BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke spelers moet feyenoord in winterstop halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 17:02   quote  deeplink  
beetje nadenken om er achter te komen wat iemand bedoeld kan ook geen kwaad. Als ik zie wat b.v. mijn neefjes en nichtjes uitkramen in e-mails denk ik dat het hedendaagse onderwijs ook niet echt mee helpt, verder heb je ook nog iets als dyslexie, gammele toetsenborden, alcohol en andere geestverruimende middelen. emotie, etc, allemaal zaken die het taal gebruik beinvloeden.
focus nu maar gewoon op de inhoud en als de stijl van iemand je niet bevalt hoef je toch niet te reageren?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 09 september 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Joszef je hebt helemaal gelijk. Maar als mensen dat ook nog eens leesbaar opschrijven en niet meteen beginnen met die moet oprotten en die moet ook oprotten dan zijn we al een stuk verder. Die Ramon komt ook uit het niets met zijn opmerkingen... Gast, je kreeg een reactie van Phyxsius dat je in de verkeerde topic zit en je valt Ch€ss aan? Jij hebt ze echt niet op een rijtje is het wel? Zwaar weekend gehad en dat komt nu los? Teveel paddo's gegeten knul?
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 18:55   quote  deeplink  
ai dat was ik vergeten!!! knurft
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
gast, knurft , paddo's??? kijk eens wat jullie zelf schrijven.
Pak de problemen bij de kern aan en dat is het beleid van de leiding oftewel het bestuur en daarbij is Bosz de boosdoener en beleidsman die de wetten voorschrijft en die onze club kapot laat gaan !!! dus met nieuwe spelers in de winterstop kom je niet ver!!! einde
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
laat ze Christian Gyan maar terug halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door hotjumper --
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
Pranjic is welkom
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:04   quote  deeplink  
inderdaad
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:06   quote  deeplink  
Denk dat Brett Holmann ook wel een aanwinst is daarbij vond ik altijd sziommer ook wel geschikt maar is nu ook redelijk oud toch??
cornelis
 cornelis - dinsdag 09 september 2008 - 19:13   quote  deeplink  
niks kopen Een ander bestuur is beter De talent pool is ook niks Er blijf voor feijenoord niks over Dus dat breng niks op ,het doet me pijn deze manier van zaken doen Dit heb niks met feijenoord te maken
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Kijk met Cornelis kan ik praten.
Jij snapt het tenminste en weet waar de oplossing ligt!!
draakje
 draakje - dinsdag 09 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Als neerlandica vond ik dat dit topic even een interessante wending nam ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Cziommer is net een maatje te klein voor de echte top denk ik.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:16 schreef draakje het volgende:
Als neerlandica vond ik dat dit topic even een interessante wending nam ...
hoezo? onderzoek je kijvende wijven?
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:20   quote  deeplink  
pfff veteranen elftal v. Dijk 39uur nu al geblesseerd en Lodewijks weer op de bank, zoiets doet gewoon pijn. Wanbeleid!!!!
draakje
 draakje - dinsdag 09 september 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoezo? onderzoek je kijvende wijven?
Nee, de verloedering van het Nederlands gaat me zeer aan het hart. Bovendien zorgt slecht taalgebruik voor veel ruzie en misverstanden, zoals hierboven maar weer eens wordt aangetoond.
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Zo zie je dat mijn eerste bericht niet zo overdreven is, waarom al die ouwe lullen???
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 september 2008 - 19:23   quote  deeplink  
wat is oud ? ;)
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Larsson pffffff . Ik hoorde in de wandelgangen dat er serieuze interesse is in JP v. Gastel en Dean Gorré en oja van Gobbel is de laatste tijd veel gesignaleerd rond de Kuip
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:25   quote  deeplink  
KOM OP FEYENOORD WORD WAKKER!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:20 schreef Ramón het volgende:
pfff veteranen elftal v. Dijk 39uur nu al geblesseerd en Lodewijks weer op de bank, zoiets doet gewoon pijn. Wanbeleid!!!!
Misschien moet je dan eerst eens luisteren naar wat het beleid inhoud. Krul werd op het laatste moment niet gehaald (omdat NewCastle ineens belsoot hem toch niet kwijt te willen) en nu halen ze een ervaren iemand zodat onze talenten zich nog een jaar kunnen ontwikkelen

Of had jij liever gehad dat we nu een dure keeper van 25 haalde en dan volgend jaar met een overschot aan keepers zitten?
Van Dijk gaat volgend jaar weg en dan komt Mulder terug
En als Timmer stopt komt daar waarschijnlijk Krul voor terug en dan heb je ook Darley nog

En heb jij onze talenten al gezien?
Je kan wel zeggen we hebben er veel en die moeten spelen om zich te ontwikkelen, maar zonder spelers met ervaring wordt dat niks. kijk maar naar AZ
Ik vind dat wij heel veel talent hebben, vooral in de voorhoede maar die hebben nog een jaartje nodig
Sommige misschien meer en juist voorin hebben wij veel ervaren spelers. Waarom?
Die kunnen de jonkies veel leren en als de oudjes stoppen dan zijn de talenten zeker klaar maar dat zijn ze nu nog niet.

