BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Doodsbang

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 17:26   quote  deeplink  
Hier is ook altijd wat politie\ aan de deur om een slang was gesingaleerd een grote ong 1 meter en zou bijten hun zoeken wilden ze dat ik me huis uit ging ik vroeg voor hoe lang en de hele straat.
WAAR HEEN VROEG IK nou was nog onduidelijk maar de slang is gevaarlijk dus .
Dieren ambulance erbij en zoektocht niet gevonden.
Ik mag me tuin niet meer in en het kon wel zijn dat hij al in huis was of in fietstassen enz nou lekker hoor hoe moet ik vanavond nu in slaap komen .

Morgen moet ik me fiets hebben voor me werk maar ik durf niet hoor.
Waarom nemen mensen gevaarlijke slangen want nu is er duidelijk 1 ontsnapt
Vandaag om 17:27:18 Bewerk - Reageren
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:26 schreef Jacqueline het volgende:
Hier is ook altijd wat politie\ aan de deur om een slang was gesingaleerd een grote ong 1 meter en zou bijten hun zoeken wilden ze dat ik me huis uit ging ik vroeg voor hoe lang en de hele straat.
WAAR HEEN VROEG IK nou was nog onduidelijk maar de slang is gevaarlijk dus .
Dieren ambulance erbij en zoektocht niet gevonden.
Ik mag me tuin niet meer in en het kon wel zijn dat hij al in huis was of in fietstassen enz nou lekker hoor hoe moet ik vanavond nu in slaap komen .

Morgen moet ik me fiets hebben voor me werk maar ik durf niet hoor.
Waarom nemen mensen gevaarlijke slangen want nu is er duidelijk 1 ontsnapt
Vandaag om 17:27:18 Bewerk - Reageren
Tjeeses, wat een verhaal! Wat gaan ze nu doen? Nee, ik kan me voorstellen dat je je fiets niet durft te pakken. Misschien klinkt het stom, maar ik zou dat alleen doen met kaplaarzen en keukenhandschoenen aan. Als je hem dan tegenkomt - wat ik natuurlijk niet hoop - kan hij je in elk geval niet bijten.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 18:27   quote  deeplink  
meid ben doods bang maar er is een grote oplichtster bezig heeft heel nowlive opgelicht lees \ daar aub en bekijk deze link

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 18:27 schreef Jacqueline het volgende:
meid ben doods bang maar er is een grote oplichtster bezig heeft heel nowlive opgelicht lees \ daar aub en bekijk deze link
Is die link om een ban te omzeilen? Ik heb geen ban hoor, heb me gewoon nooit geregistreerd.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 18:48   quote  deeplink  
Kun je niet gewoon in het kort vertellen wat er gebeurd is? Je had het er gisteren ook al over.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:23   quote  deeplink  
goeie link jacq. thanx deze is sneller als die ik heb
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 18:27 schreef Jacqueline het volgende:
meid ben doods bang maar er is een grote oplichtster bezig heeft heel nowlive opgelicht lees \ daar aub en bekijk deze link
Ik kom dus niet verder dan pagina 1.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:23 schreef yvonne het volgende:
goeie link jacq. thanx deze is sneller als die ik heb
Wil jij mij dan even vertellen wat er gebeurd is?
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:31   quote  deeplink  
ik weet niet of dat hier is toegestaan draakje, anders had het hier denk ik al gestaan, dan zou je je vraag ff bij "vragen aan boudewijn"moeten zetten, ik heb het op tv fan ook niet geplaatst
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 17:26 schreef Jacqueline het volgende:
Hier is ook altijd wat politie\ aan de deur om een slang was gesingaleerd een grote ong 1 meter en zou bijten hun zoeken wilden ze dat ik me huis uit ging ik vroeg voor hoe lang en de hele straat.
WAAR HEEN VROEG IK nou was nog onduidelijk maar de slang is gevaarlijk dus .
Dieren ambulance erbij en zoektocht niet gevonden.
Ik mag me tuin niet meer in en het kon wel zijn dat hij al in huis was of in fietstassen enz nou lekker hoor hoe moet ik vanavond nu in slaap komen .

