BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Danny - "Ik vind je veel mooier zonder bril!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 05 november 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Video: Danny - "Ik vind je veel mooier zonder bril!"

Ziba is helemaal gek op Danny, maar hij lijkt toch nog niet helemaal zeker te zijn van zijn verliefdheid...

Danny lijkt namelijk niet erg tevreden te zijn met het feit dat Ziba een bril draagt en dat ze rookt...

Tuintje
 Tuintje - donderdag 06 november 2008 - 08:31   quote  deeplink  
Joh, hij valt alleen op jongens, dat zie je toch zo?
Wat staat ie daar nou te stuntelen, die slome duikelaar???
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 08:31 schreef Tuintje het volgende:
Joh, hij valt alleen op jongens, dat zie je toch zo?
Wat staat ie daar nou te stuntelen, die slome duikelaar???
Zo heb jij mensenkennis?
"Hij valt alleen op jongens!"
En dat stuntelen is misschien alles even rustig aan doen, niet te snel van stapel lopen. en dat heeft hij goed gedaan, want zij vind de peuk en het muziek belangrijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Belinea --
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 08:31 schreef Tuintje het volgende:
Joh, hij valt alleen op jongens, dat zie je toch zo?
Wat staat ie daar nou te stuntelen, die slome duikelaar???
Dit is echt lache......hij hapt niet toe, kijkt de kat uit de boom en het is niet goed, kelly heeft een leuke avond, vind hem al een week leuk, kust met hem, moet gedwongen (haha) het bed delen en is een slet.....is er nog een gulde middenweg?????
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:51 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dit is echt lache......hij hapt niet toe, kijkt de kat uit de boom en het is niet goed, kelly heeft een leuke avond, vind hem al een week leuk, kust met hem, moet gedwongen (haha) het bed delen en is een slet.....is er nog een gulde middenweg?????
Weet je wat ik zo leuk vind Tjonge, dat wij dezelfde gedachten over het spel en personen hebben, hahahahahah
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 11:06 schreef Belinea het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo leuk vind Tjonge, dat wij dezelfde gedachten over het spel en personen hebben, hahahahahah
haha, fijn een medemens....ik snap gewoon niet waarom mensen zich zo druk maken om 30min knip en plak werk, ik weet dat ze het daar veel leuker hebben dan dat ze op tv laten zien, dus ik klets hier lekker mee, en op domme acktie komt een reactie.
Ik vind het een leuk progamma, en het word met de week spannender, hoop dat de beste mogen winnen....
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 08:31 schreef Tuintje het volgende:
Joh, hij valt alleen op jongens, dat zie je toch zo?
Wat staat ie daar nou te stuntelen, die slome duikelaar???
Tja Tuin daar kan je wel eens een punt hebben, dat deze jongen meer op jongens valt dan op meisjes, hij heeft iets heel erg vrouwelijks over hem. Dat wil niet zeggen dat hij een regelrechte Homo is. maar kan ook nog biseksueel zijn natuurlijk.
Ik denk dat je gelijk hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 10:10 schreef Belinea het volgende:

[..]

