BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub weer aangevallen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 14:07   quote  deeplink  
Huub van Ballegooy oud Gouden Kooi deelnemer is weer aangevallen op straat. Eerst in Spanje en nu ook al op het station richting zijn werk. Er kwam volgens hem een persoon langs fietsen die hem aankeek en daarna riep; ‘Huub vuile kankerlijer!’ Huub schrijft hierover in zijn Rocket Miljonairs blog: ‘Toen brak mijn klomp, dus ik loop achter die jongen aan en zeg iets in de trant van He Mafkees waarom zeg je dat nou, kom dat eens in mijn gezicht zeggen.’

Huub gaf de uitdagende hond zijn voer waardoor het alleen nog maar verder ging, van beide kanten werd er vervolgens beledigt zo schrijft hij ook zelf; ‘Toch enigszins geschrokken door mijn assertiviteit draaide hij zich om en liep weg. Maar toen deed hij het weer: Weer van een afstandje schelden, dus ik draai mij weer om en bijt hem liefelijk toe: "ja jij ja en die achterlijke moeder van je’’ Hij kwam boos op mij afgestormd beukte tegen mij aan waarop ik hem van mij afduwde, toen waren er al een aantal mensen die tegen hem zeiden dat hij normaal moest doen en moest oprotten. Mijn collega kwam er net aanrijden en was al uit de auto. Dus ging ik maar naar mijn werk, een hele hoop mensen die het zagen en er bijstonden moesten lachen om de idiotie van dit figuur.’

Blijkbaar kunnen vele mensen die de Gouden Kooi hebben gekeken nog steeds niet relativeren en ook Huub moet daar mee leren om gaan; ‘Maar goed, ben ook niet perfect, ervan leren en doorgaan. Vond het fijn om te zien dat iedereen (bouwvakkers, trein passagiers, voorbijganger) jong en oud, voor mij opkwamen. Het sloeg ook nergens op deze gast, maar toch, nog meer negeren.’

Voor meer over Huub lees je uiteraard het interview op Bron Magazine of op zijn weblog:..... waarin hij zijn dagelijks leven uitgebreid beschrijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Mrs.B@headline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Geen blauw oog? jammer
pauline
 pauline - zondag 14 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 14:08 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Geen blauw oog? jammer
geen antidepressiva nodig?? jammer
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Antidepressiva voor Claire of Huub?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Mrs.B@headline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 september 2008 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 19:02 schreef pauline het volgende:

[..]

geen antidepressiva nodig?? jammer
Jahooooooooorrrrrrrrrrrrr, daar istie weerrrrrrrrrrrrrr.
de stille genietster.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 15 september 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 19:02 schreef pauline het volgende:

[..]

geen antidepressiva nodig?? jammer
hey pauline is dat goldenpage.nl niets voor jou kunnen we jou daar niet lozen dan kun je daar hit en run spelen.
Belinea
 Belinea - dinsdag 16 september 2008 - 19:39   quote  deeplink  
Wat hebben jullie toch tegen die Pauline?
Ze vraagt alleen geen antidepressiva nodig?
Wat is daar fout aan, ik zou vragen, Huub niet zijn kop eraf geslagen?? JAMMER.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 16 september 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 19:39 schreef Belinea het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen die Pauline?
Ze vraagt alleen geen antidepressiva nodig?
Wat is daar fout aan, ik zou vragen, Huub niet zijn kop eraf geslagen?? JAMMER.
Pauline komt altijd en alleen om hier ff de boel op te naaien en als het te heet onder haar voeten word dan zie je dr een tijd weer niet
Belinea
 Belinea - dinsdag 16 september 2008 - 21:17   quote  deeplink  
Ja dan kan je wel eens een naar woord van iemand verwachten, maar ik heb het met die Pauline nog niet mee gemaakt, maar ja ik ben er ook niet vaak, ik zit alleen op can't buy me love.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 16 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 21:17 schreef Belinea het volgende:
Ja dan kan je wel eens een naar woord van iemand verwachten, maar ik heb het met die Pauline nog niet mee gemaakt, maar ja ik ben er ook niet vaak, ik zit alleen op can't buy me love.
als je hier lang genoeg komt dan leer je pauline vast nog wel kennen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 16 september 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Pauline zegt met veel woorden helemaal niets.
De jaloezie druipt van alles wat ze schrijft. Bij Pauline, zoals ik haar heb meegemaakt tijdens DGK, is als zwart-wit, niks middenweg.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 19:39 schreef Belinea het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen die Pauline?
Ze vraagt alleen geen antidepressiva nodig?
Wat is daar fout aan, ik zou vragen, Huub niet zijn kop eraf geslagen?? JAMMER.
ja belinea zo gaat het hier nu éénmaal.
Ik heb gewoon een andere gedachtegang dan de meeste forummers hier, dus op alles wat je meld krijg je gelijk commentaar.
Alles wat huub in de kooi deed was fout in de ogen van de meeste forummers hier, en alles wat amanda en brian deden was goed!
Het is toch belachelijk dat je iemand lichamelijke schade toewenst! Dat noem ik ziek!

