BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Je horoscoop van vandaag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 11:45   quote  deeplink  
maagd, klopt weer voor geen meter
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 11:52   quote  deeplink  
Morge Yvonne, ff maagd lezen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 29 juni 2008 - 11:55   quote  deeplink  
nou die van mij klopt als een zwerende vinger. nou ff kijken of ik het advies opvolg, hahahhaha
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Tja, ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken maar je hebt reuma en vanaf dat perspectief heeft het misschien wel gelijk.
Caroline
 Caroline - zondag 29 juni 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 11:55 schreef Izz@headliner het volgende:
nou die van mij klopt als een zwerende vinger. nou ff kijken of ik het advies opvolg, hahahhaha
Ik denk dat je sowieso gewoon moet leven, advies hoort niet bij gewoon leven,
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 11:59 schreef Caroline het volgende:
Tja, ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken maar je hebt reuma en vanaf dat perspectief heeft het misschien wel gelijk.
als je dieper doorleest, zit er wel wat in;-)
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 09:12   quote  deeplink  
RAM
Probeer je toch eens een beetje te ontspannen! Andere mensen kunnen zich ook opwerpen om het één en ander op te lossen, dat hoef jij niet in je eentje te doen. Een kwestie die klein is begonnen, maar steeds groter is geworden, kan uitgroeien tot een vervelend obstakel binnen jouw relatie of goede vriendschap. Los die op eenvoudige wijze op, want je maakt je veel te snel druk over dingen.

STIER
Het is goed mogelijk dat je een bericht uit een ander land ontvangt. Het zal je opgewekt stemmen, het is namelijk een goed bericht. Misschien is het van vrienden die op vakantie zijn, of het gaat over een bijzondere bestelling. Je wordt er vrolijk van. Stel je eens wat meer bescheiden op en laat je niet verleiden tot discussies over controversiële onderwerpen. Anderen zijn het vandaag niet met je eens en ze zullen snel beledigd zijn.

TWEELINGEN
Jij twijfelt aan de haalbaarheid van je eigen plannen. Het is verstandig ze nog even voor je te houden zolang je nog zo onzeker bent. Als je zelf al twijfelt, hoe kun je dan een ander overtuigen? Bedenk dus een manier om jezelf eerst te overtuigen. Maak je niet al te druk over die ene kwestie. Je hoeft niet alles op te lossen, andere mensen kunnen ook prima voor zichzelf zorgen.

KREEFT
Je kunt wel ergens mee instemmen, maar onderken ook je eigen grenzen. Geef het op tijd aan, wanneer je vindt dat je eigenlijk al genoeg doet. Het is immers jouw leven, niet dat van een ander. Het is belangrijk voor de mensen om je heen dat je duidelijk bent. Vooral wanneer het gaat om degenen die enigszins afhankelijk van je zijn. Je kunt ze niet met een goed geweten aan het lijntje houden.

LEEUW
Binnen de familie kan er misschien ruzie ontstaan over een kwestie die met zorg te maken heeft. Bijvoorbeeld de zorg die aan een ouder moet worden besteed. Maak verstandige beslissingen. Zet vandaag je huis en je gezin of familie eens boven aan je prioriteitenlijstje. Als je je daaraan houdt, belooft het een aangename dag te worden, afgezien van de mensen die iets van je willen

MAAGD
Het volgen van een cursus of een avondopleiding zou een verandering in je carrière kunnen veroorzaken. Dat geldt vooral als je op dit moment weinig keus hebt op de arbeidsmarkt. Dat komt je op dit moment ook wel de neus uit. Behandel collega's altijd met respect, anders zou deze werkweek nog met ruzie kunnen eindigen. Dat is niet echt bevorderlijk voor de werksfeer.

WEEGSCHAAL
Je vrienden en vriendinnen zijn trots op wat je hebt bereikt. Jij wilt het graag bagatelliseren, maar zij vinden dat je een bepaalde zaak bijzonder goed hebt aangepakt. Zet je valse bescheidenheid even opzij, dan kun je genieten van dit moment. Gelukkig kun je zien dat het leven veel leuke verrassingen voor je in petto heeft. Zelfs na de vervelende periode die je door hebt gemaakt. Laat het gewoon over je heen komen en geniet ervan. Je staat al genoeg onder druk.

SCHORPIOEN
Houd mensen op afstand die klagen en roddels verspreiden, want je kunt er helemaal niet tegen. Blijf je bij ze in de buurt, dan kun je de dupe worden van jouw eigen scherpe tong. Je zult dus een goed midden moeten vinden. Jij bent vandaag erg gevoelig en dat komt goed uit. Gebruik je gevoeligheid en kies het juiste tijdstip om in te grijpen en de situatie naar je hand te zetten.

