BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje en Benito

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:19 schreef Caroline het volgende:

[..]

Weet je wat het is boudewijn. Hier is het forum en subfora open. Ik kan me voorstellen dat er best persoonlijke verhalen op komen een gesloten forum te hebben . Misschien is het dan prettiger.
ik kan het gesloten maken voor bepaalde gebruikers, dus dat men zich moet 'aanmelden' en dat de moderator de personen toegang geeft.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:19 schreef Boudewijn het volgende:
hoe kan ik zoiets het beste noemen?
> ???? > Paranormaal?

Wat kan ik als hoofdgroep aanmaken? (bijvoorbeeld dit subforum heeft 'Showbiz' als hoofdgroep en DGK is de groep. Er is evt ook nog een 3de aan te maken, de subgroep.
Dus hoofdgroep > Groep > subgroep
Kan die evt, gesloten?
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Dat zou heel mooi zijn.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:21 schreef Caroline het volgende:

[..]

Kan die evt, gesloten?
De naam zou ik iets breder houden omdat het niet alleen over paranomaal gaat maar ook bv over horoscopen en geloofsovertuiging. Misschien de spirituele wereld, ofzo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Caroline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:06 schreef devil het volgende:
als mensen paranormale ervaringen hebben en je word daarom uitgelachen,door
mensen die zulke ervaringen nooit hebben gehad is dat heel vervelend,zegt wel wat over die personen en niet over jou het is hun onwetendheid,ja heel voorzichtig zijn met wie je het wil delen
gr yvonne
ik ben daar ook voorzichtig in geworden, maar bv mijn man die gelooft totaal niet in geesten maar hij weet ook dat ik niet lieg ik heb daar nl een bloedhekel aan.

en heel soms als ik het erover heb maakt hij wel eens een grapje omdat hij niet weet wat hij hier nu mee aan moet, en dan zeg ik :"wacht maar als ik dood ben kom ik je lastig vallen net zo lang tot je zegt ik geloof er nu ook in" en dan zegt hij toch wat angstig :"is goed hoor"

ik denk toch dat als je moeder bv ook ermee te maken heeft gehad dat toch moeder op dochter of zoon er ook mee te maken kan krijgen. want wat ik van mijn moeder heb gehoord liepen de rillingen over mijn rug.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:29   quote  deeplink  
Lol, dat zeg ik ook atijd tegen mijn vriendje. Ik kom bij je spoken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik kan het gesloten maken voor bepaalde gebruikers, dus dat men zich moet 'aanmelden' en dat de moderator de personen toegang geeft.
maar hoe weet je dat iemand echt geinterreseerd is en diegene toegang kan geven? bv pietje meld zich aan en gaat vv een persoon in de maling nemen. snap je wat ik bedoel?
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:32   quote  deeplink  
Verder denk ik dat er op zo'n forum weinig te modereren is omdat ik denk dat er geen mensen komen met een totaal andere visie die even komen "zieken".
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:33   quote  deeplink  
Dus hoofdgroep 'Spiritualiteit' en dan groep 'Paranormaal'? of alleen spiritualiteit?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:31 schreef moha het volgende:

[..]

maar hoe weet je dat iemand echt geinterreseerd is en diegene toegang kan geven? bv pietje meld zich aan en gaat vv een persoon in de maling nemen. snap je wat ik bedoel?
ik zou zeggen algemene spiritualiteit voor iedereen te zien, maar een aparte groep binnen spiritualiteit voor persoonlijke verhalen?

Dus dat men eerst al wat gepost moet hebben etc zodat je aan de hand daarvan kunt nagaan of je hem/haar toegang wilt geven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:31 schreef moha het volgende:

[..]

maar hoe weet je dat iemand echt geinterreseerd is en diegene toegang kan geven? bv pietje meld zich aan en gaat vv een persoon in de maling nemen. snap je wat ik bedoel?
Ja, ik denk niet echt dat het gebeurd maar dan kan er altijd nog iets aan gedaan worden, toch? Ik heb zelf een forum over psychiatrie en daar komt ook alleen de doelgroep dus ik verwacht op een spiritueel forum ook.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik zou zeggen algemene spiritualiteit voor iedereen te zien, maar een aparte groep binnen spiritualiteit voor persoonlijke verhalen?