Morgen moet ik me fiets hebben voor me werk maar ik durf niet hoor.
Waarom nemen mensen gevaarlijke slangen want nu is er duidelijk 1 ontsnapt
Vandaag om 17:27:18 Bewerk - Reageren
Als ik ergens bang voor ben, en dat is heel zacht uitgedrukt, dan zijn het slangen.
Mij niet gezien in de buurt van slangen al zitten ze achter glas. Australie was dan ook een ramp voor mij.
Niks bossen voor mij.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 18:27 schreef Jacqueline het volgende:
meid ben doods bang maar er is een grote oplichtster bezig heeft heel nowlive opgelicht lees \ daar aub en bekijk deze link
Kan iemand iets hierover vertellen?
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:32   quote  deeplink  
ik ben in thailand geweest, en heb er èèn om mijn nek gehad, was in eerste instantie eng, maar viel reuze mee
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:32 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Kan iemand iets hierover vertellen?
lees ff twee posts terug, nogmaals ik weet niet of het mag
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:34   quote  deeplink  
In Singapore had mijn dochter ook 1 om haar nek. Ik heb het gezien maar wel van foto.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:31 schreef yvonne het volgende:
ik weet niet of dat hier is toegestaan draakje, anders had het hier denk ik al gestaan, dan zou je je vraag ff bij "vragen aan boudewijn"moeten zetten, ik heb het op tv fan ook niet geplaatst
Waarom zou dat niet zijn toegestaan? Zij halen hier toch ook posts vandaan? Maar goed, dan wachten we wel op BdW. Nu wil ik het helemaal weten!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Ik wil het ook weten Draakje, heb Boudewijn gevraagd of het geplaatst kan worden.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Als ik ergens bang voor ben, en dat is heel zacht uitgedrukt, dan zijn het slangen.
Mij niet gezien in de buurt van slangen al zitten ze achter glas. Australie was dan ook een ramp voor mij.
Niks bossen voor mij.
Ja, ik ben er ook niet dol op. Achter glas vind ik ze wel mooi, dat dan weer wel. Ik heb als kind eens een hazelworm (heet worm maar is slang)in het bos gezien. Volmaakt onschuldig, maar het duurde uren voor ik gekalmeerd was. En die beesten die ze toeristen om hun nek hangen hebben geen giftanden meer, dus die kunnen niets doen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:41   quote  deeplink  
Plaats het maar omdat iedereen nu toch al nieuwschierig is, ik zal het vannacht verwijderen omdat het eigenlijk niet met ons te maken heeft!
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:42   quote  deeplink  
Ha joepie!
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:44   quote  deeplink  
Hoi hoi hoi!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:45   quote  deeplink  
haha... nu nog iemand die het post ;)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:46   quote  deeplink  
ene cyrus heeft mensen opgelicht van nowlive met leugens en bedrog dat is uit gekomen en nu blijkt het een super mega oplichtster te zijn die dit al vaker deed en doet
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:46   quote  deeplink  
ga ff op zoek
moment dan ff w8
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:46   quote  deeplink  
ja zal ik het doen bij het topic over nl??
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
ik plaatst het wel ff
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Gister nam ik via het bakken voor anderen een opdracht over van cyrus2006. Niks aan de hand zou je denken. Na wat gemail over hoe en wat werd het een taart van 28 cm en zou bezorgd worden. Normaal doe ik dat niet maar dit was afgesproken dus vroeg ik om 5 euro extra. Dat was allemaal geen probleem. Dus ik heb vanmiddag de taart gebracht en op het laatste moment heb ik er 20 kaartjes bij gedaan, want ja ik moet wel reclame maken ja toch?

Het geld is inmiddels al op mijn rekening gestort dus dat is het probleem niet.

Maar nu kreeg ik een telefoontje van de vriendin van de jarige of ik de taart had gemaakt want wat was het geval. De mevrouw (cyrus2006) bied taarten aan via welke weg weet ik niet precies(hoor ik nog) maar met foto's van onder andere mij. En verkoopt ze dan voor de dubbele prijs. Deze mevrouw had 50 euro voor de taart betaald en 20 euro reiskostenvergoeding. Ik heb 35 euro gekregen (ik heb het geld echt gehad) Ze heeft ook niet tegen de opdrachtgever verteld dat de taart via een ander zou komen. De mevrouw die mij belde wist niet beter dat cyrus hem had gemaakt.

