BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: eindelijk de zaak is rond

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:18 schreef moha het volgende:

[..]

heb je het al allemaal gelezen?
Zo goed als. begrijp alleen het gegil niet zo. maar verder alles goed skattie?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat heb ik wel, kijk even terug, ben vanaf pagina 1 aanwezig geweest.
En ik hou niet van mensen die met meerdere personen 1 persoon aanvallen. (dus een beetje steun had ze van mij)
Ja, Pauline kan een beetje hard uit de hoek komen, maar je weet wel wat je aan haar hebt, eerlijk en oprecht en daar hou ik van, zo ben ik ook.
jij komt hier maar net kijken, paul bloedzuigt iedereen al vanaf dat ze hier komt
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat heb ik wel, kijk even terug, ben vanaf pagina 1 aanwezig geweest.
En ik hou niet van mensen die met meerdere personen 1 persoon aanvallen. (dus een beetje steun had ze van mij)
Ja, Pauline kan een beetje hard uit de hoek komen, maar je weet wel wat je aan haar hebt, eerlijk en oprecht en daar hou ik van, zo ben ik ook.
Dat maakt jou "de advokaat van de duivel'. want je moet toegeven, Paul is onze eigen duiveltje uit een doosie
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:19 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat heb ik wel, kijk even terug, ben vanaf pagina 1 aanwezig geweest.
En ik hou niet van mensen die met meerdere personen 1 persoon aanvallen. (dus een beetje steun had ze van mij)
Ja, Pauline kan een beetje hard uit de hoek komen, maar je weet wel wat je aan haar hebt, eerlijk en oprecht en daar hou ik van, zo ben ik ook.
Pauline HAD mijn steun tot ze afgleed.
Ze weet donders goed wat ik bedoel. Ze kan heel leuk zijn, nogmaals kan heel leuk zijn.
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:08 schreef moha het volgende:

[..]

nee dat had niets met humor te maken.
ik vertrouw paul al héél lang niet, en vandaar mijn vraag gisteren.

jullie vinden liegen blijkbaar wel humor, maar wij lachen het hardst om hoe paul zich anders voordoet en zichzelf daardoor voor schut zet.
Nou jij weet het antwoord wel op die vraag?
Geef jij dan netjes het antwoord, dan zijn we van al het gezeik af toch.
Liegen is geen groot probleem, want een leugen om bestwil is vaak nodig, maar ik heb niet het idee dat Pauline over haar job liegt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Pauline HAD mijn steun tot ze afgleed.
Ze weet donders goed wat ik bedoel. Ze kan heel leuk zijn, nogmaals kan heel leuk zijn.
Ook jij kan te ver gaan.hhahahahah
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:19 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Zo goed als. begrijp alleen het gegil niet zo. maar verder alles goed skattie?
ja toppie
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat maakt jou "de advokaat van de duivel'. want je moet toegeven, Paul is onze eigen duiveltje uit een doosie
probeer nu eens te bgrijpen dat niet iedereen gelijk is..
we hebben allemaal andere meningen( tenminste mensen die idd een eigen mening weten te vormen, en dat scheelt er hier nog wel eens aan).
Ik typ wat ik denk... ik doe wat ik denk... en loop NOOIT met een ander mee. dus ook hier niet.
Kijk izz is niet de dicussie geweest maar heeft haar mening klaar
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou jij weet het antwoord wel op die vraag?
Geef jij dan netjes het antwoord, dan zijn we van al het gezeik af toch.
Liegen is geen groot probleem, want een leugen om bestwil is vaak nodig, maar ik heb niet het idee dat Pauline over haar job liegt.
hahahaha je bent idd leuk
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:22 schreef moha het volgende:

[..]

ja toppie
heerlijk. des te beter. Laat jij je eens even niet uit je caravan lokken zeg? kom op.

Stom is stom, en dit begon stom.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:24 schreef pauline het volgende:

[..]

probeer nu eens te bgrijpen dat niet iedereen gelijk is..
we hebben allemaal andere meningen( tenminste mensen die idd een eigen mening weten te vormen, en dat scheelt er hier nog wel eens aan).
Ik typ wat ik denk... ik doe wat ik denk... en loop NOOIT met een ander mee. dus ook hier niet.
Kijk izz is niet de dicussie geweest maar heeft haar mening klaar
Welke is mijn mening dan paul? mijn gevoel voor humor?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ook jij kan te ver gaan.hhahahahah
Echt, Pauline kan erg leuk zijn.
Je kan lekker met haar "kletsen".
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef moha het volgende:

[..]

