BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: (we wachten op Can't buy me love) PC Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 12:30   quote  deeplink  
nope, ook op de norton site kunnen ze me niet helpen. Het komt erop neer dat ik blij mag zijn 3 maanden norton gratis te hebben gehad.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 16:40 schreef Caroline het volgende:
Mijn vraag is, hoe krijg ik norton eraf, ik wil nod32. Norton kreeg ik er gratis bij maar het staat niet in geinstaleerde progamma's. Norton neemt mij teveel geheugen in.
Even met google het gratis 'Revo Uninstaller" programma zoeken, downloaden. instaleren, dan typ je dat je Norton zoekt, en al zijn componenten. dan klik je op uninstall of de Nederlandse versie 'verwijderen'. Dit programma vind alles en kan alles verwijderen, ook de verborgen bestanden van Norton. veel suc6.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Xanne@headliner --
G.R.i
 G.R.i - zondag 29 juni 2008 - 12:39   quote  deeplink  
Laat even weten of het lukt Caroline?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 12:44   quote  deeplink  
Altijd oppassen met spydoctor. Norton staat erom bekend dat het zo goed als niet te verwijderen valt eenmaal in gebruik, is een spyware opzichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2008 door Izz@headliner --
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 12:39 schreef G.R.i het volgende:
Laat even weten of het lukt Caroline?
Meis ik krijg het er niet af
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 12:38 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

Even met google het gratis 'Revo Uninstaller" programma zoeken, downloaden. instaleren, dan typ je dat je Norton zoekt, en al zijn componenten. dan klik je op uninstall of de Nederlandse versie 'verwijderen'. Dit programma vind alles en kan alles verwijderen, ook de verborgen bestanden van Norton. veel suc6.
Dan heb ik allemaal al gedaan Xanne
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 12:39 schreef G.R.i het volgende:
Laat even weten of het lukt Caroline?
Ik kreeg norton gratis bij mijn nieuwe pc, HOERA!!!!.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 13:05   quote  deeplink  
met Revo Uninstaller was hij er in 7 minuten helemaal vanaf. dus raar dat dit bij jou niet lukt. de enige optie die je dan kunt proberen, is het verkoop punt van je pc aanspreken of drastisch formateren en opnieuw Vista erop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 13:08   quote  deeplink  
Trouwens De laptop heeft een handig proggie. terugzetten naar fabrieksinstellingen, je moet alleen van te voren even al je gegevens veilig stellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juli 2008 door Izz@headliner --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 12:47 schreef Caroline het volgende:

[..]

Dan heb ik allemaal al gedaan Xanne
Dan heb je het niet goed gedaan. Dit werkt gegarandeerd.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:05 schreef Izz@headliner het volgende:
Ik kreeg Norton ook gratis bij mijn Laptop met Vista de dertig dagen trial versie, met Revo Uninstaller was hij er in 7 minuten helemaal vanaf. dus raar dat dit bij jou niet lukt. de enige optie die je dan kunt proberen, is het verkoop punt van je pc aanspreken of drastisch formateren en opnieuw Vista erop.
Dat doet niemand, je koopt met een stuurprogamma, in mijn geval vista. En het is geen trialversie je krijgt gewoon norton cadeau. De mensen met een nieuwe pc begrijpen wat ik bedoel.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:08 schreef Izz@headliner het volgende:
Trouwens Mijn laptop heeft een handig proggie. terugzetten naar fabrieksinstellingen, je moet alleen van te voren even al je gegevens veilig stellen.
systeemherstel heb ik ook al gedaan.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Tot op heden weet nog niemand de oplossing dus ik betaal volgende week gewoon norton. Klaar met mijn vraag.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:38 schreef Caroline het volgende:

[..]

systeemherstel heb ik ook al gedaan.
Systeem herstel is iets anders dan terugzetten naar fabrieksinstellingen, is geavanceerder.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Ja izz, ik ben niet totaal dom. De beste tip die ik tot heden heb gekregen is gewoon doorgaan met norton. Het is toch al geinstaleerd dus ik verlies er verder geen geheugen mee,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Caroline --
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:37 schreef Caroline het volgende:

[..]