In ieder geval gaan ze proberen hun geld van haar terug te krijgen.

In ieder geval om een lang verhaal kort te maken. Ze biedt taarten aan met foto's van mij (en waarschijnlijk ook anderen) en laat ze vervolgens via het forum weer maken door mij (of anderen) wat dan eigenlijk wel weer grappig is want dan doe ik het toch zelf, en strijkt dus zelf het geld op voor niks doen. Als ik er geen kaartje bij had gedaan had ik dit waarschijnlijk nooit geweten.

Ik hoop dat iedereen zo voldende is geinformeerd en dat de toon toch nog een beetje vriendelijk kan blijven ondanks alles.

Ik heb met Charissa al gesproken dus die is ook op de hoogte.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
dit is een gedeelte
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
oh ok, maak er maar een apart (nieuw) topic over, met dus de strekking dat je niet met haar/dat soort mensen in zee moet gaan.
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:46 schreef yvonne het volgende:
ja zal ik het doen bij het topic over nl??
Maakt niet uit. We wachten in spanning op de dingen die komen gaan.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
ik plaats het wel hier, zit er al, ff kopieren en plakken
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Terwijl we nog bezig waren de puinhopen in kaart te brengen over het verduisteren van de gelden van leden, komen er steeds meer zaken aan het licht die zo ernstig zijn dat wij van mening zijn dat dit niet langer een zaak is die wij als site nog op kunnen lossen.
Bij nader onderzoek en contacten met verschillende leden is ons gebleken dat er nog meer gedupeerde zijn, deze leden hebben te goede trouw en soms onder druk of beinvloed door de zielige verhalen geld overgemaakt.

Wij als nowlive zien geen andere mogelijkheid meer dan om de leden te adviseren aangifte te doen bij de plaatselijke Poltitie, aangezien de lading steeds zwaarder wordt en omdat we als site hier ook machteloos in staan, immers het betreft zaken tussen leden waar wij ook geen invloed op hebben, in onze ogen zijn leden gewoon ordinair bedonderd.

Ons uitgangspunt was om door inmenging proberen de schade voor de leden nog enigszins te beperken, door de omvang die het nu aanneemt hebben we niet de indruk meer dat leden schadeloos gesteld zullen gaan worden, en houdt het voor ons ook op, nowlive is immers geen partij in deze.

Ons advies is daarom aan alle leden om niet meer in te gaan op verzoeken, van wie dan ook, om geldleningen om zieke hondjes te redden, rekeningen te voldoen of andere smeekbedes.We hebben nu genoeg info om te weten dat het dochterverhaal niet op zichzelf staat.

Wij vragen uw begrip hiervoor.

Groetjes

Nowliveteam
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Onderstaande brief kreeg ik van Cyrus2006

Er lopen nog een aantal dingen waar wij mee bezig zijn en die niet kloppen.

Hallo,
Allereerst wil ik mijn excuses maken aan zowel de leden van Nowlive als aan Nowlive zelf voor de dingen die ik heb gedaan.
Ik heb er enorm veel spijt van, en ik zal het dan ook zo snel mogenlijk oplossen. Ik probeer mijn daden absoluut niet goed te praten omdat ik dondersgoed weet dat ik fout heb gehandeld.
Ik heb al vermeld dat ik de 20ste iedereen terug betaal die in de lijst voorkomen. Ik krijg de 20ste namenlijk geld terug van de belasting en kan hiermee iedereen terug betalen.
Hieronder volgt de lijst met de naam (achternaam), datum, bedrag en actie van iedereen die aan mij geld heeft overgemaakt.

