BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: eindelijk de zaak is rond

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Zit ik hier een beetje te ouwehoeren terwijl ik nog zat te doen heb.
Ik ga dan ook verder met mijn leesvoer.
Dames hou het netjes, sla elkaar de tent niet uit, wees lief voor elkaar (maar niet te). Nighty night iedereen.
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:42 schreef pauline het volgende:

[..]

ja nu ben ik de bok.. had gehoopt op lieve mailtjes,,, moet alleen slapen vannacht, tiera is bij haar moeder in engeland.. Maar ik moet morgen weer de toiletten schoonmaken en ben onmisbaar.
Had gehoopt dat je bij me zou blijven vannacht??
Ik ben in je dromen wel bij je vanacht.
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zit ik hier een beetje te ouwehoeren terwijl ik nog zat te doen heb.
Ik ga dan ook verder met mijn leesvoer.
Dames hou het netjes, sla elkaar de tent niet uit, wees lief voor elkaar (maar niet te). Nighty night iedereen.
Ach een tussendoortje kan altijd toch, maar jij ook een fijne avond en we zullen het verder netjes houden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:42 schreef Belinea het volgende:

[..]

En wat is er in jou ogen dan wel netjes (Pualine voor leugenaar uitmaken? Trouwens mij ook, dus ze kan een keer de bal terug gekaatst krijgen), hou toch op met die onzin, je komt hier alleen maar mensen tegen die elkaar aanvallen, dus deze kon er ook nog wel even bij.
Leesvoer moet toch nog heel even wachten.

Dat je hier ALLEEN mensen tegenkom die elkaar aanvallen is pertinent niet waar.
Dat Pauline voor leugenaar is uitgemaakt heeft ze over zichzelf geroepen door haar reactie op een post van Jacqueline. Hoe dan ook, het geeft niemand het recht om over andermans prive leven te beginnen. Weet jij wat voor pijnlijke ervaring dat was? ik ook niet dus begin ik er niet over. Wil je Moha pakken? doe het dan op een andere manier.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Leesvoer moet toch nog heel even wachten.

Dat je hier ALLEEN mensen tegenkom die elkaar aanvallen is pertinent niet waar.
Dat Pauline voor leugenaar is uitgemaakt heeft ze over zichzelf geroepen door haar reactie op een post van Jacqueline. Hoe dan ook, het geeft niemand het recht om over andermans prive leven te beginnen. Weet jij wat voor pijnlijke ervaring dat was? ik ook niet dus begin ik er niet over. Wil je Moha pakken? doe het dan op een andere manier.
Ik denk dat een voorstander van destijds huub toch hier een hele andere gedachtegang over heeft MRS.B.
En ik heb niets over mijzelf afgeroepen, ben in de beginne gewoon niet meegegaan in het spelletje van moha dat is alles.
En niemand (incl.) mijzelf is er op uit om hier moha te pakken, daar zit ik hier niet voor..wil ook met niemand ruzie, ook niet met moha, maar over prive leven beginnen???
Weet je nog waar ik allemaal voor ben uitgemaakt,, heb je toen ooit ook geprobeerd om in te grijpen?
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Leesvoer moet toch nog heel even wachten.

Dat je hier ALLEEN mensen tegenkom die elkaar aanvallen is pertinent niet waar.
Dat Pauline voor leugenaar is uitgemaakt heeft ze over zichzelf geroepen door haar reactie op een post van Jacqueline. Hoe dan ook, het geeft niemand het recht om over andermans prive leven te beginnen. Weet jij wat voor pijnlijke ervaring dat was? ik ook niet dus begin ik er niet over. Wil je Moha pakken? doe het dan op een andere manier.
Nou laten we ALLEEN dan maar weg halen.
Nee het was niet de reactie die ze op Jacqueline had, het ging over haar job, daar werd zij voor leugenaar uit gemaakt.
En ja ik wil Moha terug pakken, na wat zij heeft gedaan, heeft ze zelf veroorzaakt.
En over het prive leven daar heb je wel gelijk in, dus daar bied ik mijn excuus voor aan, en ik haal het even netjes weg.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou laten we ALLEEN dan maar weg halen.
Nee het was niet de reactie die ze op Jacqueline had, het ging over haar job, daar werd zij voor leugenaar uit gemaakt.
En ja ik wil Moha terug pakken, na wat zij heeft gedaan, heeft ze zelf veroorzaakt.
En over het prive leven daar heb je wel gelijk in, dus daar bied ik mijn excuus voor aan, en ik haal het even netjes weg.
pluim voor belinea
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:57 schreef pauline het volgende:

[..]

pluim voor belinea
Dank je skattie.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou laten we ALLEEN dan maar weg halen.
Nee het was niet de reactie die ze op Jacqueline had, het ging over haar job, daar werd zij voor leugenaar uit gemaakt.
En ja ik wil Moha terug pakken, na wat zij heeft gedaan, heeft ze zelf veroorzaakt.
En over het prive leven daar heb je wel gelijk in, dus daar bied ik mijn excuus voor aan, en ik haal het even netjes weg.
Mooi.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:54 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik denk dat een voorstander van destijds huub toch hier een hele andere gedachtegang over heeft MRS.B.
En ik heb niets over mijzelf afgeroepen, ben in de beginne gewoon niet meegegaan in het spelletje van moha dat is alles.
En niemand (incl.) mijzelf is er op uit om hier moha te pakken, daar zit ik hier niet voor..wil ook met niemand ruzie, ook niet met moha, maar over prive leven beginnen???
Weet je nog waar ik allemaal voor ben uitgemaakt,, heb je toen ooit ook geprobeerd om in te grijpen?
Op moment dat ik vind dat wie dan ook jou voor iets uitmaakt dat beledigend is zal ik zeker wat van zeggen/schrijven. Dat hele gedoe of je een jurist bent of niet heeft mij, met name gisteren flink pissig op jou gemaakt. Je weet beter en gaat vrolijk verder, ik gooi het op een andere boeg naar jou toe maar je blijft doorgaan.
Nergens voor nodig. Ik weet dat het heel leuk kletsen is met jou. Kijk nou naar niet zo lang geleden jij, Izz en ik. Ik heb dubbel gelegen en daarnaast waren wij ook heel serieus bezig. Vaak voel ik mij geneigd jou te verdedigen maar doe het niet voor het simpele feit dat je dingen schrijft zonder na te denken. (Mijn mening) Dan neem ik het op voor een Jacqueline bijvoorbeeld.

Maar nu ga ik echt echt die verslagen lezen anders gaat het morgen niet goed.

Nogmaals, nighty night
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
slaap lekker
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:22   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-7277/#54344, zover en verder gaat de historie va Pauline en forummers, Pauline was niet erg geliefd door keiharde uitspraken, die niet gestaafd werden. ( Pauline heette toen nog Pauline@Nowlive, Het siert je dat je voor je verworven internetmaatje opkomt, maar trek het niet al te serieus door, Pauline kan idd berengoed voorzichzelf opkomen, Maar dat geeft jou nog niet het recht Moha zo af te branden. als er iemand eerlijk is op dit forum, ALTIJD EN OVERAL IS DAT MOHA. Dus kom ff, doe gewoon. Al mail jij je ziek met Pauline, en Pauline naa jou, al Cleant Pauline toiletten, of herenkoppies op het dames toiet, lekker boeien, op het net un je zijn wie je wilt. Maar val er nie iemand anders op aan.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 oktober 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:13 schreef pauline het volgende:
ik hoor van diverse mensen hier dat je een lekker ding bent.. Een yasmin type??
waarom wist ik dat niet?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Op moment dat ik vind dat wie dan ook jou voor iets uitmaakt dat beledigend is zal ik zeker wat van zeggen/schrijven. Dat hele gedoe of je een jurist bent of niet heeft mij, met name gisteren flink pissig op jou gemaakt. Je weet beter en gaat vrolijk verder, ik gooi het op een andere boeg naar jou toe maar je blijft doorgaan.
Nergens voor nodig. Ik weet dat het heel leuk kletsen is met jou. Kijk nou naar niet zo lang geleden jij, Izz en ik. Ik heb dubbel gelegen en daarnaast waren wij ook heel serieus bezig. Vaak voel ik mij geneigd jou te verdedigen maar doe het niet voor het simpele feit dat je dingen schrijft zonder na te denken. (Mijn mening) Dan neem ik het op voor een Jacqueline bijvoorbeeld.

