BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian geloofwaardig of een leugenaar

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 08:46   quote  deeplink  
Nee Tamara is niet zwanger, amanda verteld dat om mij zwart te maken..
Ja Ik word vader!!!
Wanneer is Brian eerlijk en wanneer liegt hij??
Wie gelooft amanda en wie gelooft brian?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 oktober 2008 - 09:47   quote  deeplink  
Moeilijk...

Ik kan best geloven dat Brian z'n boekje te buiten is gegaan door Amanda te duwen of te raken als hij weer eens boos was geworden maar ik denk dat Amanda nog net even iets jaloerser/haatdragender is door het verhaal flink op te kloppen waarschijnlijk met steun door haar omgeving die op haar inpraat.

lees: Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja ik word vader' voor Brians 'bekentenis'.
Dat Brian het eerst ontkent als hij het pas zelf net weet en misschien nog niet eens weet of hij het kindje wilde houden is logisch. Blijkbaar weet hij het nu wel en komt hij ermee naar buiten dus dit is geen geval van liegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door Boudewijn --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 01 oktober 2008 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 09:47 schreef Boudewijn het volgende:
Moeilijk...

Ik kan best geloven dat Brian z'n boekje te buiten is gegaan door Amanda te duwen of te raken als hij weer eens boos was geworden maar ik denk dat Amanda nog net even iets jaloerser/haatdragender is door het verhaal flink op te kloppen waarschijnlijk met steun door haar omgeving die op haar inpraat.

lees: Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja ik word vader' voor Brians 'bekentenis'.
Dat Brian het eerst ontkent als hij het pas zelf net weet en misschien nog niet eens weet of hij het kindje wilde houden is logisch. Blijkbaar weet hij het nu wel en komt hij ermee naar buiten dus dit is geen geval van liegen.
Ik ben het helemaal eens met Boudewijn.

Zo denk ik ook dat dit alles averechts heeft gewerkt voor Amanda.
Wat ik tot nu toe heb kunnen horen in de diverse shownieuws programma’s wordt Amanda als jaloers en haatdragend afgeschilderd. En dit heeft ze aan zichzelf te danken. Eerst Brian de hemel inprijzen om vervolgens een maand later hiermee aan te komen. Geen slimme zet en het maakt haar ongeloofwaardig. Jammer, jammer en nog eens jammer. Mooie meid die het wel degelijk had kunnen maken. Wie weet en hopelijk lukt het haar alsnog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:01   quote  deeplink  
nee brian is geen leugenaar, nadia en dennis hebben het toch ook eerst stil gehouden.
Ik zelf heb het ook de eerste weken stilgehouden en tegen mensen gezegd dat ik niet zwanger was terwijl het wel zo was.

Er is maar 1 leugenaar en dat is bassie
draakje
 draakje - woensdag 01 oktober 2008 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:01 schreef trapper het volgende:
nee brian is geen leugenaar, nadia en dennis hebben het toch ook eerst stil gehouden.
Ik zelf heb het ook de eerste weken stilgehouden en tegen mensen gezegd dat ik niet zwanger was terwijl het wel zo was.

Er is maar 1 leugenaar en dat is bassie
Ja, die heeft een jonge dame bezwangerd hè?
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:12 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, die heeft een jonge dame bezwangerd hè?
nee het blijkt een reclame stunt van bassie te zijn geweest, zielig he
draakje
 draakje - woensdag 01 oktober 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:20 schreef trapper het volgende:

[..]

nee het blijkt een reclame stunt van bassie te zijn geweest, zielig he
Ik las het net ja. Ik vraag me af wat hier leuk aan is, en denk ook niet dat het goed is voor zijn "carrière".
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:01 schreef trapper het volgende:
nee brian is geen leugenaar, nadia en dennis hebben het toch ook eerst stil gehouden.
Ik zelf heb het ook de eerste weken stilgehouden en tegen mensen gezegd dat ik niet zwanger was terwijl het wel zo was.