Naam: Bedrag: Datum ontvangen: Actie:
Jansen 10,- 15-05 Disney
Janssen 10,- " Disney
van Schilt 10,- 19-05 Disney & Mod.
den Heijer 3,- " Moderator
Ooteman 5,- " "
Giesen 5,- " "
v.d Laar 15,- " "
Gebuijs 50,- " Disney
Neudorfer-Nederstigt 10,- " "
Weber 2,- " "
Koopman 15,- " Moderator
Foederer 5,- " "
Donen Feld 3,- " "
Remmers 15,- " "
Verburg 5,- " "
Wezel v. Ommeren 10,- " "
Souza 10,- " "
Smits 15,- " "
Stakenburg 5,- " "
Grashof 2,51 " "
Gebuijs 20,- 20-05 "
Ferrier 5,- " "
Morra 10,- " "
Klerk 10,- " "
Boers 7.50 " "
Krosse 20,- " Disney & Mod.
Kuipers 10,- " Moderator
Siteur 10,- " "
Beppie 10 euro per post.
Pellekooren 10,- 21-05 "
Lisdonk 5,- " "
Frijters 7.50 " Disney
Rooij 10,- " Moderator
Kok-Schoenmaker 5,- 22-05 "
Rijn 10,- 23-05 "
Zwijnenberg 10,- " "
Vierhout 10,- 26-05 "
Schuwer- Fisher 5,- " "
de Jong 5,- 27-05 "
Kooten Diepenrink 10,- " "
de Vries 5,- " "
Martens-Spierings 5,- " "
Rijnshoeven 10,- 28-05 "
Kolen- Jose 3,- " "
Douma 15,- 29-05 "
Stevens 10,- " "
Dorssen 5,- " "
Alferink 25,- 30-05 "
Ketelaar 5,- " "
Staaks 5,- 03-06 "
Schipper 5,- " "
Storting Derden 20,- 06-06 "
Storting Derden 100,- " Moderator & Actie Sly (Connie)
Oost 10,- 10-06 Moderator
van Londen 35,- 18-06 Zonnebrillen (Doorbetaald aan leverancier)
van Londen 115,- 20-06 Kleding (Doorbetaald aan leverancier)
Vos 45,- 23-06 Puma's (Doorbetaald aan leverancier)
Karin3 70,- " Schoenen & bril (Doorbetaald aan leverancier)

Ik heb alle rekeningnummers ook nogmaals opgeschreven maar zet deze er niet bij ivm privacy.
Zodra ik de 20ste dit geld allemaal overmaak, stuur ik iedereen een pm dat de betaling gedaan is, en ik zou dan graag een pm
terug willen krijgen van deze personen met de meldeing wanneer zij het binnen hebben gekregen.

Nog even over de kleding:
Mijn moeder is erbij geweest dat ik het geld naar hem heb overgemaakt via western union dit was 20-06. Ook is zij bij meeredere gesprekken
tussen mij en hem aanwezig geweest. De reden dat de paketten zolang duren is dat ze op het moment bezig zijn met de voorbereidingen van de
olympische spelen in China. Hierdoor is de controle bij de douane extra streng geworden. Mijn leverancier had de paketten eerst gestuurd via Fedex,
maar omdat paketten van Fedex heel vaak onderschept worden door de douane, is het beter voor de spullen om ze via TNT te zenden. Dit heeft hij
afgelopen donderdag gewijzigd en wacht nu tot TNT ze meeneemt.
Als jullie navraag willen doen bij deze jongen, hier zijn gegevens.
MSN: xxxx en zijn telefoonnummer is: xxxx
Ik zal aan hem doorgeven dat jullie eventueel contact met hem op kunnen nemen, zodat hij ervan af weet.
Het betalingsbewijs dat ik het geld naar mijn leverancier heb gestuurd kan ik helaas niet scannen, daar mijn broertje zijn scanner kapot is.
Degene die hier toch een kopie van willen hebben, laat het me even weten via pm, dan stuur ik een kopie naar jullie huisadres toe.

Nogmaals, het spijt mij enorm dat ik jullie vertrouwen heb beschaamd en dat dit alles via Nowlive is gebeurd.
Groetjes Natasja

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst bewerkt door Sly

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
en eerder nog:

Beste leden,

Gezien de vele boze en verdrietige reacties die we krijgen voelen we ons toch genoodzaakt om te proberen opening van zaken te krijgen in het gebeuren rond Cyrus2006.