Dat doet niemand, je koopt met een stuurprogamma, in mijn geval vista. En het is geen trialversie je krijgt gewoon norton cadeau. De mensen met een nieuwe pc begrijpen wat ik bedoel.
ben ik niet met je eens, ik heb welliswaar xp, en kreeg er ook norton bij, k heb gelijk alles er af geflikkerd, en nod er op gezet, en dat ging prma, maar mss werkt vista anders, ik hoor en lees er zoveel klachten over;-(
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, ik heb welliswaar xp, en kreeg er ook norton bij, k heb gelijk alles er af geflikkerd, en nod er op gezet, en dat ging prma, maar mss werkt vista anders, ik hoor en lees er zoveel klachten over;-(
Het is een kutpogramma! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn lieve Windows 98 kwijt ben!
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 17:47   quote  deeplink  
en naar wat ik gehoord heb, kan je het er niet afhalen en een andere windows er op zetten, dat is zo balen, ik heb gisteren ook iemand geholpen, nou ja, wilde, maar vista schijnt zo anders te zijn, we kwamen er niet uit, helaas
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:47 schreef yvonne het volgende:
en naar wat ik gehoord heb, kan je het er niet afhalen en een andere windows er op zetten, dat is zo balen, ik heb gisteren ook iemand geholpen, nou ja, wilde, maar vista schijnt zo anders te zijn, we kwamen er niet uit, helaas
Het is één doffe ellende, dat Vista!
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 19:11   quote  deeplink  
Hier dus!
aktionman
 aktionman - donderdag 10 juli 2008 - 19:34   quote  deeplink  
Oke, ik denk dat je een acer laptop hebt, daar is van bekend dat die problemen hebben om cd/dvd te lezen en ook het branden kan problemen geven. Het maakt niets uit welke cd/dvd je koopt, zelfs orginele cd met software of zo kunnen al problemen geven. Je weet niet welke goed zijn, mee terug gaan naar de winkel, cd/dvd's die niet werken mee nemen en daar laten zien dat het niet werkt.

Meestal als je cd rw of dvd rw neemt dan gaat het nog het beste, gewone cd dvd heb je problemen al mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door aktionman --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens, ik heb welliswaar xp, en kreeg er ook norton bij, k heb gelijk alles er af geflikkerd, en nod er op gezet, en dat ging prma, maar mss werkt vista anders, ik hoor en lees er zoveel klachten over;-(
nou hier zijn we ook weer uit, Vista, je kunt dus gewoon alles net als Xp, de benamingen zijn net ff iets simpeler. maar heb zojuist ( is niet mijn eigen laptop ) Norton eraf gekelderd. en blijkt ze was dus wel blond en helemaal dom, want gaat er gewoon vanaf.
komt bij de ingebouwde recovery werkt ook super. dus de Acer aspire is anders dan andere acer products. ik had eerst geformateerd, en toen vista erop gezet, drivers erbij gezocht en gevonden, hij werkte perfect, nu ga ik op een andere laptop proberen vista eraf te halen en Xp erop te zetten, als dit lukt laat ik mij weer horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner --
yvonne
 yvonne - donderdag 10 juli 2008 - 20:12   quote  deeplink  
nod32 er op gooien, die is het beste, ik heb m voor je gekraakt....dus als je m wilt hebben, doe even een berichie ergens vandaan, met je email, liefst g mail
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 10 juli 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 20:12 schreef yvonne het volgende:
nod32 er op gooien, die is het beste, ik heb m voor je gekraakt....dus als je m wilt hebben, doe even een berichie ergens vandaan, met je email, liefst g mail
bedankt. ik gebruik een andere, maar ja is net wat je gewend bent
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 21:23   quote  deeplink  
wanneer begint O.S.? en wanneer begint Can't buy me love?
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 21:23 schreef moha het volgende:
wanneer begint O.S.? en wanneer begint Can't buy me love?
O.S. beginnen op 8 augustus.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 21:25 schreef draakje het volgende:

[..]

O.S. beginnen op 8 augustus.
ok 5 dagen na mijn verjaardag thx draakje
aktionman
 aktionman - donderdag 10 juli 2008 - 21:42   quote  deeplink  
8 dagen voor mijn verjaardag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door aktionman --
draakje
 draakje - donderdag 10 juli 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Allemaal Leeuwen!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 21:42 schreef aktionman het volgende:
8 dagen voor mijn verjaardag
vul ff in op topic wanneer ben jij jarig is wel zo leuk als we elkaar kunnen feliciteren
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 10 juli 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 - 21:43 schreef draakje het volgende:
Allemaal Leeuwen!
jij ook draakje vul ff in op topic wanneer ben jij jarig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: (we wachten op Can't buy me love) PC Topic









0.0070910