BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar voor 25miljoen is een lachertje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
cj
 cj - zaterdag 23 augustus 2008 - 18:11   quote  deeplink  
Berbatov voor 42miljoen??
En dan Huntelaar voor 25 miljoen verkopen Vind de verhoudingen dan wel een beetje krom Berbatov scoort lang niet zo veel als de Hunter,Ajax is niet verplicht om voor Engeland,Italy,Spanje enz.. onder te doen Sneijder verkocht voor 28miljoen Dan Huntelaar voor minimaal 35miljoen,Maargoed dat is mijn mening,Netzoals vorig jaar net voor het seizoen een belangrijke speler verkopen?? Gaat allemaal wel heel erg makkelijk tegenwoordig Ze moeten eerst wel zeker zijn dat ze een goede vervanger kunnen halen,En mischien Geld en een speler eisen van R Madrid ,Maargoed ik ben geen financieel directeur bij Ajax,Maar ik zou het wel weten.Wat ze moeten doen is Een Middenvelder of een Verdediger van Real Madrid laten komen voor Huntelaar + 15 a 20 miljoen En van dat geld Pavloetjenko of Pogrebniak kopen als nieuwe spits tsjah dan zou Ajax wel goede zaken doen.
HosS
 HosS - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:29   quote  deeplink  
schaf van het geld wat jullie van Huntelaar krijgen aub een nieuw veld aan, b.v.d.
cj
 cj - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:48   quote  deeplink  
@MvB_4_President

Je vergeet nog een wereldspit bij Feyenoord
De jonge snelle spits die er 30 per seizoen inschiet
hoe heet tie ook al weer
ohjah
Mols
hahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 12:51   quote  deeplink  
Huntelaar scoort ze in de mickey mouse competitie en MOET zich nog bewijzen in een grote competitie , BERBATOV heeft zich al bewezen in Duitsland en Engeland dan ben je dus wel wat meer waard "cj"!!!!!! en een middenvelder van Real gaat echt NIET naar AJAX ! ja jij zou het wel weten , je snapt er alleen verdomd weinig van! maar Marco verkoopt Hunter niet dus die gaat volgend jaar voor een schijntje weg , Marco is over-all baas dus die denkt alleen aan t team (zolang hij trainer is) je kan je dus voorstellen wat hij over 3 jaar achterlaat als ie vertrekt ...............

allemaal dure spelers kopen en de beste houden , dat is natuurlijk mooi , maar je gaat financieel wel naar de kl..... denk daar maar is over na........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 - 23:48 schreef cj het volgende:
@MvB_4_President

Je vergeet nog een wereldspit bij Feyenoord
De jonge snelle spits die er 30 per seizoen inschiet
hoe heet tie ook al weer
ohjah
Mols
hahaha
beste cj , jij kan je beter beetje op de achtergrond houden want ik heb jouw reacties in diverse topic's is teruggekeken en blijkt: jij hebt er echt géén bal verstand van! Op 4 juli geef jij in een topic je favoriete opstelling voor komend seizoen : slechts 4 van de 11 spelers zijn op dit moment in aanmerking voor de basis , de rest op 2e plan of speelt helemaal niet bij ajax! zou dus maar effe me grote praat voor me houden ipv andere clubs van te voren al uit te lachen!
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 15:06   quote  deeplink  
@jantje 1974
Ik hoop niet dat ik een obsessie voor je ben
Omdat je me berichten heb gevolgd en op heb gezocht
ik maak zo veel opstellingen en gelukkig zit ik er vaak naaast
En nu heb ik volgens jou geen voetbalverstand haha
Laat je jezelf tog niet uit de tent lokken jochie
blijf bij de topic
dat berichtje waar je op reageerde dat was een grapje
haha dat jij je zo snel aangevallen voelt als ik een grap over mols maak
tsjah dat zeg dan genoeg over jou