Toen er 1 of ander vrouwtje een brief aan amanda en brian had geschreven over hoe ziek ze was en dat soort dingen, heb ik hier een keer gepost dat ik het raar vond dat iemand in het openbaar trad met zijn ziektes bij 1 van de bewoners van de gouden kooi..
Ik was gelijk een persoon die deze vrouw persoonlijk aanviel en haar de engste ziektes toewenste. Achteraf blijkt dat die betreffende dame hier ook op het forum zat.

Verder mag ik graag dingen melden die op dat moment in de media komen, zoals de breuk tussen amanda en brian( diegene die altijd verkondigden" wij blijven bij elkaar.."huub en claire is nep"" knap als je dat verkondigd als je het na de kooi amper 10 weken nog met elkaar volhoud.

En als ik in de party weer lees over brian met het paard fries, dan meld ik dat even..
Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit.

verder is hier ook nog een eigenaar die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en een prima vermopgen heeft om zijn uitspraken dusdanig te verdraaien dat hij nooit ergens schuld aan heeft.
trapper
 trapper - donderdag 18 september 2008 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 14:07 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Maar toen deed hij het weer: Weer van een afstandje schelden, dus ik draai mij weer om en bijt hem liefelijk toe: "ja jij ja en die achterlijke moeder van je’’ Hij kwam boos op mij afgestormd beukte tegen mij aan waarop ik hem van mij afduwde, toen waren er al een aantal mensen die tegen hem zeiden dat hij normaal moest doen en moest oprotten.

Vond het fijn om te zien dat iedereen (bouwvakkers, trein passagiers, voorbijganger) jong en oud, voor mij opkwamen. Het sloeg ook nergens op deze gast, maar toch, nog meer negeren.’

typisch huub, eerst de moeder van die man beledigen en dan vervolgens schuilen achter de mede omstanders. Bah je kan het verwachten dat er zoiets gaat gebeuren met dit soort uitspraken, dat heeft niets met de gouden kooi te maken en met het relativeren van de gouden kooi. Hij heeft weer een grote mond maar een ander moet hem beschermen.
johan13
 johan13 - donderdag 18 september 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 12:50 schreef pauline het volgende:

[..]

ja belinea zo gaat het hier nu éénmaal.
Ik heb gewoon een andere gedachtegang dan de meeste forummers hier, dus op alles wat je meld krijg je gelijk commentaar.
Alles wat huub in de kooi deed was fout in de ogen van de meeste forummers hier, en alles wat amanda en brian deden was goed!
Het is toch belachelijk dat je iemand lichamelijke schade toewenst! Dat noem ik ziek!

ben ik met je eens paline, iemand een dwarsleasie wensen of kanker is echt verwerpelijk.

wie deed dat ook al weer
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 12:50 schreef pauline het volgende:
verder is hier ook nog een eigenaar die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en een prima vermopgen heeft om zijn uitspraken dusdanig te verdraaien dat hij nooit ergens schuld aan heeft.
Ik hou me aan de feiten, helaas doe jij dat niet!
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 13:46 schreef johan13 het volgende:

[..]

ben ik met je eens paline, iemand een dwarsleasie wensen of kanker is echt verwerpelijk.

wie deed dat ook al weer
ik heb het niet over uitspraken van bewoners. Heb het over uitspraken van bepaalde forum leden
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 14:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik hou me aan de feiten, helaas doe jij dat niet!
als je dat nog zo goed weet, betrap mij dan op 1 feit!!
jij bent net zo schuldig aan de hetze die er tegen bepaalde bewoners heerst. en dat voor een forum eigenaar.. je moest je je ogen uit je gezicht schamen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 15:02 schreef pauline het volgende:

[..]

als je dat nog zo goed weet, betrap mij dan op 1 feit!!
jij bent net zo schuldig aan de hetze die er tegen bepaalde bewoners heerst. en dat voor een forum eigenaar.. je moest je je ogen uit je gezicht schamen
dat is het hem juist... je kijkt niet naar de feiten maar geeft er je eigen draai aan die door kortzichtigheid, jaloezie of wellicht haat tegen bepaalde personen vaak niet serieus te nemen is.

