BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Goede morgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:26   quote  deeplink  
ik moet trouwens toch eens leren de datum in te stellen op die camera, blijft op 2002 staan, hahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 22:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

alleen je prinses? nou dan heb je mazzel. alles ligt in mijn bed, en ik meestal of in de stoel of op de bank, en als ik erbij wil gaan liggen krijg ik eerst een flink instemmend gegrom, waar mijn kids de rolling van krijgen. maar jij zal het wel herkennen, rottweilers grommen als ze het uitermate naar hun zin hebben althans die van mij. waarop de herder echt kijkt van oh jee dit wordt bonje. de gaat dan mee grommen, dat word dus eerste half uur rangorde bepalen, en als iedereen weer weet dat ik de leider ben, wordt alles weer rustig en ligt iedereen tot ieders tevredenheid te pitten. tot ik 's nachts kramp krijg en iedereen mijn nest uit trap, lol
haahaha leuk joh, mijn Rottweilers Bo en Lady kunnen niet bij mij op bed te liggen er hangt een grote spiegel en liggen ze de hele nacht te grommen en dan bij de deur te piepen dat ze naar beneden willen. en Harry de franse bull die heeft een maagaandoening die kotst heel vaak dus dat wil ik niet op mijn bed dus ligt Mona de prinses heerlijk in het midden onder het dekbed te snurken want dat doen fb's nog erger dan Rottweilers.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:49   quote  deeplink  
oh men heerlijk. maar komt draakje denk jij niet meer?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 20 juni 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 22:49 schreef Izz@headliner het volgende:
oh men heerlijk. maar komt draakje denk jij niet meer?
nee denk het niet
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 22:57   quote  deeplink  
ik blijf ff op babbelen kom je ook daar? dan kunnen we elkaar vinden lol
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 01:29   quote  deeplink  
nou lekker, kom ie thuis wijf uit, kachel uit, kind in de schijt, moet je met je kouwe klauwen houtjes hakken. ( ofte wel iedereen naar bed en leukste komen helemaal niet meer, goed gedaan wijffie!
Caroline
 Caroline - zaterdag 21 juni 2008 - 06:06   quote  deeplink  
Wat een leuke foto's. Als ik eerdaags tijd heb en eraan denk zal ik er ook een paar scannen. Ik ga me nu prepareren om te werken.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 14:21   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 15:25   quote  deeplink  
en mamma heeft groot gelijk verwen ze maar lekker hoor die schatten, wat een kanjers heb je Seya.
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Mogen ze bij mij ook hoor Seya, op het aanrecht of op tafel. Alleen als ik bezoek krijg, wil ik nog wel eens doen alsof ze het NIET mogen. En dan kijken ze me echt zo aan van: huh?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 15:31 schreef draakje het volgende:
Mogen ze bij mij ook hoor Seya, op het aanrecht of op tafel. Alleen als ik bezoek krijg, wil ik nog wel eens doen alsof ze het NIET mogen. En dan kijken ze me echt zo aan van: huh?
lief draakje kijk ff op het topic lief draakje waar ben je.
yvonne
 yvonne - zaterdag 21 juni 2008 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 15:31 schreef draakje het volgende:
Mogen ze bij mij ook hoor Seya, op het aanrecht of op tafel. Alleen als ik bezoek krijg, wil ik nog wel eens doen alsof ze het NIET mogen. En dan kijken ze me echt zo aan van: huh?
hahaha, doe ik ook, en als diegene dan weg is, dan mogen ze wel, lolzzzzzzzzzzzzzz
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

hahaha, doe ik ook, en als diegene dan weg is, dan mogen ze wel, lolzzzzzzzzzzzzzz
weet je wat ik rot vind onze honden mogen op de bank, maar nu krijgen we over een week of 9 een nieuwe bank, fucking 4000 euro en dan mogen ze er niet meer op we hebben 4 honden zakken (kussens) gekocht maar daar gaan ze alleen verplicht op liggen. als we niet kijken dan hup op de bank.

alleen mijn prinsesje ligt onder mijn bureau op haar kussen aan mijn voeten.
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:02 schreef moha het volgende:

[..]