jij komt hier maar net kijken, paul bloedzuigt iedereen al vanaf dat ze hier komt
Nee ik zit hier al zolang CBML bezig is.
Paul bloedzuigt iedereen?
Jullie kunnen er ook wat van!!!
En nog wel met meerdere personen en Pauline doet het alleen, heb heel veel respect voor haar, dat ze het tegen zoveel mensen kan (ALLEEN)
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat maakt jou "de advokaat van de duivel'. want je moet toegeven, Paul is onze eigen duiveltje uit een doosie
Er bestaan niet alleen engeltjes!
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Pauline HAD mijn steun tot ze afgleed.
Ze weet donders goed wat ik bedoel. Ze kan heel leuk zijn, nogmaals kan heel leuk zijn.
En dat is idem met jou, met mij en met wie dan ook.
Leuk zij dus!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

heerlijk. des te beter. Laat jij je eens even niet uit je caravan lokken zeg? kom op.

Stom is stom, en dit begon stom.
ik laat me niet uit mijn huurhuisje lokken lieffie.
de waarheid is iig boven water, en nu verzuipt paul in een leugen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:27 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee ik zit hier al zolang CBML bezig is.
Paul bloedzuigt iedereen?
Jullie kunnen er ook wat van!!!
En nog wel met meerdere personen en Pauline doet het alleen, heb heel veel respect voor haar, dat ze het tegen zoveel mensen kan (ALLEEN)
Dat is ook zo, maar Pauls eigen woorden waren dat ze wel houd van een stevige discussie, en daar is op zich niets mis mee. Maar Paul scheert wel erg vaak alles over 1 kam, en dat is nu weer jammer. Maar om bij de leest te blijven. Op pagina 1 had Paul in begin gelijk, er werd niet duidelijk gemaakt, wie een rechtszaak tegen wie had, dus stelde Paul de vraag. Op een niet ethische manier maar ze stelde wel een rechtmatige vraag. en toen ging het fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:27 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee ik zit hier al zolang CBML bezig is.
Paul bloedzuigt iedereen?
Jullie kunnen er ook wat van!!!
En nog wel met meerdere personen en Pauline doet het alleen, heb heel veel respect voor haar, dat ze het tegen zoveel mensen kan (ALLEEN)
hahahaha echt ik ga het bijna geloven dat je echt leuk bent.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:31 schreef moha het volgende:

[..]

hahahaha echt ik ga het bijna geloven dat je echt leuk bent.
LIeverd, gevoel voor humor. en leuk zijn, zit verschil in he?
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar Pauls eigen woorden waren dat ze wel houd van een stevige discussie, en daar is op zich niets mis mee. Maar Paul scheert wel erg vaak alles over 1 kam, en dat is nu weer jammer. Maar om bij de leest te blijven. Op pagina 1 had Paul in begin gelijk, er werd niet duidelijk gemaakt, wie een rechtszaak tegen wie had, dus stelde Paul de vraag. Op een niet ethische manier maar ze stelde wel een rechtmatige vraag. en toen ging het fout.
Had idd andere bewoordingen moeten gebruiken,
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:24 schreef moha het volgende:

[..]

hahahaha je bent idd leuk
Dank je, maar waar blijft nu het antwoord?

(ok nu een vraag jij doet echtscheidingen zeg jij. wat heb jij na de uitspraak van de rechter in een dossier, hoe noem je dat?)

Daar moest Pauline ook lang over na denken toch, nou kom op met het antwoord, ik wil het ook graag weten.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Maar in mijn beleving is moha zo'n typetje wat tijdens een verjaardag altijd de boventoon wil voeren, en denkt alles beter te weten. Zo'n type als mijn tante, die kampt met overgewicht en een oom die aan de drank is, en op die manier probeert haar onzekerheid te verbloemen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:34 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dank je, maar waar blijft nu het antwoord?

(ok nu een vraag jij doet echtscheidingen zeg jij. wat heb jij na de uitspraak van de rechter in een dossier, hoe noem je dat?)

Daar moest Pauline ook lang over na denken toch, nou kom op met het antwoord, ik wil het ook graag weten.
hahahaha en dan paul de boel verdraaien ik ken paul een beetje. ik stuur het antwoord naar een paar personen zoals Mrs. B en Izz vind ik genoeg.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:34 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dank je, maar waar blijft nu het antwoord?

(ok nu een vraag jij doet echtscheidingen zeg jij. wat heb jij na de uitspraak van de rechter in een dossier, hoe noem je dat?)

Daar moest Pauline ook lang over na denken toch, nou kom op met het antwoord, ik wil het ook graag weten.