Het wordt dus voor mij inderdaad moeilijk om jou te betrappen op een argumentatie gebaseerd op een feit.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 15:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat is het hem juist... je kijkt niet naar de feiten maar geeft er je eigen draai aan die door kortzichtigheid, jaloezie of wellicht haat tegen bepaalde personen vaak niet serieus te nemen is.

Het wordt dus voor mij inderdaad moeilijk om jou te betrappen op een argumentatie gebaseerd op een feit.
en wederom een antwoord waar niemand iets mee kan,, zo ken ik je weer,, draaien draaien en draaien..
Het is toch een feit dat brian met de piemel van fries speelde of ben ik nu weer kortzichtig?
Het is toch een feit dat brian en amanda na de kooi eerder dan huub en claire uit elklaar zijn, of heb ik nu haatgevoelens??
het is toch een feit dat geen van de bewoners nog in de publiciteit staan,, of ben ik nu jaloers?
probeer nu eens een normaal antwoord te geven, en niet dat politiek correct gelul van je wat je vaak probeert te bezigen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:13 schreef pauline het volgende:

[..]

en wederom een antwoord waar niemand iets mee kan,, zo ken ik je weer,, draaien draaien en draaien..
helaas voor jou, jij draait nu want nu geef je alleen feiten maar geen uitleg over je eerdere opmerkingen.

quote:

Het is toch een feit dat brian met de piemel van fries speelde of ben ik nu weer kortzichtig?
Dat is een feit, maar je zei ook:
"Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit"
en feitelijk gezien is dat normaal aangezien dat op het grootste paardenforum waar paardenverzorgers zitten werd aangemerkt als normaal. Ik verzin dus niets, ik gaf alleen weer dat dit in hun kring als normaal beschouwd werd omdat er anders ontstekingen konden ontstaan.

Dus over het feit dat brian aan fries zat is een feit, maar je opmerking 'bullshit' is inderdaad kortzichtig of je moet verzwegen hebben dat je stiekum een paardenmanege in je achtertuin hebt liggen en er dagelijks op te vinden bent!

quote:

Het is toch een feit dat brian en amanda na de kooi eerder dan huub en claire uit elklaar zijn, of heb ik nu haatgevoelens??
Na de kooi is een feit, maar je zei:
"Hun liefde was voor altijd, wat in de belevingswereld van de twee 3 maanden inhoud"
en dat is feitelijk gezien onjuist van in de kooi hadden ze al veel langer een relatie en ZEKER in HUN belevingswereld.

Dus, ja, weer zit je fout of zeg het dan iig meteen al met de juiste bewoordingen wat je bedoeld. Het zou haatgevoelens kunnen zijn, maar ik denk eerder leedvermaak van jouw kant.

quote:

het is toch een feit dat geen van de bewoners nog in de publiciteit staan,, of ben ik nu jaloers?
Ik zie Jaap nog geregeld voorbij komen in krantenstukjes, ANP berichten en op online media (kika, land van ooit kasteel, talkshow etc). Ook Amanda zo af en toe met fotoshoots in vrouwen magazines en op een enkele premiere. Zelfs Natasia komt in beeld. Dus positieve berichten!
Met Huub of Claire heb ik nog nergens op een positieve manier iets gelezen en ik lees vrij veel!

Feitelijk gezien heb je het dus WEER fout! Ze komen wel in de publiciteit en waarom noem je dat zelf jaloers?

quote:
probeer nu eens een normaal antwoord te geven, en niet dat politiek correct gelul van je wat je vaak probeert te bezigen
99% van mijn antwoorden zijn normaal en op feiten gebaseerd en dat je daar niet tegen kan (ook een feit!) zegt erg veel over jou.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Dus Pauline, mocht je reageren, ik verwacht feiten van je als antwoord op mij, en geen kwats-verhaal waarmee je meestal komt als het te heet onder je schoenen wordt.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

helaas voor jou, jij draait nu want nu geef je alleen feiten maar geen uitleg over je eerdere opmerkingen.