Mensen willen weten wat er met hun geld is gebeurt van o.a. de actie voor disney, de betaalde en nooit gekregen kleding of brillen, en de actie voor het team.

Wij willen dan ook een ieder vragen die geld gestort heeft voor 1 van deze dingen dit door te geven met vermelding van het bedrag.

Alleen zo kunnen we dit in kaart krijgen en is niet bedoeld om iemand aan de schandpaal te nagelen, maar uit respect ook naar de vele gedupeerden die zich enorm bedrogen voelen.

Ook dat zijn leden van nowlive, en we voelen ons ook voor hun verantwoordelijk, ook al is het buiten onze schuld.

Het Nowlive Team

Alles even melden via info(at)nowlive.eu
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Ze kunnen mooi, onschuldig en niet giftig zijn en toch mij niet gezien. Als je mij echt dood wil hebben, zet een slang in mijn buurt.
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
teamwork jacq hi5
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:49   quote  deeplink  
topic van gister is verwijderd maar ze heeft nowlive leden geld afhandig gemaakt voor acties voor mods en geld bedragen geleend en geld gehad voor merk spullen maar nooit geleverd
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:50   quote  deeplink  
ah boudewijn doet ook mee;-)
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 29 juni 2008 - 19:50   quote  deeplink  
meer heb ik er niet over gelezen, dus mocht je meer hebben post maar.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:51   quote  deeplink  
yess team work
moet zeggen dat ik echt medelijk heb met de gedupeerde
er staat op nl ook een link van een site over oplichters daar kwam ze ook in voor zal ff zoeken
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:52   quote  deeplink  
die brief geeft iets meer duidelijkheid, wat een geld hebben mensen overgemaak zeg, pfffff, en het mooiste is, wijffie zit nu samen met cyrus op tv fan, cyrus gewoon onder haar eigen naam, en nu ilonka op vakantie is ben ik ff tijdelijk ( drie weken ) mod daar, dus kan me wat worden, daar er maar niet over beginnen dus
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ze kunnen mooi, onschuldig en niet giftig zijn en toch mij niet gezien. Als je mij echt dood wil hebben, zet een slang in mijn buurt.
Maar dat wil ik helemaal niet!
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:50 schreef Boudewijn het volgende:
meer heb ik er niet over gelezen, dus mocht je meer hebben post maar.
okè jacq en ik gaan op zoek;-)
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:53   quote  deeplink  
Verdien tot wel 500 euro PER DAG!!! Gegarandeerd Succes!!
Prijs: Nader overeen te komen

Bekeken: 106 keer

Datum plaatsing: 17 april '07 om 18:29:47

Geplaatst in:
Thuiswerk
Zo ziet uw werkdag eruit:

De beste thuiswerk kans op dit moment!

Stap 1: Check uw e-mails!

Stap 2: U ontvangt 25 EUR per verwerkte e-mail

Stap 3: Verstuur de info die u van ons in uw trainingspakket
krijgt

KLAAR!

Als u onze training stap-voor-stap volgt verwerkt u al
e-mails van dag 1!
Met deze succesformule verdient u eenvoudig 250 € à 500
€ per dag.
7 dagen op 7, of het aantal dagen dat u werkt
Bestel nu het trainingsmateriaal en begin vandaag nog met
e-mails te verwerken!

4.Bijverdienen? Het kan! €mail verwerking met zeer goede
verdiensten!

Dit kan werkelijk iedereen.
E-mails verwerken vanachter je pc.
Geen ervaring of diploma nodig.
Verdien 25 euro per verwerkte e-mail.
Eerlijke thuiswerk kans, profiteer nu!