Maar nu ga ik echt echt die verslagen lezen anders gaat het morgen niet goed.

Nogmaals, nighty night
Ga nou eens ff je huiswerk maken, nou is het genoeg geweest. Ik ga niet rustig aan het werk hier, terwijl jullie lekker bakkeleien hiero, kom op!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

waarom wist ik dat niet?
Tot nu weet ( N )iemand dat, alleen Pauline, nu moeten we er nog achter komen over wie Pauline het heeft, want zelfs dat is mysterie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:22 schreef Izz@headliner het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-7277/#54344 zover en verder gaat de historie va Pauline en forummers, Pauline was niet erg geliefd door keiharde uitspraken, die niet gestaafd werden. ( Pauline heette toen nog Pauline@Nowlive, Het siert je dat je voor je verworven internetmaatje opkomt, maar trek het niet al te serieus door, Pauline kan idd berengoed voorzichzelf opkomen, Maar dat geeft jou nog niet het recht Moha zo af te branden. als er iemand eerlijk is op dit forum, ALTIJD EN OVERAL IS DAT MOHA. Dus kom ff, doe gewoon. Al mail jij je ziek met Pauline, en Pauline naa jou, al Cleant Pauline toiletten, of herenkoppies op het dames toiet, lekker boeien, op het net un je zijn wie je wilt. Maar val er nie iemand anders op aan.
En ik sta er nog steeds achter wat ik hier meld!!
Er zit tegenover welk forumlid dan ook nets negatiefs!!

Maar MOHA is een opruiend type, blijkt wel toch
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 21:30   quote  deeplink  
zo daar ben ik weer ik zie mijn naam weer ik zal zo reageren.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:27 schreef pauline het volgende:

[..]

En ik sta er nog steeds achter wat ik hier meld!!
Er zit tegenover welk forumlid dan ook nets negatiefs!!

Maar MOHA is een opruiend type, blijkt wel toch
Moha is iemand die voor haar vrienden opkomt, en voor opruiend en kwetsend moet je toch echt even in de spiegel kijken. hoeveel mensen jij al hebt gekwetst in het verleden hier op het forum is niet te tellen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:27 schreef pauline het volgende:

[..]

En ik sta er nog steeds achter wat ik hier meld!!
Er zit tegenover welk forumlid dan ook nets negatiefs!!

Maar MOHA is een opruiend type, blijkt wel toch
Dat was een stuk verleden, heden en uit jouw woorden op te maken een stukje toekomst, hoewel niemand met zekerheid kan zeggen wat deze inhoud, maar de vraag die ons bezighoud, wie lijkt er volgens jou op Yasmine? Zelfs de headliner himself is nieuwsgierig?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:33 schreef moha het volgende:

[..]

