BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Voor Seya

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 19 juni 2008 - 23:04   quote  deeplink  
We leven met je mee meid héél veel sterkte

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
yvonne
 yvonne - donderdag 19 juni 2008 - 23:22   quote  deeplink  
seya heel veel sterkte met het verlies van lapje, ik leef met je mee, en weet wat je voelt;-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2008 door yvonne --
Caroline
 Caroline - donderdag 19 juni 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Ja, wat moet ik zeggen. Ik heb gehuild om je Lapje en kan zo weer in tranen uitbarsten terwijl ik Lapje alleen via jou kende. Een dikke knuf voor jou en ooit komen jullie weer samen. KNUF
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - donderdag 19 juni 2008 - 23:48   quote  deeplink  
Lieve Seya, woorden schieten toch te kort in een situatie als deze. Lapje is zeker niet vervangbaar, maar je hebt gelukkig een behoorlijk aatal knuffels daar, al zullen jouw ogen zoeken naar die ene die net weg is. lapje lijden is voorbij, dat van jou nu net begonnen omdat je haar moet missen. in je hart weet je dat jij het beste vor haar hebt gedaan, beter een kort, maar mooi leven, dan een lang en tragisch. mijn hart gaat naar jou en je kinderen uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2008 door Xanne@headliner --
draakje
 draakje - vrijdag 20 juni 2008 - 00:09   quote  deeplink  
Je weet wel dat ik aan je denk, hè Seya?
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 06:21   quote  deeplink  
Heel erg bedankt voor de steun en het medeleven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door seya@headliner --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - vrijdag 20 juni 2008 - 08:10   quote  deeplink  
seya moppie ik wens je veel sterkte toe moppie en je moet weten dat ik aan je denk en er ben voor je xxxxxxxxxxxxxx jacqueline
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 20 juni 2008 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 06:21 schreef seya@headliner het volgende:
Heel erg bedankt voor de steun en het medeleven.
Vanmorgen leek ik pas wakker.
Ondanks dat we gisteravond erover spraken, huilden en zelfs wat praktische dingen bedachten.
We komen voor vreemde zaken te staan.
We kiezen er bv voor, sommige mensen niets te vertellen, omdat er dan misschien onterecht paniek zou kunnen uitbreken.
Het zal moeilijk worden mensen uit te leggen dat FIV iets anders is dan HIV en zij geen enkel gevaar lopen.

We zijn gisteravond met een praktisch klusje bezig gegaan.
We hebben de folie die op de ramen zat en wat het uitzicht, zowel als de inkijk belemmerde, verwijderd.
We hebben besloten dat te doen, zodat de katten toch kontakt met de buitenwereld zullen kunnen houden, zij het met een raam ertussen.
Deze folie zat al tientallen jaren op de ramen en deurramen, dus we voelen ons nu een beetje in een aquarium wonen, alhoewel er niet direkt mensen langslopen ofzo. Het is wennen, maar we doen het vooral voor de katten. Daarnaast hebben we besloten de kattenren uit te gaan breiden.

Het praktische en zoeken naar oplossingen om het de overgebleven schatjes zo fijn mogelijk te maken, helpt enigzins.

