijn keel gegrepen werd mijn vriendin en haar moeder trokken helemaal wit weg toen ze zagen hoe ik op die plek naar lucht snakte en ik rukte mij los en moest in de tuin tot bezining komen. toch wou ik bevestiging dat het geen verbeelding was en ben weer die kelder ingegaan, en precies op diezelfde plek probeerde iets of iemand mij te wurgen ik ben daar trillend weggegaan en ben daar pas weer heen gegaan toen de kelder en het huis gezuiverd was. dit keer kon ik gewoon in de kelder rondlopen het meisje heeft haar rust gekregen.

ik heb dit aan een paar mensen verteld, maar die geloven niet dat er geesten bestaan en lachte mij in mijn gezicht uit ik werd daar woest om, omdat ze mij niet geloofden nu boeit het me niet meer wat mensen er ook van zeggen.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
Mij lijkt het ook wel leuk zo'n forum. Zelf heb ik dierenhomeopathie gedaan en zoals ik met draakje besproken heb ook redelijk paranormaal.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 13:01 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ow dat kan heel boeiende discussies gaan opleveren. Ik ben wel een beetje van mening dat er een 'gene zijde' bestaat. Vooral omdat ik er enkele ervaringen mee heb gehad. Maar ook dat is discutabel. Want ik zat dik onder de morfine.
Maar dat soort verhalen zijn er legio. Elizabeth Kübler-Ross heeft er het nodige over geschreven.
Klopt, in mijn opleiding werd dat ook besproken. De stervensbegeleiding. Ja, ik heb dus in mijn werk ook zoveel mensen zien sterven, soms heel rustig soms een heel gevecht. Ook ik merkte regelmatig iets om die patienten waarbij ik kon voelen en soms zag dat die patienten echt over gingen. Ik geloof dus ook in gene zijde. Verder heb ik een indrukwekkende ervaring gehad toen mijn vader stierf, toen was ik pas 11. Bij mijn moeder op mijn 16 gebeurde niks. Toen mijn zus moest bevallen, wat ik op dat moment niet wist had ik erge buikpijn en zei tegen mijn toenmalige vriend Angele is aan het bevallen.
devil
 devil - zaterdag 31 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
als mensen paranormale ervaringen hebben en je word daarom uitgelachen,door
mensen die zulke ervaringen nooit hebben gehad is dat heel vervelend,zegt wel wat over die personen en niet over jou het is hun onwetendheid,ja heel voorzichtig zijn met wie je het wil delen
gr yvonne
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Op zich kan ik wel een forum daarvoor maken, als jullie willen. Los van headliner. Ik heb nu toch nog de tijd.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:10 schreef Caroline het volgende:
Op zich kan ik wel een forum daarvoor maken, als jullie willen. Los van headliner. Ik heb nu toch nog de tijd.
hey! ik kan hier ook wel een apart subforum aanmaken :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hey! ik kan hier ook wel een apart subforum aanmaken :)
als je dat wil doen heel graag ik ben toch wel heel benieuwd wat daar allemaal gepost word
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
dan kan ik die meteen koppelen aan: http://paranormaal.headliner.nl/
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Ja goed idee, Seya, wat denk je slaan we de handen ineen en zetten we een forum op? Veel beter dan ruzie maken, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:15 schreef Boudewijn het volgende:
dan kan ik die meteen koppelen aan: http://paranormaal.headliner.nl/
Weet je wat het is boudewijn. Hier is het forum en subfora open. Ik kan me voorstellen dat er best persoonlijke verhalen op komen. Een gesloten forum is dan misschien prettiger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Caroline --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:19   quote  deeplink  
hoe kan ik zoiets het beste noemen?
> ???? > Paranormaal?

Wat kan ik als hoofdgroep aanmaken? (bijvoorbeeld dit subforum heeft 'Showbiz' als hoofdgroep en DGK is de groep. Er is evt ook nog een 3de aan te maken, de subgroep.
Dus hoofdgroep > Groep > subgroep

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje en Benito









0.0120701