Mail voor vrijblijvende informatie naar:

natasja_ramesar@hotmail.com
Aanbieder contact informatie

Naam: Natasja

Telefoon nummer: Onbekend

Plaats: Rotterdam
(Zuid-Holland, Nederland)
girly-do (Vandaag om 19:46:41) Reageren

Lid
Posts: 312

Wat ik echt niet snap... is als iemand er al zo lang mee bezig is... waarom de politie dan niks doet? Het rekeningnummer, en dus de naam, is toch bekend?
Dat heb ik nooit begrepen.. hoe die mensen daarmee wegkomen.

voor de rest, heel erg vervelend voor de gedupeerden Zo jammer dat dit op nowlive gebeurd
Wel hulde voor nowlive voor de openheid. Zeker omdat het om acties op de site gaat, is het de goede manier om zoveel mogelijk, (mogelijk) gedupeerden te bereiken.
toeffie (Vandaag om 19:42:10) Reageren

Nowlive Vip
Posts: 4818

Kaat, als je even de links volgt zul je zien dat Cyrus dus al jaren bezig is mensen op te lichten!! Dat het netjes opgelost gaat worden geloof ik niet. Ik ken namelijk ook het verhaal van iemand die exact het zelfde deed: zielige verhalen, beloftes doen etc., het zou helemaal goed komen, ze zouden alle schulden terug betalen................
Ondertussen zijn ze nog steeds bezig mensen op te lichten (ze leven er al jaren van!!!) en zijn er steeds weer mensen die in hun zielige verhalen trappen!! En iets terug betalen?? Ja hoor, als Pinksteren en Pasen op 1 dag vallen!! Tot die tijd kunnen gedupeerden naar hun centen fluiten!! Of naar de spullen die hun zijn beloofd.............
Ik kan mensen enkel aanraden aangifte te doen en hun best te doen zoveel mogelijk aangiftenummers van anderen te verzamelen en die mee te nemen wanneer ze zelf aangifte gaan doen! Eendracht maakt macht!!! In een enkel geval gaat het misschien om "maar" € 100,-- maar als je de verhalen leest gaat het dus om vele malen zoveel € voor niet geleverde spullen!!
grazygirl (Vandaag om 19:40:36) Reageren

Lid
Posts: 3411

ik heb mij 2 uur verdiept in de verhalen die hier de ronde doen,daarbij vind ik het dieptriest dat er toch nog mensen zijn die zeggen dat die persoon ziek is en hulp nodig heeft.
nou mijn conclusie is dat dit allemaal bewust gebeurd is,en niks ziek.
bij het volle verstand is geprobeerd(en ook gelukt) om mensen geld uit hun zak te trommelen.
dat moeder het voor dochter opneemt kan ik in eerste instantie ook wel achter staan,maar de manier zoals moeder zich later afreageerd op anderen heb ik daar toch hevig mijn verdenkingen tegen.
overhet wel of niet openbaar maken op de site,sta ik voledig achter want de slachtoffers zijn ook gemaakt op deze site.
maar om de site daarvoor te gebruiken vind ik asociaal
als je iemand wilt oplichten doe je dat niet op een site,die er alleen maar is om gezellig te praten over allerlei dingen(je doet het uberhaut helemaal niet als je een beetje fatsoen in je lijf hebt)
ik ben 61 jaar en heb heel wat megemaakt in mijn leven,dus ook een hoop ellende,maar ben er altijd zelf uitgekomen.
er zijn genoeg instantie's die mensen in nood kunnen helpen,maar ja waarom moeilijk doen als je het makkelijk kan oplossen.
ik wist dat de wereld soms erg verrot is,maar zo erg dat je zogenaamd vrienden maakt en hun dan geld uit de zak probeerd te kloppen met zielige verhalen is buiten alle proportie's.
na alles gelezen te hebben geloof ik ook niet meer in de onschuld van moeders,en zeker niet na haar reactie's gelezen te hebben.
en goolga ook even iets voor jou,als jij reageerd is het altijd negatief op een reactie van een ander,jij probeerd een ander te overtuigen van jou gelijk.
niet doen,lees eens goed en denk eens na dat is het enige wat ik je wil zeggen.
Sly (Vandaag om 19:37:47) Reageren

Nowlive Mastermind
Posts: 4631

Nu inhoudelijk of via pm IK GA DIT NIET BLIJVEN ZEGGEN!!
banvan (Vandaag om 19:29:21) Reageren

Lid
Posts: 3705

Gewetenlozen zijn psychopaten en kunnen heel goed gevoelens imiteren,het lijkt dan net echt.
joepie (Vandaag om 19:27:00) Reageren

