BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke spelers moet feyenoord in winterstop halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
thewin
 thewin - maandag 08 september 2008 - 15:54   quote  deeplink  
welke spelers moet feyenoord in de winterstop halen.
ik zat zo te denken aan:

-said boutahar,
-Frank van der struijk,
-davy de fauw,
-tim janssen,
-tim krul,
-mark otten,
-Civard Sprockel,
-Elia
-Arnoutovic

zijn allemaal jonge goede versterkingen als ze niet van deze hale komt het niet goed
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 16:17   quote  deeplink  
laat ze eerst maar ff kijken of dr geld is.
Joszef
 Joszef - maandag 08 september 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Piet Velthuizen mag ook op het rijtje.
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 08 september 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Velthuizen, De Fauw, Arnoutovic, De Zeeuw
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 08 september 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Is de transfermarkt net gesloten en dan hebben we het al weet over wie we in de winterstop moeten halen. Laten we eerst maar eens kijken hoe het team zich nu ontwikkelt en dan kunnen we weer gaan kijken waar we versterkingen nodig hebben. Ik zou ook zeggen in de verdediging maar misschien breekt er wel weer jeugd door.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 september 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 15:54 schreef thewin het volgende:
welke spelers moet feyenoord in de winterstop halen.
ik zat zo te denken aan:

-said boutahar,
-Frank van der struijk,
-davy de fauw,
-tim janssen,
-tim krul,
-mark otten,
-Civard Sprockel,
-Elia
-Arnoutovic

zijn allemaal jonge goede versterkingen als ze niet van deze hale komt het niet goed
Ik zie alleen Tim Krul als verterking. De anderen zijn toch absoluut niet Feyenoord waardig... Wil je kwalitatief goede spelers of weer van die "leuke middenmoot" spelers. Liever niets dan dit rijtje!! Ik zie liever Hyypia van Liverpool die daar buiten de boot valt komen, dan bovenstaande...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 september 2008 door Pietje1 --
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 08 september 2008 - 17:00   quote  deeplink  
idd tim krul en misschien arnoutovic. Ik denk dat je dan spelers voor de toekomst haalt.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 08 september 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Geen Hyppia is weer een te oude speler.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 08 september 2008 - 17:14   quote  deeplink  
Het gaat om de winterstop toch? Wie hebben wij in de verdiging staan die ervaren genoeg is om deze linie te leiden? Volgens mij niemand. Juist in deze linie heb je ervaren spelers nodig. Dan lijkt me Hyypia een hele goede.

Arnautovitsch is een gepasseerd station denk ik. Trouwens, hij heeft zich voor mij nog niet bewezen. Ik heb hem nog nooit op hoog niveau zien acteren.
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 september 2008 - 17:17   quote  deeplink  
gozert, Hyypia wordt 7 oktober 35... onze voorraadkast met looprekken puilt al uit...
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 17:33   quote  deeplink  
Haal Erwin Mulder maar terug voordat ie Graafland en Varkevisser achterna gaat. Geef hem een goede kans, Dudek en De Goey speelde hun eerste seizoen ook niet foutloos maar men liet ze staan waardoor ze zich ontwikkelde tot fantastische keepers. maar dit is een andere discussie.

