BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Je horoscoop van vandaag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 05:55   quote  deeplink  
RAM
Zorg ervoor dat je belangrijke afspraken altijd zwart op wit hebt staan. Wanneer er een meningsverschil is, kun je altijd teruggrijpen op dat document. Je zult het dus ook goed moeten bewaren, anders heb je alsnog geen poot om op te staan. Probeer zelf ook eens wat creatieve oplossingen aan te dragen, je kunt niet puur op de ideeën van anderen leunen. Vroeg of laat zul je het toch zelf moeten rooien en dan is het niet verkeerd om wat ervaring opgedaan te hebben.

STIER
Dat ene pleziertje hoef je je vanavond niet te ontzeggen. Je mag jezelf af en toe best eens lekker verwennen. Neem er wel bewust de tijd voor en geniet ervan. Je weet namelijk niet wanneer je weer tijd hebt voor zo'n fijne avond. Wanneer die uitdaging op je pad komt, neem die dan aan. Je zult het er namelijk prima vanaf brengen. Je kunt meer tot stand brengen dan je zelf denkt.

TWEELINGEN
Gooi de mensen die alleen maar van je willen profiteren uit je vriendenlijstje. Misschien voel je je daarna even wat alleen, maar het zal uiteindelijk een opluchting zijn. Ga eens met de fiets in plaats van met de auto en neem 's ochtends een gezond ontbijt. Dat scheelt al erg veel wat betreft je gezondheid en kost maar een klein beetje moeite. Dan ben je in ieder geval al een heel eind op weg.

KREEFT
Je krijgt een bericht te horen waar je zeer opgewekt van wordt. Je krijgt frisse moed en het opent nieuwe deuren voor je. Eindelijk heb je weer iets om naar toe te werken. Dat heb je de afgelopen tijd echt gemist en je werd er gedeprimeerd van. Je hebt er vandaag veel moeite mee om alleen te zijn. Op een bepaalde manier is het een verademing, maar je komt niet echt voorbij dat gevoel van eenzaamheid.

LEEUW
Probeer te genieten van de tijd die je voor jezelf hebt, want die tijd is eigenlijk maar spaarzaam. Doe de dingen die jij leuk vindt, op je eigen manier, zonder dat iemand er commentaar op kan leveren. Dan kun je optimaal van je vrije tijd genieten. De mensen om je heen kunnen de komende tijd gelukkig weer genieten van jouw goede humeur. En eerlijk is eerlijk; dat hebben ze ook wel verdiend.

MAAGD
Je zou je eens wat vaker open op moeten stellen. Het is namelijk mooi als je ideeën met elkaar kunt delen. Daardoor krijgen ze hun vorm. Je hebt vaak een beschermengeltje nodig, want je bent niet echt de handigste onder de zon. Gelukkig hoeft dat engeltje vandaag niet op te draven. Van je twee linkerhanden is er één rechts geworden en je bent ineens bijzonder technisch.

WEEGSCHAAL
Iemand biedt je ergens hulp bij aan. Zoek er niet meteen iets achter. Soms doen anderen iets onbaatzuchtigs, hoe onwerkelijk dat ook klinkt. Je bent pienter en je hebt de dingen snel door. Daardoor leg je dingen echter vaak niet uit, omdat je er van uit gaat dat anderen je toch niet zullen begrijpen. Gelukkig zijn de mensen vaak slimmer dan je denkt en ze kunnen dus ook redelijk meegaan in jouw denkwijze.

SCHORPIOEN
Kijk eens goed rond in jouw omgeving. Ga je eigenlijk wel om met de mensen met wie je werkelijk om wilt gaan? Misschien concludeer je wel dat de liefde van één kant komt. Soms zijn dingen bijzonder moeilijk en dan moet je door een zware periode heen. Gelukkig komt aan zo'n periode altijd weer een eind. Je hebt familie en vrienden die je er doorheen slepen. Bedenk ook dat je niet alles in je eentje hoeft op te knappen.

