BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub weer aangevallen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:36 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ach goshi. Missy B stout tegen jou? dat mag ze niet. Foei nou, MRS B.
Nou,nou. Moet ik nu verdrietig zijn of met modder gaan gooien? Beide niet. Ik weet wie het schrijft.
pauline
 pauline - vrijdag 19 september 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 11:36 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ach goshi. Missy B stout tegen jou? dat mag ze niet. Foei nou, MRS B.
goed inhoudelijk gereageerd hoor, je laat je intellect zo wel zien. maar als ik het merendeel van jou comments lees had ik ook niet meer mogen verwachten.
was jij niet fan van amanda??
pauline
 pauline - vrijdag 19 september 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 13:45 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Nou,nou. Moet ik nu verdrietig zijn of met modder gaan gooien? Beide niet. Ik weet wie het schrijft.
je moet niet verdrietig zijn hoor mrs B..
dat doe ik wel voor je, want medelijden heb ik wel met je.
Heb ik met alle minderbedeelden
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 15:06 schreef pauline het volgende:

[..]

je moet niet verdrietig zijn hoor mrs B..
dat doe ik wel voor je, want medelijden heb ik wel met je.
Heb ik met alle minderbedeelden
Was je maar zo minderbedeeld als ik.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 19 september 2008 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 15:06 schreef pauline het volgende:

[..]

je moet niet verdrietig zijn hoor mrs B..
dat doe ik wel voor je, want medelijden heb ik wel met je.
Heb ik met alle minderbedeelden
hahaha wat een kakker ben je toch, als jij je met Mrs.B zou vergelijken, dan ben jij de minderbedeelde.
pauline
 pauline - vrijdag 19 september 2008 - 16:38   quote  deeplink  
wat een vriendjes allemaal hé.. ach ja de één heeft echte vrienden, en de de ander virtueel, net als hier .. Zijn jullie in het echt zo moeilijk in omgang dat jullie je heil zoeken in een vriendschap via 1 of ander forum.. lijkt er sterk op.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 16:38 schreef pauline het volgende:
wat een vriendjes allemaal hé.. ach ja de één heeft echte vrienden, en de de ander virtueel, net als hier .. Zijn jullie in het echt zo moeilijk in omgang dat jullie je heil zoeken in een vriendschap via 1 of ander forum.. lijkt er sterk op.
Wat doe jij dan hier? elders onder de plak??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 22:09 schreef moha het volgende:

[..]

ohw vertel je maakt me nieuwsgierig hahaha
Ik had onlangs een informeel gesprek met een paar kersverse studenten psychologie.
Wij hadden het o.a. over het feit dat juist mensen met een probleem niet snel kunnen of willen denken. De manier van communiceren moet op niveau aangepast worden.
Je kan iets zeggen/duidelijk proberen te maken door een heel verhaal te vertellen of je maakt je duidelijk door een paar woorden te gebruiken, maar dan wel de juiste woorden.
Toen gaf ik als voorbeeld dat ik regelmatig op een forum zit(de verbazing was van hun gezicht te lezen) en dat er 1 iemand is die vaak met 1 kreet een hoop zegt.
Gaandeweg het gesprek zei een van de jongens ……….Zo’n kreet, waarop een andere vroeg wat voor kreet. Toen zei ik, kort maar krachtig maar laten wij het een Moha-tje noemen.

Recent voorbeeld van een Moha-tje: je had een heel verhaal kunnen schrijven maar daarentegen schreef je “hit and run” . 3 woorden die veel zeggen. Capish?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 19 september 2008 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 18:11 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik had onlangs een informeel gesprek met een paar kersverse studenten psychologie.
Wij hadden het o.a. over het feit dat juist mensen met een probleem niet snel kunnen of willen denken. De manier van communiceren moet op niveau aangepast worden.
Je kan iets zeggen/duidelijk proberen te maken door een heel verhaal te vertellen of je maakt je duidelijk door een paar woorden te gebruiken, maar dan wel de juiste woorden.
Toen gaf ik als voorbeeld dat ik regelmatig op een forum zit(de verbazing was van hun gezicht te lezen) en dat er 1 iemand is die vaak met 1 kreet een hoop zegt.
Gaandeweg het gesprek zei een van de jongens ……….Zo’n kreet, waarop een andere vroeg wat voor kreet. Toen zei ik, kort maar krachtig maar laten wij het een Moha-tje noemen.

Recent voorbeeld van een Moha-tje: je had een heel verhaal kunnen schrijven maar daarentegen schreef je “hit and run” . 3 woorden die veel zeggen. Capish?
hahahaha hij is leuk
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 19 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 15:04 schreef pauline het volgende:

[..]

goed inhoudelijk gereageerd hoor, je laat je intellect zo wel zien. maar als ik het merendeel van jou comments lees had ik ook niet meer mogen verwachten.
was jij niet fan van amanda??
Op jou kunnen we altijd rekenen, op inhoud, intellect, maar bovenal neutraal.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 19 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 16:38 schreef pauline het volgende:
wat een vriendjes allemaal hé.. ach ja de één heeft echte vrienden, en de de ander virtueel, net als hier .. Zijn jullie in het echt zo moeilijk in omgang dat jullie je heil zoeken in een vriendschap via 1 of ander forum.. lijkt er sterk op.
gesproken door de Master.
Praatpaal
 Praatpaal - zondag 21 september 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 14:08 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Geen blauw oog? jammer
Dit was weer een zeer trieste opmerking, maar ja ... van bepaalde mensen kun je niets anders verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2008 door Praatpaal --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub weer aangevallen.









0.0064599