Moha is iemand die voor haar vrienden opkomt, en voor opruiend en kwetsend moet je toch echt even in de spiegel kijken. hoeveel mensen jij al hebt gekwetst in het verleden hier op het forum is niet te tellen.
Getuige vele posts, van zowel Moha als van Pauline.maar blijven we hierin hangen dames? het lijkt of het weer een
' Val de sterkste aan, en je verzwakt de groep' avond wordt. Dit zal niet lukken, Moha is een Strohalm, als iedereen valt? Houd Moha je overeind, dus wie durft?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Ben er ook weer en vind het ongeloofelijk hoe vaak pauline mensen gekwetst heeft en ja ik las ook even terug hoe ze pamela toen neerzette en haar mening erover gaf .

verders is pauline meestal degene die begon met grove aanvallen omdat ze moderater was van nl en altijd maar weer mensen aan viel doordat ze huub wou beschermen en de rest werd afgemaakt.

Nu is de kooi voorbij en hoopte dat er met pauline normaal te comuniseren was maar ik plaatste een stuk van ibg vergat ff de bron te melden en wie zat er meteen boven op juist pauline haar eerste post was met het woord debiel erin dus ja normaal begin toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Jacqueline_ --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Nog ff dit. en dan hou ik hier iig over op.
kijk hier maar ff http://www.kinderbescherming.nl/fbi/flexpage/flexpage.asp?id=65 en hier
http://www.rechtspraak.nl/Wat+is+rechtspraak/Begrippenlijst+van+A+tot+Z/#G wel even kijken wat Grosse betekend.
mijn vraag was héél duidelijk http://forum.headliner.nl/topic-9566/#102529 en je wist het antwoord niet!!! netjes opgezocht op het internet hoor paul, nadat ik zei dat ik Grosse bedoelde maar al maak je me voor ik weet niet wat uit, dat laat alleen maar zien hoe jullie zijn. en je mag zeggen wat je wil over mijn echtscheiding, want het is alleen maar gissen wat jullie doen, en pijn doet het me niet. dus tja lastig Moha’tje is niet zomaar te pakken.
Voor mij staat het vast dat jij geen advocaat bent, en ga gerust door met mijn privé leven, des te lager zink jij.
En nu hou ik over jou nep beroep op en over andere zaken wil ik best nog wel met jou discussiëren, hoe erg je ook in je uitlatingen kan zijn, er zijn er maar weinig die mij kunnen kwetsen en daar hoor jij niet bij.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:38 schreef Jacqueline het volgende:
Ben er ook weer en vind het ongeloofelijk hoe vaak pauline mensen gekwetst heeft en ja ik las ook even terug hoe ze pamela toen neerzette en haar mening erover gaf .

verders is pauline meestal degene die begon met grove aanvallen omdat ze moderater was van nl en altijd maar weer mensen aan viel doordat ze huub wou beschermen en de rest werd afgemaakt.

Nu is de kooi voorbij en hoopte dat er met pauline normaal te comuniseren was maar ik plaatste een stuk van ibg vergat ff de bron te melden en wie zat er meteen boven op juist pauline haar eerste post was met het woord debiel erin dus ja normaal begin toch
zo zette ik pamela neer????

lees een heel goed!!!!!!!!!!!!!!!

pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 07:58 edit quote deeplink

misselijk makend gedrag van brian. iemand die iets heel ergs meemaakt, omdat gelijk te gebruiken als een middel om huub weer te demoniseren..het enigste wat brian en amanda doen is niet zorgen dat ze zelf beter in een goed daglicht komen te staan, maar een hele andere tactiek, ,, proberen je tegenstanders doormiddel van negatieve berichtgeving in een kwaad daglicht proberen te stellen.. bah brian, weet je hoe dat heet.. loverboy tactiek. : een meisje proberen doormiddel van indoctrinatie en vervreemding dmv. negatieve berichtgeving van familie en vriende te scheiden.
Let wel.. ik ken pamela niet, en het zal vreselijk nieuws zijn, maar om daar nu zo misbruik van te maken, dat maakt je een naar persoon
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:45   quote  deeplink  
comment van pamela:::