En ohjah als Berbatov het al heeft waargemaakt
dan weten de topploegen al dat hij niet zoveel
scoort als Hutnelaar en dat er niet meer zoveel
rek in zit,Een domme opmerking dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door cj --
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Berbatov scoort misschien minder ja, maar speelt wel in een competitie die vele malen sterker is. Ploegen die in Engeland in Leaugue one (2 niv lager dan premier) zijn van het niveau van bij ons in het rechterrijtje in de eredivisie. De engelse competitie is vele malen sterker en vandaar scoren spitsen minder en dat zegt niet dat ie opeens slechter is als een spitsje uit de eredivisie. Als berbatov in de eredivisie zou spelen schoot ie er met gemak 30 in. En met dat geval wat je noemt met de zogenaamde rek, ik denk dat Huntelaar ook niet meer zoveel zal gaan groeien, het is geen Ibrahimovic !!
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 15:37   quote  deeplink  
huntelaar word alleen maar beter
op technisch vlak al helemaal het vrij lopen bijvb
Dat gaat steeds beter maar nog niet 100%
en zo zijn er nog heel veel punten waar die beter in word
hier worden vergelijkingen gedaan met zlatan enz
die gaan allemaal niet op,reageer AUB as je er echt verstand van heb
Als ik jullie moet geloven is Berbatov 42 waard en Huntelaar 17miljoen minder waard
?????
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 16:11   quote  deeplink  
ja is het toch ook , Berbatov is stukken beter dan Huntelaar op zo ongeveer elk vlak kerel. Jij zegt de hele tijd jullie hebben er geen verstand van maar jij bent hier de enige die er geen verstand van heeft waardoor het lijkt dat wij er geen verstand van hebben.

Huntelaar 'kan' beter worden maar zoals ik zei het wordt geen Ibra,Torres, Nistel
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 16:16   quote  deeplink  
Ik zeg niet de hele tijd jullie hebben er geen verstand van
Ik zeg dit de eerste keer en dat is naar jou gericht
als jij zegt dat Berbatov op elke vlak beter is dan Huntelaar
Dan mag ik zeggen dat jij er geen verstand van heb
En ik heb het niet over Ibra,Torres, Nistel
Ik had het over het prijsverschil

HOU HET AUB BIJ DE TOPIC
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 16:16 schreef cj het volgende:
Ik zeg niet de hele tijd jullie hebben er geen verstand van
Ik zeg dit de eerste keer en dat is naar jou gericht
als jij zegt dat Berbatov op elke vlak beter is dan Huntelaar
Dan mag ik zeggen dat jij er geen verstand van heb
En ik heb het niet over Ibra,Torres, Nistel
Ik had het over het prijsverschil

HOU HET AUB BIJ DE TOPIC
kijk cj , gelukkig zijn er meer mensen het met mij eens , Huntelaar heeft echt wel veel in zijn mars , maar moet dat eerst nog bewijzen in grote competitie of ch.league , en natuurlijk scoort Huntelaar meer dan Berbatov , logisch : Graafschap uit of Manchester City uit das nogal een verschil !!! en als men in buitenland ook zo dacht als jij dan zou Hunter toch wel BOVEN Berbatov staan op t lijstje van bijv Man utd ipv onder!!!
Kijk s verder dan je j....neusje lang is knulletje!
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Moest Van basten het dan ook bewijzen en bergkamp enzz toen ze nog bij Ajax speelde
Wat een onzin als je niet in het buiteland heb gespeeld dan heb je het nog niet bewezen??
Danny Blind heeft nog nooit in het buiteland gespeeld en hij bewees een top verdediger te zijn.
Jochie jochie tog jij denkt te eenzijdig
Huntelaar heeft zijn talent al bewezen
Van nistelr, had het ook al in nederland bewezen wat hij kon
en toen hij naar man united ging wist iedereen dat hij de beloften kon waarmaken,
En het rijke Man united Heeft het geld er niet voor over ,voor berbatov
Dus jah daar zit dan wel een kern van waarheid in dat hij veelste duur is
zo'n top aanvaller is hij ook weer niet.
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 18:54   quote  deeplink  
zegt ie dan dat we on-topic moeten blijven, jonge je zit je de hele tijd eruit te lullen met allemaal crap, dus hou aub op kerel, bij jou lijdt het toch tot niks behalve onzin