Nee belinea, Moh doet geen echtscheidingen, Moha vroeg een juridisch woord. waar Paul later een vragend antwoord op gaf. waar Moha hoogstwaarschijnlijk over heen gelezen heeft, en zo krijg je woordenwisselingen en bonjes voor de kat zijn viool.
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar Pauls eigen woorden waren dat ze wel houd van een stevige discussie, en daar is op zich niets mis mee. Maar Paul scheert wel erg vaak alles over 1 kam, en dat is nu weer jammer. Maar om bij de leest te blijven. Op pagina 1 had Paul in begin gelijk, er werd niet duidelijk gemaakt, wie een rechtszaak tegen wie had, dus stelde Paul de vraag. Op een niet ethische manier maar ze stelde wel een rechtmatige vraag. en toen ging het fout.
En dat bedoelde ik net dus ook, ze kan een beetje hard uit de hoek komen, maar wel oprecht, en daar kunnen veel mensen niet tegen, jammer genoeg ik wel.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:34 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dank je, maar waar blijft nu het antwoord?

(ok nu een vraag jij doet echtscheidingen zeg jij. wat heb jij na de uitspraak van de rechter in een dossier, hoe noem je dat?)

Daar moest Pauline ook lang over na denken toch, nou kom op met het antwoord, ik wil het ook graag weten.
Moha is geef advocaat en doet zoch ook niet voor als een advocaat. Misschien wil ze het van een echte advocaat weten? wie weet. Moha, wat is het nou?
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:31 schreef moha het volgende:

[..]

hahahaha echt ik ga het bijna geloven dat je echt leuk bent.
Houden zo.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Moha is geef advocaat en doet zoch ook niet voor als een advocaat. Misschien wil ze het van een echte advocaat weten? wie weet. Moha, wat is het nou?
ik ben gwn moeder van een drieling en huisvrouw en het antwoord heb ik jou en izz in een pb gestuurd want paul verdraait het anders toch.
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:36 schreef pauline het volgende:
Maar in mijn beleving is moha zo'n typetje wat tijdens een verjaardag altijd de boventoon wil voeren, en denkt alles beter te weten. Zo'n type als mijn tante, die kampt met overgewicht en een oom die aan de drank is, en op die manier probeert haar onzekerheid te verbloemen
Alles beter weten? maar komt ook niet met antwoord.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:36 schreef pauline het volgende:
Maar in mijn beleving is moha zo'n typetje wat tijdens een verjaardag altijd de boventoon wil voeren, en denkt alles beter te weten. Zo'n type als mijn tante, die kampt met overgewicht en een oom die aan de drank is, en op die manier probeert haar onzekerheid te verbloemen
bijna goed, wel om je heen blijven slaan he!!
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:37 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nee belinea, Moh doet geen echtscheidingen, Moha vroeg een juridisch woord. waar Paul later een vragend antwoord op gaf. waar Moha hoogstwaarschijnlijk over heen gelezen heeft, en zo krijg je woordenwisselingen en bonjes voor de kat zijn viool.
Hehe jij hebt het door, want Pauline had echt een vraag of het antwoord, maar daar werd niet op gereageerd, ik had het wel gelezen, maar zij die kei hard met Pauline bezig waren, hebben het over de kop gezien.
Jij bent wel een lezer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:37 schreef Belinea het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik net dus ook, ze kan een beetje hard uit de hoek komen, maar wel oprecht, en daar kunnen veel mensen niet tegen, jammer genoeg ik wel.
nu de meeste van dit forum ook. en ik spreek meestal voor mijzelf, in hoge uitzondering ga ik in de wij vorm als het object niet in staat is zichzelf te verdedigen, bijvoorbeeld door afwezigheid.
petra1
 petra1 - zondag 12 oktober 2008 - 19:47   quote  deeplink  
hallo, ben een beetje aan het lezen maar gaat dit allemaal over de mensen die geld moeten storten voor een advokaat.. want dat had ik gelezen op genaaid.nl
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:42 schreef Belinea het volgende:

[..]

Hehe jij hebt het door, want Pauline had echt een vraag of het antwoord, maar daar werd niet op gereageerd, ik had het wel gelezen, maar zij die kei hard met Pauline bezig waren, hebben het over de kop gezien.
Jij bent wel een lezer.
belinea laat nu maar. Ik wil best wel tekst en uitleg geven, maar de vraagstelling die moha doet raakt kant nog wal..
Ik denk dat ze een echtscheidingsbeschikking bedoelt, met deze beschikking moet men naar de burgelijk stand van de gemeente waar je getrouwd bent.
Nadat deze inschrijving is de echtscheiding pas van kracht.

wordt door geen der partijen hoger beroep ingesteld, dan kan reeds tijdens de hoger beroepstermijn van 2 maanden, indien beide partijen het eens zijn met de inhoud van de echtscheidingsbeschikking, de echtscheiding worden ingeschreven in de registers van de Burgerlijke Stand.
De advocaat zal u dan een zogenaamde akte van berusting laten ondertekenen.