BOOGSCHUTTER
Je hoeft de wijsheid niet in pacht te hebben. Je bent een bepaalde weg ingeslagen en het is verstandig om dat pad te blijven volgen. Dat is immers nog altijd jouw eigen pad. Je bent ergens heel erg verontwaardigd over. Je kunt er met je hoofd niet bij dat hij of zij dat echt gezegd heeft. Je mag gerust zeggen wat je op je hart hebt, het heeft namelijk weinig zin om te gaan binnenvetten.

STEENBOK
Op een moment dat je ergens in vastzit, moet je een andere richting opgaan. Het maakt niet eens zo veel uit welke kant je opgaat, als je er maar helemaal voor gaat en jezelf helemaal geeft. Wanneer je iets belooft aan een goede vriend of vriendin, zul je het ook moeten nakomen. Ook wanneer het je achteraf toch niet zo goed uitkomt. Die ander rekent er namelijk op

WATERMAN
Wanneer er zich vandaag een onenigheid voordoet tussen anderen, probeer dan zo objectief mogelijk te reageren. Het heeft weinig zin om je te gaan mengen in hun discussie. Jij hebt er eigenlijk niets mee te maken. Wanneer je over je heen laat lopen, is het einde natuurlijk zoek. Wees eens wat preciezer en ga er niet vanuit dat alles wel goed zal komen. Je moet er zelf achteraan zitten. Soms moet je gewoon een keuze maken.

VISSEN
Je verbaast je over het feit dat sommige mensen zo veel moeite nemen om een vervelende streek uit te halen. Anderen laten het een beetje over zich heen komen en vergeten het daarna weer. Jij kunt dat echter niet over je kant laten gaan, ook als jij niet degene bent die het overkomt. Je zegt wat je denkt en je bent rechtdoorzee. Prachtig, maar probeer je soms een beetje in te houden. Anderen kunnen zich soms bedreigd voelen door jouw stormachtige optreden.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
Caroline
 Caroline - vrijdag 27 juni 2008 - 17:29   quote  deeplink  
Ik ben vissen. Het klopt wel!!! Net vissen dan, 20 maart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door Caroline --
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:01   quote  deeplink  
we zullen kijken morgen, lolzzzzzzzzzzzzzzzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door yvonne --
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 19:01 schreef yvonne het volgende:
we zulen kijken morgen, lolzzzzzzzzzzzzzzzz
Wat ben jij?
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:08   quote  deeplink  
ik ben maagd, zal ff lezen;P, mwah, klopt wel, alleen technisch was ik al, en klopt de jouwe draakje?
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Ik ben een kreeft.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:15   quote  deeplink  
ja maar klopt die ook een beetje??
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 19:15 schreef yvonne het volgende:
ja maar klopt die ook een beetje??
Nee. Ik heb geen blij nieuws gekregen (kan natuurlijk nog komen) en voel me ook niet eenzaam. Acht, dit zijn zulke flutvoorspellingen! Leuk om te lezen, maar er klopt nooit een hout van. Kijk maar eens op het topic astrologie.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Hoi dames; mijn zoon zit hier (is ook Kreeft) voor hem klopt het ook niet zegt hij;
Ik ben boogschutter; ik kan er ook niet veel mee, maar het is wel leuk te lezen.
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 19:21 schreef G.R.i het volgende:
Hoi dames; mijn zoon zit hier (is ook Kreeft) voor hem klopt het ook niet zegt hij;
Ik ben boogschutter; ik kan er ook niet veel mee, maar het is wel leuk te lezen.
Hoi G.R.i. Van welke datum is je zoon?
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
hij is van 16 juli, mijn kleindochtertje wordt 2 juli 1 jr.
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Ik had trouwens een paar dagen geleden nog iets voor je bij astrologie geschreven.
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 19:24 schreef G.R.i het volgende:
hij is van 16 juli, mijn kleindochtertje wordt 2 juli 1 jr.
Haha, ik van de 17e.
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:25   quote  deeplink  
oja er is een topic astrologie, maar dit is wel leuk toch?? er komen nog meer idee-en aan;-)
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 19:25 schreef yvonne het volgende:
oja er is een topic astrologie, maar dit is wel leuk toch?? er komen nog meer idee-en aan;-)
Ik vind het prima hoor. Ik wou alleen dat er eens stond dat ik een miljoen krijg en dat het dan ook nog klopt!
yvonne
 yvonne - vrijdag 27 juni 2008 - 19:28   quote  deeplink  
morgen komt de nieuwe, you never know;-))
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 27 juni 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Is er ook nog een steenbokje aanwezig?
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Mijn man is een steenbok
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 27 juni 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 20:15 schreef G.R.i het volgende:
Mijn man is een steenbok
en is tie aanwezig?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 27 juni 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Aan deze kant,: 1 stier 1 waterman 1 weegschaal 1 steenbok
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 20:19   quote  deeplink  
ja, hij zit op de bank naar concert van Nelson Mandela te kijken;
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Bij ons Steenbok, boogschutter, 4 kreeften (kunnen restaurant beginnen) 1 stier
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 20:22 schreef G.R.i het volgende:
Bij ons Steenbok, boogschutter, 4 kreeften (kunnen restaurant beginnen) 1 stier
Misschien zouden die Kreeften dat idd moeten doen, want ze zijn over het algemeen dol op koken en hebben een bemoederende, koesterende aanleg. Dus in dit geval: mensen verwennen met lekker eten.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Dat klopt, wat m'n zn betreft, heel zachtaardig en betrokken; niet zo pittig als de stier..
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:31 schreef G.R.i het volgende:
Dat klopt, wat m'n zn betreft, heel zachtaardig en betrokken; niet zo pittig als de stier..
Kreeften zijn de gevoeligste mensen die er zijn en ik kan het weten. Ben er zelf een.
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:31 schreef G.R.i het volgende:
Dat klopt, wat m'n zn betreft, heel zachtaardig en betrokken; niet zo pittig als de stier..
Stieren zijn koppig, niet zozeer pittig. Zijn altijd met plantjes en bloemetjes bezig.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:35   quote  deeplink  
koppig is het goede woord, m'n dochter is stier; dat botst regelmatig;
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:35 schreef G.R.i het volgende:
koppig is het goede woord, m'n dochter is stier; dat botst regelmatig;
Met wie? Met jou als Boogschutter of met de Kreeften?
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Eerlijk gezegt met allemaal; maar dat heeft waarschijnlijk met haar karakter te maken; het meeste botst ze met de steenbok