je bent gwn geirriteert omdat we je gay vriendje huntelaar te kort doen, volgens JOUW mening
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 19:02   quote  deeplink  
Ik reageer op jantje ,en als ik reageer op iets hoe kan ik dan topic blijven??
Ik geef mijn mening,Als huntelaar bij jullie club speelde dan hadden jullie
een totaal andere mening,Als je er niet inhoudelijk op kan reageren reageer dan niet
aub ik kom met feiten als je dat geirriteerd noemt i dont care
ps
ik heb met jantje een dicussie
en zoals het hoort te gaan in een discussie kom ik met feiten en gedachte hoe ik erover denk maar dat is voor jou heel erg verwarrend zo te zien ,en noem je het makkelijk crap en onzin bla bla
nou bedankt voor je mededeling hoor haha
je bent weer van enorme waarde in deze discussie
oh oh waar gaat het tegenwoordig over mensen zijn wel heel snel op hun pikkie getrapt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 18:33 schreef cj het volgende:
Moest Van basten het dan ook bewijzen en bergkamp enzz toen ze nog bij Ajax speelde
Wat een onzin als je niet in het buiteland heb gespeeld dan heb je het nog niet bewezen??
Danny Blind heeft nog nooit in het buiteland gespeeld en hij bewees een top verdediger te zijn.
Jochie jochie tog jij denkt te eenzijdig
Huntelaar heeft zijn talent al bewezen
Van nistelr, had het ook al in nederland bewezen wat hij kon
en toen hij naar man united ging wist iedereen dat hij de beloften kon waarmaken,
En het rijke Man united Heeft het geld er niet voor over ,voor berbatov
Dus jah daar zit dan wel een kern van waarheid in dat hij veelste duur is
zo'n top aanvaller is hij ook weer niet.
dit is dus ECHT complete onzin!
Blind was top maar toen was AJAX ook nog top!
Man utd gaat EERST voor Berbatov en als dat niet lukt voor de Hunter
Toen v Nistelrooij naar Man utd ging had hij zich wel al europees laten zien!
JIJ komt niet met feiten! DIT zijn feiten , wat jij geeft is alleen maar een blinde mening!
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 19:14   quote  deeplink  
jantje jantje moet ik hierop blijven reageren
Waarom voel jij je zo aangevallen neem ik de tijd
om jou te beandwoorden hoor ik in elke zin alleen maar primitieve bedoelingen
waar gaat het over aan je jaargetal te zien ,is dat jou geboortedatum
dan vraag ik mij af waarom iemand van 34 zo kinderachtig reageert,

ik ga hier niet verder op in
ik heb gezegd hoe ik erover denk,
maar als het aan jou ligt gaan we vrolijk onvolwassen verder op deze onderwerp
pfff wat kinderachtig allemaal ,aleen maar omdat Huntelaar niet bij jullie
club speelt oh oh oh en daardoor laat je je wel heel erg uti de tent lokken
jcohie tog
Ik neem hier de tijd niet voor ,voor deze depressiefe berichjes van je
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 19:14 schreef cj het volgende:
jantje jantje moet ik hierop blijven reageren
Waarom voel jij je zo aangevallen neem ik de tijd
om jou te beandwoorden hoor ik in elke zin alleen maar primitieve bedoelingen
waar gaat het over aan je jaargetal te zien ,is dat jou geboortedatum
dan vraag ik mij af waarom iemand van 34 zo kinderachtig reageert,