Zo heb jij mensenkennis?
"Hij valt alleen op jongens!"
En dat stuntelen is misschien alles even rustig aan doen, niet te snel van stapel lopen. en dat heeft hij goed gedaan, want zij vind de peuk en het muziek belangrijker.
Dat stuntelen is volgens mij niet rustig aan doen maar gewoon echt niet weten wat te doen omdat ze niet meteen hapt. Dennis snapt de signalen veel beter en kust Kelly wel meteen en dat had Danny ook meteen moeten doen maar door dat gestuntel krijg ik ook sterk het gevoel dat hij homo is omdat hij echt niet weet hoe hij een vrouw moet versieren...
Dus naast z'n uiterlijk heeft hij nu ook z'n gedrag tegen hem....
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat stuntelen is volgens mij niet rustig aan doen maar gewoon echt niet weten wat te doen omdat ze niet meteen hapt. Dennis snapt de signalen veel beter en kust Kelly wel meteen en dat had Danny ook meteen moeten doen maar door dat gestuntel krijg ik ook sterk het gevoel dat hij homo is omdat hij echt niet weet hoe hij een vrouw moet versieren...
Dus naast z'n uiterlijk heeft hij nu ook z'n gedrag tegen hem....
Boudewijn.....nu spoor je echt niet!!! net nog schrijf je dat Kelly een slet is omdat ze zich laat gaan?????
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:56 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Boudewijn.....nu spoor je echt niet!!! net nog schrijf je dat Kelly een slet is omdat ze zich laat gaan?????
ja, maar dit gaat toch over Ziba?
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat stuntelen is volgens mij niet rustig aan doen maar gewoon echt niet weten wat te doen omdat ze niet meteen hapt. Dennis snapt de signalen veel beter en kust Kelly wel meteen en dat had Danny ook meteen moeten doen maar door dat gestuntel krijg ik ook sterk het gevoel dat hij homo is omdat hij echt niet weet hoe hij een vrouw moet versieren...
Dus naast z'n uiterlijk heeft hij nu ook z'n gedrag tegen hem....
zie hierboven, daarin zeg je dat Dennis het beter snapt en kelly kust.......dus...............gelijk een slet!!!!
en omdat Danny het bij Ziba niet voor elkaar krijgt een homo, kom op mensen......
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, maar dit gaat toch over Ziba?
Nee over Danny, dat hij stuntelt en dat hij wel eens homo zou kunnen zijn (of te wel op jongens valt).
Het kan een jongen zijn die eerst de kat uit de boom kijkt en niet zo iemand is die zijn tong meteen achter in iemands mond duwt, de 1 durft en de ander kijkt uit.
Dus Tjonge heeft gelijk, eerst reageer je vel op Kelly dat ze een slet is en nu is het zo van, wat een stumperd(Danny).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Belinea --
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:04 schreef Tjonge het volgende:

[..]

zie hierboven, daarin zeg je dat Dennis het beter snapt en kelly kust.......dus...............gelijk een slet!!!!
en omdat Danny het bij Ziba niet voor elkaar krijgt een homo, kom op mensen......
Dat is dus wat ik gisteren steeds zei, een meid is een slet als ze ervoor gaat en een jongen is de king als hij ervoor gaat.
En Danny heeft het heel mooi gedaan, niet meteen haar gepakt op haar mond, want later vond ze de peuk en muziek belangrijker, dus Danny is geen stumperd maar een uitkijker.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:08 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik gisteren steeds zei, een meid is een slet als ze ervoor gaat en een jongen is de king als hij ervoor gaat.
En Danny heeft het heel mooi gedaan, niet meteen haar gepakt op haar mond, want later vond ze de peuk en muziek belangrijker, dus Danny is geen stumperd maar een uitkijker.
Je begrijpt het niet of interpreteert het helemaal verkeerd!

Er is verschil tussen een spel spelen en daar naar handelen of een spel spelen en daar totaal niet naar kunnen handelen.

Ik vind Kelly een slet omdat ze eerst zo hoog van de toren blaast dat ze zo niet is maar toch zo blijkt te zijn -> dus slet en een slechte speler

Marco&Marco geven vanaf dag 1 aan dat ze een spel aan het spelen zijn en daar alles voor doen (liegen/slettebakken) -> (goede) spelers

Dennis pakt meteen z'n kans -> goede speler

Danny verkloot z'n kans -> slechte speler en krijgt voor mij de schijn tegen zich dat hij niet beter kan spelen omdat hij door z'n gedrag een homo lijkt (ik zeg nergens dat hij daadwerkelijk een homo is!)

Ik zeg nergens dat Marco/Marco/Dennis/Danny wel of geen sletten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Boudewijn --
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet of interpreteert het helemaal verkeerd!

Er is verschil tussen een spel spelen en daar naar handelen of een spel spelen en daar totaal niet naar kunnen handelen.

Ik vind Kelly een slet omdat ze eerst zo hoog van de toren blaast dat ze zo niet is maar toch zo blijkt te zijn -> dus slet en een slechte speler

Marco&Marco geven vanaf dag 1 aan dat ze een spel aan het spelen zijn en daar alles voor doen (liegen/slettebakken) -> (goede) spelers

Dennis pakt meteen z'n kans -> goede speler

Danny verkloot z'n kans -> slechte speler en krijgt voor mij de schijn tegen zich dat hij niet beter kan spelen omdat hij door z'n gedrag een homo lijkt (ik zeg nergens dat hij daadwerkelijk een homo is!)