[..]

Dat is een feit, maar je zei ook:
"Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit"
en feitelijk gezien is dat normaal aangezien dat op het grootste paardenforum waar paardenverzorgers zitten werd aangemerkt als normaal. Ik verzin dus niets, ik gaf alleen weer dat dit in hun kring als normaal beschouwd werd omdat er anders ontstekingen konden ontstaan.

dat een paardeverzorgster dat normaal vind alla.. dat is dat een feit, al denkt anky van grunsven daar anders over, maar we hebben het hier over brian die niets van paarden afweet, dus ook niet weet over ontstekingen of zo iets, ,, dus speelde hij om andere redenen met de piemel van fries.((( FEIT)!!!

[..]

Na de kooi is een feit, maar je zei:
"Hun liefde was voor altijd, wat in de belevingswereld van de twee 3 maanden inhoud"
en dat is feitelijk gezien onjuist van in de kooi hadden ze al veel langer een relatie en ZEKER in HUN belevingswereld.

Je kan de relatie in de kooi niet vergelijken met een relatie buiten de kooi. In de kooi was een groot deel van de relatie brian/amanda gebaseerd op veiligheid ivm. ontslagronde's

[..]

Ik zie Jaap nog geregeld voorbij komen in krantenstukjes, ANP berichten en op online media (kika, land van ooit kasteel, talkshow etc). Ook Amanda zo af en toe met fotoshoots in vrouwen magazines en op een enkele premiere. Zelfs Natasia komt in beeld. Dus positieve berichten!
Met Huub of Claire heb ik nog nergens op een positieve manier iets gelezen en ik lees vrij veel!

selectief lezen is inderdaad een kunst

[..]

99% van mijn antwoorden zijn normaal en op feiten gebaseerd en dat je daar niet tegen kan (ook een feit!) zegt erg veel over jou.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 17:49   quote  deeplink  
ik blijf erbij dat jij als eigenaar van een forum je te demoniserend hebt opgesteld ten opzichte van (een) bepaalde bewoner(s).
Je bent niet objectief geweest in mijn ogen, .. Dat een forumlid een bepaalde mening heeft is daar aan toe, maar jij hebt je teveel laten lijden door emotie's van je forumgebruikers, en je bent te weinig opgekomen voor forummers die hier persoonlijk werden aangevallen. dat vind ik een minpunt van je
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 17:50   quote  deeplink  
andere formulering..
Dat brian aan fries zat heeft NIETS met verzorging te maken!! NIETS en dat is een feit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door pauline --
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 17:58   quote  deeplink  
oja over positieve berichten..
land van ooit noem jij dat positief?? ik noem dat iets anders ( mediageilheid)
mannen bladen ( amanda)) positief?? ik noem dat iets anders ( inborst en aard)
Je noemt nu 2 bewoners van de gouden kooi.. met onzinnige dingen overigens,, van de rest hoor je ook niets meer dus je feitelijke veronderstelling dat "" de rest wel in de publiciteit komt is onzin""
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:49 schreef pauline het volgende:
ik blijf erbij dat jij als eigenaar van een forum je te demoniserend hebt opgesteld ten opzichte van (een) bepaalde bewoner(s).
Je bent niet objectief geweest in mijn ogen, .. Dat een forumlid een bepaalde mening heeft is daar aan toe, maar jij hebt je teveel laten lijden door emotie's van je forumgebruikers, en je bent te weinig opgekomen voor forummers die hier persoonlijk werden aangevallen. dat vind ik een minpunt van je
Ik bracht enkel de feiten (via filmpjes) met slowmotion en flashbacks om leugens aan te tonen. Dat personen in de kooi leugens vertelden (met name Huub) kan ik niets aan doen, ik maakte er alleen filmpjes van voor de non-believers.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 september 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:58 schreef pauline het volgende:
oja over positieve berichten..
land van ooit noem jij dat positief?? ik noem dat iets anders ( mediageilheid)
mannen bladen ( amanda)) positief?? ik noem dat iets anders ( inborst en aard)
Je noemt nu 2 bewoners van de gouden kooi.. met onzinnige dingen overigens,, van de rest hoor je ook niets meer dus je feitelijke veronderstelling dat "" de rest wel in de publiciteit komt is onzin""
Ik kom liever in het nieuws dat je kans maakt op winnen van een kasteel dan dat je op je bek getimmerd bent oid waarbij je alleen maar 1 kant van het verhaal hoort.
G.R.i
 G.R.i - donderdag 18 september 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:58 schreef pauline het volgende:
oja over positieve berichten..
land van ooit noem jij dat positief?? ik noem dat iets anders ( mediageilheid)
mannen bladen ( amanda)) positief?? ik noem dat iets anders ( inborst en aard)
Je noemt nu 2 bewoners van de gouden kooi.. met onzinnige dingen overigens,, van de rest hoor je ook niets meer dus je feitelijke veronderstelling dat "" de rest wel in de publiciteit komt is onzin""
Kijk dit is nu "bullshit", trouwens, Boudewijn post zeer sporadisch; en dan: je word toch niet gedwongen om hier te komen?????
draakje
 draakje - donderdag 18 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 19:39 schreef Belinea het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen die Pauline?
Ze vraagt alleen geen antidepressiva nodig?
Wat is daar fout aan, ik zou vragen, Huub niet zijn kop eraf geslagen?? JAMMER.
Pauline is iemand die altijd ongewenst komt binnenwippen en dan onze aandacht probeert te trekken door te zuigen en te jennen. Als er vervolgens iemand serieus op haar post reageert, vlucht ze jammerend naar Boudewijn met de woorden dat ze het altijd zo goed bedoelt maar geen faire kans krijgt. In dat licht is het niet slim van haar dat ze vandaag Boudewijn heeft gekozen als kop van Jut. Maar ja, op slimheid hebben we haar nog nooit kunnen betrappen.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 21:38   quote  deeplink  
ojeee als je hier de emir aanvalt doen zijn volgelingen de rest, echt wel lachwekkend.. maar het blijft wel een feit dat brian de pienel van fries NIET verzorgde
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 21:39   quote  deeplink  
@ Pauline
De tijd van DGK was leuk, we hadden allemaal een favoriet.
We konden allemaal flink tekeer gaan als er maar een verkeerd woord over onze favorieten werd geschreven. Maar DGK is voorbij.
Maar jou probleem Pauline is dat je bent blijven hangen. Maar dan in negatieve zin.
De jaloezie en haat zijn voelbaar in jouw schrijven. Dat is verkeerd.
Je zit met twee verschrikkelijke gevoelens en dat terwijl hoog waarschijnlijk de oude “miljonairs”geen idee hebben van wie jij bent.
Je had het wederom over Brian en Fries. Ik zie het niet anders dan dat Brian, zonder onzedelijke bijbedoelingen, een “handeling” heeft gedaan. Maar, jij ziet wel onzedelijkheden. Wie is nou dirty minded?