Er is maar 1 leugenaar en dat is bassie
Heeft iemand het toen gevraagd aan dennis en nadia... nee toch.. Het is brian wel gevraagd, en hij ontkende terwijl hij wist dat tamara zwanger van hem was.. Dan lieg je dus wel
trapper
 trapper - woensdag 01 oktober 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Nou en of het nadia gevraagd is, even je geheugen opfrissen
Ze heeft maar 3 keer een test gedaan in de kooi en elke keer is er gezegd negatief. Ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht toen hebben bijna alle bewoners gevraagd of ze zwanger was.
En natuurlijk amanda die het wel 100 keer aan haar gevraagd heeft.
pauline
 pauline - woensdag 01 oktober 2008 - 14:09   quote  deeplink  
dus dat maakt nadia ook een leugenaar
dus er veranderd niets aan het feit dat brian heeft gelogen
makker
 makker - woensdag 01 oktober 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Normaal duurt een zwangerschap 9,5 maand. Dit betekent dat als je uitgaat van een uitgerekende tijd op 31 mei hij tamara al voor begin september heeft ontmoet en zodoende dus wederom een leugen ophangt en al half augustus het kind moet hebben verwekt. Whahaha. En dan ga ik er nog maar vanuit dat hij het kind op 31 mei krijgt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 08:46 schreef pauline het volgende:
Nee Tamara is niet zwanger, amanda verteld dat om mij zwart te maken..
Ja Ik word vader!!!
Wanneer is Brian eerlijk en wanneer liegt hij??
Wie gelooft amanda en wie gelooft brian?
„Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten." [ aldus Brian} en dan volgt: "Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
[ aldus Brian zelf ]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - donderdag 02 oktober 2008 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 13:56 schreef trapper het volgende:
Nou en of het nadia gevraagd is, even je geheugen opfrissen
Ze heeft maar 3 keer een test gedaan in de kooi en elke keer is er gezegd negatief. Ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht toen hebben bijna alle bewoners gevraagd of ze zwanger was.
En natuurlijk amanda die het wel 100 keer aan haar gevraagd heeft.
Maar dat was voor de media, dus dan moest ze haar mond wel houden en om het nog eens spannender te maken voor tv.
Maar toen ze eenmaal uit DGK was, duurde het niet lang voordat iedereen het wist.
Belinea
 Belinea - donderdag 02 oktober 2008 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 14:31 schreef makker het volgende:
Normaal duurt een zwangerschap 9,5 maand. Dit betekent dat als je uitgaat van een uitgerekende tijd op 31 mei hij tamara al voor begin september heeft ontmoet en zodoende dus wederom een leugen ophangt en al half augustus het kind moet hebben verwekt. Whahaha. En dan ga ik er nog maar vanuit dat hij het kind op 31 mei krijgt.
Maar van Brian kan je dit wel verwachten dat hij voor September Tamara heeft ontmoet en nog met haar het bed in is gedoken, kom op hoor, er zijn genoeg mannen die vreemd gaan en zeker als hun relatie niet goed gaat, want zij willen wel aan hun trekken komen.
Elske
 Elske - donderdag 02 oktober 2008 - 08:06   quote  deeplink  
ik zou me ook gebruikt voelen als ik Amanda was... Brian heeft haar tijdens de Kooi gewoon gebruikt ! Hij had al de tijd nog kontakt met Tamara ( vliegles en etentje op eiland !!!!! ) brieven van Tamara die Amanda nooit mocht lezen, want dat waren persoonlijke problemen van Tamara en die wou hij prive houden. lulkoek dus !! ) Hij heeft Tamara gewoon "gedekt 'toen Amanda op Ibiza zat eind augustus.
Belinea
 Belinea - donderdag 02 oktober 2008 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 08:06 schreef Elske het volgende:
ik zou me ook gebruikt voelen als ik Amanda was... Brian heeft haar tijdens de Kooi gewoon gebruikt ! Hij had al de tijd nog kontakt met Tamara ( vliegles en etentje op eiland !!!!! ) brieven van Tamara die Amanda nooit mocht lezen, want dat waren persoonlijke problemen van Tamara en die wou hij prive houden. lulkoek dus !! ) Hij heeft Tamara gewoon "gedekt 'toen Amanda op Ibiza zat eind augustus.
En wie weet is zij wel naar Ibiza gegaan om haar verdriet te verwerken na het horen van Brian dat hij Tamara zwanger heeft gemaakt, alles kan, dus wij met ze allen kunnen wel blijven puzzelen, maar de waarheid komt wel een keer naar boven.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 02 oktober 2008 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 08:06 schreef Elske het volgende:
ik zou me ook gebruikt voelen als ik Amanda was... Brian heeft haar tijdens de Kooi gewoon gebruikt ! Hij had al de tijd nog kontakt met Tamara ( vliegles en etentje op eiland !!!!! ) brieven van Tamara die Amanda nooit mocht lezen, want dat waren persoonlijke problemen van Tamara en die wou hij prive houden. lulkoek dus !! ) Hij heeft Tamara gewoon "gedekt 'toen Amanda op Ibiza zat eind augustus.
Gebruikt is een ieder die de Kooi betrad, dus ook Amanda en ook Brian, als het aan Amanda lag,had ze veel meer mannen gehad in de kooi, daar heeft Brian haar voor behoed. wanneer zij dit ziet als mishandeling? tja, menig man had wel iets meer gedaan dan haar onder de koude douche zetten, dan haal ik alleen maar een Huub en Lieke aan, wanneer Lieke iets te eigen werd met Brian, wilde Huub haar al de poort uit flikkeren. en ( nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) maar wanneer Amanda daadwerkelijk het vriendinnetje was geworden van Huub, had hij haar alle hoeken van het huis laten zien. en had ze een stel andere namen op haar conto. want haar gedrag, was in 1 woord schandalig, het is niet goed te praten, mishandeling, Maar in sommige gevallen, is het wel begrijpelijk. maakt het niet normaal, maar wel begrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Izz@headliner --
trapper
 trapper - donderdag 02 oktober 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2008 - 14:31 schreef makker het volgende:
Normaal duurt een zwangerschap 9,5 maand. Dit betekent dat als je uitgaat van een uitgerekende tijd op 31 mei hij tamara al voor begin september heeft ontmoet en zodoende dus wederom een leugen ophangt en al half augustus het kind moet hebben verwekt. Whahaha. En dan ga ik er nog maar vanuit dat hij het kind op 31 mei krijgt.
Nou bij mij duurt een zwangerschap toch echt maar 9 maanden en niet 9,5!
Belinea
 Belinea - vrijdag 03 oktober 2008 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 23:10 schreef trapper het volgende:

[..]

Nou bij mij duurt een zwangerschap toch echt maar 9 maanden en niet 9,5!
Het kan 9,5 maand duren, bij een eerste kindje rekenen ze 40/42 weken, dus 42 weken is wel 9,5 maand.
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 07:29 schreef Belinea het volgende:

[..]

Het kan 9,5 maand duren, bij een eerste kindje rekenen ze 40/42 weken, dus 42 weken is wel 9,5 maand.
maar als het nou wel 40 weken duurt is het ook goed toch?
sjonge jonge wat een mooi weer is het toch...
Belinea
 Belinea - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 10:11 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

maar als het nou wel 40 weken duurt is het ook goed toch?
sjonge jonge wat een mooi weer is het toch...
Maar als het nou 42 weken duurt is het ook goed toch?
Sjonge jonge ik hoop dat het weer zo mooi blijft....
Cobra1
 Cobra1 - zaterdag 04 oktober 2008 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 23:26 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar als het nou 42 weken duurt is het ook goed toch?
Sjonge jonge ik hoop dat het weer zo mooi blijft....
nou ik ben blij dat je het met me eens bent.
al werd het vandaag wel een beetje parapluutjes weer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 06 oktober 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 08:06 schreef Elske het volgende:
ik zou me ook gebruikt voelen als ik Amanda was... Brian heeft haar tijdens de Kooi gewoon gebruikt ! Hij had al de tijd nog kontakt met Tamara ( vliegles en etentje op eiland !!!!! ) brieven van Tamara die Amanda nooit mocht lezen, want dat waren persoonlijke problemen van Tamara en die wou hij prive houden. lulkoek dus !! ) Hij heeft Tamara gewoon "gedekt 'toen Amanda op Ibiza zat eind augustus.
kun je nagaan Hoe misbruikt Brian zich voelde toe hij haar samen in bed aantrof met Huub tussen haar benen, laat staan de beelden die hij heeft gezien toen ze eenmaal buiten waren, van Amanda en Mitch. en de verhalen die zijzelf de wereld in stuurde met haar gesprekjes met Eric.
pauline
 pauline - maandag 06 oktober 2008 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 00:51 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

kun je nagaan Hoe misbruikt Brian zich voelde toe hij haar samen in bed aantrof met Huub tussen haar benen, laat staan de beelden die hij heeft gezien toen ze eenmaal buiten waren, van Amanda en Mitch. en de verhalen die zijzelf de wereld in stuurde met haar gesprekjes met Eric.
oooh je bedoelt de gesprekken die brian had met natasia over amanda maar te nemen als dekking? ja die weet ik idd nog.
Cobra1
 Cobra1 - maandag 06 oktober 2008 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 08:47 schreef pauline het volgende:

[..]