Lid
Posts: 3373

MichelP

hoe bedoel je ...???
waarom is iemand bang...je hoeft toch niet gebekt te zijn om dit als een hele goeie les te zien.
(dat geldt toch voor iedereen)

ik snap je vraag niet...
waarom krijg jij pm-etjes van bange mensen...?
toeffie (Vandaag om 19:25:56) Reageren

Nowlive Vip
Posts: 4818

Misschien is het handig dat de mensen die via NL genaaid zijn (want dat zijn ze toch???) hun verhaal nu toevoegen aan de verhalen op ikbengenaaid.nl En dan even www ervoor natuurlijk!!! Wanneer zoveel mogelijk mensen aangifte doen is de kans dat iemand gepakt wordt veel groter!! Volg even de links die hierboven staan, meld je aan op de desbetreffende pagina en doe je verhaal!!
MichelP (Vandaag om 19:23:45) Reageren

Lid
Posts: 1644

Ik wil een oproepje doen als het hier kan.
Ik heb een paar keer een bericht gehad van iemand die nu gewoon bang is door dit alles.
Ik vind dat echt heel erg,want niet iedereen is zo goed gebekt.
freckles (Vandaag om 19:16:27) Reageren

Lid
Posts: 5712

Dit soort mensen beginnen nooit aan een schone lei, ze beginnen gewoon ergens anders met oplichten, ze leren nooit want door hun gebrek aan geweten & inlevings vermogen(ze kunnen kunnen het alleen na spelen) vinden ze niet dat ze echt iets slechts hebben gedaan...dus leren nooit van hun fouten.
lremmers (Vandaag om 19:11:53) Reageren

Lid
Posts: 1826

ik had mijn geld ook over gemaakt aan klooster ik heb alles nagelezen ik kan niet meer zeggen het is een dieven bende niet meer en niet minder ik ben er kots misselijk van
freckles (Vandaag om 19:10:19) Reageren

Lid
Posts: 5712

Ik heb gisteren veel begrip getoond voor Wijffie, vond het oprecht heel rot voor haar...het zou tenslotte ieder moeder kunnen overkomen.
Maaaaar, nu lees ik dat ze het allemaal maar grappig vind, dat maakt mij best boos.....want ze heeft hier de sentiment van goedwillende mensen gewoon bespeeld.

Gewetenloze rot mensen bespelen anderen op deze manier. Ik hou er zeer zeker niet van., en die dochter heeft ook geen geweten in dr hoofd........jammer dat een kindje aan zoiets is overgeleverd.
Oplichters, jullie moesten je kapot schamen...maar ja, om zoiets te kunnen heb je om te beginnen een geweten nodig!
cleo (Vandaag om 19:06:43) Reageren

Lid
Posts: 399

Vol afschuw volg ik dit verhaal ... Ik moet er niet aan denken dat mijn dochter dit zou doen.
Hoe kan het dat je al zo bezig bent op je 20e? Ik vind het vreselijk als ik bedenk dat ze een kleintje heeft van 2 jaar.

Ik lees op de andere site (ikbengenaaid) dat ze ook ergens zegt dat ze haar verplichting niet kon nakomen omdat ze halsoverkop naar het buitenland moest omdat haar oma was overleden ... Tsja ... is dat wel zo ga je dan denken. Geeft wel te denken bij zoiemand ... zelf ben ik niet echt gedupeerde alhoewel ze wel een autoradio voor mij te koop had die ineens niet door kon gaan omdat ze de auto ging verkopen. Dit was al een paar weken geleden en naar mijn weten heeft ze de auto verkocht. Dus welke auto ze nu nog gaat verkopen, geen idee. Vage story of pathologische leugenaar? Je gelooft nu niets meer van haar. Dit meisje hangt van leugens aan elkaar, het komt nu allemaal uit en dat is maar goed ook.

Er zijn dus ook al aangiftes tegen haar gedaan, je kunt op die site mss ook nog vragen naar de PL nummers van de aangiften, voor diegenen die nu gedupeerd zijn en aangifte willen doen. Dan kan ieder politiebureau namelijk de aangiftes erbij halen.