lief draakje kijk ff op het topic lief draakje waar ben je.
Heb je geantwoord, moha.
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

hahaha, doe ik ook, en als diegene dan weg is, dan mogen ze wel, lolzzzzzzzzzzzzzz
De mijne trekken zich er sowieso niks van aan.
yvonne
 yvonne - zaterdag 21 juni 2008 - 16:37   quote  deeplink  
dat zal lastig worden moha, om ze dat af te leren;-(((((
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:37 schreef yvonne het volgende:
dat zal lastig worden moha, om ze dat af te leren;-(((((
ja en ik wil dat helemaal niet ik verwen me schatten zo graag mja om 60 kg erop en af te laten springen met die nagels kan krassen geven en dan krijg ik ruzie met mijn man ach over een jaar of zo mag het van hem denk ik ook wel weer.
yvonne
 yvonne - zaterdag 21 juni 2008 - 16:49   quote  deeplink  
ja, maar dan moet eerst dat jaar voorbij zijn;-( ik hoop dat je bank het volhoud, want het is geen goedkope, poe hè....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:49 schreef yvonne het volgende:
ja, maar dan moet eerst dat jaar voorbij zijn;-( ik hoop dat je bank het volhoud, want het is geen goedkope, poe hè....
nee idd niet goekkoop en ik vind hem niet eens zo mooi maar mijn man wou hem graag een hoekbank, dan kan hij er lekker op liggen ik zit toch meestal achter mijn pc'tje
en ach ik hou zoveel van hem dat ik hem alles gun dus ook als ik die bank niet mooi vind.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 16:59   quote  deeplink  
verwijderd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 21 juni 2008 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 16:59 schreef seya@headliner het volgende:
Jip, ligt altijd waar ik zit. Dus of op de grond (liefst op mijn voeten, zodat ik bijna op mijn snuit val, als ik opsta)voor de bank. Of onder mijn bureau waar de pc staat.
Ze mogen niet op de slaapkamers komen, maar die interesse ontbreekt ook, want dat zijn ze niet gewend.
Boven hebben ze een grote kattenruimte, met alles waar een kat voor gaat. Klimpalen, krabpalen, kattenmanden, kussens, dekentjes enz. Daarnaast is er nog een kattenziekenboeg met benches en tafel voor handelingen.
Maar ze gingen dus voorheen naar buiten, alleen Simba, die maar drie poten heeft, niet meer, die bleef op het terras.
Tja, dat is ze nu ontnomen, dus ben ik al mandjes aan het verhuizen naar benee.
Heb de gordijnen en luxaflex wagenwijd opengegooid, stoelen voor de ramen. Planten in bakken buiten op de vensterbanken. Toch nog groen..Ik ga dus een kattenren op het terras maken uitlopend op een kattenluik. En die dan maar zo katvriendelijk mogelijk inrichten.
je bent een goed en lief baasje voor je dieren Seya je doet er alles voor om ze gelukkig te maken.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Dit is Jip, toen hij drie maanden was, toen kon ik hem nog optillen! Hij kwam van de Stichting Red een hond!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 17:37   quote  deeplink  
En volgens mij was het bijna Kerstmis.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 17:51   quote  deeplink  
Ja grappig he!? We hebben toen alle honden een kerstmuts opgezet en kerstkaarten gemaakt. Dit is onze Pepsi+, die er niet echt vrolijk van kijkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
draakje
 draakje - zaterdag 21 juni 2008 - 17:56   quote  deeplink  
Nee, je moet die muts ook niet voor zijn ogen hangen!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 17:56 schreef draakje het volgende:
Nee, je moet die muts ook niet voor zijn ogen hangen!
Er hing altijd wat voor haar ogen, we moesten haar altijd knippen, anders zag je maar een glimp van twee bruine kijkers..
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 21 juni 2008 - 18:06   quote  deeplink  
Wat een katten en honden, wat een prachtdieren hebben jullie; ik heb slechts 1 kat; Een prachtige lapjeskat van 10 jr oud, die me momenteel zit te vervelen; ze loopt steeds over het toetsenbord dan komen er rare woorden te staan, en/of gaat pal voor me staan dat ik niks kan lezen; die dondersteen; zo laat ze merken dat ze verse brokjes wil. Ik heb ze een paar keer op de grond getild en nu zit ze vanaf de kast naar me te kijken..... Nu laat ze me niet met rust tot we gaan eten dussssss....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 20:03   quote  deeplink  
Seya de zwarte hond is dat een newfoundlander?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 - 20:03 schreef Izz@headliner het volgende:
Seya de zwarte hond is dat een newfoundlander?
Yeps, alleen wat klein uitgevallen. Nou klein, hij is mij groot zat!
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 09:36   quote  deeplink  
goedemorgen iedereen!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 22 juni 2008 - 11:40   quote  deeplink  
goedemsmorgens Yvonne
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 11:49   quote  deeplink  
we zijn er weer;-)))))))))))))
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 13:44   quote  deeplink  
Goedemiddag; nouja.... komt onweer, het rommelt, waait, wordt donker en het is bloedheet 32 gr. Nu vallen dikke druppels.......
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 14:37   quote  deeplink  
goedemiddagggggggggg hey G.R.I we hebben je gemist gisteren
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 14:53   quote  deeplink  
waar staat G.R.I. eigenlijk voor?
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Ik had een drukke week (veel op mijn kleinkind gepast), akkefietje met m'n dochter gehad, 2 nachten slecht geslapen. En toen was ik een beetje moe; Maar jullie hebben
je toch niet verveeld zag ik; mijn god, 18 pg... BLAREN OP DE VINGERS??????.....
Als je mij naam spelt en dan vlugger zegt dan krijg je mijn naam.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 15:09 schreef G.R.i het volgende:
Ik had een drukke week (veel op mijn kleinkind gepast), akkefietje met m'n dochter gehad, 2 nachten slecht geslapen. En toen was ik een beetje moe; Maar jullie hebben
je toch niet verveeld zag ik; mijn god, 18 pg... BLAREN OP DE VINGERS??????.....
Als je mij naam spelt en dan vlugger zegt dan krijg je mijn naam.
ok Geri dus. is makkelijker typen dan G.R.I. elke keer hoofdletters met die punten er tussen. we hebben ons idd niet verveeld soms was het gwn hilarisch zelfs maar daar had je bij moeten zijn want we hebben veel posten aangepasta.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 15:09 schreef G.R.i het volgende:
Ik had een drukke week (veel op mijn kleinkind gepast), akkefietje met m'n dochter gehad, 2 nachten slecht geslapen. En toen was ik een beetje moe; Maar jullie hebben
je toch niet verveeld zag ik; mijn god, 18 pg... BLAREN OP DE VINGERS??????.....
Als je mij naam spelt en dan vlugger zegt dan krijg je mijn naam.
alles opgelost met je dochter hoop ik?
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Bijna, moet altijd een beetje slijten;
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 15:16 schreef G.R.i het volgende:
Bijna, moet altijd een beetje slijten;
ja dat is zo, ik hoop voor je dat het snel weer helemaal goed is tussen jullie
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Ik zie haar morgen weer, hebben al weer gebeld
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 16:14 schreef G.R.i het volgende:
Ik zie haar morgen weer, hebben al weer gebeld
das alweer een stap in de goede richting
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 16:34   quote  deeplink  
Ja hoor, komt in de beste familie voor.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 15:09 schreef G.R.i het volgende:
Ik had een drukke week (veel op mijn kleinkind gepast), akkefietje met m'n dochter gehad, 2 nachten slecht geslapen. En toen was ik een beetje moe; Maar jullie hebben
je toch niet verveeld zag ik; mijn god, 18 pg... BLAREN OP DE VINGERS??????.....
Als je mij naam spelt en dan vlugger zegt dan krijg je mijn naam.
sneak
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 16:55 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