Ik zeg nergens dat Marco/Marco/Dennis/Danny wel of geen sletten zijn.
ok, leg me dit dan ff uit......Kelly vond die mafco inderdaad heel leuk, feestje, lebberen en ze sliep bij marco.....was het dan geen slet geweest??? Met mafco is het niets geworden, en toen kwam dennis....kelly's type, vinden elkaar denk ik leuk....samen besluiten ze te kussen, heerlijk als het wel van 2 kanten komt en jawel.....toch weer een slet!!!
Ik stop met kelly verdedigen, heeft geen nut, in mijn ogen is ze in ieder geval totaal geen slet, vind het leuk om te zien dat ze zich heel goed over mafco heeft heen gezet, ze is de enigste die wat temperament heeft....dus kelly, go girl, mijn stem heb je
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet of interpreteert het helemaal verkeerd!

Er is verschil tussen een spel spelen en daar naar handelen of een spel spelen en daar totaal niet naar kunnen handelen.

Ik vind Kelly een slet omdat ze eerst zo hoog van de toren blaast dat ze zo niet is maar toch zo blijkt te zijn -> dus slet en een slechte speler

Marco&Marco geven vanaf dag 1 aan dat ze een spel aan het spelen zijn en daar alles voor doen (liegen/slettebakken) -> (goede) spelers

Dennis pakt meteen z'n kans -> goede speler

Danny verkloot z'n kans -> slechte speler en krijgt voor mij de schijn tegen zich dat hij niet beter kan spelen omdat hij door z'n gedrag een homo lijkt (ik zeg nergens dat hij daadwerkelijk een homo is!)

Ik zeg nergens dat Marco/Marco/Dennis/Danny wel of geen sletten zijn.
Ok jij ziet het zo en ik zie het anders, zo kan je wel door blijven gaan.

Maar ik heb niet gezegd dat jij Danny een homo vind.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:22 schreef Belinea het volgende:
Maar ik heb niet gezegd dat jij Danny een homo vind.
dat klopt, sorry!
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:22 schreef Tjonge het volgende:

[..]

ok, leg me dit dan ff uit......Kelly vond die mafco inderdaad heel leuk, feestje, lebberen en ze sliep bij marco.....was het dan geen slet geweest??? Met mafco is het niets geworden, en toen kwam dennis....kelly's type, vinden elkaar denk ik leuk....samen besluiten ze te kussen, heerlijk als het wel van 2 kanten komt en jawel.....toch weer een slet!!!
Ik stop met kelly verdedigen, heeft geen nut, in mijn ogen is ze in ieder geval totaal geen slet, vind het leuk om te zien dat ze zich heel goed over mafco heeft heen gezet, ze is de enigste die wat temperament heeft....dus kelly, go girl, mijn stem heb je
Juist toen was ze ook verliefd op Marco, alleen Marco niet op haar en nu is zij weer verliefd en heeft een jongen getroffen die wel voor haar gaat, maar nu is zij een slet!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:22 schreef Tjonge het volgende:

ok, leg me dit dan ff uit......Kelly vond die mafco inderdaad heel leuk, feestje, lebberen en ze sliep bij marco.....was het dan geen slet geweest??? Met mafco is het niets geworden, en toen kwam dennis....kelly's type, vinden elkaar denk ik leuk....samen besluiten ze te kussen, heerlijk als het wel van 2 kanten komt en jawel.....toch weer een slet!!!
Ik stop met kelly verdedigen, heeft geen nut, in mijn ogen is ze in ieder geval totaal geen slet, vind het leuk om te zien dat ze zich heel goed over mafco heeft heen gezet, ze is de enigste die wat temperament heeft....dus kelly, go girl, mijn stem heb je
Dat zal ik je even uitleggen :)

Kelly had (naar eigen zeggen) pas na 3 weken sex met donkere Marco. Dan ben je in mijn ogen geen slet (zelfs al zou het na 1 dag zijn als beide daarvoor kiezen)
Dat bleek dus inderdaad niets te worden maar ze heeft iedereen tegen Marco proberen op te 'steuken' om wat hij haar aangedaan heeft (wat zijn spel is geweest vanaf dag 1 en dat openlijk heeft gezegd).
Tijdens het opstoken tegen Marco heeft ze meerdere malen aangegeven dat ze nooit zou liegen/bedriegen en zomaar bij iemand in bed te belanden en blah blah. Nu blijkt dat daar totaal niets van klopt en dan ben je voor mij wel een slet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat zal ik je even uitleggen :)

