BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian & Amanda Fandag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:33 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

Caroline voelt zich te snel aangesproken
dat is misschien ook wel zo, maar niet geheel onterecht bij een enkeling hier
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Ja Xanne, weer net zo'n voorval als met de ban, laat nu maar gaan anders gaat het weer door tot timboektoe.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat is misschien ook wel zo, maar niet geheel onterecht bij een enkeling hier
en dat lieve Boudweijn, heeft ze zelf gecreeerd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:38   quote  deeplink  
ik ga weer offline, prettige Zondag verder hier heb ik geen zin in.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:38 schreef Izz@headliner het volgende:
ik ga weer offline, prettige Zondag verder hier heb ik geen zin in.
ja ben ook weg. fijne dag verder!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 14:36 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

en dat lieve Boudweijn, heeft ze zelf gecreeerd.
maar ik heb al gemeld dat dat iets persoonlijks is tussen haar en enkele andere forummers en zal dus (wel of niet) buiten dit forum verder besproken moeten worden.

en dus niet hier!
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:17   quote  deeplink  
Feitelijk gaat het tussen mij en 1 ander forumlid wat allang voor mij vergeten is. Als je forummers zegt doe je mensen tekort.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Izz@headliner en Xanne@headliner. Hier krijg je echt geen ban als je een mening geeft. Ok meningen kunnen verschillen maar dat kan ook mooie discussies geven. Voor de volgende keer, ok?
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Ik weet dat ik prive zaken op het forum heb gezet alleen betreft Draakje. Niet goed, nee, dat klopt maar voor mij even mijn laatste redmiddel.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 15:59   quote  deeplink  
Dus wil iedereen sorry horen, dan bij deze, sorry, dat had ik niet mogen doen ondanks hetgeen er in mijn prive gebeurde. Mijn excuus dus!!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 15:55 schreef Caroline het volgende:
Ik weet dat ik prive zaken op het forum heb gezet alleen betreft Draakje. Niet goed, nee, dat klopt maar voor mij even mijn laatste redmiddel.
het is deze moderator die mensen ( forummers ) aanvalt over persoonlijke dingen, oá Xanne, Draakje, en mijzelf. seya, Moha, en ga zo maar door. kijk als het om 1 persoon ging zou ik zeggen, Boudewijn je hebt helemaal gelijk, maar wanneer jij al jouw forummers kwijtraakt door je moderator, want zij is de enige die bij al deze akkefietjes betrokken is dus zij is het middelpunt, ligt dit dan aan al deze forummers en is zij er verder niet bij betrokken? nou sorry, maar zij is de terugkerende factor in al deze akkefietjes, zou juist jou te denken moeten geven. want op deze manier raak je iedereen kwijt. die je nu hebt, voor ons duizend anderen, dat snap ik, maar niet Caroline is de onschuldige hier. Nee vriend zij is de oorzaak.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 16:05   quote  deeplink  
als jij het recht heb dingen recht te zetten, hebben wij de mogelijkheid ons te verdedigen, en als jij het beu bent jouw zaak, wij zijn het ook beu, straks post jij hier in je uppie fijne zaak voor BOudewijn.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:06   quote  deeplink  
Mogelijk heb ik Xanne gekwetst door te zeggen dat Joseba hier wel mocht logeren. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar als mensen het moeilijk hebben. Ik woon al bijna 8 jaar samen met mijn eigen mannetje dus er zat niks anders achter. Ik heb wel hele gesprekken gehad met Joseba en Xanne kende ik toen nog helemaal niet vandaar ik zei, ik heb meer geschiedenis met Joseba. Xanne als ik je toen gekwetst heb, mijn excuus. Verder heb ik aan niemand meer iets uit te leggen.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Meer dan mijn excuus kan ik niet aanbieden. Dat heb ik gedaan.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:04 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

