BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Doodsbang

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:59 schreef moha het volgende:

[..]

ik hou niet van shoppen volgens mijn man ben ik de enige vrouw zonder gat in haar hand, en ja ik heb handen hahaha

maar volgens mijn ex had ik juist een gat in mijn hand pff terwijl hij toen al het geld bij hem droeg die eikel.
dan neem je het op en berg het goed op;-)
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 16:57   quote  deeplink  
gelukkig jacq, ik ben benieuwd naar het nieuws!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 01 juli 2008 - 17:38   quote  deeplink  
mooi dat ie eindelijk gevonden is, geen slachtoffers??

even nog over dat oplichtingsverhaal, ik lees net dat dat wijffie (of hoe ze ook heet) nu op een ander forum zit zie een post van Sly:

"Ongelovelijk dat mensen die ik eraf heb gegooid i.v.m. samenzwering met de oplichtster nu op de site zitten die over lijken gaan om leden binnen te krijgen en waar ik recentelijk een conflict mee had. Ik Toosje vraag of zij dit normaal vind aangezien zij hier haar gal spuugt over de praktijken van de oplichtster en op die site waar ze nu wel mogen komen Moderator is."

Wie is Toosje en welke site is dat?

en een nieuw topic op n-live:

"Wyffie die wegens oplichting met haar dochter een kans krijgt een regeling met de gedupeerde te treffen en daarom nog op de site kan doet het tegenover gestelde. Zij ziet de humor er wel van in en stuurt berichten en schrijft berichten waarbij je mond open valt. Hoeveel bewijs wil je nog hebben en in hoeverre wil je de onschuld van deze dame nog aannemen. Ik zal een bericht en een pm plaatsen die aan mij gericht is zodat men de ware aard kan zien."



en



ze is er blijkbaar erg trots op dat ze wat mensen daar heeft kunnen oplichten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Boudewijn --
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 17:41   quote  deeplink  
oops, hij geeft het dus over mij, en toosje zit gewoon op nl, ondanks alles.... en ik ben die mod waar hij het over heeft, hij vergeet alleen ff te vertellen dat het tijdelijk is, tot ilonka terug is
Jacqueline_
 Jacqueline_ - dinsdag 01 juli 2008 - 17:47   quote  deeplink  
wat bedoeld hij nu weer tegen jou yvonne?????????????????????
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 17:47   quote  deeplink  
het is gelijk zo druk, ik kom er niet meer op, ik heb alleen het eerste stuk gelezen
Jacqueline_
 Jacqueline_ - dinsdag 01 juli 2008 - 17:49   quote  deeplink  
yvonne nee je lees het verkeerd hij bedoeld dat er nu leden van nowlive zijn gaan lezen enz op tv fan hij bedoeld jou dus niet leees het nog maar is een keer
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 16:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

dan neem je het op en berg het goed op;-)
hahaha met die drieling is het zo op hoor dus apart leggen is er niet bij jammer genoeg
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 18:02   quote  deeplink  
ik vind het ook zo dom dat mensen geld storten ik zou zoiets nooit doen of rechtstreeks naar het goede doel niet via via.
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 17:47 schreef Jacqueline het volgende:
wat bedoeld hij nu weer tegen jou yvonne?????????????????????
Ik Toosje vraag of zij dit normaal vind aangezien zij hier haar gal spuugt over de praktijken van de oplichtster en op die site waar ze nu wel mogen komen Moderator is."

ik denk dat slaai denkt dat ik daar nog steeds post, want toosje is daar ondanks alles nog
yvonne
 yvonne - dinsdag 01 juli 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 17:58 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha met die drieling is het zo op hoor dus apart leggen is er niet bij jammer genoeg
dan koop je daar toch ook wat leuke dingen voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door yvonne --
draakje
 draakje - dinsdag 01 juli 2008 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:48 schreef moha het volgende:

[..]

ja maar van slang kan je geen salmonella krijgen hooguit een shotje gif hahhaha maar niet als hij van de bbq af komt dan is het smullen met een sausje van Calvé erbij
Heb vanmiddag net 3 sausjes gekocht, dus kom maar op met die slang.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:36 schreef draakje het volgende:

[..]

Heb vanmiddag net 3 sausjes gekocht, dus kom maar op met die slang.
hahaha joh ga gwn bij Izz eten die heeft kip neem jij de sausjes mee.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 01 juli 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 19:44 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha joh ga gwn bij Izz eten die heeft kip neem jij de sausjes mee.
kom gezellig met zijn allen. we schaften wat af hier. in de hitte maak ik niks, dus breng een bigmac mee, voor mij
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2008 - 19:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

kom gezellig met zijn allen. we schaften wat af hier. in de hitte maak ik niks, dus breng een bigmac mee, voor mij
nou mijn zoon werkte om etenstijd en mijn dochter is nog op het strand en mijn andere dochter is bij haar vriend dus wij aten een snackbarretje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 01 juli 2008 - 19:52   quote  deeplink  
maar we zouden met z'n alle een keer gaan eten he hoe gaan we dat nou fixen want ik wil jullie graag ontmoeten en ff lekker lachen met ze allen.
ohw ik zet het ff bij lief draakje waar ben je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Moha R. de Vries --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 02 juli 2008 - 21:43   quote  deeplink  
http://www.hetkontakt.nl/vhl/ kijk hier en je kan dat mormel zien de slang die me wakker hield
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 21:43 schreef Jacqueline het volgende:
http://www.hetkontakt.nl/vhl/ kijk hier en je kan dat mormel zien de slang die me wakker hield
Nou Jacq, hij ziet er griezelig uit. Ben benieuwd of jullie ooit nog te horen krijgen wat voor slang het was.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 02 juli 2008 - 21:55   quote  deeplink  
Nou Jacqueline, het is een flinke slang. Ik zou er in ieder geval voor op de loop gaan als ik die tegenkwam. En die knul op de foto, is dat je zoon? Hij stond er in ieder geval met de neus bovenop; Heeft hij nog foto's kunnen maken?
Je zult wel blij zijn dat dit avontuur achter de rug is;
yvonne
 yvonne - donderdag 03 juli 2008 - 05:22   quote  deeplink  
De slang die dinsdag is gevangen in Leerdam-Noord blijkt een Natrix Natrix, oftewel een ringslang. Het dier is overgebracht naar een reptielenhuis in Leerdam.

een ringslang dus, ik hoop dat je goed hebt geslape nu jacq xxxx
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 03 juli 2008 - 07:03   quote  deeplink  
het was een rattenslang niet giftif ofzo maar het blijf een engert
yvonne
 yvonne - donderdag 03 juli 2008 - 07:07   quote  deeplink  
in het nieuws stond ringslang, maar ja whatever, het is en blijft toch eng, gelukkig hebben ze `m
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 03 juli 2008 - 07:09   quote  deeplink  
ja weet ik yvonne maar de man vd dierenambulance de slangen expert zei ratten slang dus ach maak me ook niet uit hij is gevangen goedenmorgen mop xxxxxxxxxxx

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Doodsbang









0.0096168