BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar voor 25miljoen is een lachertje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2009 - 20:53   quote  deeplink  
steek zit inderdaad wel eens mis maar vermeer ook wel en wordt denk ik wel moeilijk bij uefa cub met zijn lengte..
de keepers van ajax hebben t moeilijker dan de keepers van nec of psv van vroeger want ajax speeld aanvallend en de verdediging schuift daarom op en kan maken keepers nog wel eens fouten... en oleguer ja t is jammer had wel meer verwacht aar t is geen ramp speler..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 31 januari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
hoi Jantje....als iemand jaren bij Barcelona heeft gespeeld en inderdaad ook maar een groot aantal jaren bij de eerste selectie zal het inderdaad wel een slechte zijn...pfffff....eindelijk vervolgens een zinnige opmerking van je aangaande de keepers....begin me zelfs een beetje zorgen te maken over mijn eigen inzicht want nu ik het op dit gebied met je eens blijk te zijn......oww jeehhh.....en ja...Timmer is idd een volstrekt belachelijke keus voor oranje....maar dat vind ik eigenlijk bij iedere Feijenoorder die geselecteerd wordt....
freakie
 freakie - zaterdag 31 januari 2009 - 14:15   quote  deeplink  
haha:P nou kijk he patrick timmer gaat mee omdat hij de man is die de groep zo bij elkaar houd.. oke k hou al op timmer is een afgeschreve keeper voor de top dus al helemaal voor t nederlands elftal:P
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 februari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 14:11 schreef Patrick Buisman het volgende:
hoi Jantje....als iemand jaren bij Barcelona heeft gespeeld en inderdaad ook maar een groot aantal jaren bij de eerste selectie zal het inderdaad wel een slechte zijn...pfffff....eindelijk vervolgens een zinnige opmerking van je aangaande de keepers....begin me zelfs een beetje zorgen te maken over mijn eigen inzicht want nu ik het op dit gebied met je eens blijk te zijn......oww jeehhh.....en ja...Timmer is idd een volstrekt belachelijke keus voor oranje....maar dat vind ik eigenlijk bij iedere Feijenoorder die geselecteerd wordt....
ach vriend jij hoeft t niet met me eens te zijn hoor! En iemand die lid is geweest van de Barca selectie kan best een slechte zijn hoor ! Weet je die keeper nog : Busquets??? die was zelfs basiskeeper maar wel slecht! Kijk gewoon eens de filmpjes van Oleguer op Youtube man! Betreft selectie voor Oranje : Timmer en Cler horen daar niet in , Gio natuurlijk wel! Verder heeft Urby Emanuelson gisteren weer bewezen absoluut niet de ballen te hebben om echt een goede speler te worden , is geen winnaar want een winnaar draait zijn hoofd niet weg bij zo een vrije trap maar denkt aan de titel en niet aan zijn zachte gezichtje, ook niet bij Oranje dus!
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
denk dat het nu wel duidelijk is waarom huntelaar voor meer had weg gekunt.. en dat oleguer geen slechte verdediger maar iemand die goed kan verdedigen als je hem ook alleen laat verdedigen..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 12:17   quote  deeplink  
in deze kwestie moet ik je idd wel een beetje gelijk geven , al vind ik Huntelaar niet zomaar meer waard dan 25 miljoen want 25 milj. blijft een boel geld en zeker in deze tijd , maar eerlijk is eerlijk hij scoort lekker!