het is deze moderator die mensen ( forummers ) aanvalt over persoonlijke dingen, oá Xanne, Draakje, en mijzelf. seya, Moha, en ga zo maar door. kijk als het om 1 persoon ging zou ik zeggen, Boudewijn je hebt helemaal gelijk, maar wanneer jij al jouw forummers kwijtraakt door je moderator, want zij is de enige die bij al deze akkefietjes betrokken is dus zij is het middelpunt, ligt dit dan aan al deze forummers en is zij er verder niet bij betrokken? nou sorry, maar zij is de terugkerende factor in al deze akkefietjes, zou juist jou te denken moeten geven. want op deze manier raak je iedereen kwijt. die je nu hebt, voor ons duizend anderen, dat snap ik, maar niet Caroline is de onschuldige hier. Nee vriend zij is de oorzaak.
volgens mij heeft ze alleen draakje met persoonlijke dingen aangevallen, seya beschuldigd van kopieren van internet, maar wat heeft ze jou gedaan dan?
Je praat steeds met 'wij' maar ik heb het idee dat anderen best voor hunzelf kunnen praten als ze dat willen.

Jij bent eigenlijk de enige die er telkens weer over begint en erover doorgaat en de persoon die er veruit het meeste last van gehad heeft (draakje) praat denk ik gewoon niet met Caroline, haar goed recht, maar post verder wel normaal. Mijn diep respect dus naar draakje!

Caroline heeft nu haar excuses aangeboden, hier publiekelijk en ik kan goed begrijpen dat dat voor sommigen niet genoeg is, maar die kwestie is niet voor hier op het forum!

Dus nogmaals mijn dringend verzoek om er op dit forum niet meer over te beginnen en het via persoonlijk contact af te handelen als je dat nodig vindt.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:32   quote  deeplink  
Nou ik heb Xanne denk ik ook gekwetst, zie bovenstaande.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:38   quote  deeplink  
Dat is ook mijn reden dat ik geen prive contact meer wil, op de een of andere manier trek ik me zaken aan en naar mij toe. Het pm verhaal. Maar dank je, Boudewijn
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

volgens mij heeft ze alleen draakje met persoonlijke dingen aangevallen, seya beschuldigd van kopieren van internet, maar wat heeft ze jou gedaan dan?
Je praat steeds met 'wij' maar ik heb het idee dat anderen best voor hunzelf kunnen praten als ze dat willen.

Jij bent eigenlijk de enige die er telkens weer over begint en erover doorgaat en de persoon die er veruit het meeste last van gehad heeft (draakje) praat denk ik gewoon niet met Caroline, haar goed recht, maar post verder wel normaal. Mijn diep respect dus naar draakje!

Caroline heeft nu haar excuses aangeboden, hier publiekelijk en ik kan goed begrijpen dat dat voor sommigen niet genoeg is, maar die kwestie is niet voor hier op het forum!

Dus nogmaals mijn dringend verzoek om er op dit forum niet meer over te beginnen en het via persoonlijk contact af te handelen als je dat nodig vindt.
noem je dat excuus aanbieden? laat me niet lachen ze doet het niet eens rechtstreeks naar Draakje toe. maar mij blijft ze ook uitdagen met haar leugens dat ik op zondag kroegen schoonmaak. ik heb 3 hersen infarcten gehad denk je dat ik dan nog in staat ben om te werken?

laat haar maar met bewijs komen dat ik dat gezegd heb ze liegt gewoon. en ik zei al eerder tegen haar laat me met rust en nog lult ze over mij.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Moha dat vertelde je zelf hier op het forum.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

volgens mij heeft ze alleen draakje met persoonlijke dingen aangevallen, seya beschuldigd van kopieren van internet, maar wat heeft ze jou gedaan dan?
Je praat steeds met 'wij' maar ik heb het idee dat anderen best voor hunzelf kunnen praten als ze dat willen.

Jij bent eigenlijk de enige die er telkens weer over begint en erover doorgaat en de persoon die er veruit het meeste last van gehad heeft (draakje) praat denk ik gewoon niet met Caroline, haar goed recht, maar post verder wel normaal. Mijn diep respect dus naar draakje!

Caroline heeft nu haar excuses aangeboden, hier publiekelijk en ik kan goed begrijpen dat dat voor sommigen niet genoeg is, maar die kwestie is niet voor hier op het forum!

