BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Brian bleef contact met me zoeken!'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 01 oktober 2008 - 19:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Brian bleef contact met me zoeken!' (De Telegraaf)

Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
naturlijk weten alleen brian en amanda de waarheid. maar ik vind dat speculeren dicht bij laster en smaad ligt.. en ik lees op internet dat sommigen daar erg ver in gaan. en zolang amanda deze laster zonder bewijs in de kranten zet, lees ik haar verhaal dus ook als laster. als amanda er echt zo mee zat, ging ze er eerst een zaak van maken,, inplaats van het in de kranten te zetten en ging ze geen smsjes in de krant zetten wat niets met mishandelen te maken heeft. dat wijst er voor mij op dat ze iemand wil zwart maken en wil stoken tussen brian en tamara. en dat is mijn gedachtengang er over. ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 19:36 schreef Cobra1 het volgende:
naturlijk weten alleen brian en amanda de waarheid. maar ik vind dat speculeren dicht bij laster en smaad ligt.. en ik lees op internet dat sommigen daar erg ver in gaan. en zolang amanda deze laster zonder bewijs in de kranten zet, lees ik haar verhaal dus ook als laster. als amanda er echt zo mee zat, ging ze er eerst een zaak van maken,, inplaats van het in de kranten te zetten en ging ze geen smsjes in de krant zetten wat niets met mishandelen te maken heeft. dat wijst er voor mij op dat ze iemand wil zwart maken en wil stoken tussen brian en tamara. en dat is mijn gedachtengang er over. ;)
tja iedereen mag zeggen wat hij of zij ervan vind. zo is het in ned. je mag bv niet tegen een politie agent zeggen jij bent een lul, maar je mag wel zeggen ik vind jou een lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Nu dat is duidelijk, Ik vind Amanda veel te jong, te dom, veel te veel aandacht en liefde te kort. m.a.w. Brian is een man met heel veel temperament. veel te volwassen voor een kind als Amanda, ik ben blij dat ze eindelijk inzien totaal niet bij elkaar te passen. Zij maakt zijn leven een living hell. Hij word een vader figuur voor een kind dat niet wil leren. en ik vind dat het niveau verschil veel te groot is.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 07 oktober 2008 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 19:48 schreef moha het volgende:

[..]

tja iedereen mag zeggen wat hij of zij ervan vind. zo is het in ned. je mag bv niet tegen een politie agent zeggen jij bent een lul, maar je mag wel zeggen ik vind jou een lul.
Ik vind dat ze dat dan mogen verbieden. Het lijkt mij te veel op elkaar.
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 09 oktober 2008 - 17:21   quote  deeplink  
wie zegt dat het brian zijn smsjes zijn als ik er bij zou staan en er staat brian Kubatz dan hoef het nog niet meteen brian te zijn want je kan de naam verander en dan een vriendin of vriend jou smsjes sturen en dan zeggen kijk wat brian mij lastigvalt met smsjes geef dat nummer en dan gaan we eens bellen met brian kijken of dat zijn nummer is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Brian bleef contact met me zoeken!'









0.0100419