Brian en Amanda zijn uit elkaar. Ja? En? Verbaast het jou? Mij niet. En te bedenken dat ze beide mijn favorieten waren.
Huub en Claire zijn nog bij elkaar. Ja? En? Verbaast het jou? Mij niet. En te bedenken dat ik ze allebei verschrikkelijk vond. En nu doordenken.

Je weet net zo goed als ik dat als je op een ander forum een beheerder aanvalt, zoals jij Boudewijn, je allang een ban had gekregen. Dus wees blij dat je nog mag posten.

Je hebt issues, en hoe. Ik zeg; probeer een oplossing te vinden. Jaloezie en haat zijn slechte adviseurs. Het is verschrikkelijk om uitgekotst te worden, doe er wat aan.
En niet zeggen dat het je niks doet want het doet je wel degelijk wat.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:38 schreef pauline het volgende:
ojeee als je hier de emir aanvalt doen zijn volgelingen de rest, echt wel lachwekkend.. maar het blijft wel een feit dat brian de pienel van fries NIET verzorgde
Wat bezielt jou? Dit wat je schrijft zegt veel over jou.
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wat bezielt jou? Dit wat je schrijft zegt veel over jou.
alles zou ik zeggen..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 18 september 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:42 schreef pauline het volgende:

[..]

alles zou ik zeggen..
pauline
 pauline - donderdag 18 september 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Dat is een feit, maar je zei ook:
"Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit"
en feitelijk gezien is dat normaal aangezien dat op het grootste paardenforum waar paardenverzorgers zitten werd aangemerkt als normaal. Ik verzin dus niets, ik gaf alleen weer dat dit in hun kring als normaal beschouwd werd omdat er anders ontstekingen konden ontstaan.