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juni 2008 door G.R.i --
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:38 schreef G.R.i het volgende:
Eerlijk gezegt met allemaal.
Tja, koppig hè. De Kreeften zullen ofwel bakzeil halen omdat ze niet van ruzie houden, ofwel gaan zitten mokken. Jij als Boogschutter zal haar waarschijnlijk door middel van praten van haar ongelijk proberen te overtuigen. Je man kan waarschijnlijk nog het beste met haar overweg, want Stier en Steenbok zijn allebei aardetekens.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:44   quote  deeplink  
He dat is dus even anders, maar op een of andere manier trekken ze wel erg naar elkaar toe
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Je man en je dochter?
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:48   quote  deeplink  
Ja, twee handen op een buik, bij wvs
draakje
 draakje - vrijdag 27 juni 2008 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 - 23:48 schreef G.R.i het volgende:
Ja, twee handen op een buik, bij wvs
Ja, dat kan haast niet missen. Ik ga eens naar bed, dus tot morgen en slaap lekker voor straks.
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 27 juni 2008 - 23:51   quote  deeplink  
welteruste, slaaps
yvonne
 yvonne - zaterdag 28 juni 2008 - 12:37   quote  deeplink  
Daghoroscoop
Zaterdag, 28 juni 2008

Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Luister naar je innerlijke stem, die zal je vertellen wat je in je huidige situatie moet doen. Als je je energie verspilt aan dingen die het niet waard zijn, zul je een grote en unieke kans mislopen. Je zou het contact met mensen, die weinig positiefs te melden hebben, moeten beperken of zelfs afbreken..

Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Laat je niet van je stuk brengen door onverwachte veranderingen en wees niet te eerzuchtig. Denk hier eens over na: water hoopt zich op en wint daardoor aan kracht, stijgt en stroomt tenslotte over de hindernis heen. Denk niet aan mogelijke voordelen of dreigende tegenvallers, vervolg gewoon de weg naar succes die je bent ingeslagen..

Maagd
23 augustus ~ 22 september
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Houdt moed! Je uitstekende lichamelijke en geestelijke conditie, stelt je in staat om zelfs ingewikkelde taken haast speels uit te voeren. De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij..

Weegschaal
23 september ~ 22 oktober
Laat je niet door bijzaken afleiden en vertrouw in geval van twijfel op je gevoel en niet op datgene, wat anderen zeggen. Je krijgt vandaag de mogelijkheid erg doelbewust te werken en je aangeboren leidinggevende en organisatorische talenten te laten zien. Sta open voor alle dingen, die in deze tijd in je leven gebeuren..

Schorpioen
23 oktober ~ 21 november
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Het is beter nog wat te wachten voor je de knoop doorhakt in een bepaalde situatie. Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen..

Boogschutter
22 november ~ 21 december
Je zou moeten profiteren van je innerlijke balans door een beetje meer over de ware betekenis van het leven na te denken. Met geweld bereik je niets in een conflict. Er hangt een gezellig samenzijn met vrienden in de lucht, waarbij jongere mensen een grote rol spelen..

Steenbok
22 december ~ 19 januari
Probeer je niet overal doorheen te slaan, je zou je doel niet bereiken. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten. In de toekomst zul je profijt hebben van je inzet..

Waterman
20 januari ~ 19 februari
Spaar je krachten: die heb je de komende zware weken hard nodig. Er hangt een gezellig samenzijn met vrienden in de lucht, waarbij jongere mensen een grote rol spelen. Het zal voor jou niet gemakkelijk worden positief te blijven denken..

Vissen
20 februari ~ 20 maart
Je moet een traditionele weg kiezen om je doel te bereiken. De dingen die je doet en die op geven en nemen, een goed humeur en openheid berusten, verlopen gunstig. Je moet andere mensen de vrijheid geven zich te ontplooien, zodat je je in je relaties kunt ontwikkelen..

Ram
21 maart ~ 19 april
Verpest je goed doordachte plannen niet, dat maakt de situatie alleen maar verwarrend. Positief denken zal op alle gebieden een gunstige invloed op je hebben. Op je werk gaat het goed..

Stier
20 april ~ 20 mei
De geluksconstellatie, die ook vandaag uitwerkingen op jou zal hebben, heeft jouw actieve medewerking in ieder geval echt nodig. Elke nervositeit kan door meditatie en ontspanning worden overwonnen. Neem de tijd, dan worden de signalen uit je omgeving vanzelf duidelijk..

Tweeling
21 mei ~ 21 juni
De omgang met anderen is heel belangrijk voor jou om in balans te komen. Verwacht vandaag vooral niet te veel van je omgeving. Verzamel mensen om je heen die je graag mag..

bron: myastro.nl
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zaterdag 28 juni 2008 - 12:52   quote  deeplink  
Steenbok
22 december ~ 19 januari
Probeer je niet overal doorheen te slaan, je zou je doel niet bereiken. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten. In de toekomst zul je profijt hebben van je inzet..
====================================================================================== Nu de vele taken kloppen, maar als ik nuniets doe, en op mijn lauweren gaat rusten betekent dit dan dat de kaboutertjes mijn werk gaan doen? in de toekomst, zal ik er profijt va hebben, dat ik nu niets doe? het lijkt mij dat ik dan in de toekomst nog meer werk heb, maar dat zal wel een foute interpretatie zijn van mijn kant. in ieder geval vind ik het heel grappig om te lezen allemaal.
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 12:52 schreef Xanne@headliner het volgende:
Steenbok
22 december ~ 19 januari
Probeer je niet overal doorheen te slaan, je zou je doel niet bereiken. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten. In de toekomst zul je profijt hebben van je inzet..
====================================================================================== Nu de vele taken kloppen, maar als ik nuniets doe, en op mijn lauweren gaat rusten betekent dit dan dat de kaboutertjes mijn werk gaan doen? in de toekomst, zal ik er profijt va hebben, dat ik nu niets doe? het lijkt mij dat ik dan in de toekomst nog meer werk heb, maar dat zal wel een foute interpretatie zijn van mijn kant. in ieder geval vind ik het heel grappig om te lezen allemaal.
Een goede huiskabouter is nooit weg.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2008 - 13:51   quote  deeplink  
misschien is het leuk dat ik hier elke dag automatisch de horoscopen plaats?