Dus dat men eerst al wat gepost moet hebben etc zodat je aan de hand daarvan kunt nagaan of je hem/haar toegang wilt geven
dat vind ik een hele goeie Boudewijn.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:33 schreef Boudewijn het volgende:
Dus hoofdgroep 'Spiritualiteit' en dan groep 'Paranormaal'? of alleen spiritualiteit?
Ja hoofdgroep denk ik spiritualiteit, subgroepen als het kan paranormaal, astrologie
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
nou ik ben de 1e die toegelaten word want ik heb al een deel hier verteld lijkt mij. hahaha en ik heb daar best wel veel over te vertellen en ook veel vragen waar anderen misschien weer antwoorden op kunnen geven.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:40 schreef moha het volgende:
nou ik ben de 1e die toegelaten word want ik heb al een deel hier verteld lijkt mij. hahaha en ik heb daar best wel veel over te vertellen en ook veel vragen waar anderen misschien weer antwoorden op kunnen geven.
Leuk he? Dat hier veel mensen zitten die daar ervaring mee hebben. Zal wel karma zijn dat we elkaar hier ontmoeten.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:41 schreef Caroline het volgende:

[..]

Leuk he? Dat hier veel mensen zitten die daar ervaring mee hebben. Zal wel karma zijn dat we elkaar hier ontmoeten.
echt wel, ik heb er zin in moet alleen zo ff naar mijn schoonmoeder ik hoop als ik een uur of 8 terug ben dat Boudewijn dat subforum klaar heeft.
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
Veel plezier. Tot straks
Anne
 Anne - zaterdag 31 mei 2008 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:41 schreef Caroline het volgende:

[..]

Leuk he? Dat hier veel mensen zitten die daar ervaring mee hebben. Zal wel karma zijn dat we elkaar hier ontmoeten.
Niets in het leven is toevallig ;-)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 31 mei 2008 - 16:46   quote  deeplink  
Spiritualiteit forum aangemaakt:

http://forum.headliner.nl/mg-7/

Een extra (gesloten) subgroep voor persoonlijke verhalen komt later... eerst even een EK poule afmaken dit weekend :)
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Thnx
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:44 schreef Anne het volgende:

[..]

Niets in het leven is toevallig ;-)
Nee, dat weten wij als geen ander
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:17 schreef Caroline het volgende:
Ja goed idee, Seya, wat denk je slaan we de handen ineen en zetten we een forum op? Veel beter dan ruzie maken, toch?
Ja tuurlijk Caroline, we zullen misschien best nog weleens van mening verschillen. Ik zag het trouwens ook niet als een echte ruzie. Zand erover. Kwaad worden is menselijk, kwaad blijven is duivels. (om even in de sfeer te blijven)
We gaan ervoor!
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Klopt. Ik ben zo vrij geweest toch een forumpje aan te maken. Wil jij even kijken? http://despirituelewer.forum2go.nl/index.php?sid=b626d9a371e6f6ae7cabe44c2a73c5a0
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 18:04   quote  deeplink  
En wil je dan mod worden samen met mij?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 31 mei 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 18:04 schreef Caroline het volgende:
En wil je dan mod worden samen met mij?
Caroline is het misschien een goed plan, om eerst Headliner eens uit te proberen? Ik heb er eignlijk niet zoveel moeite mee, om mensen toe te staan te posten. Alleen zal het dan misschien wel nodig zijn om het kaf van het koren te scheiden. Maar ik heb bijvoorbeeld ook niets tegen sceptici, het wordt er alleen maar interessanter door. Echte discussies mis ik altijd op besloten fora.
Headliner is natuurlijk al bekend en daardoor kan het bezoekersaantal toenemen.

We hebben natuurlijk allemaal een beetje de schrik vanwege alles wat mbt De Gouden Kooi is gebeurd in de topics.
Maar de kop in het zand steken is niet de goede manier.
Gooi het open, voor iedereen!
Er is meer animo voor, dan we nu vermoeden.
En ik zou best wel willen modereren, maar ik kan het helaas niet waar maken. Ten eerste moet ik mijn eigen dingen op internet bijhouden, ten tweede heb ik een baan, en ten derde ben ik in de gelukkige omstandigheid, dat ik op mijn oude dag een nieuwe baan aangeboden heb gekregen.
En dan ben ik nog met een aantal persoonlijke omstandigheden bezig, die nogal wat impact hebben.
eigenlijk is 24 uur nog te kort voor mij.