BOOGSCHUTTER
Probeer niet betrokken te raken bij een kwestie waar je niets mee te maken hebt. Je kunt onenigheid over een gevoelig onderwerp niet ontlopen, maar probeer de schade te beperken. Dat moet toch niet al te moeilijk zijn. Je moet steeds vaker denken aan iemand waar je al lang niets meer van hebt gehoord. Bij wijze van toeval krijg je ineens post of een telefoontje van die persoon. Jullie praten weer honderduit met elkaar, net als vroeger.

STEENBOK
Je hebt de nodige twijfels over een bepaalde situatie. Daarover heb je een diepgaand gesprek met iemand. Dit gesprek zal voor de nodige opheldering zorgen, eindelijk heb je een idee welke kant je op zou moeten gaan. Het is niet erg waarschijnlijk dat jij als winnaar uit een debat komt. Dan zou het in ieder geval moeten gaan over iets waarvan jij echt veel verstand hebt. Misschien zou je een college kunnen bijwonen om wat ideeën op te doen.

WATERMAN
Als je vandaag je eigen gang wilt gaan, zul je veel verzet en kritiek tegenkomen. Aan jou de keuze. Blijf in ieder geval rustig en bedenk of je een compromis kunt sluiten met de betrokken personen. Het is verstandig om jouw omgeving scherp in de gaten te houden. Trek in ieder geval niet te snel conclusies over de dingen die je ziet. Dingen zijn nog altijd anders dan ze lijken.

VISSEN
Verwarring en misverstanden liggen vandaag op de loer. Ga zo min mogelijk in discussie met anderen, want daar zou wel eens een ruzie uit voort kunnen komen. Die kun je er nu helemaal niet bij gebruiken. Je partner en jij hebben ergens een totaal andere mening over. Probeer toch om niet nodeloos te blijven doordrammen, maar 'agree to disagree'. Het is namelijk belangrijk dat jullie respect kunnen opbrengen voor het standpunt van de ander.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 10:22   quote  deeplink  
Nou, deze klopt wel.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 11:09   quote  deeplink  
als ik m goed lees, (maagd) de mijne ook wel een beetje vooral het eerste
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Volgens mij ben jij al jaaaaaaaaren geen maagd meer ...
Bigfoot
 Bigfoot - maandag 30 juni 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Ik ben ook maagd, maar vandaag zie ik er ff niks in.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Heej Bigfoot!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Die horoscoop is al net zo hatelijk als de 2 nieuwe hier. lol
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 14:52   quote  deeplink  
draakje foeiiiiii, kan jij nix van weten, je hebt mijn profiel goed onthouden, o nee die staat op de andere ook, hahahahahahahahaha
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 11:12 schreef draakje het volgende:
Volgens mij ben jij al jaaaaaaaaren geen maagd meer ...
Ook daar kun je aan geopereerd worden.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 14:56   quote  deeplink  
nee, ik heb ff genoeg operaties gehad, laat maar, hahahahahhaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 30 juni 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 14:56 schreef yvonne het volgende:
nee, ik heb ff genoeg operaties gehad, laat maar, hahahahahhaha
kinderachtig.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:40 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

kinderachtig.
Zou jij nog maagd willen zijn dan?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 15:57 schreef draakje het volgende:

[..]

Zou jij nog maagd willen zijn dan?
Izz is net de maagd Maria, kinderen en blijft maagd, hahahaha
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 18:22 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

Izz is net de maagd Maria, kinderen en blijft maagd, hahahaha
Nou ja, als zij dat leuk vindt ...
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 30 juni 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 18:31 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou ja, als zij dat leuk vindt ...
meid wat ben je scherp vandaag. zijn grapjes, he? ga ervanuit dat je ons gevoel voor humor nu wel hebt leren kennen.
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 20:19 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

meid wat ben je scherp vandaag. zijn grapjes, he? ga ervanuit dat je ons gevoel voor humor nu wel hebt leren kennen.
Ben melig. Kan het ook niet helpen.
yvonne
 yvonne - maandag 30 juni 2008 - 21:52   quote  deeplink  
ojee een melig draakje;-)
draakje
 draakje - maandag 30 juni 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 21:52 schreef yvonne het volgende:
ojee een melig draakje;-)
Heb je niet naar Gooise Vrouwen gekeken? Twee afleveringen achter elkaar!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 01 juli 2008 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2008 - 22:44 schreef draakje het volgende:

[..]

Heb je niet naar Gooise Vrouwen gekeken? Twee afleveringen achter elkaar!
ik ken dat niet.
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:18 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik ken dat niet.
Is lachen joh!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Is lachen joh!
ja, zelfs een tweede keer kijken is leuk!
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, zelfs een tweede keer kijken is leuk!
Ik zie deze afleveringen al voor de 3e keer!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 01:57   quote  deeplink  
wanneer beginnen ze eigenlijk weer met nieuwe afleveringen?
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:57 schreef Boudewijn het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk weer met nieuwe afleveringen?
Ik denk in september. Maar het zal zonder Willemijn Lodewijks niet meer hetzelfde zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:58 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik denk in september. Maar het zal zonder Willemijn Lodewijks niet meer hetzelfde zijn.
daar heb je helemaal gelijk in!

maar misschien doet Nadia wel mee :)
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

daar heb je helemaal gelijk in!

maar misschien doet Nadia wel mee :)
Nou, dat zie ik niet als een verbetering.