pamela10 - zaterdag 03 mei 2008 - 14:56 quote deeplink

hallo lieve mensen

allereerst wil ik boudewijn heel hartelijk danken voor het filmpje van de post heb daar echt bewondering voor ook al omdat ik het zelf niet kon zien maar denk dat er mensen zijn die denken dat er in mijn post info stond nou echt niet maar wel verteld wat me is overkomen en dat ik daarom al een poos niet meer geschreven heb
mensen laat je niet verlagen hier door op die ene pauline@nowlive te reageren daar voel ik me zelf nog te hoog voor ga er ook verder niet over uitwijden maar wel jammer dat er toch mensen van nowlive er zo mee spotten wat je mee moet maken mensen ik blijf vechten en heb een goede steun aan mijn man en mijn maatjes

groetjes pamela
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:46   quote  deeplink  
vervolg pamela

pamela10 - zaterdag 03 mei 2008 - 15:12 quote deeplink

pauline@nowlive

sorry vind jou een naar persoon en dat vind ik niet gauw ik kan niet over de brief van mij uitwijden omdat ik helemaal niet wil dat je weet wat me is overkomen en ja dat heb ik in de brief gezet dat ik vaak aan huub terug denk de laatste weken omdat hij het meerdere malen op de streams heeft verkondigd en mag brain dan huub zijn naam uitspreken als ik dat naat hem schijf maar je bent nog lager dan laag en mensen reageer hier niet meer op is die hele pauline niet waard haalt er alleen maar voer uit hoop alleen ook dat zij dit nooit krijgt wat ik nu heb

groetjes pamela
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 21:47   quote  deeplink  
precies ik lees ook goed keek zelfs ook streams en pamala is een vriendin van mij en we wisten dat wat jij hier neer zette totaal onzin was brian en pamela hebben neen speciale band brian heeft veel respect voor haar dus tja jou post klopte al niet lees ook de reacties erop maar eens terug
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:47   quote  deeplink  
nu pauline weer::

pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 15:20 edit quote deeplink

pamela,, je kent mij totaal niet, en ik jou niet.
Ik ben er niet het persoon naar om mensen die een moeilijke tijd doormaken op hun hart te trappen.
Je naam ben ik ook niet tegengekomen op nowlive.
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat huub vaak totaal verkeerde woorden en uitdrukkingen gebruikt. Dat geldt bij mij voor alle bewoners, maar jij handelt ernaar of huub jou persoonlijk hier mee heeft aangevallen, dat vind ik tever gaan.
denk eraan liefde heelt alle wonden. je kan het woord liefde ook vervangen door tolerantie.
Ook al vind jij mij een naar persoon, mijn wens is toch dat wat je overkomen is, snel is verdwenen.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:48   quote  deeplink  
pauline - zaterdag 03 mei 2008 - 15:23 edit quote deeplink