ik ga hier niet verder op in
ik heb gezegd hoe ik erover denk,
maar als het aan jou ligt gaan we vrolijk onvolwassen verder op deze onderwerp
pfff wat kinderachtig allemaal ,aleen maar omdat Huntelaar niet bij jullie
club speelt oh oh oh en daardoor laat je je wel heel erg uti de tent lokken
jcohie tog
Ik neem hier de tijd niet voor ,voor deze depressiefe berichjes van je
heeft niets te maken met welke club of wat dan ook , jij verkondigt dingen waar ik het niet mee eens ben ,en daarom zijn deze forums : om te discussieren , jij zegt dat je feiten aangeeft en dat is gewoon niet waar , de feiten staan in MIJN berichten en niet in de jouwe ! Ik vind Huntelaar ook een hele goede spits maar om echt status te krijgen zal hij: of in CL beslissend moeten zijn of in NL-11tal straks bij kwal. wedstrijden uit moeten blinken , dan gaat zijn status omhoog! En jij geeft hem die status al na 3 goede seizoenen in deze mickey mouse competitie !!! Dat hij echt top kan worden dat geloof ik , maar eerst laten zien op TOP nivo! is t kwartje nu gevallen????
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 19:26   quote  deeplink  
ben jij manisch depressief ofzo??
ik predik juist om te discuseren maar als ik steeds van die aangevallen
berichten van je terug krijg tsjah met wie discuseer ik dan een klein kindje
Heb nog nooit iemand zo aangevallen zien doen om een speler??
belachelijk voor woorden oke je bent het niet eens met mij oke i dont care
maar laat je je niet zo kennen jochie

ps
dus Huntelaar moet nog meer status krijgen in het buiteland
zodat hij veel meer verkocht kan worden???daar heeft Ajax tog niks aan ,Ajax zegt in andere woorden Madrid of united als jullie niet in de Hutner geloven zoals wij dat doen ,dan moeten jullie heb vooral niet kopen voor 30 miljoen ,Maar wij asl Ajax geloven er wel in Dus de volle mep betalen zoniet dan heeft Ajax Huntelaar weer voor een seizoen en die is goud waard voor Ajax voor elke ploeg eigelijk,Het gaat erom dat de nederlandse ploegen de top ploegen niet onder moeten doen voor de grote landen Ajax is geen warenhuis in thailand waar het goedkoper shoppen is dan in Amerika,Ajax is een Topclub En een hele grote Topclub weer in wording Dus kunnen ze niet Hutnelaar voor een prikkie verkopen Ze zouden wel gek zijn,
Maar dat is mijn mening ,
en jij bent er niet mee eens,
klaar punt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door cj --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 24 augustus 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Laten we het niet persoonlijk gaan doen maar alleen ontopic in een normale discussie aub.
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Precies boudewijn
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 20:12 schreef cj het volgende:
Precies boudewijn
lees nou je eigen stukjes is na man! Het gaat om het feit dat jij vind dat het belachelijk is dat Berbatov 42 milj moet kosten en Huntelaar "maar" 25 milj. ik geef alleen maar aan dat dat verschil hem zit in de status! Ik word ook niet persoonlijk , ik blijf terugkomen op deze feiten , gelukkig ben ik niet depressief, wat ik wel ben is objectief en daar ligt het verschil tussen ons : vanaf jouw kant wordt KJ niet objectief bekeken maar alleen maar als een wereldtopper gezien : en dat is hij (nog) niet!!!
als AJAX tussen de 20 en 25 milj. voor deze spits kan vangen is dat toch een klap geld waar je eng van wordt of niet soms???? DAT is wat ik aan wil geven en verder no hard feelings hoor!

en gewoon even eerlijk:

AJAX heeft op dit moment alleen de naam van een topclub maar de laatste 10 jaar NIET de prestaties , de enige club in NL die zich de laatste 10jr heeft laten zien is (helaas) PSV en 1 enkele uitschieter van Feyenoord in 2002 , maar die club is helemaal ver gezakt......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door jantje 1974 --
cj
 cj - zondag 24 augustus 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Wat heeft de prestaties van de afgelopen jaren nou te maken
met het verkopen van KJ ?? jij bent niet goed wijs
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:31 schreef cj het volgende:
Wat heeft de prestaties van de afgelopen jaren nou te maken
met het verkopen van KJ ?? jij bent niet goed wijs
Nou cj, dat zal er best wel iets mee te maken hebben. Als objectief buitenstaander heb ik het idee dat jullie elkaar gewoon niet - willen? - begrijpen. Tuurlijk is KJ een enorm goede spits, maar hij voetbalt helaas op dit moment niet bij een internationale topclub. Dat doet aan zijn prestaties niets af, maar men heeft er dan gewoon minder geld voor over. Tenslotte betaal je voor een groot talent van pak ´m beet Volendam ook geen tig miljoen. Of dat eerlijk is, is een tweede, maar zo werkt het nu eenmaal.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:31 schreef cj het volgende:
Wat heeft de prestaties van de afgelopen jaren nou te maken
met het verkopen van KJ ?? jij bent niet goed wijs
met de status van club dus speler , een speler die uitblinkt bij een grote club in een grote competitie is meer waard dan een speler die uitblinkt in een nietszeggende competitie , je wil het echt niet snappen he! jammer , ik ga ermee stoppen want volgens mij ben jij gewoon niet wijzer, mensen veel succes met deze man op t forum , hecht alleen niet teveel waarde aan zijn mening (zie opstelling van AJAX voor komend seizoen in andere topic) hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:38 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou cj, dat zal er best wel iets mee te maken hebben. Als objectief buitenstaander heb ik het idee dat jullie elkaar gewoon niet - willen? - begrijpen. Tuurlijk is KJ een enorm goede spits, maar hij voetbalt helaas op dit moment niet bij een internationale topclub. Dat doet aan zijn prestaties niets af, maar men heeft er dan gewoon minder geld voor over. Tenslotte betaal je voor een groot talent van pak ´m beet Volendam ook geen tig miljoen. Of dat eerlijk is, is een tweede, maar zo werkt het nu eenmaal.
en dat is dus volgens mij precies wat ik zeg (mischien in wat "botte" bewoording. hier kan ik mij 100% bij aansluiten.
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 00:47   quote  deeplink  
hey voetbalkenner ik ben niet de enige die denkt dat 25miljoen te weinig is
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5931
of ga je nu ook al tekeer tegen van gelder
en zeggen dat hij er geen verstand van heeft
terwijl hij al jaren mee draait in de voetbalwereld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door cj --
bully
 bully - maandag 25 augustus 2008 - 01:44   quote  deeplink  
laten we het zo houden dat we allemaal denken dat we verstand van voetbal hebben
en mekaar in waarde houden
ik vind 25 ook teweinig maar das mijn mening
en of berbatov beter is dan huntelaar dat zal met de jaren blijken
ken berbatov niet echt maar denk ook dat het twee verschillende spitsen zijn
net als dat je huntelaar niet kan vergelijken met Ibrahimovic
ander soort spits
en status telt natuurlijk mee als je in sterkere competitie speelt
maar wat zeker meetelt dat ze in die sterkere landen een zeer goede ervaring hebben met nederlandse spitsen
of met spitsen die zich hier hebben bewezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door bully --
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 01:51   quote  deeplink  
Berbatov is ook bijna 28jaar
dus waar hebben we het over Huntelaar is meer waard dan Berbatov
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 augustus 2008 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 00:47 schreef cj het volgende:
hey voetbalkenner ik ben niet de enige die denkt dat 25miljoen te weinig is
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5931
of ga je nu ook al tekeer tegen van gelder
en zeggen dat hij er geen verstand van heeft
terwijl hij al jaren mee draait in de voetbalwereld
Lees s goed: v gelder zegt dat AJAX 35 milj. wil hebben voor de hunter (hun goed recht) hij zegt OOK dat hij ZELF denkt dat geen club dit voor hem zal betalen! dus ik hoef helemaal niet tegen v gelder in te gaan , u moet gewoon s leren lezen voordat u van de toren gaat blazen. AJAX zal de hunter niet zomaar verkopen wat hun goed recht is maar dat was ook helemaal de discussie niet evenals het niet de discussie was WIE er een BETERE spits is , de discussie ging over marktwaarde en die wordt niet ALLEEN bepaald door talent/kwaliteit en dat heb ik u proberen duidelijk te maken , Hunter is voor ajax zijn 25 milj meer dan waard als hij ze kampioen maakt maar of hij dat geld ook waard is voor buitenlandse clubs waar hij als 2e 3e of 4e spits zal beginnen is dus de vraag.......