De allerleukste aflevering vond ik die waarin Tippie Wan in het zwembad piest. Heb je die gezien?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 02:00 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, dat zie ik niet als een verbetering.

De allerleukste aflevering vond ik die waarin Tippie Wan in het zwembad piest. Heb je die gezien?
dat was toen ze bij dat binnenzwembad moest slapen toch?
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 02:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat was toen ze bij dat binnenzwembad moest slapen toch?
Ja, en daar was ze heel boos om. Vandaar.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 02:02 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, en daar was ze heel boos om. Vandaar.
ik vondt die van vandaag ook wel goed, willemijn vechtend met d'r tas.
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 06:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:56 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik zie deze afleveringen al voor de 3e keer!
drong pas me door bij de tweede aflevering, hahahahahahaha
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 06:15   quote  deeplink  
RAM
Het is niet echt een ideale dag voor sociaal verkeer. Gelukkig wordt dat tegen de avond beter. Vooral zaken die met het werk te maken hebben, kunnen jou gespannen maken. Je wilt zo graag alles goed doen. Houd in je achterhoofd dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. Je kunt het beste afgaan op wat je verstand je ingeeft, als je hart het daar ook mee eens is.

STIER
Wanneer je ergens een beslissing over moet nemen, luister dan niet alleen naar je verstand. Je zult er uiteindelijk ook in je hart achter moeten kunnen staan. Je partner of goede vriend of vriendin kan vandaag erg onvoorspelbaar zijn. Geef hem of haar dus de ruimte om die onvoorspelbaarheid even uit kunnen laten razen. Jij zou daar andersom ook prijs op stellen.

TWEELINGEN
Met een beetje tact kun je de meeste mensen wel voor je winnen, dus dan is dit project ook zeer het proberen waard. Het zou immers fijn zijn als jullie door één deur kunnen. Dat zou een sprong vooruit in je studie of carrière zijn. Op een paar kleine irritaties na heb jij vandaag geen problemen. Er kan wel sprake zijn van een positieve verandering in de manier waarop jij jouw werk moet doen. Je kunt je keuzes niet voor je laten maken, die zijn nog altijd van jezelf.

KREEFT
Je zou kunnen ontdekken dat jouw budget door kleinigheden in de war wordt gegooid. Sta open voor elk voorstel om daar verbetering in te brengen. Met wat vergevingsgezindheid en wat water bij de wijn kom je ook wel uit deze benarde situatie. Zorg er in ieder geval voor dat je niet in een machtsstrijd verzeild raakt, want die zal voor geen van beide partijen goed uitpakken.

LEEUW
Leg de gezamenlijke financiën met je partner eens onder de loep. Zeker wanneer geldproblemen voor slapeloze nachten zorgen. Bespreek diverse opties met je partner. Je zou kunnen proberen om die ene persoon duidelijk te maken dat het op deze manier echt niet gaat. Probeer rustig te blijven, zodat jullie elkaar niet in de haren zullen vliegen. Het moet echter wel opgelost worden, want jij loopt hier al tijden tegenaan.

MAAGD
Een familielid kan je de kriebels bezorgen. Hij of zij weet je werkelijk het bloed onder de nagels vandaan te krijgen. En je hebt de neiging om met je vuist tegen de muur te slaan. Niet doen, die muur geeft niet mee. Dit is een zeer geschikte dag om jezelf eens lekker te verwennen. Je familie kun je niet kiezen, maar toch is familie van grote betekenis voor veel mensen.

WEEGSCHAAL
Het zou goed zijn om de relatie met een bepaald familielid te verbeteren. Het kan zijn dat jullie al lange tijd geen contact meer hebben gehad en dat is waarschijnlijk niet zonder reden. Toch kunnen jullie er samen misschien wel uitkomen. Houd je aan de gestelde deadlines, zeker wanneer je dat aan iemand hebt beloofd. Jij ziet zelf ook het liefst dat anderen hun beloftes nakomen.

SCHORPIOEN
Als je nieuwe plannen maakt, ga er dan even rustig voor zitten. Dat is de enige manier om jouw verhaal sluitend te krijgen. Je bent objectief en dat betekent dat je zelf al de zwakke plekken in jouw verhaal ziet. Daar hoeft niemand je op te wijzen en dat scheelt weer irritatie. Als je slecht-nieuws gesprekken hebt, doe je dat prima. Wanneer je ergens geen zin meer in of tijd voor hebt, moet je het eerlijk zeggen. Dat komt jezelf ook ten goede. Probeer wat rustiger aan te doen, anders breekt het lijntje. Je merkt zelf ook al dat je dit niet lang meer volhoudt.