welke sites zal ik dan toevoegen?
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Die van De Telegraaf? Of mag dat niet?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 28 juni 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 13:45 schreef draakje het volgende:

[..]

Een goede huiskabouter is nooit weg.
mijn huiskabouter is opgegeten door een trol
yvonne
 yvonne - zaterdag 28 juni 2008 - 19:39   quote  deeplink  
nou, de mijne klopt voor geen meter lees ik nu pas, hahahahaha
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 19:19 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

mijn huiskabouter is opgegeten door een trol
Heej Izz, waar was je nou?
Bigfoot
 Bigfoot - zaterdag 28 juni 2008 - 22:43   quote  deeplink  
Maagd
23 augustus ~ 22 september
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Houdt moed! Je uitstekende lichamelijke en geestelijke conditie, stelt je in staat om zelfs ingewikkelde taken haast speels uit te voeren. De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij..

Nou die van mij klopt wel voor vandaag hahaha
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 22:43 schreef Bigfoot het volgende:
Maagd
23 augustus ~ 22 september
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Houdt moed! Je uitstekende lichamelijke en geestelijke conditie, stelt je in staat om zelfs ingewikkelde taken haast speels uit te voeren. De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij..

Nou die van mij klopt wel voor vandaag hahaha
Hoe was de fandag?
draakje
 draakje - zaterdag 28 juni 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Heb het al gelezen op het andere topic, Bigfoot!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 29 juni 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 20:01 schreef draakje het volgende:

[..]

Heej Izz, waar was je nou?
die heeft net zo een butdag als ik, maar dan 10x zo erg.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 09:14   quote  deeplink  
29-06-2008
RAM
Bij je partner zouden er onuitgesproken irritaties kunnen zitten. Hij of zij geeft dat misschien niet uit zichzelf aan, maar jij merkt het wel. Het is belangrijk dat jullie met elkaar in gesprek blijven, dan komen jullie er met z'n tweetjes wel uit. Het is misschien tijd om jezelf eens in wat nieuwe apparatuur te verdiepen. Je loopt nu misschien wat achter, want er is zo veel nieuws onder de zon.

STIER
Het is goed om wat meer geduld te hebben als je dat doel wilt bereiken. Sommige dingen bereik je nou eenmaal niet zo één, twee, drie. Soms moet je ergens in investeren om er een hele tijd later het rendement van te incasseren. Zo werkt het nu ook. Hoewel je leventje normaal gesproken vlekkeloos verloopt, zou je vandaag tegen een kleine crisis in je liefdesleven aan kunnen lopen. Je had het idee dat het allemaal gesmeerd liep en daardoor komt dit ook volledig onverwachts.

TWEELINGEN
Een goede vriend of vriendin bereikt iets heel bijzonders en je bent dan ook erg trots op hem of haar. Dat mag je dan ook rijkelijk laten merken. Hij of zij zal zich zeer gewaardeerd voelen. Dat wil je toch zeker wel veroorzaken. Je komt vandaag nogal traag op gang. Je hebt ontzettend veel moeite met opstaan en je komt maar niet onder die heerlijk warme douche uit. Toch zul je je moeten vermannen, want je moet vandaag een heleboel doen, wil je alles af krijgen.