bully
 bully - maandag 25 augustus 2008 - 11:47   quote  deeplink  
de waarde van een speler word vaak pas bepaald aan eind van deze maand
omdat dan vaak op laatste moment spelers vertrekken
en willen ze nog snel een vervanger dat zag je aan Wesley Sneijder
of ze dat voor huntelaar willen betalen zal nog moeten blijken
als je de geruchten leest wel maar wat moeten we daar van geloven
maar als 2e 3e 4e spits zal hij nooit weg gaan
hij zal alleen voor basis plaats gaan daar is hij ook goed genoeg voor naar mijn mening
en over wie beter of slechter was is in deze discussie ook ter sprake gekomen[lees bericht van hosS]
waar het echt omgaat is wat wij vinden en niet de clubs
en ik vind 25 miljoen met de trend van deze hoge transfersommen te weinig voor zo`n spits
maar de clubs bepalen [en dat is maar goed ook]
maar voor mij als voetbal liefhebber is hij onbetaalbaar daarom dat ik ook hoop dat hij blijft
maar of dat voorhem beter is denk ik niet
want echt groeien doe je toch in de sterkere competities
waar je sterkere tegenstanders tegenover je heb
dus we mogen nog een week op onze nagels bijten
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 14:12   quote  deeplink  
nee maakt mij niet uit dat ze er niet voor willen betalen
Ik kan ook een audi a3 kopen maar ik vind dat nu ook te duur
maar dat wilt niet zeggen dat die audi a3 zijn geld niet waard is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 september 2008 - 17:11   quote  deeplink  
die Huntelaar , is dat die jongen die al die kansen mist? die vent is nog geen 4 milj. waard!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
inmiddels is Huntelaar dus verkocht aan Real Madrid waar hij kennismaakt met de ECHTE TOP en nu blijkt dat Klaas Jan niet zomaar even aansluit bij een echte topclub , op dit moment is hij zelfs met de blessure van Ruud vN nog zéker geen basisspeler maar moet de jonge Higuain voor zich duldden , ik weet dat KJ wat tijd gegeven moet worden maar ben echt bang dat KJ alleen maar goed functioneert in een 3 spitsen systeem , een systeem wat bijna géén enkele topploeg nog speelt (behalve dan Barcelona en Man United af en toe) en zo zie je dat mijn voorspellingen (zie hierboven) over de status van KJ bij een échte topclub zo gek nog niet waren , en Bert v M krijgt er een probleem bij want kan je KJ straks nog opstellen als hij in maart nog geen basisspeler is en Kuyt en vPersie wekelijks laten zien klaar voor de spitspositie te zijn?????????????????????????????????????/
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 27 januari 2009 - 15:52   quote  deeplink  
hihihi....jeetje Jantje....al die kansen mist?? weet natuurlijk niet van welke club jij supporten bent maar de indiatie van 4 miljoen die jij dan vervolgens al nog teveel benoemd is dan weer een beetje in strijd met al je andere opmerkingen waaruit ik toch echt dacht te kunnen destilleren dat je wel degelijk enig verstand van voetbal had....4 miljoen voor een spits van dat niveau is natuurlijk een volstrekt belachelijke indicatie...hoop dat je andere opmerkingen weer wat van je echte kennis tentoon spreiden...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 18:33 schreef cj het volgende:
Moest Van basten het dan ook bewijzen en bergkamp enzz toen ze nog bij Ajax speelde
Wat een onzin als je niet in het buiteland heb gespeeld dan heb je het nog niet bewezen??
Danny Blind heeft nog nooit in het buiteland gespeeld en hij bewees een top verdediger te zijn.
Jochie jochie tog jij denkt te eenzijdig
Huntelaar heeft zijn talent al bewezen
Van nistelr, had het ook al in nederland bewezen wat hij kon
en toen hij naar man united ging wist iedereen dat hij de beloften kon waarmaken,
En het rijke Man united Heeft het geld er niet voor over ,voor berbatov
Dus jah daar zit dan wel een kern van waarheid in dat hij veelste duur is
zo'n top aanvaller is hij ook weer niet.
toch leuk om af en toe s oude stukjes naar boven te halen , Berbatov inmiddels basisspeler bij Man United en Huntelaar bankzitter en niet ingeschreven voor CL bij Real Madrid....................................
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 27 januari 2009 - 16:33   quote  deeplink  
dat kan natuurlijk allemaal maar zijn maar achteraf kijken is voor iedereen makkelijk he....ging mij alleen even om de door jou afgegeven waardeindicatie....
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 15:52 schreef Patrick Buisman het volgende:
hihihi....jeetje Jantje....al die kansen mist?? weet natuurlijk niet van welke club jij supporten bent maar de indiatie van 4 miljoen die jij dan vervolgens al nog teveel benoemd is dan weer een beetje in strijd met al je andere opmerkingen waaruit ik toch echt dacht te kunnen destilleren dat je wel degelijk enig verstand van voetbal had....4 miljoen voor een spits van dat niveau is natuurlijk een volstrekt belachelijke indicatie...hoop dat je andere opmerkingen weer wat van je echte kennis tentoon spreiden...
die 4 miljoen was natuurlijk een opnaaiertje , dit was na een wedstrid waarin hij echt de mooiste kansen om zeep hielp , en ja zoals je weet is er tussen mij en die CJ het één en ander voorgevallen tot aan bedreigingen aan toe en dan is t toch lekker om achteraf je gelijk te halen!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 16:33 schreef Patrick Buisman het volgende:
dat kan natuurlijk allemaal maar zijn maar achteraf kijken is voor iedereen makkelijk he....ging mij alleen even om de door jou afgegeven waardeindicatie....
nou ik kijk dus niet achteraf ik keek juist vooraf en nu blijkt dat ik t zo mis nog niet had!!!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 27 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
nee en als het anders was geweest had je het wel mis....maar bedreigingen naar aanleiding van een forum.....jeetje...volwassen!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 20:46 schreef Patrick Buisman het volgende:
nee en als het anders was geweest had je het wel mis....maar bedreigingen naar aanleiding van een forum.....jeetje...volwassen!!
maar t is niet anders! Sommige dingen zijn gewoon logisch , en dat KJ niet echt de kaliteiten van een superster heeft is gewoon een feit , hij is een prima spits maar moet wel rond de 16 aangespeeld worden en dat soort spitsen krijgen t moeilijk in de echte top want daar wordt meer verwacht , dan krijg je spelers als : C Ronaldo , Raul , Eto'o , Messi , Henry , Rooney , Drogba dat soort mannen echt spelers die meer kunnen dan alleen een bal erin schieten en ook nog een aparte (ster)uitstraling hebben en dat mist KJ , al geloof ik best el dat hij nog gaat scoren hoor en na Real ook best bij een andere leuke (sub)topclub terecht komen waar hij wellicht wel de 1e spits wordt.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 28 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
kom nog even terug op mijn bovenstaande bericht...begrijp nu waarom mensen jou in dreigende taal aanspreken...de wijze waarop jij je verbaal uitdrukt is op zijn minst gezegd nogal onbeholpen....zou je ook iets van kunnen proberen te leren...
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 16:43   quote  deeplink  
volgens mij is mijn bovenstaande bericht keurig netjes , dus wat bedoel je in dit topic te zeggen?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 28 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in Jantje..echter in een ander topic zie ik je woorden gebruiken die ik bij andere mensen op de betreffende topics niet zie staan....hoeft je dus niet anders te gedragen dan je bent....kwaliteit van woordkeuze heeft niets te maken met in welk topic je je wel of niet netjes verwoord....heeft te maken met hoe je je verwoord...en daar laat je regelmatig een steekje vallen....
makker
 makker - donderdag 29 januari 2009 - 11:23   quote  deeplink  
@Patrick: Het enige vreemde is dat ik hem in een ander Ajax-topic daarover aanspreek maar dat dit door de administrator wordt verwijderd terwijl het zinnetje van hem in een ander topic wel blijft staan. Dat is ook niet echt consequent te noemen. Je mag supporters van andere clubs dus wel beledigen op de topic van je club, maar als je iemand daarop aanspreekt op topic van je eigen club wordt dat verwijderd??
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 29 januari 2009 - 12:21   quote  deeplink  
patrick en makker , stel je niet zo aan man , een Feyenoord is een kakkerlak en een Ajacied is een jood , een Marokkaan is een Marokkaan en een Belg is een Belg so what?
makker
 makker - donderdag 29 januari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
@jantje 1974: Ik stel me helemaal niet aan maar laat me echt niet uitmaken voor st.nk.j..d door iemand, die vervolgens wel probeert te praten met die zogenaamde st.nk.j.d.n. En natuurlijk is een Belg een Belg en een Marokkaan een Marokkaan. Beetje domme uitspraak.
knossen
 knossen - donderdag 29 januari 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Natuurlijk is Huntelaar veel meer waard dan 25 miljoen, maar gezien de duur van het contract van huntelaar bij ajax, medio 2010 is het zeker niet een raar bedrag. volgend seizoen hadden ze misschien nog maar 15 miljoen kunnen krijgen, jaar daarop transfervrij...
ze verkopen dan ook wel een topspeler, maar wil je dan weer een situatie zoals bij kluivert, davids etc naar italie? TRANSVERVRIJ toen.... terwijl ze miljoenen hadden moeten opbrengen!!