BOOGSCHUTTER
Jij doet erg veel moeite om het je partner naar de zin te maken. Je probeert oprecht rekening te houden met zijn of haar behoeftes. Maar hoe zit het met jouw eigen behoeftes? Houd je daar ook rekening mee? Die zijn minstens even belangrijk. Als er dingen gezegd worden die je niet bevallen, haal dan diep adem en zet een grote glimlach op jouw gezicht. Met andere woorden: doe gewoon alsof je gek bent. Probeer vooral niet vriendelijk te vragen waarom iemand dat zegt, want de antwoorden zijn zo irrationeel dat je er niets mee kunt. Laat maar lopen.

STEENBOK
Voor jouw doen kun je heftig uit de hoek komen als je iets hoort wat jou niet bevalt. Dat komt omdat je het veel te persoonlijk neemt. Afstand nemen is iets dat je nu zwaarder valt dan normaal. Je hebt je twijfels over de richting die je nu in bent geslagen. Je voelt je niet meer veilig, alles is nieuw en je vraagt je af of je hier wel goed aan hebt gedaan. Zet toch door, je kunt je veel beter redden in deze situatie dan je zelf denkt.

WATERMAN
Je bent niet altijd evenzeer het zonnetje in huis. Hoe komt dat toch? Je zit normaal gesproken zo lekker ontspannen in je vel. Probeer om weer bij jezelf te komen, je reageert namelijk heel anders dan gewoonlijk. Je kunt vandaag heftig tekeer gaan als er iets gebeurt dat je niet bevalt. Voor jou is dat een oprisping, en je bent het net zo snel weer kwijt als dat het opkwam. Maar nu word je met jouw tekst geconfronteerd. Je kunt vandaag beter geen belangrijke afspraken maken.

VISSEN
Laat geen voorkeur blijken als mensen in jouw omgeving met elkaar in de clinch gaan. Dit is zo'n situatie waarin het waarschijnlijk heel snel duidelijk is wie er gelijk heeft. Maar zodra je dat zegt, is het meteen foute boel. Dus doe net alsof jouw neus bloedt en bemoei je er niet mee. Kijk er voor uit dat niemand de dupe wordt van jouw overtollige energie en probeer je op tijd in te houden. Je lijkt wel een zenuwachtig, ongeleid en zeer explosief projectiel.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 01 juli 2008 - 13:27   quote  deeplink  
Deze van vandaag sloeg meer op gister hihi.
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 07:27   quote  deeplink  
Daghoroscoop
Woensdag, 2 juli 2008

Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Je krijgt vandaag de mogelijkheid erg doelbewust te werken en je aangeboren leidinggevende en organisatorische talenten te laten zien. De opgewektheid die je zult vinden, heeft niets met onbeheerste vrolijkheid of gekkigheid te maken. Doe eens iets wat je echt leuk vindt en waar je echt goed in bent, tekenen of boetseren misschien? Als je jezelf wat meer op de achtergrond zet en je in dienst van iemand anders stelt, zul je succes boeken..

Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Bevrijd je nu van negatieve gedachten en blijf je doelstellingen trouw. Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen. Het energieke gevoel dat je hebt kan ervoor zorgen dat je moeite hebt om je te concentreren..

Maagd
23 augustus ~ 22 september
Als het jou lukt om je tijd beter in te delen, zul je je evenwicht weer terugvinden en dan kun je zonder angst je plannen verwezenlijken. De omgang met anderen is heel belangrijk voor jou om in balans te komen. Laat anderen hun eigen problemen oplossen en hun eigen verantwoordelijkheid nemen..

Weegschaal
23 september ~ 22 oktober
Wees impulsief, maar loop niet te hard van stapel. Sta open voor alle dingen, die in deze tijd in je leven gebeuren. In de toekomst zul je profijt hebben van je inzet..

Schorpioen
23 oktober ~ 21 november
Hou rekening met de situatie thuis bij al je overwegingen die betrekking hebben op je verdere toekomst! Je vindt je innerlijke evenwicht weer terug. De aanlokkelijke mogelijkheden die vandaag lijkt te bieden, blijken uiteindelijk lasten te zijn. Laat je, ondanks de vele taken die op je wachten, niet onder druk zetten..

Boogschutter
22 november ~ 21 december
De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij. De geluksconstellatie, die ook vandaag uitwerkingen op jou zal hebben, heeft jouw actieve medewerking in ieder geval echt nodig. Jij bent niet iemand die veel waardering nodig heeft van anderen, om goed te kunnen functioneren..

Steenbok
22 december ~ 19 januari
Richt al je aandacht op datgene wat je doet. Aangezien nu de tijd voor jou het werk doet, zou je de gebeurtenissen vooral niet moeten versnellen. Dit is het aangewezen tijdstip om het kleine visje te laten gaan om de grote te vangen..