Dus nogmaals mijn dringend verzoek om er op dit forum niet meer over te beginnen en het via persoonlijk contact af te handelen als je dat nodig vindt.
Heel vervelend dat jij denk dat ik telkens begin, het zou jou inderdaad een dagtaak kosten om alles na te lezen, maar ZIJ begon weer, lees bovenstaande van Moha, lees van Xanne, terwijl Xanne probeerde te helpen met haar Norton, maar goed, jij kiest voor Caroline, en haar geblaas, dus ik pas, ik reageer niet meer op caroline, ja inderdaad maakt ze mij kwaad. ik maakte mij zorgen om Moha sprak dit uit, zij antwoord dat Moha een kroeg sopt, waarop ik weer vraagt waarom zij dit zegt, dus kijk nu eens goed Boudewijn wie er telkens begint.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 16:51   quote  deeplink  
Caroline - zondag 29 juni 2008 - 13:03 quote deeplink

quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 13:01 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Vind je dat nu een aardige opmerking?

Ze heeft gezegd dat ze op zondagen in kroegen poests. Wat heeft dat met aardig te maken? Gewoon een feit.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Wat is er nu weer met Xanne en mij? Praat eens voor jezelf izz. Ik had een heel normaal gesprek met Xanne, ook over norton.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:39 schreef moha het volgende:

[..]

noem je dat excuus aanbieden? laat me niet lachen ze doet het niet eens rechtstreeks naar Draakje toe. maar mij blijft ze ook uitdagen met haar leugens dat ik op zondag kroegen schoonmaak. ik heb 3 hersen infarcten gehad denk je dat ik dan nog in staat ben om te werken?

laat haar maar met bewijs komen dat ik dat gezegd heb ze liegt gewoon. en ik zei al eerder tegen haar laat me met rust en nog lult ze over mij.
zoals ik al schreef, de rest moet niet via een forum!

En waar ze dat van koreg poetsen vandaan heeft weet ik ook niet, ik kan het niet vinden...
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Ja nu weet ik het ook niet meer. Moha is toch die vrouw met die honden? Gooi ik mensen door elkaar? Het kan allemaal.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zoals ik al schreef, de rest moet niet via een forum!

En waar ze dat van koreg poetsen vandaan heeft weet ik ook niet, ik kan het niet vinden...
i rest my case.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Ok Moha, jij je gelijk.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:55 schreef Caroline het volgende:
Ja nu weet ik het ook niet meer. Moha is toch die vrouw met die honden? Gooi ik mensen door elkaar? Het kan allemaal.
ik heb 4 honden ja maar kom maar op met je quote waar ik gezegd heb dat ik kroegen poets. ik kan niet eens werken door mijn herseninfarcten.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 16:59   quote  deeplink  
Zoals ik al zei, mogelijk gooi ik mensen door elkaar. Het was iemand uit het voetbaltopic maar jij blijkbaar niet.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Pffff wat een drama zeg, ik zei iets fout terwijl ik gewoon wilde sussen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 16:52 schreef Caroline het volgende:
Wat is er nu weer met Xanne en mij? Praat eens voor jezelf izz. Ik had een heel normaal gesprek met Xanne, ook over norton.
ik weet echt niet wat jij onder een normaal gesprek versta, Xanne noemde bigfoot matig maatje, hup jij er weer boven op, en als ik Xanne wil verdedigen doe ik dat, ik namelijk Xannes evil twin. zij is de goedheid zelfe en ik pik niets meer, dan weet je dat kan je het weer gebruiken. ja Xanne kan voor zichzelf spreken, maar stond er quote naar jou toe? dacht dat jij had gemeld nergens meer op te reageren? maar alleen al vandaag tig foutjes. maar goed, BIJ DEZE BELOOF IK BOUDEWIJN NIETS MAAR DAN OOK NIETS MEER TEGEN JOU TE ZEGGEN> en ik kom mijn beloftes altijd na.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Izz sorry, lees dat topic nog even na!!! Geen onvertogen woord viel er.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 17:09   quote  deeplink  
En nu is mijn man het beu dat ik steeds op internet zit. We gaan uit eten. Dus mensjes gedraag je en tot horens.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Nou het is opgelost, het is Bigfoot:

http://forum.headliner.nl/topic-8549/p5/#83556
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:11 schreef Boudewijn het volgende:
Nou het is opgelost, het is Bigfoot:

http://forum.headliner.nl/topic-8549/p5/#83556
wat mij nou zo opvalt is dat jij Boudewijn meestal caroline gelijk geeft ik liet haar met rust maar andersom niet. ik hoef mijn gelijk niet bij jou te halen maar wil dat ze mij met rust laat.

