BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 12 (14-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 01:12   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 12 (14-09-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 02:15   quote  deeplink  
Best een stoere actie van Nana maar ze graaft wel haar eigen graf nu natuurlijk.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 15 september 2008 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 01:12 schreef Boudewijn het volgende:
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 12 (14-09-2008)

[ filmpje ]
Hmm, wat ik zie is een meisje die zich NIET laat neuken voor een paar centen en geen kijk op echte winst..waarschijnlijk de eerste en énige die het platte van dat hele content doorziet..
draakje
 draakje - maandag 15 september 2008 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 10:57 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hmm, wat ik zie is een meisje die zich NIET laat neuken voor een paar centen en geen kijk op echte winst..waarschijnlijk de eerste en énige die het platte van dat hele content doorziet..
Zie je wel, ze zijn er nog!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 15 september 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 02:15 schreef Boudewijn het volgende:
Best een stoere actie van Nana maar ze graaft wel haar eigen graf nu natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk een heel sterke aktie van Chelsea, Vraag mij af of Nana idd, een grove fout heeft gemaakt. Meeste mannen houden wel van een lesje, en krijgen dan net iets meer respect voor die vrouw dan je zou verwachten. Ds ben heel benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Izz@headliner --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 15 september 2008 - 14:32   quote  deeplink  
Kijkcijfer voor de weekbepalende Zondag..165.000 een vernietegend cijfer, als ze niet heel snel met die streams gaan starten en een GK-2 sausje er overheen gieten, is het snel naar het eindspel, langs AF en ontvangt €200 voor de moeite...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 14:32 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Kijkcijfer voor de weekbepalende Zondag..165.000 een vernietegend cijfer, als ze niet heel snel met die streams gaan starten en een GK-2 sausje er overheen gieten, is het snel naar het eindspel, langs AF en ontvangt €200 voor de moeite...
Dat is inderdaad wel heel erg laag! En volgende week concurrentie van voetbal top wedstrijden dus ik zie het somber in!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 15 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Ik vind het van zowel Chelsea als Nana een sterke actie.
Nana laat angst haar niet domineren. Leeg die creditcard.
Chelsea, ah Chelsea prachtige meid. Ik ben blij dat ze naar huis is om het simpele feit dat ze te goed is voor CBML en haar leeftijd niet vergeten natuurlijk.
G.R.i
 G.R.i - maandag 15 september 2008 - 22:36   quote  deeplink  
Geweldig, Chelsea en Nana, vrouwen met b....nu begint het toch wel wat te worden,
de dames laten niet over zich lopen.
draakje
 draakje - maandag 15 september 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 22:36 schreef G.R.i het volgende:
Geweldig, Chelsea en Nana, vrouwen met b....nu begint het toch wel wat te worden,
de dames laten niet over zich lopen.
Hoewel die Wendy wel weer afbreuk doet aan de opwaartse spiraal. Ze dachten waarschijnlijk: Lise eruit, dan een soortgelijk type erin. Hoeveel extensions zou die in haar haar hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door draakje --
G.R.i
 G.R.i - maandag 15 september 2008 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 22:44 schreef draakje het volgende:

[..]

Hoewel die Wendy wel weer afbreuk doet aan de opwaartse spiraal. Ze dachten waarschijnlijk: Lise eruit, dan een soortgelijk type erin. Hoeveel extensions zou die in haar haar hebben?
psstt...niet verder vertellen, ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien.
Wacht op het video-filmpje van Boudewijn
draakje
 draakje - maandag 15 september 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 22:59 schreef G.R.i het volgende:

[..]

psstt...niet verder vertellen, ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien.
Wacht op het video-filmpje van Boudewijn
Is goed hoor G.R.i., ik zal het niet verder vertellen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 15 september 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 22:59 schreef G.R.i het volgende:

[..]

psstt...niet verder vertellen, ik heb de uitzending van vandaag nog niet gezien.
Wacht op het video-filmpje van Boudewijn
daar issie dan:
http://forum.headliner.nl/topic-9215/
mar
 mar - maandag 15 september 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Als ik Nana was dan had ik 25 procent van het geld alleen maar aan Marco uitgegeven. Dat had PAS indruk gemaakt, nu komt het alleen maar zielig over en graaft ze idd haar eigen graf, want wie wil nou zo´n meid?? Nee ze had hem beter een rotgevoel kunnen geven, dan had ze de eer pas echt aan zichzelf gehouden.
draakje
 draakje - dinsdag 16 september 2008 - 00:01   quote  deeplink  
O, maar ik denk dat ze hem nu ook een rotgevoel heeft bezorgd. Al z´n centjes kwijt ...
Sas
 Sas - dinsdag 16 september 2008 - 10:10   quote  deeplink  
ja ze zal hem best een rotgevoel geven maar het is gewoon tactisch niet slim. toch? eigenlijk heeft ze alleen bij marco kans om iemands vrouw te worden en hij heeft geen geld meer....
Moest wel lachen om die actie met dat zwembad. alsof iemand erin ging springen haha.
draakje
 draakje - dinsdag 16 september 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 10:10 schreef Sas het volgende:
ja ze zal hem best een rotgevoel geven maar het is gewoon tactisch niet slim. toch? eigenlijk heeft ze alleen bij marco kans om iemands vrouw te worden en hij heeft geen geld meer....
Moest wel lachen om die actie met dat zwembad. alsof iemand erin ging springen haha.
Maar ze zei al dat ze er toch volgende week uit zou gaan. Ze heeft dus de handdoek al in de ring gegooid.
Belinea
 Belinea - dinsdag 16 september 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Of het is wel een slimme zet van haar geweest, dat er nu wel een man tussen zit die haar als vrouw wilt hebben, je weet het nooit, mannen zijn nou eenmaal vreemde wezens, ze houden wel van aanpakken.
Nana heeft al verteld dat als iemand haar bedonderd dat zij die gene dan terug zou pakken, nou en dat heeft ze dus ook gedaan.
En de mannen konden er goed om lachen, dus afwachten geblazen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 12 (14-09-2008)









0.0064830