Waterman
20 januari ~ 19 februari
Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen. Pas op voor negatieve invloeden en wees zo nodig doortastend. Stel geen te hoge eisen aan jezelf en aan je omgeving..

Vissen
20 februari ~ 20 maart
Je bent altijd op de goede tijd op de goede plaats en je voelt je zekerder als je meer rust neemt. Mensen nemen een voorbeeld aan je omdat je zo succesvol bent. Het is verstandig om terughoudend te handelen, ondanks dat je je in een invloedrijke positie bevindt..

Ram
21 maart ~ 19 april
Leg ijdelheid en trots naast je neer als je succesvol wilt zijn. Als je je ergert en het gevoel hebt iets te moeten uitpraten, doe het dan en ga niet mokken. Behoud je innerlijke rust en geestelijke helderheid en hou steeds je doel voor ogen, dan blijven dingen duidelijk..

Stier
20 april ~ 20 mei
Je hebt je doel duidelijk voor ogen. Actie is reactie, maar jij kunt dat tegengaan. Ga niet teveel in op je fantasieën..

Tweeling
21 mei ~ 21 juni
Doordat je positieve invloed uitoefent en door anderen beïnvloed wordt, ervaar je het plezier van gemeenschappelijke gebeurtenissen. Denk hier eens over na: water hoopt zich op en wint daardoor aan kracht, stijgt en stroomt tenslotte over de hindernis heen. Vergeef een persoon die je eens onrecht heeft aangedaan en die hier al lang spijt van heeft, ookal heeft hij dat nooit tegen je gezegd..

bron: myastro.nl
yvonne
 yvonne - donderdag 03 juli 2008 - 05:17   quote  deeplink  
donderdag 3 juli
RAM
Je zou vandaag verstopte artistieke talenten bij jezelf kunnen ontdekken. Je bent veel creatiever dan je wilt toegeven. Heb je het nooit gezien, of was je gewoon bang om het tot uiting te brengen? De nadruk zal op reizen, studie en het omgaan met andere culturen liggen. Wees voorzichtig als je met meerderen in discussie gaat, je kunt de indruk wekken betweterig te zijn. Presenteer ideeën op een rustige, waardige manier.

STIER
Je zult de medewerking nodig hebben van degenen die boven je gesteld zijn om verder te komen. Praat met mensen die je kunnen helpen. Zorg ervoor serieus en oprecht over te komen. Een sociale afspraak geeft je een kans om te netwerken. Je wilt graag ergens met een schone lei beginnen, maar op de één of andere manier lijkt dat maar niet te lukken. Misschien ligt de oorzaak daarvan toch meer bij jezelf dan je denkt.

TWEELINGEN
Iemand uit je verleden kan ineens weer opduiken en hij of zij wil de draad met jou weer oppakken. Je doet er echter goed aan dat niet te overhaasten. Probeer je te herinneren waarom het contact in eerste instantie is verbroken of verwaterd. Je zult allerminst gecharmeerd zijn als je wordt opgezadeld met nieuwe klussen. Maar je zult je niet vervelen. Zorg voor afwisseling in jouw dag, zeker als je steeds dezelfde handelingen moet verrichten. Experimenteer met een nieuwe werkwijze.

KREEFT
Onttrek je aan de drukte van alledag en probeer te ontsnappen aan verplichtingen. Breng vandaag geen pijnlijke onderwerpen ter sprake. Bereid je voor op een toenemend aantal zakelijke kansen en contacten. Wanneer je op reis gaat, terwijl je een vaste relatie hebt, moet je er voor oppassen niet om in een spontane liefdesaffaire verstrikt te raken. Het is thuis nooit meer zo, als tijdens de reis.

LEEUW
Soms vraag je je af waar je bepaalde dingen voor doet. Je stopt er veel tijd en energie in en je krijgt er maar weinig voor terug. Bedenk je dan dat je er op een later tijdstip voor beloond zult worden. Laat je niet verleiden tot controversieel gedrag of tot een extreme reactie op het gedrag van anderen. Irritatie en een slecht humeur zullen snel overslaan op iedereen die zich in jouw omgeving bevindt. Controleer of rekeningen op tijd zijn betaald.

MAAGD
Bestudeer van tevoren de route en de exacte locatie wanneer je je naar een onbekende bestemming begeeft, anders verdwaal je. Steek nieuwelingen in jouw buurt vriendelijk een hand toe. Wees niet bang om op te vallen en te zeggen wat je op jouw lever hebt. Er kan zich vandaag een belangrijke ontwikkeling in je leven gaan ontplooien. Probeer open te staan voor alle nieuwe dingen die op je pad gaan komen, dan kun je er het meeste van opsteken.