En ken je feiten kerel, Van Dijk is al niet meer geblesseerd, hij traint gewoon weer met de groep mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Phyxsius --
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:28   quote  deeplink  
dus: soms wéér een overbruggingsjaar Phyxsius????????????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:20 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, de verloedering van het Nederlands gaat me zeer aan het hart. Bovendien zorgt slecht taalgebruik voor veel ruzie en misverstanden, zoals hierboven maar weer eens wordt aangetoond.
ach, ik weet dat een goed geformuleerde belediging veel harder aan komt dan wat dom gebral, ik maak me meer zorgen om het gebrek aan orginaliteit en dat er niemand eens denkt, "laat ik hier eens niet op reageren."
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:32   quote  deeplink  
Waar baseer je dat op?
Is elke club die talent en ervaring afwisselt bezig met een overbruggingsjaar?
In jouw ogen is er dus nooit een club bezig met voetballen

Wat ik probeerde aan te geven is dat je een mix moet hebben van jeugd en ervaring
En die mix is vrij goed
Maar als je enkel naar de oudere kijkt krijg je geen reeël beeld
En ik zie dat veel mensen enkel naar de ouderen kijken
Maarja sommige mensen zijn nu eenmaal negatief ingesteld
Veel is al verbeterd en sommige dingen niet
En de meeste hier zien enkel dat wat niet verbeterd is

Ik presteer liever nu wat minder, dan dat ik nu veel successen mag meemaken en dat de club over 25 jaar failliet is
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:00 schreef Ramón het volgende:

Pak de problemen bij de kern aan en dat is het beleid van de leiding oftewel het bestuur en daarbij is Bosz de boosdoener en beleidsman die de wetten voorschrijft en die onze club kapot laat gaan !!!
Dit vind ik ook zo'n grappige opmerking
Het voornaamste probleem is een geld gebrek
En daar gaat Bosz niet eens over
Bosz doet het uitstekend met de middelen die hij heeft
Helaas heeft hij bijna geen middelen
En Woerts is verantwoordelijk voor de financien
Dus waarom zeur je op Bosz en niet op hem?
Als ik jou mag geloven bestaat het Feyenoordbestuur uit Peter Bosz en Peter Bosz en Peter Bosz en Peter Bosz etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Phyxsius --
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:32 schreef Phyxsius het volgende:
Waar baseer je dat op?
Is elke club die talent en ervaring afwisselt bezig met een overbruggingsjaar?
In jouw ogen is er dus nooit een club bezig met voetballen

Wat ik probeerde aan te geven is dat je een mix moet hebben van jeugd en ervaring
En die mix is vrij goed
Maar als je enkel naar de oudere kijkt krijg je geen reeël beeld
En ik zie dat veel mensen enkel naar de ouderen kijken
Maarja sommige mensen zijn nu eenmaal negatief ingesteld
Veel is al verbeterd en sommige dingen niet
En de meeste hier zien enkel dat wat niet verbeterd is

Ik presteer liever nu wat minder, dan dat ik nu veel successen mag meemaken en dat de club over 25 jaar failliet is
ik presteer liever nu wat minder??? Wanneer hebben ze de laatste tijd goed gepresteerd?? uhmmmmmmm
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:35 schreef Ramón het volgende:

[..]