Maar Lapje is in mijn hart en het is een heel naar prikkend gevoel nog. Ik hoop dat ik het een zachter plekje kan geven. Nu heeft het alles overhoop gegooid en kom ik in de fase, dat ik loeiboos ben. Verdrietig en boos.
Fijn te weten, dat mensen aan mij denken.
Ja,meis goedemorgen, wat een nacht heb je dan he? is echt zwaar. Groot gelijk, dat je niet iedereen alles verteld. mensen krijgen soms rare ideeen, of begrijpen de helft niet.
Dan gaat zo iets een eigen leven lijden, en krijg je stormachtige reacties die nergens op slaan Lawines zeg maar, voortkomend uit jouw eerlijkheid, Hier gebeurde het dat katten werden vergiftigd buiten, omdat men had gehoord dat er kattenaids was ontdekt. dus let op je woorden, niet iedereen kan met eerlijkheid overweg.
lorena
 lorena - vrijdag 20 juni 2008 - 16:17   quote  deeplink  
srry dat ik het vraag maar wie is lapje??
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 juni 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 - 16:17 schreef lorena het volgende:
srry dat ik het vraag maar wie is lapje??
Seya's overleden katje, lees:
http://forum.headliner.nl/topic-8570/p2/#84114
en iets daarvoor...
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 21 juni 2008 - 10:03   quote  deeplink  
Alsnog bedankt voor alle lieve reakties. Ik voelde me ook erg gesteund, toen ik zag hoeveel mensen hier op het forum ook huisdieren hebben, zij snappen als geen ander, wat ik door moet maken. @Seya
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 21 juni 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Sterkte Seya met het verwerken van je verlies. Je beessies zijn toch ook je kinderen.
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 18:16   quote  deeplink  
seya!! kom nou ffies???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 18:21   quote  deeplink  
ja Seya we willen je ff spreken
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 18:28   quote  deeplink  
zou het helpen??
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Ik heb net bericht terug gehad van Seya. Ze heeft het 100% gehad met Headliner en heeft ´m zelfs uit haar favorietenlijst gehaald. Ik moet iedereen de groeten doen en bedanken voor de steun, maar ze voelt zich niet geroepen om verantwoording af te leggen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:30 schreef draakje het volgende:
Ik heb net bericht terug gehad van Seya. Ze heeft het 100% gehad met Headliner en heeft ´m zelfs uit haar favorietenlijst gehaald. Ik moet iedereen de groeten doen en bedanken voor de steun, maar ze voelt zich niet geroepen om verantwoording af te leggen.
ze hoeft geen verantwoording af te leggen maar wil je vragen of ze mij ff wil mailen op boenlady@hotmail.com
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 18:34   quote  deeplink  
dat is klote, echt waar, ik kom hier nog niet zo lang, maar beschouw de meeste al als mijn maatjes, dit is niet leuk en totaal onverwachts, gelukkig heb ik haar nog op hyves, maar door de schuld van een ander wegblijven, is gewoon k**. dank je wel voor de moeite draakje
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 18:36   quote  deeplink  
nee ze hoeft geen verantwoording af te leggen. jammer was heel benieuwd, of ik iets gemist had.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:32 schreef moha het volgende:

[..]

ze hoeft geen verantwoording af te leggen maar wil je vragen of ze mij ff wil mailen op boenlady@hotmail.com
Als je het goed vindt, moha, doe ik dat morgen wel. Ik kreeg de indruk dat het gesprek van vannacht (het laatste deel dan) haar heel erg heeft geraakt. Verder zijn er op het spiritualiteitsforum door dezelfde persoon ook dingen tegen haar gezegd waar ze nog erg mee zit. Moha weet dat wel. Maar daar mag ik niet over praten.

Ik laat haar vanavond verder ook met rust. Als zij nog iets kwijt wil, mailt ze me wel.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:38 schreef draakje het volgende:

[..]

Als je het goed vindt, moha, doe ik dat morgen wel. Ik kreeg de indruk dat het gesprek van vannacht (het laatste deel dan) haar heel erg heeft geraakt. Verder zijn er op het spiritualiteitsforum door dezelfde persoon ook dingen tegen haar gezegd waar ze nog erg mee zit. Moha weet dat wel. Maar daar mag ik niet over praten.

Ik laat haar vanavond verder ook met rust. Als zij nog iets kwijt wil, mailt ze me wel.

ok thx draakje
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:44   quote  deeplink  
draakje moppie hier me mail adres voor je xxxxxxxxx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Jacqueline_ --
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:44 schreef Jacqueline het volgende:
draakje moppie hier me mail adres voor je
Hij kan weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door draakje --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:46   quote  deeplink  
hoe haal ik hem weg?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:47   quote  deeplink  
is al weg bij jou nog niet whoehaha
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:47 schreef Jacqueline het volgende:
is al weg bij jou nog niet whoehaha
Nu wel.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:52   quote  deeplink  
draakje dat adres is meteen me msn moppie
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:52 schreef Jacqueline het volgende:
draakje dat adres is meteen me msn moppie
Dat zegt mij dus (bijna) niets, Jacq. Zie andere topic haha.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:58   quote  deeplink  
oke draakje mail me aub dan even moppie
G.R.i
 G.R.i - zondag 22 juni 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Lieve Seya, ik ben blij je hier te hebben mogen lezen; heb er erg veel aan gehad en ik zal je erg missen. Het allerbeste met je, tot ziens ooit. Liefs G.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 23 juni 2008 - 00:55   quote  deeplink  
Seya, zojuist zei iemand een waar iets, tegen mij. Draakje zal wel weten door wie dit gezegd werd.
In principe, als wij allemaal vertrekken. pakken we Boudewijn, ik begrijp dat het niet om Boudewijn gaat, maar om jou en jouw gevoel, weet wel, dat wat er ook gebeurd je voor mij en vele andere een top mens bent, met wat ik hier gezien en gelezen een verstandig inzicht, voor mij ben jij een topwijf. het allerbeste, en doe waar jij een goed gevoel door krijgt over jezelf, dat is hoofdzaak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Voor Seya









0.0088379