WEEGSCHAAL
Leg je niet vast op verplichtingen op de langere termijn, aangezien de kans groot is dat jij je er niet aan zult kunnen houden. Dat zou ook je goede naam kunnen beschadigen. Vandaag kan jouw huishouden op dat van Jan Steen lijken. Probeer het stressniveau binnen de perken te houden. Vertrek eerder van huis dan gewoonlijk wanneer je een belangrijke afspraak hebt. Het kan zinloos blijken om te proberen indruk te maken.

SCHORPIOEN
Probeer geduldig te blijven, ook al komen berichten verkeerd door en krijg je te maken met misverstanden. Het heeft gewoon met pech te maken en het wordt niet veroorzaakt omdat je in iets tekort bent geschoten. Wanneer je vrijgezel bent, kun je met verwarring in je gevoelsleven te maken kunnen krijgen. Ben je er echt tevreden mee, of verstop jij je ware gevoelens?

BOOGSCHUTTER
Je loopt rond met bepaalde ideeën, maar de tijd is er eigenlijk nog niet rijp voor. Je kunt het beter nog even uit laten kristalliseren, zodat je op een ander moment goed beslagen ten ijs komt. Je loopt als het ware voor op de rest. Een emotioneel probleem kan gemakkelijker opgelost worden wanneer je eerlijk bent over je behoeften. En dan moet je vooral eerlijk tegen jezelf zijn. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Probeer je niet mooier voor te doen dan je bent.

STEENBOK
Je krijgt verrassend goede raad van een jonger iemand. Wie had gedacht dat er zoveel wijsheid in hem of haar zou zitten?! Ze zeggen wel eens "wijsheid komt met de jaren". Blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Laat je daar dus ook niet door misleiden. Je kunt vandaag de orde niet zien in de dingen. Probeer daarom zelf heel systematisch te werk te gaan. Op die manier kun je op een dag als deze toch nog heel wat bereiken.

WATERMAN
Misschien is het een idee om eens wat variatie aan jouw werkzaamheden toe te voegen. Op die manier kun je verveling voorkomen. Verveling is echt de doodssteek, zelfs voor de aller-leukste baan ter wereld. Neem het initiatief als zich ergens een kans voordoet, maar geef anderen wel de gelegenheid om mee te praten. Je kunt niet alles in je eentje bepalen.

VISSEN
Het is een nobel streven om gewoon gelukkig te zijn met wat je hebt. Het lijkt soms wel of je alles in een mum van tijd weer afschrijft. Dat is natuurlijk hartstikke zonde. Op die manier zul je je nooit iets eigen maken en je komt niet tot diepere relaties. Er dreigt onenigheid met een vriend of vriendin met wie je betrokken bent bij één of ander financieel avontuur. Als jij je emoties onder controle weet te houden kun je toch succes boeken.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
G.R.i
 G.R.i - donderdag 03 juli 2008 - 10:28   quote  deeplink  
Een week dag-horoscoop; Even op een rijtje: Boogschutter;
Vrijdag:...........Eigen pad blijven volgen
Zaterdag:.......Over betekenis v/h leven nadenken
Zondag:.........Bepaal zelf wat je doet en stel grenzen
Maandag:......Probeer niet betrokken te raken bij 'n kwestie waar je niets te maken hebt
Dinsdag:......Je doet veel voor je partner, vergeet je eigen behoeftes niet
Woensdag:....De tijd van opwinding, angsten en remmingen is voorbij
Donderdag:...Ben eerlijk tegen jezelf
Nou, dat is een mooi rijtje; als ik dat zo lees geen slechte raad, maar ik denk dat iedereen hier wel iets uit kan halen; of je nou stier, weegschaal of welk sterrenbeeld dan ook bent; je hoeft er geen boogschutter voor te zijn;
Maar ik vind het wel leuk om dit iedere ochtend te lezen, voor mij en mijn gezinsleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door G.R.i --
yvonne
 yvonne - vrijdag 04 juli 2008 - 04:30   quote  deeplink  
vrijdag 4 juli

RAM
Je zou eens wat minder aan jezelf moeten twijfelen. Je kent je eigen kwaliteiten, wees daarom dus overtuigd van de dingen die je doet. Doe ze omdat je er van geniet, niet om anderen iets te bewijzen. Het is een goede dag om afspraken te maken en overeenkomsten te tekenen. Het blijft natuurlijk belangrijk om de kleine lettertjes goed te lezen, die blijven namelijk altijd venijnig.

STIER
Je zegt vaak A, terwijl je B bedoelt. Dat is niet erg praktisch. De ander weet niet waar hij of zij aan toe is en jij raakt zelf waarschijnlijk helemaal het spoor bijster. Zeg dus gewoon eens wat je bedoelt. Je hebt een goede vriendschap met iemand. Het zou goed zijn om die banden nog wat harder aan te trekken, want dat kan jullie allebei veel voordeel opleveren. Kijk er wel voor uit dat jullie je relatie niet op het spel zetten voor dat voordeel.