Maar ik zal zeker meedoen aan het nieuwe item, absoluut, want dat vind ik zo ontspannend!
Caroline
 Caroline - zaterdag 31 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
Proficiat!!!! Is verder goed hoor.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 31 mei 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:46 schreef Boudewijn het volgende:
Spiritualiteit forum aangemaakt:

http://forum.headliner.nl/mg-7/

Een extra (gesloten) subgroep voor persoonlijke verhalen komt later... eerst even een EK poule afmaken dit weekend :)
dames en misschien ook wel heren ik heb alvast gepost op ons nieuwe subforum het is niet een stukje van mezelf ik heb dat van het internet. ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 00:25   quote  deeplink  
draakje waar ben je??????
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 - 16:06 schreef devil het volgende:
als mensen paranormale ervaringen hebben en je word daarom uitgelachen,door
mensen die zulke ervaringen nooit hebben gehad is dat heel vervelend,zegt wel wat over die personen en niet over jou het is hun onwetendheid,ja heel voorzichtig zijn met wie je het wil delen
gr yvonne
Mensen zijn altijd bang voor wat ze niet kennen. Dat kun je ze niet kwalijknemen...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 00:33   quote  deeplink  
hey we zijn weer met z'n tween heb je dit al gezien? http://forum.headliner.nl/mg-7/
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Als ik had geweten wat ik teweeg zou brengen, had ik vanochtend op het forum mijn mond gehouden. De theosofie is voor mij niet iets om licht mee om te springen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 00:50 schreef draakje het volgende:
Als ik had geweten wat ik teweeg zou brengen, had ik vanochtend op het forum mijn mond gehouden. De theosofie is voor mij niet iets om licht mee om te springen.
wat bedoel je met licht mee om springen? want ik denk dat diegene daar posten ook niet licht mee omgaan en er komt een gesloten subforum bij.
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 00:56 schreef moha het volgende:

[..]

wat bedoel je met licht mee om springen? want ik denk dat diegene daar posten ook niet licht mee omgaan en er komt een gesloten subforum bij.
Ik ben bang dat er allerlei reli-fanaten op afkomen. Ik wil dat niet.

Theosofie is me daar veel te dierbaar voor.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 01:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er allerlei reli-fanaten op afkomen. Ik wil dat niet.

Theosofie is me daar veel te dierbaar voor.
daarom komt er een gesloten subforum en we merken snel genoeg of iemand serieus over een bepaald onderwerp is, zoniet kan een ban via Boudewijn wel aangevraagd worden lijkt mij.

en volgens mij zijn er toch wel een aantal mensen die over verschillende onderwerpen willen praten of juist met vragen zitten, en wie weet wat voor goeds er allemaal uitkomt. Het kan geen toeval zijn dat we vanmiddag met een aantal opeens merken dat we een gezamelijk interesse hebben.
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 02:42   quote  deeplink  
We zullen het zien, moha.

Ik ben er toch een beetje bang voor.
draakje
 draakje - zondag 01 juni 2008 - 02:50   quote  deeplink  
Katharen, Rozenkruizers, Vrijmetselaars en Theosofen ...

Het zijn allemaal aftakkingen van één wijsheid.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 01 juni 2008 - 02:57   quote  deeplink  
Sorry ben ik een beetje te snel van start gegaan?
Ik heb er wat onderwerpen neer gezet, om een indruk te geven waar men het over zou kunnen hebben. Van theosofie, astrologie en homeopathie ben ik afgebleven. Overigens wilde ik alleen maar een beetje op weg helpen...
Caroline
 Caroline - zondag 01 juni 2008 - 09:50   quote  deeplink  
Mensjes even tussendoor. Morgen gaat mijn gips eraf en woensdag gaan wij naar Geneve. Even een drukke toestand hier dus ik zie jullie weer na de vakantie. Veel plezier hier en tot latersssssssssssss
G.R.i
 G.R.i - zondag 01 juni 2008 - 12:08   quote  deeplink  
draakje je hoeft niet bang te zijn, zie het aan en je weet zelf wel wat je er mee aan moet; Blijf trouw aan jezelf; (maar dat weet je wel) groetjes en sterkte met je vader