ja merty.. ik ben mij van geen kwaad bewust, het enigste waar ik mij over irriteerde was het feit dat brian na het lezen van die brief gelijk huub er weer bij haalde. Normaal laat hij ook nooit wat los uit zijn post,, maar de opmerking over huub wel. dat is alles.
Ik vind het verschrikkelijk als iemand met zijn/ haar gezondheid kampt, dus dat ik daar iets naars mee bedoel is onzin
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
mja pauline is pauline en als ze een hele tijd niet komt dan mis ik toch een beetje haar posten. ze drukt zich af en toe rottig uit maar komt ook vaak met een punt. en ze houd wel van een potje discussieren op haar manier. en al zou je een schoonmaakster zijn dan ben je voor mij gwn welkom net als iedereen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:49 schreef moha het volgende:
mja pauline is pauline en als ze een hele tijd niet komt dan mis ik toch een beetje haar posten. ze drukt zich af en toe rottig uit maar komt ook vaak met een punt. en ze houd wel van een potje discussieren op haar manier. en al zou je een schoonmaakster zijn dan ben je voor mij gwn welkom net als iedereen.
Als ik een virtueel applaus kon geven kreeg je die, kanjer van me.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Ik zou het op prijs stellen als er hier iemand is die mij kan laten lezen waar ik pamela beledig?????
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
er ligt mij bij, dat er vaak stond waar the fckng F is Paul? normaal is zij er als de kipppen bij, maar over kippen gesproken? na Voorval Zij die niet genoemd zal worden, heb ik die Draak ook niet meer gelezen, weer op de slachtoffer rol? toer? of te druk met knippen en plakken?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:51 schreef pauline het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als er hier iemand is die mij kan laten lezen waar ik pamela beledig?????
Pauline het was weer gezellig maar zullen we het nu loslaten. het is zondag. Ben niet katholiek maar er begint zo leuke tv die ik graag wil zien. gezien mijn aard wil ik jullie ook niet laten vallen dus AUB, ander onderwerp?
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:53 schreef Izz@headliner het volgende:
er ligt mij bij, dat er vaak stond waar the fckng F is Paul? normaal is zij er als de kipppen bij, maar over kippen gesproken? na Voorval Zij die niet genoemd zal worden, heb ik die Draak ook niet meer gelezen, weer op de slachtoffer rol? toer? of te druk met knippen en plakken?
toiletten moeten ook schoon hé
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 21:55   quote  deeplink  
ik ga deze discussie ook opgeven voor vragen kon je terecht op ibg heb de link gegeven.
Want nogmaals ik kan het niet op mijn conto schrijven.
Verders ga ik weer van vooraf aan beginnen met posten::P
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:54 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Pauline het was weer gezellig maar zullen we het nu loslaten. het is zondag. Ben niet katholiek maar er begint zo leuke tv die ik graag wil zien. gezien mijn aard wil ik jullie ook niet laten vallen dus AUB, ander onderwerp?
gelukkig... we laten het los,, hoop dat moha het ook laat rusten
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:54 schreef pauline het volgende:

[..]

toiletten moeten ook schoon hé

Aangepast, de zin was ongepast. dus verwijderd door Me myself and I

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:50 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Als ik een virtueel applaus kon geven kreeg je die, kanjer van me.
nee jij, en Mrs.B en Jaq jullie zijn mijn echte forum vrienden.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 21:59   quote  deeplink  
nee jij, en Mrs.B en Jaq jullie zijn mijn echte forum vrienden.
jij zekers de mijne moppie
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:55 schreef pauline het volgende:

[..]

gelukkig... we laten het los,, hoop dat moha het ook laat rusten
een stukje terug lezen dan heb je je antwoord. ik ben dus niet de enige die af en toe iets niet heb gelezen.
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:00 schreef moha het volgende:

[..]

een stukje terug lezen dan heb je je antwoord. ik ben dus niet de enige die af en toe iets niet heb gelezen.
oke gelezen..
het is klaar zo
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:01 schreef pauline het volgende:

[..]

oke gelezen..
het is klaar zo
hey nu niet voor rechter gaan spelen he (geintje)
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 22:05   quote  deeplink  
hahahahah je hebt ook wel humor
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:05 schreef pauline het volgende:
hahahahah je hebt ook wel humor
ach toch nog een positief puntje lol
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:03 schreef moha het volgende:

[..]

hey nu niet voor rechter gaan spelen he [ afbeelding ] (geintje)

hihi mensen ben film kijken tot snel xxxx
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:06 schreef Jacqueline het volgende:

[..]

hihi mensen ben film kijken tot snel xxxx
sorry voor mijn foute uitspraken jegens jouw
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 22:08   quote  deeplink  
thnx pauline acepteer het ook en wardeer het ook is nu over en starten opnieuw:P
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 22:11   quote  deeplink  
helemaal jacqueline fijne film gewenst
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 22:11 schreef pauline het volgende:
helemaal jacqueline fijne film gewenst
en nu wil ik weten wie erop Yasmine lijkt?
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 12 oktober 2008 - 22:13   quote  deeplink  
jullie ook fijne avond xxx laters

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: eindelijk de zaak is rond









0.0101599