ik presteer liever nu wat minder??? Wanneer hebben ze de laatste tijd goed gepresteerd?? uhmmmmmmm
Zeg ik dat ze goed presteren?
Ze presteren nu juist wat minder
Maar dat heb ik liever dan dat de club failliet gaat
Als Feyenoord na jou luistert geven ze allemaal geld uit dat er niet is en verdienen ze ook nog minder
Daardoor ga je failliet
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 19:37   quote  deeplink  
ik hoop vooral dat het blessure-leed nu eindelijk geleden is. Zou wel eens een leuke afwisseling zijn van al die jaren dat we het halverwege het seizoen hebben.
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:35 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit vind ik ook zo'n grappige opmerking
Het voornaamste probleem is een geld gebrek
En daar gaat Bosz niet eens over
Bosz doet het uitstekend met de middelen die hij heeft
Helaas heeft hij bijna geen middelen
En Woerts is verantwoordelijk voor de financien
Dus waarom zeur je op Bosz en niet op hem?
Als ik jou mag geloven bestaat het Feyenoordbestuur uit Peter Bosz en Peter Bosz en Peter Bosz en Peter Bosz etc
LEZEN!!!!! Ik schreef ook bestuur en beleid en noemde daarin Bosz. Bosz doet domme uitspraken met wacht maar maandag af en die speler hebben we binnen pffff waar is hij dan??
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:37 schreef hotjumper het volgende:
ik hoop vooral dat het blessure-leed nu eindelijk geleden is. Zou wel eens een leuke afwisseling zijn van al die jaren dat we het halverwege het seizoen hebben.
Ik hoop het ook
Dat zou mooi zijn en het ligt min of meer ook wel in de lijn der verwachting, want Verbeek presteert vaker slecht aan het begin van het seizoen maar wanneer iedereen last krijgt van blessures (halverwege het seizoen) zijn zijn mannen vaak topfit. Laten we hopen dat hem dat nu ook lukt
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:39   quote  deeplink  
klopt hotjumper
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:38 schreef Ramón het volgende:

[..]

LEZEN!!!!! Ik schreef ook bestuur en beleid en noemde daarin Bosz. Bosz doet domme uitspraken met wacht maar maandag af en die speler hebben we binnen pffff waar is hij dan??
Anoutovic was een fout jah (maar daar is al genoeg over gezegd)
Maar hij heeft nooit gezegd dat hij Maandag grote spelers zou hebben. Hij heeft gezegd wacht maandag maar af, dat zei hij omdat hij elk uur werd gebeld of er al nieuws was (door kranten) maar de fans interpreteren het dan weer als een belofte

En eigenlijk geven de grootste Bosz critici hier Bosz een groot compliment. Ze komen met één slecht feit en herhalen dat steeds weer. Blijkbaar heeft Bosz dus maar één fout gemaakt. dat is heel knap van hem. En zijn maar weinig mensen die maar één fout maken op hun werk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Phyxsius --
Ramón
 Ramón - dinsdag 09 september 2008 - 19:43   quote  deeplink  
Phyxsius door championsleague te halen en daarin te presteren haal je geld binnen!!! met we presteren nu ff minder pffff het is alleen maar minder Feyennoord is een topclub en daarbij mogen ze niet minder doen, zij moeten ieder jaar meedoen om het kampioenschap en europese prestaties
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 19:43 schreef Ramón het volgende:
Phyxsius door championsleague te halen en daarin te presteren haal je geld binnen!!! met we presteren nu ff minder pffff het is alleen maar minder Feyennoord is een topclub en daarbij mogen ze niet minder doen, zij moeten ieder jaar meedoen om het kampioenschap en europese prestaties
Klopt,
Maar voor de championsLeaque heb je betere spelers nodig
en die vragen een hoger salaris
dat geld moet je lenen en daar betaal je weer rente over
En als je dan één keer niet de championsleague haalt ben je de lul.
Dan ga je op PSV lijken
Die doen het nu goed, maar zijn heel afhankelijk van de Champions League
En als je naar de statistieken kijkt komt de concurrentie steeds dichter bij, misschien dat PSV volgend jaar nog Champion League haalt maar daarna niet meer
En dan heeft PSV een heel groot probleem financieel
Groter nog dan Feyenoord nu heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 september 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Maar zullen we ons nu maar weer op het topic gaan richten?
We worden het toch niet eens
En wat wij nu bespreken is allemaal al een keer voorgekauwd in een ander topic
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 september 2008 - 20:15   quote  deeplink  
laten we eerst maar wat gaan voetballen zien we snel genoeg waar we versterking nodig hebben.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 09 september 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Ik zou eerst maar eens afwachten op welke positie's je elftal tegen de winterstop wil versterken. Misschien speelt Fer tegen die tijd wel rechtsback en heb je met Vlaar en Hofland de defensieve zekerheid die we in de eerste 8 wedstrijden vorig seizoen ook hadden.
En over Botteghin, het zal best een aardige voetballer zijn, maar als je hem een keer of 85 moet bekijken zal er toch wel iets zijn wat niet helemaal lekker zit
derq
 derq - dinsdag 09 september 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 14:12 schreef Ch€sz het volgende:
Einstein... Alzheimer, ga vooral zo door!! Ik benadruk het feit dat als je beetje op de spelling let, dat het topic dan fatsoenlijk te volgen is... jij komt met gozert=gozer & aandacht geven is trouwens wel correct Nederlands ;-)
Let ff eerst op je leestekengebruik dan en ga ff je ziektes in je eigen familie houden!
Dat mijn oom onlangs aan Alzheimer is overleden kan jou niets verrotten, egoist.
Denk ff na voor je met ziektes gaat gooien, knurft!
Nerd. Flamers die zelf interpunctie- en grammaticale fouten en/of spellingsfouten maken zijn nog erger. Neemt niet weg dat ik je mening deel in het feit dat er onderling wel wat minder heftig op elkaar gekankerd kan worden.
joszef virusz
 joszef virusz - dinsdag 09 september 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Halen... halen? Eerst maar afbetalen. Dan sparen voor één TOPPER (als die wil) en fijn de jeugd inpassen.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 september 2008 - 09:09   quote  deeplink  
@ Ramon, er zijn wat negatievelingen op dit forum geweest, maar jij overtreft iedereen. Zij vertellen jou nou zelfs dat je te negatief bent. Waarom ben je hier nog? Als je een club wil supporten met een beter beleid en goede prestaties ga dan lekker weg. We hebben het hier over wie Feyenoord er bij moet halen in de winterstop volgens mij. Als je daar niet iets zinnigers kan melden dan dat Bosz moet oppleuren hou er dan mee op en beperk je tot de topics waarin gevraagd wordt om Bosz af te zeiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Pietje1 --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 september 2008 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2008 - 22:10 schreef F.L.E het volgende:
Ik zou eerst maar eens afwachten op welke positie's je elftal tegen de winterstop wil versterken. Misschien speelt Fer tegen die tijd wel rechtsback en heb je met Vlaar en Hofland de defensieve zekerheid die we in de eerste 8 wedstrijden vorig seizoen ook hadden.
En over Botteghin, het zal best een aardige voetballer zijn, maar als je hem een keer of 85 moet bekijken zal er toch wel iets zijn wat niet helemaal lekker zit
Ik denk dat Israel elke keer op de tribune in slaap valt waardoor hij hem steeds net niet gezien heeft... Daarom is Bosz er zelf een keer gaan zitten. ;-) Maar wie zegt dat ze voor hem op de tribune zaten? Ik heb nog nooit iemand dat horen bevestigen. De zaakwaarnemenr en Botteghin zelf zeggen ook niets van Feyenoord gehoord te hebben (niet dat dat altijd iets zegt....)
derq
 derq - woensdag 10 september 2008 - 11:57   quote  deeplink  
ze zaten er natuurlijk om inspiratie op te doen voor het nieuwe stadion... ^^
Marciano
 Marciano - woensdag 10 september 2008 - 13:33   quote  deeplink  
hahaha je heb het er zelf ook niet over
ovi
 ovi - woensdag 10 september 2008 - 14:59   quote  deeplink  
WE MOETEN HELEMAAL OPNIEUW BEGINNEN
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 september 2008 - 16:26   quote  deeplink  
WAT? Terug naar het Afrikaanderplein???
Bloedgroep-FFFFF
 Bloedgroep-FFFFF - woensdag 10 september 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Heel wat, een keeper, KRUL graag, geen Velthuizen die bij Oranje al gepasseerd is.
2 backs en wat voorin, keuze uit deze? hopelijk keuze uit:

-said boutahar,
-Frank van der struijk,
-davy de fauw,
-tim janssen,
-tim krul,
-mark otten
-Elia
-Arnoutovic
derq
 derq - woensdag 10 september 2008 - 17:26   quote  deeplink  
podolski huren...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 september 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Mij, krijg ik eens betaald als naar de kuip ga...
Als de redding van Feyenoord al afhangt van een speler van zwolle dan is de oud-linksbuiten van "BOHD 13" ook welkom toch....
mat
 mat - woensdag 10 september 2008 - 18:20   quote  deeplink  
waarom loopt iedereen toch te zeiken???

wacht eerst eens de komende 5 wedstrijden af!!!
tot er weer spelers fit zijn, dit is echt niet het feyenoord waar de rest van het seizoen mee gespeeld gaat worden....

en bovendien gaat het maar om 1 ding dat feyenoord wint en doen ze dat niet dan krijg je dit dus EEN HOOP GEZEIK OP IEDEREEN DIE MAAR BIJ DE CLUB BETROKKEN IS!!!!!!
draakje
 draakje - woensdag 10 september 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2008 - 17:34 schreef hotjumper het volgende:
Mij, krijg ik eens betaald als naar de kuip ga...
Als de redding van Feyenoord al afhangt van een speler van zwolle dan is de oud-linksbuiten van "BOHD 13" ook welkom toch....
En waar staat BOHD dan voor? Bij Ons Heerlijk Dribbelen?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 september 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2008 - 18:30 schreef draakje het volgende:

[..]

En waar staat BOHD dan voor? Bij Ons Heerlijk Dribbelen?
Tsssss, dat je het beruchte "Bal op het dak" niet kent...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: welke spelers moet feyenoord in winterstop halen









0.0163519