bovenstaande is 1 of ander dom verhaal van boudewijn,, die hij overigens baseerd op feiten!!!!
mijn vraag is en was of er hier iemand mij kan vertellen of brian bezig was met een verzorging of met plezier
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 18 september 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:45 schreef pauline het volgende:
Dat is een feit, maar je zei ook:
"Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit"
en feitelijk gezien is dat normaal aangezien dat op het grootste paardenforum waar paardenverzorgers zitten werd aangemerkt als normaal. Ik verzin dus niets, ik gaf alleen weer dat dit in hun kring als normaal beschouwd werd omdat er anders ontstekingen konden ontstaan.

bovenstaande is 1 of ander dom verhaal van boudewijn,, die hij overigens baseerd op feiten!!!!
mijn vraag is en was of er hier iemand mij kan vertellen of brian bezig was met een verzorging of met plezier
je verveelt je zeker weer dat je ons weer een bezoek brengt
om onzin uit te kramen zit je op het verkeerde forum probeer het eens bij NL
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 18 september 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 17:49 schreef pauline het volgende:
ik blijf erbij dat jij als eigenaar van een forum je te demoniserend hebt opgesteld ten opzichte van (een) bepaalde bewoner(s).
Je bent niet objectief geweest in mijn ogen, .. Dat een forumlid een bepaalde mening heeft is daar aan toe, maar jij hebt je teveel laten lijden door emotie's van je forumgebruikers, en je bent te weinig opgekomen voor forummers die hier persoonlijk werden aangevallen. dat vind ik een minpunt van je
HAhahahahahhahhahahah, zelfs Huub ligt in een deuk om mensen als jij, en distancieert zich van lui zoals jij. te dom en te kortzichtig voor woorden, noemt hij JOuw Posten. heerlijk he, zo neergesabelt worden door je idooltje?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 18 september 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Paulientje!!!! De Goudenkooi is voorbij.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 18 september 2008 - 21:54   quote  deeplink  
ff kijken of heintje davids nog de naam eer aan doet hoor
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:45 schreef pauline het volgende:
Dat is een feit, maar je zei ook:
"Brian werd hier verdedigd onder het mom van "het is normaal".. ik noem dat bullshit"
en feitelijk gezien is dat normaal aangezien dat op het grootste paardenforum waar paardenverzorgers zitten werd aangemerkt als normaal. Ik verzin dus niets, ik gaf alleen weer dat dit in hun kring als normaal beschouwd werd omdat er anders ontstekingen konden ontstaan.

bovenstaande is 1 of ander dom verhaal van boudewijn,, die hij overigens baseerd op feiten!!!!
mijn vraag is en was of er hier iemand mij kan vertellen of brian bezig was met een verzorging of met plezier
Hij was bezig met de verzorging van Fries. Hij heeft waarschijnlijk nooit eerder een … van een paard in vol ornaat gezien. Hij heeft er aan gezeten MAAR niet op de manier zoals jij en anderen suggereren. Plezier misschien omdat hij het voor het eerst op deze manier had gezien maar geen plezier zoals jij denkt.

Waarom blijf je in godsnaam dit alsmaar naar voren brengen. Stop er nou mee.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:50 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

HAhahahahahhahhahahah, zelfs Huub ligt in een deuk om mensen als jij, en distancieert zich van lui zoals jij. te dom en te kortzichtig voor woorden, noemt hij JOuw Posten. heerlijk he, zo neergesabelt worden door je idooltje?
Dit klopt helemaal, en hoe.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 22:02   quote  deeplink  
Guys, in ga mijn nest in. Ben harstikke verkouden en heb hoofdpijn.
Zijn jullie een beetje aardig voor Pauline??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 18 september 2008 - 22:03   quote  deeplink  
en ja hoor hit en run, die is weer voor ff weg
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 18 september 2008 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 22:03 schreef moha het volgende:
en ja hoor hit en run, die is weer voor ff weg
En dit is nou een Moha-tje.
Heb ik onlangs nog over gehad met een paar studenten.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 18 september 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 22:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En dit is nou een Moha-tje.
Heb ik onlangs nog over gehad met een paar studenten.
ohw vertel je maakt me nieuwsgierig hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 18 september 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hij was bezig met de verzorging van Fries. Hij heeft waarschijnlijk nooit eerder een … van een paard in vol ornaat gezien. Hij heeft er aan gezeten MAAR niet op de manier zoals jij en anderen suggereren. Plezier misschien omdat hij het voor het eerst op deze manier had gezien maar geen plezier zoals jij denkt.