en haar zogenaamde excuus naar Draakje toe was niet eens rechtstreeks naar Draakje toe gericht en hoeveel weken te laat? en waarom nu opeens wel?

mja heb het ff helemaal gehad.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Erg leuk te lezen dat de fandag van Brian en Amanda een succes was.
De foto's zijn ook erg leuk (elders gezien.)

Even wat anders; guys, vergeet niet dat "wïj" niet zo lang geleden ijzersterk waren hier op headliner tegen alle "outsiders". Dit n.a.v. bovenstaande.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:23 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Erg leuk te lezen dat de fandag van Brian en Amanda een succes was.
De foto's zijn ook erg leuk (elders gezien.)

Even wat anders; guys, vergeet niet dat "wïj" niet zo lang geleden ijzersterk waren hier op headliner tegen alle "outsiders". Dit n.a.v. bovenstaande.
waar heb je de foto's gezien Mrs B, dan kunnen wij ook even kijken
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 17:29   quote  deeplink  
www.brian-amanda.nl
http://dgkexforummers.forum2go.nl/ex-bewoners-f3.html
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:16 schreef moha het volgende:

[..]

wat mij nou zo opvalt is dat jij Boudewijn meestal caroline gelijk geeft ik liet haar met rust maar andersom niet. ik hoef mijn gelijk niet bij jou te halen maar wil dat ze mij met rust laat.
Ik denk dat ik het gewoon iets neutraler kan zien. Dat het Bigfoot was ipv jou, ja, zo'n foutje(!) kan iemand maken. Als iemand dat over mij zou zeggen zou ik me er niet over opwinden dus waarschijnlijk til ik er daarom ook niet zo veel waarde aan en vindt ik het niet kwetsend ofzo.

Xanne schreef alleen 'matig maatje' en zag er ook niet in dat het over Bigfoot als koosnaampje ging en dacht ook dat Xanne dat als reactie op een post van Caroline schreef.

quote:

en haar zogenaamde excuus naar Draakje toe was niet eens rechtstreeks naar Draakje toe gericht en hoeveel weken te laat? en waarom nu opeens wel?
zoals ik al meerdere keren heb geschreven, zoiets moet niet via een forum gaan! Dat lijkt me meer dan normaal. En als ze ervoor kiest om het helemaal niet persoonlijk te doen, wie ben ik om daarover te oordelen! Ik ken hun persoonlijke geschiedenis met elkaar niet van dichtbij, weet niet hoe alles feitelijk gegaan is want ik was er niet zelf bij dus ook daar kan ik geen oordeel geven. Misschien zijn er gegronde redenen van Caroline om niet persoonlijk contact op te nemen met draakje, misschien wel... IK WEET HET NIET, en ieder ander dan draakje of Caroline ook niet(!) tenzij ze bij een van de twee inwonen en bij de telefoongesprekken aanwezig waren.

Dus... NOGMAALS(!) ik heb Caroline erop aangesproken dat ze absoluut niet nogmaals prive informatie op een forum mag zetten, ik heb zelfs een 'meld een bericht' functie ingebouwd zodat mocht iemand het ooit nog doen anderen de macht hebben om een bericht te laten verdwijnen.

Verder is het iets tussen HUN en niet tussen anderen hoezeer je die persoon ook mag, dus IK ga me er niet mee bemoeien en hoop dat niemand dit meer gaat doen want volgende berichten erover verwijder ik gewoon!

zow...

nu wacht ik nog op Bigfoot met nog meer smeuige verhalen over de fandag!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het gewoon iets neutraler kan zien. Dat het Bigfoot was ipv jou, ja, zo'n foutje(!) kan iemand maken. Als iemand dat over mij zou zeggen zou ik me er niet over opwinden dus waarschijnlijk til ik er daarom ook niet zo veel waarde aan en vindt ik het niet kwetsend ofzo.