ps: Je bent wel echt lekker aan t zoeken he om Jantje te pakken.............
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2009 - 16:27   quote  deeplink  
nee jantje:P ik wil je der niet op pakken maar huntelaar heeft er lkkr gescoort en wist dat deze topic er nog was:P maar 25 mil is inderdaad een hoop geld.. maar je ziet nu wel opeens hoe hij gewaardeert wordt door de trainer.. zelfs spijt hebben dat ze huntelaar niet meee hebben geenomen naar de champions league:P zegt toch wat..
coolman
 coolman - zondag 08 maart 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Kwaliteit verloochend zich niet, geld wel!
De speler bepaald niet alleen wat hij waard is maar ook zijn, makelaar, club, vorm, pr etc. Als klap op de vuurpijl wil ik maar zeggen dat de bedragen zo wie zo torenhoog zijn. Beide beentjes weer op de grond en ophouwen met graaien. Wie betaald het gelach? De supporter die torenhoge bedragen moet betalen voor een kaartje of voor een seizoen kaart. Laten wij het daar maar eens over hebben! Ik heb er de buik van vol om voor 30 a 40 euro alleen maar drama te zien. Als wij praten dat de klant koning is, is dit zeker niet het geval meer heden ten dage.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 12:51 schreef jantje 1974 het volgende:
Huntelaar scoort ze in de mickey mouse competitie en MOET zich nog bewijzen in een grote competitie , BERBATOV heeft zich al bewezen in Duitsland en Engeland dan ben je dus wel wat meer waard "cj"!!!!!! en een middenvelder van Real gaat echt NIET naar AJAX ! ja jij zou het wel weten , je snapt er alleen verdomd weinig van! maar Marco verkoopt Hunter niet dus die gaat volgend jaar voor een schijntje weg , Marco is over-all baas dus die denkt alleen aan t team (zolang hij trainer is) je kan je dus voorstellen wat hij over 3 jaar achterlaat als ie vertrekt ...............

allemaal dure spelers kopen en de beste houden , dat is natuurlijk mooi , maar je gaat financieel wel naar de kl..... denk daar maar is over na........
lol KJH is verkocht
spelers van Barcelona komen naar Ajax waar ze ook 7 jaar in Spanje hebben gespeeld in het 1e
en Marco heeft er een goede vervanger voor teruggehaald, alleen was het niet de bedoeling dat Dario er al zo snel moest staan!
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 16:16 schreef cj het volgende:
Ik zeg niet de hele tijd jullie hebben er geen verstand van
Ik zeg dit de eerste keer en dat is naar jou gericht
als jij zegt dat Berbatov op elke vlak beter is dan Huntelaar
Dan mag ik zeggen dat jij er geen verstand van heb
En ik heb het niet over Ibra,Torres, Nistel
Ik had het over het prijsverschil

HOU HET AUB BIJ DE TOPIC
KJH doet het aardig in Spanje. Hij was ook wel 40 miljoen waard. Vergeet Manchester City f niet!!! Laatste dag van de transfermarkt.

De meeste mensen hier vinden een spits uit een buitenlandse competitie al direct beter omdat hij niet in de Eredivisie speelt. Denk eens even na man. De Eredivisie is nog niet zo slecht als de meeste denken.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:31 schreef cj het volgende:
Wat heeft de prestaties van de afgelopen jaren nou te maken
met het verkopen van KJ ?? jij bent niet goed wijs
geheel niks gezien KJH een speler is die zijn klasse al bij Heerenveen en Ajax heeft laten zien.
ook in enkele Europese (vriendschappelijke) wedstrijden. en de toppers zien en volgen dat ook.
je hoeft echt niet bij de laatste 16 van de CL te zitten om je te bewijzen.

dat is onzin jantje
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 21:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

maar t is niet anders! Sommige dingen zijn gewoon logisch , en dat KJ niet echt de kaliteiten van een superster heeft is gewoon een feit , hij is een prima spits maar moet wel rond de 16 aangespeeld worden en dat soort spitsen krijgen t moeilijk in de echte top want daar wordt meer verwacht , dan krijg je spelers als : C Ronaldo , Raul , Eto'o , Messi , Henry , Rooney , Drogba dat soort mannen echt spelers die meer kunnen dan alleen een bal erin schieten en ook nog een aparte (ster)uitstraling hebben en dat mist KJ , al geloof ik best el dat hij nog gaat scoren hoor en na Real ook best bij een andere leuke (sub)topclub terecht komen waar hij wellicht wel de 1e spits wordt.
rot op joh, je hebt helemaal geen gelijk gehad. KJH scoort aardig in Spanje. en verder was een Kluivert ook een type spits als KJH. Was Patrick dan ook geen topspits wil je zeggen? En zo ken ik er wel nog een paar!!
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 12:21 schreef jantje 1974 het volgende:
patrick en makker , stel je niet zo aan man , een Feyenoord is een kakkerlak en een Ajacied is een jood , een Marokkaan is een Marokkaan en een Belg is een Belg so what?
Een Ajacied = Een Ajacied. Indien jullie een Feyenoord belichten als kakkerlak prima, maar houd het wel bij jezelf!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar voor 25miljoen is een lachertje









0.0230779