Waarom blijf je in godsnaam dit alsmaar naar voren brengen. Stop er nou mee.
Paultje als lesbo kwijlt nog steeds van de maat van Brians geslachtsdeel, Brian dacht waarschijnlijk, oeps zelfde maatje. toen hij Fries bekeek. en arme Paul moet het met batterijtjes afwerken, ( dacht hou maar even Pauls niveau aan, dan begrijpt ze het beter)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - vrijdag 19 september 2008 - 08:34   quote  deeplink  
Oke Pauline had haar idee toen de tijd over Brian, ik als mens, vond toen de tijd het ook een vreemd iets, WIE GAAT ER MET EEN PENIS VAN EEN PAARD SPELEN? Toen ik het zag stonden mijn nekharen ook rechtop. Dus waarom mag je daar je mening dan niet over geven? Pauline is misschien een dieren liefhebber en heeft haar idee vrij gegeven (dat mag toch) oke dat de 1 zo denkt en de ander anders, nou en zowat, je mag toch je mening geven.
Ik was echt een Huub hater (en dat is nog steeds zo) vieze arrogante kwast, vrouwe bespringen alsof het een sport is etc. etc. maar elke bewoner had een probleem.
Maar wat denk je nu, als je 2 jaar lang in een kleine ruimte leeft, niks maar dan ook niks mee maakt van de buitenwereld, ga je toch gek worden (ik wel) dus je moet dingen zoeken om je tijd te vermaken en ja, dan gebeuren er wel eens rare dingen (en niet alleen bij Brian).

Maar nu is het de tijd van can't buy me love, en daar heb ik bij Pauline nog geen 1 keer iets negatiefs gelezen (of heb ik niet goed gekeken?) dus laten we kijken hoe deze tijd zich voort brengt, gun deze vrouw ook een leuke tijd, dat ze haar mening kan geven, dat doen wij ook, DGK is over, dus daar hebben we niks meer over te vertellen.
Laten we lekker verder gaan op het forum van Can't buy me love, en lekker stoppen met oude koeien uit de sloot halen, want het lost toch niks op, want ieder heeft zijn eigen idee (ook ik).
pauline
 pauline - vrijdag 19 september 2008 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2008 - 21:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Hij was bezig met de verzorging van Fries. Hij heeft waarschijnlijk nooit eerder een … van een paard in vol ornaat gezien. Hij heeft er aan gezeten MAAR niet op de manier zoals jij en anderen suggereren. Plezier misschien omdat hij het voor het eerst op deze manier had gezien maar geen plezier zoals jij denkt.

Waarom blijf je in godsnaam dit alsmaar naar voren brengen. Stop er nou mee.
Ik heb er ook niets aan om in het verleden te blijven hangen ,, echter! Jij verteld mij dat ik moet ophouden met oude koeien uit de sloot te halen,, en dat terwijl ik op de topics van CBML zelfs in 3 zinnen van jou 3 keer huub voorbij zie komen.. Je doet het zelf dus ook,, dus is het niet de pot verwijt de ketel, maar de ketel verwijt de pot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 19 september 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 09:39 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets aan om in het verleden te blijven hangen ,, echter! Jij verteld mij dat ik moet ophouden met oude koeien uit de sloot te halen,, en dat terwijl ik op de topics van CBML zelfs in 3 zinnen van jou 3 keer huub voorbij zie komen.. Je doet het zelf dus ook,, dus is het niet de pot verwijt de ketel, maar de ketel verwijt de pot
ach goshi. Missy B stout tegen jou? dat mag ze niet. Foei nou, MRS B.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 19 september 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 - 09:39 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik heb er ook niets aan om in het verleden te blijven hangen ,, echter! Jij verteld mij dat ik moet ophouden met oude koeien uit de sloot te halen,, en dat terwijl ik op de topics van CBML zelfs in 3 zinnen van jou 3 keer huub voorbij zie komen.. Je doet het zelf dus ook,, dus is het niet de pot verwijt de ketel, maar de ketel verwijt de pot
Er is een groot verschil tussen ergens in blijven hangen, wat jij dus doet, en iemands als voorbeeld gebruiken of vergelijken met.
De pot verwijt de ketel of ala Pauline De ketel verwijt de pot; in your dreams.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Huub weer aangevallen.









0.0125801