Xanne schreef alleen 'matig maatje' en zag er ook niet in dat het over Bigfoot als koosnaampje ging en dacht ook dat Xanne dat als reactie op een post van Caroline schreef.

[..]

zoals ik al meerdere keren heb geschreven, zoiets moet niet via een forum gaan! Dat lijkt me meer dan normaal. En als ze ervoor kiest om het helemaal niet persoonlijk te doen, wie ben ik om daarover te oordelen! Ik ken hun persoonlijke geschiedenis met elkaar niet van dichtbij, weet niet hoe alles feitelijk gegaan is want ik was er niet zelf bij dus ook daar kan ik geen oordeel geven. Misschien zijn er gegronde redenen van Caroline om niet persoonlijk contact op te nemen met draakje, misschien wel... IK WEET HET NIET, en ieder ander dan draakje of Caroline ook niet(!) tenzij ze bij een van de twee inwonen en bij de telefoongesprekken aanwezig waren.

Dus... NOGMAALS(!) ik heb Caroline erop aangesproken dat ze absoluut niet nogmaals prive informatie op een forum mag zetten, ik heb zelfs een 'meld een bericht' functie ingebouwd zodat mocht iemand het ooit nog doen anderen de macht hebben om een bericht te laten verdwijnen.

Verder is het iets tussen HUN en niet tussen anderen hoezeer je die persoon ook mag, dus IK ga me er niet mee bemoeien en hoop dat niemand dit meer gaat doen want volgende berichten erover verwijder ik gewoon!

zow...

nu wacht ik nog op Bigfoot met nog meer smeuige verhalen over de fandag!
kan jij voor mij bepalen hoe kwetsend het is voor mij? nee ik dacht het niet. jij weet niet waar er nu gaande is in mijn privé leven, en waarom juist die opmerking van caroline juist zo kwetsend voor mij is.

ik ben hier klaar mee
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 18:34   quote  deeplink  
jammer dat zo`n leuk topic zo moet eindigen, moha als je dit nog leest, sterkte wijffie xxxx
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:47 schreef moha het volgende:

[..]

kan jij voor mij bepalen hoe kwetsend het is voor mij? nee ik dacht het niet. jij weet niet waar er nu gaande is in mijn privé leven, en waarom juist die opmerking van caroline juist zo kwetsend voor mij is.

ik ben hier klaar mee
dat is juist mijn punt:

dat kan ik niet, maar Caroline dus ook niet dus dat hoef je haar niet te verwijten als ze een voor een neutrale buitenstaander onschuldige fout maakt.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 29 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 18:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat is juist mijn punt:

dat kan ik niet, maar Caroline dus ook niet dus dat hoef je haar niet te verwijten als ze een voor een neutrale buitenstaander onschuldige fout maakt.
als zij zich niet met mij bemoeit of als iemand iets over mij post zoals:" ik maak me zorgen over Moha" dan hoeft zij zich er niet mee te bemoeien.

ach laat het of je begrijpt het niet of je wil het niet begrijpen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Hoi allemaal,
Nou de fandag was in een woord geweldig. Wat hebben wij genoten van dit lieve stel en hun familie!!!
We waren ongelovelijk zenuwachtig voor deze dag. Je gaat toch oog in oog staan met je toppers.
Maar wat een lief stel samen. En zo heerlijk gewoontjes. Wat wij erg fijn vonden is dat ze alle tijd namen voor hun fans. Een praatje, een foto, handtekenigen niks was hun te veel.
Brian was zijn stem een beetje kwijt. Ze hebben het ongelovelijk druk. overal naar toe maar Amanda zei het is druk maar wel allemaal ontzettend leuk. We genieten er vollop van.
Leuk vond ik ook dat Brian zijn moeder Netty, zijn broer kenneth en zijn vriendin erbij waren.
Verder heb ik nog gezien. Sandy, Sharon, Ricardo en Tilly. Leuk om hun ook te zien daar.
Het enige jammere vond ik dat Brian niet even een liedje zelf te horen bracht of even achter de dj tafel ging draaien. Dat hij niet zong snap ik wel met zijn stem . Maar had het wel leuk gevonden als ze even zijn liedjes hadden gedraaid.
Verder was alles prima verzorgt !!!! Hartelijk dank voor degene die alles geregeld hadden.
Noem geen namen want ben bang dat ik iemand vergeet!
Maar nogmaals bedankt voor de organisatei van deze geweldige dag. Een dag om nooit te vergeten !!

