BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian & Amanda Fandag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 11:26 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

laat maar zitten ik heb het al geregeld [ afbeelding ]
Hahaha!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 11:26 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

laat maar zitten ik heb het al geregeld [ afbeelding ]
Nu dan word je bedankt, Sirene uit de kast. cadilac vol getankt. Kan ik hem weer terug zetten op het autokerkhof.
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 01 juli 2008 - 11:29   quote  deeplink  
hallo allemaal ook ik ben op de fandag vanbrian en amanda geweest.was bij de organisatie.Hebben met12 man bij iemand geslapen,om de fandag goed te laten verlopen.Heb genoten van een top weekend.en wilde zondagavond bij thuiskomest gauw alles neer schrijven van die fandag.Maar tot mijn grote schrik had ik geen ineternet en telefoon of tv.Zat ik dan in mijn eentje met veel nieuws foto.s enz en kon aan niemand iets kwijt.Ik UPC gebeld.storing in de wijk.Ja heb ik weer.Maandag weer gebeld waren ze er nog niet klaar mee.Brrrrrr.Dus net weer gebeld wat blijkt is mijn adapter van mijn modem stuk.Nou de rook kwam uit mijn oren zo boos was ik.Dus nog geen foto.s of verslagen neer kunnen zetten.Duurt 2 dagen voor ik de nieuwe voeding krijg toegestuurd.Zit nu even bij een buuf dit te typen,zodra het kan zet ik foto.s neer.Maar bigfoot kan er ook al plaatsen van andere site.s of een verslag uitbrengen.Kom aan bigfoot je kan het.Kan jullie wel vertellen het was in een woord geweldig en top.
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 11:29 schreef stacy1974 het volgende:
hallo allemaal ook ik ben op de fandag vanbrian en amanda geweest.was bij de organisatie.Hebben met12 man bij iemand geslapen,om de fandag goed te laten verlopen.Heb genoten van een top weekend.en wilde zondagavond bij thuiskomest gauw alles neer schrijven van die fandag.Maar tot mijn grote schrik had ik geen ineternet en telefoon of tv.Zat ik dan in mijn eentje met veel nieuws foto.s enz en kon aan niemand iets kwijt.Ik UPC gebeld.storing in de wijk.Ja heb ik weer.Maandag weer gebeld waren ze er nog niet klaar mee.Brrrrrr.Dus net weer gebeld wat blijkt is mijn adapter van mijn modem stuk.Nou de rook kwam uit mijn oren zo boos was ik.Dus nog geen foto.s of verslagen neer kunnen zetten.Duurt 2 dagen voor ik de nieuwe voeding krijg toegestuurd.Zit nu even bij een buuf dit te typen,zodra het kan zet ik foto.s neer.Maar bigfoot kan er ook al plaatsen van andere site.s of een verslag uitbrengen.Kom aan bigfoot je kan het.Kan jullie wel vertellen het was in een woord geweldig en top.
Leuk, ook om jou weer eens hier te zien, stacy!
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 12:08   quote  deeplink  
Stacy ik ga is kijken wat ik kan doen...............
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 01 juli 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Het zijn schatten het was echt balen dat ik niet kon. en Netty is een schatje he?
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 12:47   quote  deeplink  
Nettie is echt super, die is zo lief. Ik kan niet zo goed tegen de drukte en heb me in de keuken verstopt (hihi), lekker hapjes maken en opruimen enzo. Maar Nettie kwam steeds even bij me kijken en vragen wat ik aan het doen was. Leg dit niet verkeerd uit a.u.b. maar Nettie is een Topwijffie (in de absoluut positieve zin van het woord).
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:47 schreef Bigfoot het volgende:
Nettie is echt super, die is zo lief. Ik kan niet zo goed tegen de drukte en heb me in de keuken verstopt (hihi), lekker hapjes maken en opruimen enzo. Maar Nettie kwam steeds even bij me kijken en vragen wat ik aan het doen was. Leg dit niet verkeerd uit a.u.b. maar Nettie is een Topwijffie (in de absoluut positieve zin van het woord).
Terwijl ze toch heel wat over zich heen heeft gekregen tijdens dgk.
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:51 schreef draakje het volgende:

[..]

Terwijl ze toch heel wat over zich heen heeft gekregen tijdens dgk.
Ja dat is ook zo, maar het is zo'n sterke vrouw. Die, mijn inziens, heel positief in de wereld staat. Ik ben echt voor haar gevallen, ze heeft voor iedereen tijd en een leuk babbeltje, is nergens te beroerd voor. Dat waardeer ik heel erg aan haar. En dat zie je in Kenneth en Brian ook heel erg terug.
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:57 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, maar het is zo'n sterke vrouw. Die, mijn inziens, heel positief in de wereld staat. Ik ben echt voor haar gevallen, ze heeft voor iedereen tijd en een leuk babbeltje, is nergens te beroerd voor. Dat waardeer ik heel erg aan haar. En dat zie je in Kenneth en Brian ook heel erg terug.
Was Kenneth er ook?
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:00 schreef draakje het volgende:

[..]

Was Kenneth er ook?
Ja en die is ook heel leuk.

Ricardo was er ook, en daar was ik dus echt geen fan van, maar nu wel. Die is helemaal zo'n gezeldschaps dier. In voor een geintje en een dolletje, maar ook de serieuze gesprekken, het maakt hem niet uit. Ik ben om voor ricardo, echt een leuke gozer.

Uh wie waren er nog meer.....Shandy, Tilly, Sharon, Charlotte...........pff verder weet ik het ff niet. Ik heb de helft niet mee gekregen omdat ik verstoppertje aan het spelen was
johan13
 johan13 - dinsdag 01 juli 2008 - 13:08   quote  deeplink  
ik moest werken .
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:08 schreef johan13 het volgende:
ik moest werken [ afbeelding ] .
De volgend is in Drachten Johan. Bij jou in de buurt misschien ?
johan13
 johan13 - dinsdag 01 juli 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:11 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

De volgend is in Drachten Johan. Bij jou in de buurt misschien ?
ik woon vijf minuten van drachten vandaan
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:17 schreef johan13 het volgende:

[..]

ik woon vijf minuten van drachten vandaan
[ afbeelding ]
Ik hou je op de hoogte, maar het is pas na de vakantie periode. En of het in Drachten is of in de buurt daarvan dat moet ik je ff schuldig blijven.
johan13
 johan13 - dinsdag 01 juli 2008 - 13:21   quote  deeplink  
ik ben ook naar nieuwegein geweest voor lieke, dus afstanden schrik ik niet van. ik rij voor mijn werk 50.000 kilometer per jaar
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:21 schreef johan13 het volgende:
ik ben ook naar nieuwegein geweest voor lieke, dus afstanden schrik ik niet van. ik rij voor mijn werk 50.000 kilometer per jaar
Ow oke, maar het is toch fijner als het bij je om de hoek is, toch ??
johan13
 johan13 - dinsdag 01 juli 2008 - 13:25   quote  deeplink  
als ik nachtdienst heb wel, maar ik wacht af waar het is
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Nijntje zal het hier wel weer posten als het zover is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian & Amanda Fandag









0.0110578