KREEFT
Iemand probeert je aandacht te trekken, misschien wel op de gekste manieren die mogelijk zijn. Ga er niet al te veel op in, want dat leidt je af van de dingen die je werkelijk moet doen. Het is een inspannend werkje om alles rond die bepaalde situatie goed voor elkaar te krijgen. Je moet op alle details letten. Lees alles dan ook drie keer na, voordat er iets fout gaat.

LEEUW
Je kunt (weer) iets met een school te maken krijgen. Misschien ga je aan een nieuwe opleiding beginnen, of je moet iets regelen voor een schoolgaand kind. Ga er zorgvuldig mee om, want het is een keuze die veel consequenties kan hebben. Je bent het niet altijd eens met de manier waarop het werk verdeeld wordt onder jou en je collega's. Maak dan duidelijke afspraken, op die manier krijgen jullie allemaal evenveel te doen en hebben jullie er allemaal mee ingestemd.

MAAGD
Vandaag zijn zorgzaamheid en oplettendheid absoluut jouw woorden. Misschien kun je beter jouw gebruikelijke 'Franse slag' even laten varen. Je kunt een rampzalige fout namelijk voorkomen door alleen maar secuur te werken. Ga vandaag niet in op vaagheden, want voor je het weet praat je jezelf vast. Je vindt het heerlijk om jezelf te horen praten, maar houd je vandaag toch in.

WEEGSCHAAL
Misschien is het handig om een bepaald bedrag contant op te nemen. Dat mag je besteden en op is op. De pinpas is elke keer zo snel gepakt en je hebt dan weinig overzicht over je werkelijke uitgaven. Je houdt ervan om anderen het werk voor je op te laten knappen, maar sommige klusjes kun je heel goed zelf af. Je bent liever lui dan moe, maar dat is een niet al te beste eigenschap. Wil je niet veel liever je eigen boontjes doppen en écht zelfstandig zijn?

SCHORPIOEN
Het is niet fijn om altijd afhankelijk te blijven van anderen. Zorg er dus voor dat je de nodige kennis en vaardigheden in huis hebt om in je eigen behoeften te kunnen voorzien. Het is goed om nieuwe mensen te leren kennen. Het kan je visie op sommige dingen ten goede veranderen. Kijk wel uit met je uitgaven. Elke keer een klein bedrag is uiteindelijk namelijk ook een groot bedrag.

BOOGSCHUTTER
Het uitnodigen van een paar mensen om iets leuks te gaan doen zou wel eens een heel dure aangelegenheid kunnen worden. Ze hebben een dure smaak, misschien iets té voor jouw budget. Bepaal dus zelf wat je gaat doen en stel grenzen. Op die manier kom je niet voor vervelende verrassingen te staan. Neem de tijd om je emoties over een bepaald onderwerp te laten zakken, dan kun je jouw gevoelens beter verwoorden.

STEENBOK
Het is verstandig om vandaag kalm te blijven. Er kunnen zich namelijk nogal wat situaties voordoen waarbij je het bloed onder de nagels vandaan wordt gehaald. Als je rustig blijft kun je die situaties makkelijker in jouw voordeel oplossen. Misschien kun je zelfs een gunstige overeenkomst sluiten. Iemand in jouw directe omgeving heeft hulp nodig, hij of zij durft er alleen niet om te vragen. Wees dan zo genereus om het zelf aan te bieden.

WATERMAN
Je hebt de laatste tijd het gevoel dat je een beetje een los projectiel bent. Wanneer je je aan vaste regels houdt, kom je ritme echter vanzelf weer terug. Door al die onregelmatigheid ben je namelijk uit jouw dagelijkse routine gevallen. Maar die gaf jou nou juist vastigheid. Vandaag kunnen gebeurtenissen van vroeger ineens weer actueel worden. Blijf toch in het heden, het heeft geen enkele zin om weer oude koeien uit de sloot te halen.