Boudewijn, zoals je kan lezen geen sappige verhalen.

Verhaal heb ik geplukt van Brian-Amanda.nl
Bigfoot
 Bigfoot - zondag 29 juni 2008 - 23:37   quote  deeplink  
Ik heb even het laatste gedeelte niet meer gelezen, ik dacht dat het hiet zo leuk was onderling !!! Krijgen we hier nu ook NL taferelen !!!!!

Mrs.B ik heb wel sappige verhalen hoor hihi. Maar ik verte ze nog niet, laat jullie lekker in spanning.

Nee zoals hier bovenstaatm het was super gezellig, de organisatie was geweldig goed en ik ben om voor Ricardo. Die was echt zo gewoon, zo normaal, mengde zich overal in, en hij was op Huub na 1 van mijn minst favo mensen. Maar na gister niet meer, wat een leuke vent is dat. Ik was de hele dag al "bang" dat ik misschien wel eens een bekende van me tegen kon komen !! Ik sta aan de bar iets te bestellen en er staat en vrouw naast me die ik zeker kon. Z kwam me zo bekend voor, maar kon er niet op komen. Verlegen als ik ben durfde ik haar ook niet aan te spreken, maar goed ook. Het was achteraf Tilly en daar kwam ik vanmorgen pas achter. Pffff een schaamte momentje minder.

Met Brian en Amanda gaat het super goed. Ze zijn moe maar genieten aan de andere kant ook volop, hoe druk ze het ook hebben. En daar gaat het om, toch??
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Fijn dat het zo leuk was. Wanneer krijgen we een uitgebreid verslag?
deltarox
 deltarox - maandag 30 juni 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Was de man wiens leven gered werd door brother brian, namelijk zijn allerbeste vrien mickey er ook. Ik heb gehoord dat A en B zo geweldig goed voor hem zijn, niet dus. Mickey heeft meer aan huub en Clair. Waarom verbaast me dat nu niet. Nee, die Brian vertyelde mooie dingen in de kooi om er zelf goed uit te springen, maar--geen daden maar woorden, grrrrrrrrrr
G.R.i
 G.R.i - maandag 30 juni 2008 - 10:48   quote  deeplink  
dierenambulance bellen!!!! hond losgebroken...
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:52   quote  deeplink  
Tatu tatu tatu .....
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 30 juni 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 09:34 schreef deltarox het volgende:
Was de man wiens leven gered werd door brother brian, namelijk zijn allerbeste vrien mickey er ook. Ik heb gehoord dat A en B zo geweldig goed voor hem zijn, niet dus. Mickey heeft meer aan huub en Clair. Waarom verbaast me dat nu niet. Nee, die Brian vertyelde mooie dingen in de kooi om er zelf goed uit te springen, maar--geen daden maar woorden, grrrrrrrrrr
Nee Mikey was er niet, ik weet niet waarom. Ben het vergeten te vragen.

Maar inderdaad Mikey heeft meer met Huub en Claire, van het zelfde laken een pak zeg maar. Drie drankorgels bij elkaar. Die zitten binnenkort met zijn 3en met een blikje Euroshopperbier op een bankje voor de Cocon.

Klasse verloochend zich niet, dat heb ik maar weer gezien op de fandag zaterdag. Wat Brian voor Mikey gedaan heeft, heeft hij met zijn hart gedaan. hij heeft hem aan alle kanten geholpen, maar als iemand niet geholpen wil worden houd het op he !!!
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 30 juni 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 10:52 schreef draakje het volgende:
Tatu tatu tatu .....
laat maar zitten ik heb het al geregeld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian & Amanda Fandag









0.0098590