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juni 2008 door G.R.i --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 14:43   quote  deeplink  
prettige vakantie Caroline.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 01 juni 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 02:57 schreef seya@headliner het volgende:
Sorry ben ik een beetje te snel van start gegaan?
Ik heb er wat onderwerpen neer gezet, om een indruk te geven waar men het over zou kunnen hebben. Van theosofie, astrologie en homeopathie ben ik afgebleven. Overigens wilde ik alleen maar een beetje op weg helpen...
zo je bent aardig bezig geweest je bent helemaal niet te snel van start gegaan hoor ik ga het straks op mijn gemak allemaal lezen.
ilse
 ilse - zaterdag 07 juni 2008 - 00:08   quote  deeplink  
de freggelgrot;-)
ilse
 ilse - zaterdag 07 juni 2008 - 00:10   quote  deeplink  
ik wordt ook wel toegelaten toch??ben ook altyd wel gezellig hoor;-)
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 07 juni 2008 - 13:22   quote  deeplink  
Ow kunnen jullie mij ook ff vertellen wat ik ben.

ik ben geboren 09-09-1971 in Bussum ik ben maagd en van de chinese een varken haha en dat klopt wel een beetje haha
Benito
 Benito - dinsdag 10 juni 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Hallo lief vuurspuwertje van me ;)

Was je niet vergeten hoor , was alleen erg druk met mezelf in leven houden enzo , volgens de cardioloog kan ik nu ook wel weer 50 worden :):)

Niks aan de hand hoor , tegenslagen in je leven vormen je karakter :)

Maar hoe is het met mijn vuurspuwertje ?

Heb je heel stiekem wel gemist hoor )
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 11 juni 2008 - 03:10   quote  deeplink  
ter info - het spiritualiteits forum is uitgebreid met een persoonlijke verhalen subgroep!
Caroline
 Caroline - woensdag 11 juni 2008 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juni 2008 - 14:43 schreef moha het volgende:
prettige vakantie Caroline.
Thanx, en weer back voor de drukte daar morgen begint.
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 - 20:37 schreef Benito het volgende:
Hallo lief vuurspuwertje van me ;)

Was je niet vergeten hoor , was alleen erg druk met mezelf in leven houden enzo , volgens de cardioloog kan ik nu ook wel weer 50 worden :):)

Niks aan de hand hoor , tegenslagen in je leven vormen je karakter :)

Maar hoe is het met mijn vuurspuwertje ?

Heb je heel stiekem wel gemist hoor )
Ik jou ook hoor.
draakje
 draakje - donderdag 12 juni 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 - 20:37 schreef Benito het volgende:
Hallo lief vuurspuwertje van me ;)

Was je niet vergeten hoor , was alleen erg druk met mezelf in leven houden enzo , volgens de cardioloog kan ik nu ook wel weer 50 worden :):)

Niks aan de hand hoor , tegenslagen in je leven vormen je karakter :)

Maar hoe is het met mijn vuurspuwertje ?

Heb je heel stiekem wel gemist hoor )
Ben je ziek? Stomme vraag natuurlijk, je gaat niet voor je lol naar een cardioloog. Maar ik bedoel: erg? Dat wil ik niet hoor Benito!
Benito
 Benito - donderdag 12 juni 2008 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 - 20:41 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben je ziek? Stomme vraag natuurlijk, je gaat niet voor je lol naar een cardioloog. Maar ik bedoel: erg? Dat wil ik niet hoor Benito!
Mijn hart is niet zo goed , heb verleden jaar een infarct gehad en sinds die tijd is het tobben ;)

Vergeet mijn medicijnen te vaak in te nemen en dan lig ik weer op apegapen , ben te zwaar , rook teveel ben een stresskip en dat alles bij elkaar resulteerd nog wel eens in hartklachten .

Mijn bloeddruk was laatst 180:120 , dat schijnt niet helemaal goed te zijn , maar je wordt toch het oudst door te blijven ademen hoor :)

Ach , iedereen wil oud worden , maar niemand wil het zijn :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Draakje en Benito









0.0068299