VISSEN
Als er nog wat onuitgesproken dingen hangen tussen jou en de mensen waar je zoveel om geeft, neem dan het initiatief om het uit te praten. Denk niet dat het vanzelf weggaat, want dat is niet zo. Het wordt waarschijnlijk alleen maar een groter obstakel. Het is belangrijk dat je je agenda regelmatig bijhoudt, want als je dingen vergeet mag je je wel druk maken. Dan heb je namelijk de poppen aan het dansen en dat moet jij wel zelf oplossen.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 11:33   quote  deeplink  
Weer een rothoroscoop. Zucht ...
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 - 12:37 schreef yvonne het volgende:
Daghoroscoop
Zaterdag, 28 juni 2008

Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Luister naar je innerlijke stem, die zal je vertellen wat je in je huidige situatie moet doen. Als je je energie verspilt aan dingen die het niet waard zijn, zul je een grote en unieke kans mislopen. Je zou het contact met mensen, die weinig positiefs te melden hebben, moeten beperken of zelfs afbreken..

Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Laat je niet van je stuk brengen door onverwachte veranderingen en wees niet te eerzuchtig. Denk hier eens over na: water hoopt zich op en wint daardoor aan kracht, stijgt en stroomt tenslotte over de hindernis heen. Denk niet aan mogelijke voordelen of dreigende tegenvallers, vervolg gewoon de weg naar succes die je bent ingeslagen..

Maagd
23 augustus ~ 22 september
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Houdt moed! Je uitstekende lichamelijke en geestelijke conditie, stelt je in staat om zelfs ingewikkelde taken haast speels uit te voeren. De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij..

Weegschaal
23 september ~ 22 oktober
Laat je niet door bijzaken afleiden en vertrouw in geval van twijfel op je gevoel en niet op datgene, wat anderen zeggen. Je krijgt vandaag de mogelijkheid erg doelbewust te werken en je aangeboren leidinggevende en organisatorische talenten te laten zien. Sta open voor alle dingen, die in deze tijd in je leven gebeuren..

Schorpioen
23 oktober ~ 21 november
Je moet de tijd rustig zijn werk laten doen. Het is beter nog wat te wachten voor je de knoop doorhakt in een bepaalde situatie. Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen..

Boogschutter
22 november ~ 21 december
Je zou moeten profiteren van je innerlijke balans door een beetje meer over de ware betekenis van het leven na te denken. Met geweld bereik je niets in een conflict. Er hangt een gezellig samenzijn met vrienden in de lucht, waarbij jongere mensen een grote rol spelen..

Steenbok
22 december ~ 19 januari
Probeer je niet overal doorheen te slaan, je zou je doel niet bereiken. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten. In de toekomst zul je profijt hebben van je inzet..

Waterman
20 januari ~ 19 februari
Spaar je krachten: die heb je de komende zware weken hard nodig. Er hangt een gezellig samenzijn met vrienden in de lucht, waarbij jongere mensen een grote rol spelen. Het zal voor jou niet gemakkelijk worden positief te blijven denken..

Vissen
20 februari ~ 20 maart
Je moet een traditionele weg kiezen om je doel te bereiken. De dingen die je doet en die op geven en nemen, een goed humeur en openheid berusten, verlopen gunstig. Je moet andere mensen de vrijheid geven zich te ontplooien, zodat je je in je relaties kunt ontwikkelen..

Ram
21 maart ~ 19 april
Verpest je goed doordachte plannen niet, dat maakt de situatie alleen maar verwarrend. Positief denken zal op alle gebieden een gunstige invloed op je hebben. Op je werk gaat het goed..

Stier
20 april ~ 20 mei
De geluksconstellatie, die ook vandaag uitwerkingen op jou zal hebben, heeft jouw actieve medewerking in ieder geval echt nodig. Elke nervositeit kan door meditatie en ontspanning worden overwonnen. Neem de tijd, dan worden de signalen uit je omgeving vanzelf duidelijk..

Tweeling
21 mei ~ 21 juni
De omgang met anderen is heel belangrijk voor jou om in balans te komen. Verwacht vandaag vooral niet te veel van je omgeving. Verzamel mensen om je heen die je graag mag..

bron: myastro.nl
Vissen, klopte voor gisteren ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Je horoscoop van vandaag









0.0110878