Maar het boeit me niet,,
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:50 schreef pauline het volgende:

[..]

belinea laat nu maar. Ik wil best wel tekst en uitleg geven, maar de vraagstelling die moha doet raakt kant nog wal..
Ik denk dat ze een echtscheidingsbeschikking bedoelt, met deze beschikking moet men naar de burgelijk stand van de gemeente waar je getrouwd bent.
Nadat deze inschrijving is de echtscheiding pas van kracht.

wordt door geen der partijen hoger beroep ingesteld, dan kan reeds tijdens de hoger beroepstermijn van 2 maanden, indien beide partijen het eens zijn met de inhoud van de echtscheidingsbeschikking, de echtscheiding worden ingeschreven in de registers van de Burgerlijke Stand.
De advocaat zal u dan een zogenaamde akte van berusting laten ondertekenen.

Maar het boeit me niet,,
Ik had gelezen dat jij een leugenaar bent.hahahahahahaah
Maar ik weet beter.
En mij boeit het ook niet, ik lach erom.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:53   quote  deeplink  
volgende onderwerp
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
misschien ben ik gewoon veel te lekker om een ordinaire advocaat te zijn?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:42 schreef Belinea het volgende:

[..]

Hehe jij hebt het door, want Pauline had echt een vraag of het antwoord, maar daar werd niet op gereageerd, ik had het wel gelezen, maar zij die kei hard met Pauline bezig waren, hebben het over de kop gezien.
Jij bent wel een lezer.
zal ik de vraag dan nog simpeler stellen.
stel pauline je bent een advocaat en doet mijn echtscheiding, de echtscheiding is afgehandeld en er is dus een uitspraak, wat komt er dan in beide partijen hun dossier? en in principe word dat maar éénmalig verstrekt.
petra1
 petra1 - zondag 12 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
gaat dit dan allemaal over sly wat er nu beweerd op genaaid
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:55   quote  deeplink  
echtscheidingsconvenant
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:54 schreef moha het volgende:

[..]

zal ik de vraag dan nog simpeler stellen.
stel pauline je bent een advocaat en doet mijn echtscheiding, de echtscheiding is afgehandeld en er is dus een uitspraak, wat komt er dan in beide partijen hun dossier? en in principe word dat maar éénmalig verstrekt.
Gescheiden ahhahahahahah
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:55   quote  deeplink  
ja petra
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:47 schreef petra1 het volgende:
hallo, ben een beetje aan het lezen maar gaat dit allemaal over de mensen die geld moeten storten voor een advokaat.. want dat had ik gelezen op genaaid.nl
leuk dat je er bent. dit gaat allemaal over: 1 nalatigheid, 2 Misverstand,3 Leugen, 4 iedereen die zijn gelijk wil halen.maat join in, kunnen we gelijk een ander onderwerp aan slaan, namelijk Petra, Hoi ik ben Izz, ik stel niet veel voor, maar ben gewoon mijzelf, soms gezellig soms stront vervelend, meestal eerlijk, behalve als dingen te dichtbij komen. dan nok ik af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 19:55   quote  deeplink  
De tijd gaat nu in. tik, tik, tik
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:55 schreef pauline het volgende:
echtscheidingsconvenant
nope nou ik zal het je maar zeggen het is een Grosse paul.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:57 schreef moha het volgende:

[..]

nope nou ik zal het je maar zeggen het is een Grosse paul.
lieve lieve liev schat
zal ik je uitleggen wat een grosse is
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 19:59 schreef pauline het volgende:

[..]

lieve lieve liev schat
zal ik je uitleggen wat een grosse is
Ja, ik heb het net ook opgezocht omdat ik geen flauw idee had wat het is. Hey, ik ben maar een eenvoudige zielenknijper.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 20:01   quote  deeplink  
dat is een een gewaarmerkt afschrift van een vonnis dat voor de partijen bestemd is.
maar lees je vraag nog maar eens!!!!!!!!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:01 schreef pauline het volgende:
dat is een een gewaarmerkt afschrift van een vonnis dat voor de partijen bestemd is.
maar lees je vraag nog maar eens!!!!!!!!!
Pauline, hou toch op.
Waarom zit jij ze zo te verdedigen?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:01 schreef pauline het volgende:
dat is een een gewaarmerkt afschrift van een vonnis dat voor de partijen bestemd is.
maar lees je vraag nog maar eens!!!!!!!!!
en waar komt dat terecht? in beide partijen dossier. gek dat je dat niet wist

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: eindelijk de zaak is rond









0.0091431