Alle gedupeerde wens ik veel sterkte. Voor Natasja heb ik geen goed woord over. Pak je verlies en aanvaard je straf. Hopelijk is dit een wijze levensles voor je en kun je ooit weer met een schone lei beginnen, vooral voor je zoontje hoop ik dat.
banvan (Vandaag om 18:59:53) Reageren

Lid
Posts: 3705

Heksenjacht ik ben nl heel dankbaar dat er een stelletje oplichters uitgelicht zijn. In het verleden heb ik ook aan actie’s meebetaald en weet dat er ook mensen hier zitten die je daar mee kan vertrouwen. Maar zulke mensen verdienen geen medelijden dat voelen zij voor een ander ook niet.

Pagina: [1] 2 3 4 5 ... 21
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:52 schreef yvonne het volgende:
die brief geeft iets meer duidelijkheid, wat een geld hebben mensen overgemaak zeg, pfffff, en het mooiste is, wijffie zit nu samen met cyrus op tv fan, cyrus gewoon onder haar eigen naam, en nu ilonka op vakantie is ben ik ff tijdelijk ( drie weken ) mod daar, dus kan me wat worden, daar er maar niet over beginnen dus
Zou iig opletten Yvonne!
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:56   quote  deeplink  
Gister nam ik via het bakken voor anderen een opdracht over van cyrus2006. Niks aan de hand zou je denken. Na wat gemail over hoe en wat werd het een taart van 28 cm en zou bezorgd worden. Normaal doe ik dat niet maar dit was afgesproken dus vroeg ik om 5 euro extra. Dat was allemaal geen probleem. Dus ik heb vanmiddag de taart gebracht en op het laatste moment heb ik er 20 kaartjes bij gedaan, want ja ik moet wel reclame maken ja toch?

Het geld is inmiddels al op mijn rekening gestort dus dat is het probleem niet.

Maar nu kreeg ik een telefoontje van de vriendin van de jarige of ik de taart had gemaakt want wat was het geval. De mevrouw (cyrus2006) bied taarten aan via welke weg weet ik niet precies(hoor ik nog) maar met foto's van onder andere mij. En verkoopt ze dan voor de dubbele prijs. Deze mevrouw had 50 euro voor de taart betaald en 20 euro reiskostenvergoeding. Ik heb 35 euro gekregen (ik heb het geld echt gehad) Ze heeft ook niet tegen de opdrachtgever verteld dat de taart via een ander zou komen. De mevrouw die mij belde wist niet beter dat cyrus hem had gemaakt.

In ieder geval gaan ze proberen hun geld van haar terug te krijgen.

In ieder geval om een lang verhaal kort te maken. Ze biedt taarten aan met foto's van mij (en waarschijnlijk ook anderen) en laat ze vervolgens via het forum weer maken door mij (of anderen) wat dan eigenlijk wel weer grappig is want dan doe ik het toch zelf, en strijkt dus zelf het geld op voor niks doen. Als ik er geen kaartje bij had gedaan had ik dit waarschijnlijk nooit geweten.

Ik hoop dat iedereen zo voldende is geinformeerd en dat de toon toch nog een beetje vriendelijk kan blijven ondanks alles.

Ik heb met Charissa al gesproken dus die is ook op de hoogte.

--------------------------------------------------------------------------------

Groetjes van Mariska

Website: www.wenstaartmariska.nl

Bron:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=29114
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 19:53 schreef draakje het volgende:

[..]

Zou iig opletten Yvonne!
ja doe ik ook draakje, sta daar ook on line, en ververs af en toe
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Forum IkBenGenaaid ! Forum Index -> Personen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
yvonne
 yvonne - zondag 29 juni 2008 - 20:00   quote  deeplink  
en zo krijgt nl toch de slechte naam. grinzzzz
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 29 juni 2008 - 20:02   quote  deeplink  
yvonne help
draakje
 draakje - zondag 29 juni 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2008 - 20:00 schreef yvonne het volgende:
en zo krijgt nl toch de slechte naam. grinzzzz
Geen mooier vermaak dan leedvermaak!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Doodsbang









0.0107629