TWEELINGEN
Liefde staat vandaag hoog op de agenda, evenals een aantal onderwerpen die je na aan het hart gaan. Je zet je in voor de zaken die jij belangrijk vindt. Ook al heb je misschien twijfels, er is geen reden om op je beslissing terug te komen. Je hebt er van tevoren lang genoeg over nagedacht en je hebt de voors en tegens tegen elkaar afgewogen. Wees dus wat zekerder van je zaak.

KREEFT
Sommige mensen staan je in de weg en daar irriteer jij je mateloos aan. Jij werkt zo hard om iets te bereiken, je wilt niet dat iemand dat tegenhoudt. Blijf toch stug je eigen pad volgen, hoeveel tegenstand je ook mag ondervinden. Wanneer je vrijgezel bent, kun je je ineens aangetrokken voelen tot een ongewoon of uniek type, maar dat gaat ook weer snel over.

LEEUW
Er wordt binnen jouw vriendenkring heel wat afgeroddeld. Probeer je daar zo veel mogelijk van te distantiëren. Het zal je namelijk niet sieren als je er klakkeloos aan mee doet. Bovendien zal er sneller over jou geroddeld worden, wanneer jij geheimen van anderen doorklept. Neem eens de tijd om te kijken waar je nou eigenlijk mee bezig bent. Welke dingen werken voor je en met welke dingen ben je alleen maar bezig omdat het moet, of omdat het geld opbrengt?

MAAGD
Het zou fijn zijn om eens een middag helemaal aan jezelf te besteden. Dat kan van alles zijn; een middagdutje, een bezoek aan de kapper, of helemaal wegdromen met een boek. Alles is geoorloofd, als je maar ontspant. Wanneer je dat ene plan toch door wilt zetten, zul je zeker wat feller op moeten treden. Op deze manier kom je in ieder geval niet echt ver, zoek het dus in een andere hoek.

WEEGSCHAAL
Bepaalde gebeurtenissen lijken erg opwindend, maar pas op. Vooruitsnellen zonder na te denken over de gevolgen van je daden kan zeer vervelende consequenties hebben. Probeer je koppigheid en impulsieve reacties te onderdrukken. Houd de dingen vooral simpel, maar dat is jou zeker wel toevertrouwd. Wanneer je tegenwerking krijgt is het verstandig om het verhaal dan gewoon een paar weken in de ijskast te zetten. Dan heeft de ander even de tijd om te ontdooien.

SCHORPIOEN
Laat je door anderen niet in een hoekje drukken. Jij hebt net zoveel rechten al ieder ander. Je zou eens wat vaker voor jezelf op moeten komen, want je weet best hoe het allemaal in elkaar steekt. Het zit in jouw aard om problemen pas op te lossen wanneer je er niet langer meer omheen kunt. In de meeste gevallen is het dan eigenlijk al te laat. Doe er dus wat aan, meteen als je het signaleert.

BOOGSCHUTTER
Het zou leuk zijn om eens een oude vriend of vriendin op te zoeken. Jullie levens zijn allebei een heel andere kant opgegaan en jullie hebben elkaar dus heel wat te vertellen. Misschien krijg je wel een heel ander verhaal te horen dan je had verwacht. Het zit er hard aan te komen, een grote verandering in de huiselijke kring. Er zijn veel factoren die daar de laatste tijd naar geleid hebben. Je hebt het koste wat kost tegen proberen te houden, maar op een gegeven moment zul je gewoon toe moeten geven.

STEENBOK
Je gaat een periode tegemoet waarin er van alles mogelijk is. Zorg dan wel dat je voorbereid bent op alle dingen die kunnen gaan komen, zodat je precies kunt gaan doen wat je wilt. Een dierbaar iemand kruipt door het oog van de naald. Je slaakt een zucht van verlichting, wanneer je hoort dat alles oké is. Het loopt dus gelukkig af met een sisser. Prijs jezelf gelukkig.

WATERMAN
Gebruik je gezonde verstand als het gaat om zaken rondom geld of in de liefde. Er rustig over praten is nog altijd de beste tactiek als er sprake is van nervositeit. Je kunt je zenuwen nou eenmaal niet altijd onderdrukken. Ga niet teveel dwarsliggen in die ene kwestie, want dat kan je dan weer duur komen te staan. Uiteindelijk gaat het er niet alleen om dat jij je boodschap kwijt bent, maar dat de ander er iets mee kan, of er iets mee gaat doen. Je kunt je hart ook wel bij iemand anders luchten.

VISSEN
Het is goed om vandaag eens extra veel tijd in de romantiek te steken. Je fleurt er helemaal van op. Het gaat dan ook goed in de liefde en misschien nog wel beter dan je had durven dromen. Een enigszins gespannen sfeer zou op moeilijkheden kunnen wijzen. Je krijgt in ieder geval op liefdesgebied met opwinding te maken of juist met een ernstige tegenvaller.