Cvitanich, geef hem even vertrouwen en deze spits knalt ze er ook vaak in....

ajax kan beter opzoek naar goede middenvelder en een goede verdediger.... eerst maar eens de 0 houden....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 30 januari 2009 - 16:54   quote  deeplink  
maar zelfs Ajax heeft geen centjes meer , en ze hebben al 3 dure verdedigers gehaald t laatste 1 1/2 jr (silva , oleguer , wiellaert) dus als ze nu nog oop zoek moeten naar een goede verdediger waarom hebben ze die 3 dan gehaald??
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
jantje noem je er toch 3 op.. 3 toch goede verdedigers die gewoon de kans niet krijgen oleguer vindt ik niet slecht hoor ja natuurlijk maakt hij fouten en dat doet iedere verdediger en wielard hoeveel wedstrijden heeeft hij nu bij ajax gespeeld? en silva k weet nie maar die mogen ze van mij best inzette...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 30 januari 2009 - 20:08   quote  deeplink  
IK zeg toch ook niet dat ze niet goed zijn?? maar knossen zegt boven mij dat ze een goede verdediger moeten halen en daarop reageer ik! Al vind ik Oleguer echt een domme aankoop , deze jongen maakt al zijn hele carriere ongelooflijke blunders er zijn zelfs verzamelfilmjes van gemaakt op YouTube uit zijn Barca tijd.... Wat betreft de 0 houden : ik zou Vermeer erin zetten ant die Steek zit nog weleens mis , wat is dat toch met de keepers in Nederland??? Oranje: Steek en Timmer ..................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar voor 25miljoen is een lachertje









0.0118978