sneak
niks sneak ik vind het leuk gevonden
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 16:58 schreef moha het volgende:

[..]

niks sneak ik vind het leuk gevonden
ik ook, maar daarom cvind ik het now el een sneak, ik zat mij te pletter te verzinnen dacht aan een DRS titel ofzo, en bedacht verdomme ken die afkorting niet
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 17:08 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik ook, maar daarom cvind ik het now el een sneak, ik zat mij te pletter te verzinnen dacht aan een DRS titel ofzo, en bedacht verdomme ken die afkorting niet
ja je kan niet alles weten he
yvonne
 yvonne - maandag 23 juni 2008 - 05:12   quote  deeplink  
goedemorgen, voelde me gisteren niet lekker, ben ik nu wel heel erg vroeg, ( ben er al een tijd je uit, ging er om 22.00 in, 4 uur op, maar ja halen we straks wel in;-))))
G.R.i
 G.R.i - maandag 23 juni 2008 - 07:19   quote  deeplink  
Goedemorgen Yvonne; jij bent er idd vroeg bij; Ik slaap ook maar kort 5-6 uur pn
Maar ik heb er geen last van, alleen als ik veel gedaan heb en druk gesprek gevoerd heb dan moet ik toch wel langer rusten. In de winter slaap ik 1 uur langer, gek he?
Zal wel een oergewoonte zijn (langer donker, koud) De wekker/radio heb ik wel gezet maar ik ben altijd vroeger wakker. Maar goed, een fijne dag toegewenst.....
yvonne
 yvonne - maandag 23 juni 2008 - 07:27   quote  deeplink  
thanxxxx gerri, ach, zo ff flappen tappen, wat boodschappen doen, med. innemen, en we gaan weer;-) juist als ik veel lastige gesprekken heb gehad, dan lukt het me niet om in slaap te vallen, dat blijft malen, en `s winters is het bij mij nog erger, dan wil ik nog wel eens tot 5 uur zitten, maar dat ritme is gekomen door het schrijven van de streams van dgk. de wekker hoef ik nooit te zetten, hoewellllllllll, ik had eens een afspraak met de fa. jeugdzorg om 1 uur, en ik schoot om 12 uur wakker, dat ging dus mis, dus voor afspraken zet ik m tegenwoordig maar..........jij ook een fijne dag en tot latersssssssssssss

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Goede morgen









0.0099859