BRON HOROSCOOPONLINE.NL
draakje
 draakje - vrijdag 04 juli 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Nou, ben benieuwd welk uniek type vandaag mijn pad zal kruisen.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 04 juli 2008 - 11:35   quote  deeplink  
een dierbaar iemand kruipt door het oog van de naald, nou fijne dag word 't
draakje
 draakje - vrijdag 04 juli 2008 - 11:42   quote  deeplink  
Heej Xanne! Wat leuk dat je er weer eens bent! Druk gehad?
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 04 juli 2008 - 12:08   quote  deeplink  
Hallo, ja nogal. pretty bussy! hoe gaat het met jou?
draakje
 draakje - vrijdag 04 juli 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2008 - 12:08 schreef Xanne@headliner het volgende:
Hallo, ja nogal. pretty bussy! hoe gaat het met jou?
Goed. Ik ga straks lekker shoppen.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 04 juli 2008 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2008 - 12:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Goed. Ik ga straks lekker shoppen.
Loterij gewonnen
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 04 juli 2008 - 12:30   quote  deeplink  
In ieder geval ga ik er weer vandoor, moet in Vlaardingen zijn vandaag, en dat op de fiets, toedles.....
yvonne
 yvonne - zaterdag 05 juli 2008 - 06:37   quote  deeplink  
Daghoroscoop
Zaterdag, 5 juli 2008

Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Ga zorgvuldig met je macht om. Laat de dingen op je af komen, dat is een prima methode om je doelen te bereiken. Ga niet te vlug in op een voorstel..

Leeuw
23 juli ~ 22 augustus
Er zit vooruitgang in je werk. Probeer je vrienden en kennissen wat vaker te zien. Pas op dat je niet arrogant bent, blijf op dat gebied kritisch ten opzichte van je instelling en je gedrag..
Meer over gezondheid, liefde & werk

Maagd
23 augustus ~ 22 september
Je moet een traditionele weg kiezen om je doel te bereiken. Organiseer iets leuks. Als je je energie verspilt aan dingen die het niet waard zijn, zul je een grote en unieke kans mislopen..

Weegschaal
23 september ~ 22 oktober
Richt al je aandacht op datgene wat je doet. Er is een tijd van handelen aangebroken. Stel je niet te bescheiden op..

Schorpioen
23 oktober ~ 21 november
Neem niet teveel risico’s vandaag. Verwacht vandaag vooral niet te veel van je omgeving. Sta open voor alle dingen, die in deze tijd in je leven gebeuren..

Boogschutter
22 november ~ 21 december
Wees niet te zeker van jezelf. Elke nervositeit kan door meditatie en ontspanning worden overwonnen. Er zijn mensen op uit je positieve instelling te ondermijnen..

Steenbok
22 december ~ 19 januari
Pas op dat je niet arrogant bent, blijf op dat gebied kritisch ten opzichte van je instelling en je gedrag. Aangezien nu de tijd voor jou het werk doet, zou je de gebeurtenissen vooral niet moeten versnellen. Hou je temperament in bedwang en kijk niet alweer uit naar nog betere kansen..

Waterman
20 januari ~ 19 februari
Grijp vandaag de kans om je meer te richten op je innerlijke balans. Ga iets doen, met de mensen die belangrijk voor je zijn. Je bent momenteel nog meer dan normaal bereid verantwoording en verplichtingen op je te nemen..

Vissen
20 februari ~ 20 maart
Om al de kansen, die je zult krijgen ook te kunnen benutten, moet je veel doorzettingsvermogen en een sterke wil hebben. Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen. Als je maar lang genoeg wacht, komen sommige dingen vanzelf, en wordt je sterker en geduldiger..

Ram
21 maart ~ 19 april
De dingen die je doet en die op geven en nemen, een goed humeur en openheid berusten, verlopen gunstig. Het vereist een hoop doorzettingsvermogen om op de door jouw uitgestippelde weg te blijven. Je bent altijd op de goede tijd op de goede plaats en je voelt je zekerder als je meer rust neemt.

Stier
20 april ~ 20 mei
Probeer je eigen ideeën vorm te geven, ook als je omgeving zich te veel met jouw zaken willen bemoeien. Je bent van succes verzekerd, als je doeleinden waardevol en ook nuttig voor anderen zijn. Probeer door ontspanningsoefeningen en meditatie innerlijke rust dingen weer in hun juiste verhouding te kunnen zien..

Tweeling
21 mei ~ 21 juni
Laat je niet door bijzaken afleiden en vertrouw in geval van twijfel op je gevoel en niet op datgene, wat anderen zeggen. Spaar je krachten: die heb je de komende zware weken hard nodig. Het gaat je voor de wind, maar deze fase van overvloed is van korte duur..

bron: MyAstro.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Je horoscoop van vandaag









0.0132670