Krul kan dan 2de keeper worden achter hem en timmer kan lekker alternatieve elfsteden tochten gaan schaatsen met marianne
heidi
 heidi - maandag 08 september 2008 - 18:23   quote  deeplink  
voetballen gaat t toch om?
waar blijven die passes tackels van al die stoere ROTTERDAMSE?voetballers dan?
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 18:36   quote  deeplink  
vrouwen en voetbal....... tsja...
Ramón
 Ramón - maandag 08 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
Als het aan Bosz ligt: Pierre v. Hooydonk, Kindfall, Ruudje Heusz, Gaston Taument en als Feyenoord aan de trouwe suppoters denkt dan schoppen ze Bosz de straat op!!! Het beste had Feyenoord voor de Kromme met assistent Been moeten gaan en Bosz vorig jaar al moeten wegjagen!!! foei foei Waar blijft onze status TOPCLUB ???? op Bosz zijn aanpak nergens!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 08 september 2008 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 19:01 schreef Ramón het volgende:
Als het aan Bosz ligt: Pierre v. Hooydonk, Kindfall, Ruudje Heusz, Gaston Taument en als Feyenoord aan de trouwe suppoters denkt dan schoppen ze Bosz de straat op!!! Het beste had Feyenoord voor de Kromme met assistent Been moeten gaan en Bosz vorig jaar al moeten wegjagen!!! foei foei Waar blijft onze status TOPCLUB ???? op Bosz zijn aanpak nergens!!!
Je zit in het verkeerde topic kerel
En ook overdrijven is jouw niet vreemd he?
Marciano
 Marciano - maandag 08 september 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Arnoutovic,De Zeeuw, een goeie verdediger kan ook geen kwaad( kijk maar waar we dan aan toe zijn)
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 08 september 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 19:01 schreef Ramón het volgende:
Als het aan Bosz ligt: Pierre v. Hooydonk, Kindfall, Ruudje Heusz, Gaston Taument en als Feyenoord aan de trouwe suppoters denkt dan schoppen ze Bosz de straat op!!! Het beste had Feyenoord voor de Kromme met assistent Been moeten gaan en Bosz vorig jaar al moeten wegjagen!!! foei foei Waar blijft onze status TOPCLUB ???? op Bosz zijn aanpak nergens!!!
jij bent het spoor best bijster he gozert... A. je opmerking B. bij verkeerd topic... Koffie nodig ?
schiedam
 schiedam - maandag 08 september 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 19:08 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

jij bent het spoor best bijster he gozert... A. je opmerking B. bij verkeerd topic... Koffie nodig ?
echt totaal kansloos ja
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 21:45   quote  deeplink  
ik vind dat ze Vinnie Jones en Dennis Wise moeten halen.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 september 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Sommige Feyenoord supporters lijken wel voetbalvrouwen, koopziek
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 september 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2008 - 21:59 schreef sportdwaas het volgende:
Sommige Feyenoord supporters lijken wel voetbalvrouwen, koopziek
hahahahahahahahahaha
jammer dat petertje ook af en toe een wijf is gebleken tijdens de zomer uitverkopen.. grieks archeologisch wondertje en een vroeg keizerlijk koreaans artifactje
Feyenoord007
 Feyenoord007 - dinsdag 09 september 2008 - 08:55   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het geld echt op ze hebben de fiscus net betaalt en moeten weer vooraan beginnen met een schone lijn en niet wanhopig spelers gaan kopen maar een beetje sparen en een buffer opbouwen en strategie in de leiding krijgen die Peter bosz gaat maar de F jes trainen En geen Woorden maar Daden
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 09:23   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Ch€sz --
deoudehappel
 deoudehappel - dinsdag 09 september 2008 - 09:35   quote  deeplink  
Ach ja, de meesten hier beheersen de gramatica niet eens. Rekenen zal dus waarschijnlijk ook wel te moeilijk zijn. Ik denk dat het beter zou zijn als deze lieden eerst een LOI cursusje volgen voordat ze zich met het grote mensenwerk bemoeien.......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 09:35 schreef deoudehappel het volgende:
Ach ja, de meesten hier beheersen de gramatica niet eens. Rekenen zal dus waarschijnlijk ook wel te moeilijk zijn. Ik denk dat het beter zou zijn als deze lieden eerst een LOI cursusje volgen voordat ze zich met het grote mensenwerk bemoeien.......
hoe schrijf je grammatica ook al weer.....
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 09:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoe schrijf je grammatica ook al weer.....
xD
Coz
 Coz - dinsdag 09 september 2008 - 10:52   quote  deeplink  
Botteghin!! wat speelde die weer een goede wedstrijd van het weeekend zeg bij FcZwolle.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 08:55 schreef Feyenoord007 het volgende:
Feyenoord heeft het geld echt op ze hebben de fiscus net betaalt en moeten weer vooraan beginnen met een schone lijn en niet wanhopig spelers gaan kopen maar een beetje sparen en een buffer opbouwen en strategie in de leiding krijgen die Peter bosz gaat maar de F jes trainen En geen Woorden maar Daden
Deoudehappel heeft wel gelijk ook al spelt hij grammatica verkeerd. Als je bovenstaand leest dan lijkt me een goede cursus Nederlands wel op zijn plaats... Wat een bagger wordt er soms gepost... Post dan niks... Geen woorden maar daden geldt vooral voor Feyenoord007. AUB geen woorden meer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Pietje1 --
Coz
 Coz - dinsdag 09 september 2008 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:05 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Deoudehappel heeft wel gelijk ook al spelt hij grammatica verkeerd. Als je bovenstaand leest dan lijkt me een goede cursus Nederlands wel op zijn plaats... Wat een bagger wordt er soms gepost... Post dan niks... Geen woorden maar daden geldt vooral voor Feyenoord007. AUB geen woorden meer!!
Daar moet je overheen lezen. Het gaat om de inhoud, niet om de grammatica!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 11:15   quote  deeplink  
Trouwens ik lees net Simunek verhuurd wil worden (VFB Wolfsburg). Hij heeft het niet meer naar zijn zin. Jonge Tsjech, 21 jaar, goede speler. Is een optie.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:13 schreef Coz het volgende:

[..]

Daar moet je overheen lezen. Het gaat om de inhoud, niet om de grammatica!
Alleen jammer dat de inhoud ook al niet al te veel voorstelt
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:13 schreef Coz het volgende:

[..]

Daar moet je overheen lezen. Het gaat om de inhoud, niet om de grammatica!
Wat is de inhoud dan? die is zo niet nog slechter dan de grammatica...
Coz
 Coz - dinsdag 09 september 2008 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de inhoud ook al niet al te veel voorstelt
Haha dat is wat anders ;), maar dan moet je hem afrekenen op die inhoud en niet op zijn grammatica
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:17 schreef Coz het volgende:

[..]

Haha dat is wat anders ;), maar dan moet je hem afrekenen op die inhoud en niet op zijn grammatica
Ach het is ook wel fijn als het leesbaar is... en zeg nou zelf, als je commentaar levert op iemands presteren en je schrijft dan zoiets op zoals daar geschreven is dan denkt een lezer ook: rot op man je kunt zelf niet eens normaal schrijven maar wel anderen afzijken... Toch?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 11:45   quote  deeplink  
ehhh sorry: afzeiken bedoel ik. Moet ik het zelf ook niet gaan doen... :-)
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:45 schreef Pietje1 het volgende:
ehhh sorry: afzeiken bedoel ik. Moet ik het zelf ook niet gaan doen... :-)
1e gedachte bij mij is idd ook zo, het is irritant dat sommige werkelijk geen aandacht geven aan spelling, zodat we het nog normaal kunnen volgen...
Coz
 Coz - dinsdag 09 september 2008 - 12:09   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in, maar even on-topic. Botteghin zou een goede zijn voor Feyenoord
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 13:35   quote  deeplink  
Ch€sz het is aandacht schenken ipv geven en het is gozer ipv gozert einstein!!
Daarbij klopt het wel wat ik schrijf, als we Bosz zijn gang laten gaan dan wordt het helemaal niks meer en lachen europese clubs om ons Feyenoord wat pijn doet!! Terugkijken naar prestaties van weleer is niet goed er moet gekeken worden naar de prestaties van tegenwoordig en daarbij moet Feyenoord weer de status van TOPCLUB krijgen en eindelijk weer eens kampioen worden en weer faam opbouwen in Europa. Nu word Feyenoord afgeschilderd als een club die het OOIT leuk deed. Nee spendeer in spelers ipv een nieuw stadion en bouw aan goed elftal dat moeilijk of niet te kloppen is. AMEN
PVDD
 PVDD - dinsdag 09 september 2008 - 13:39   quote  deeplink  
Juist alleen goede en ook jonge gasten en dan geen gezeik hebben met andere bestuurders zoals met Arnautovic. Dus gasten die een flinke zak met poen opleveren. Botteghin zou dus kunnen.
derq
 derq - dinsdag 09 september 2008 - 13:46   quote  deeplink  
botteghin gaat echt wel naar duitsland
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Ben bang dat er niks bijkomt en zo wordt het weer een dramatisch seizoen.
Vorig jaar werd een goede basis gebracht wat dit seizoen uitgebouwd had kunnen worden maar dit seizoen wordt die basis weer afgebroken.
Haal anders De Fauw en Pranjic
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 13:35 schreef Ramón het volgende:
Ch€sz het is aandacht schenken ipv geven en het is gozer ipv gozert einstein!!
Daarbij klopt het wel wat ik schrijf, als we Bosz zijn gang laten gaan dan wordt het helemaal niks meer en lachen europese clubs om ons Feyenoord wat pijn doet!! Terugkijken naar prestaties van weleer is niet goed er moet gekeken worden naar de prestaties van tegenwoordig en daarbij moet Feyenoord weer de status van TOPCLUB krijgen en eindelijk weer eens kampioen worden en weer faam opbouwen in Europa. Nu word Feyenoord afgeschilderd als een club die het OOIT leuk deed. Nee spendeer in spelers ipv een nieuw stadion en bouw aan goed elftal dat moeilijk of niet te kloppen is. AMEN
gozert, ik reageerde niet eens op jouw reactie, knurft... en als je op die manier mensen hier wilt gaan verbeteren wens ik je een prettige wedstrijd... zwaar kansloos....
Ik ging niet voor niets niet op jouw reactie in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Ch€sz --
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Jij stelde toch dat de posters hier beter naar hun grammatica moesten kijken, begin er dan zelf ook mee knurft en zeik dan niet de mensen hier af.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 13:57   quote  deeplink  
afzeiken? laat me zien dan waar ik dat deed... jouw houding in dit topic is overdreven, zoek het lekker uit mafkees
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 13:57   quote  deeplink  
heb toch al weer zin in zaterdag
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 11:52 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 11:45 schreef Pietje1 het volgende:
ehhh sorry: afzeiken bedoel ik. Moet ik het zelf ook niet gaan doen... :-)

1e gedachte bij mij is idd ook zo, het is irritant dat sommige werkelijk geen aandacht geven aan spelling, zodat we het nog normaal kunnen volgen...

Alzheimer mafkees???
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 14:12   quote  deeplink  
Einstein... Alzheimer, ga vooral zo door!! Ik benadruk het feit dat als je beetje op de spelling let, dat het topic dan fatsoenlijk te volgen is... jij komt met gozert=gozer & aandacht geven is trouwens wel correct Nederlands ;-)
Let ff eerst op je leestekengebruik dan en ga ff je ziektes in je eigen familie houden!
Dat mijn oom onlangs aan Alzheimer is overleden kan jou niets verrotten, egoist.
Denk ff na voor je met ziektes gaat gooien, knurft!
PVDD
 PVDD - dinsdag 09 september 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Als de voetballers van feyenoord net zo'n lange tenen hadden als sommige van het forum dan kregen we er wel minder tegen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 15:41   quote  deeplink  
Heeft niet zoveel met lange tenen te maken
Heeft meer met respect te maken
En dan voornamelijk het gebrek aan respect hier op het forum van sommige
Althans, dat is mijn mening
Joszef
 Joszef - dinsdag 09 september 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Ging het hier niet over welke spelers in de wintersport moeten komen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke spelers moet feyenoord in winterstop halen









0.0138039