oooh je bedoelt de gesprekken die brian had met natasia over amanda maar te nemen als dekking? ja die weet ik idd nog.
Je bedoelt net zulk soort gesprekken die Huub met Jaap had,
om maar met Lieke of Claire te gaan trouwen voor backup?
En het was niet Brian die het over dekking had.
Natasia kwam er mee. Brian hoorde het alleen maar aan.
pauline
 pauline - maandag 06 oktober 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 12:42 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Je bedoelt net zulk soort gesprekken die Huub met Jaap had,
om maar met Lieke of Claire te gaan trouwen voor backup?
En het was niet Brian die het over dekking had.
Natasia kwam er mee. Brian hoorde het alleen maar aan.
en hij heeft idd goed naar natasia geluisterd!
En huub ach ja .. Geloof niet dat hij nu in het nieuws is i.v.m. geweldadig gedrag tegen over vrouwen..En hij is nog steeds getrouwd!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 06 oktober 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 12:42 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Je bedoelt net zulk soort gesprekken die Huub met Jaap had,
om maar met Lieke of Claire te gaan trouwen voor backup?
En het was niet Brian die het over dekking had.
Natasia kwam er mee. Brian hoorde het alleen maar aan.
Ik heb toch ook gekeken en goed ook. wat ik mij herinner is dat Huub met Lieke wilde trouwen omdat het goede tv zou zijn.
Natasia Heeft inderdaad Brian gemeld, dat hij beter wel met Amanda kon gaan voor backup, omdat zij naar huis zou gaan.
of Brian gehandeld heeft uit verliefdheid, uit geilheid, of alleen voor de backup is koffiedik kijken. Toe wij hier hoorden, hij is terug naar Tamara, was dat niet wereldschokkend. maar eerder van. Heeft nog lang geduurd.
sommige mensen kunnen elkaar beter meiden, omdat ze het slechte in elkaar naar boven halen.

Nou bij deze gebeurd. natrappen van Amanda is ook begrijpeijk. Bria kreeg een rolberoerte in de kooi, toen Amanda slordig omging met de pil. en nu Tamara zwanger is dolblij. dat moet wel steken.
Elske
 Elske - maandag 06 oktober 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Pauline.. ook Huub heeft Claire , vlak na het einde van de Kooi, in een steeg in Hilversum na een avondje stappen, klappen gegeven hoor ! En getrouwd zijn is nog steeds geen bewijs van gelukkig zijn hoor ! Ik zou echt niet al de stelletjes in huis willen hebben die, ondanks ze getrouwd zijn , ongelukkig zijn , Dan zou ik het Paleis op de Dam moeten huren denk..........
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 06 oktober 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 14:19 schreef Elske het volgende:
Pauline.. ook Huub heeft Claire , vlak na het einde van de Kooi, in een steeg in Hilversum na een avondje stappen, klappen gegeven hoor ! En getrouwd zijn is nog steeds geen bewijs van gelukkig zijn hoor ! Ik zou echt niet al de stelletjes in huis willen hebben die, ondanks ze getrouwd zijn , ongelukkig zijn , Dan zou ik het Paleis op de Dam moeten huren denk..........
Hoe weet jij dat Huub Claire klappen heeft gegeven?
pauline
 pauline - maandag 06 oktober 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 14:19 schreef Elske het volgende:
Pauline.. ook Huub heeft Claire , vlak na het einde van de Kooi, in een steeg in Hilversum na een avondje stappen, klappen gegeven hoor ! En getrouwd zijn is nog steeds geen bewijs van gelukkig zijn hoor ! Ik zou echt niet al de stelletjes in huis willen hebben die, ondanks ze getrouwd zijn , ongelukkig zijn , Dan zou ik het Paleis op de Dam moeten huren denk..........
je begint nu wel echt te raaskallen.
Waar heb jij die wijsheid vandaan?
Vertel ons nu eens even wat er gebeurt is en wie dat de wereld in heeft gebracht?
Als het of huub of claire is die dit nieuwtje de wereld in helpt dan geloof ik het wel
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 06 oktober 2008 - 14:50   quote  deeplink  
wanneer dit een verweer is om Brian te verdedigen, kun je dat beter laten, Huub en Brian hebben een normaal contact nu. zij hebben de kooi min of meer losgelaten, Persoonlijk vind ik dat een goed voorbeeld. dat meestal doet volgen. Ik hoop dan ook dat wij hetzelfde kunnen doen, dan doen wij onze favoriet, ( ieder zijn eigen favoriet) een groter plezier, dan met shit blijven gooien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Brian geloofwaardig of een leugenaar









0.0138399