Kelly had (naar eigen zeggen) pas na 3 weken sex met donkere Marco. Dan ben je in mijn ogen geen slet (zelfs al zou het na 1 dag zijn als beide daarvoor kiezen)
Dat bleek dus inderdaad niets te worden maar ze heeft iedereen tegen Marco proberen op te 'steuken' om wat hij haar aangedaan heeft (wat zijn spel is geweest vanaf dag 1 en dat openlijk heeft gezegd).
Tijdens het opstoken tegen Marco heeft ze meerdere malen aangegeven dat ze nooit zou liegen/bedriegen en zomaar bij iemand in bed te belanden en blah blah. Nu blijkt dat daar totaal niets van klopt en dan ben je voor mij wel een slet.
Laat mij het even verwoorden, Jij vind Kelly geen slet omdat ze met Dennis zoent, jij vind haar een slet om haar hypocrisie. Kelly vond het oneerlijk dat hij met haar gevoelens speelde om het spel, Kelly zei, ik had NOOIT GEEN SEKS MET HEM GEHAD, alleen voor het spel, al binnen 3 weken. dat doe ik NOOIT. en nu ligt ze binnen 48 uur n een pose die dat wel doet vermoeden. dus de slet komt niet voort uit haar seksuele handelingen met Dennis, maar haar HYPOCRISIE. Klaar DUIDELIJK NU?
je kan ook zeggen dat ze een hoer is, of en trut, huichelaar, Boudewijn zijn scheldwoord naar haar is een slet. niet meer niet minder. Jullie praten langs elkaar heen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:39 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Laat mij het even verwoorden, Jij vind Kelly geen slet omdat ze met Dennis zoent, jij vind haar een slet om haar hypocrisie. Kelly vond het oneerlijk dat hij met haar gevoelens speelde om het spel, Kelly zei, ik had NOOIT GEEN SEKS MET HEM GEHAD, alleen voor het spel, al binnen 3 weken. dat doe ik NOOIT. en nu ligt ze binnen 48 uur n een pose die dat wel doet vermoeden. dus de slet komt niet voort uit haar seksuele handelingen met Dennis, maar haar HYPOCRISIE. Klaar DUIDELIJK NU?
je kan ook zeggen dat ze een hoer is, of en trut, huichelaar, Boudewijn zijn scheldwoord naar haar is een slet. niet meer niet minder. Jullie praten langs elkaar heen.
Je verwoordt het correct! Ik laat voortaan jou voor mij praten!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je verwoordt het correct! Ik laat voortaan jou voor mij praten!
Vertel het maar aan MAMMA
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:39 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kelly zei, ik had NOOIT GEEN SEKS MET HEM GEHAD, alleen voor het spel, al binnen 3 weken. dat doe ik NOOIT. en nu ligt ze binnen 48 uur n een pose die dat wel doet vermoeden. dus de slet komt niet voort uit haar seksuele handelingen met Dennis, maar haar HYPOCRISIE. Klaar DUIDELIJK NU?

Wacht even!
Kelly zegt: Seks alleen voor het spel dat doe ik nooit?? begrijp ik dat goed.
Maar zoals ik het begrijp heeft wat kelly in bed heeft gedaan met dennis, niets te maken met het spel, maar is ze tot haar oren gek op dat nieuwe knaapje! Dus met hypocrisie heeft het niets te maken!
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:50 schreef pauline het volgende:

[..]

Wacht even!
Kelly zegt: Seks alleen voor het spel dat doe ik nooit?? begrijp ik dat goed.
Maar zoals ik het begrijp heeft wat kelly in bed heeft gedaan met dennis, niets te maken met het spel, maar is ze tot haar oren gek op dat nieuwe knaapje! Dus met hypocrisie heeft het niets te maken!
Juist nu heeft ze sex niet voor het spel, maar voor de liefde, zo zie ik het ook.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:50 schreef pauline het volgende:

[..]

Wacht even!
Kelly zegt: Seks alleen voor het spel dat doe ik nooit?? begrijp ik dat goed.
Maar zoals ik het begrijp heeft wat kelly in bed heeft gedaan met dennis, niets te maken met het spel, maar is ze tot haar oren gek op dat nieuwe knaapje! Dus met hypocrisie heeft het niets te maken!
volgens mij formuleerde ze het anders maar ik zou niet meer weten welke uitzending dat geweest was dus kan het helaas niet opzoeken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

volgens mij formuleerde ze het anders maar ik zou niet meer weten welke uitzending dat geweest was dus kan het helaas niet opzoeken.
http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/miMedia/2008/week41/za_zo_quote_kelly_1mbps_stream.wmv_plain.xml
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 15:09   quote  deeplink  
link verwijderd - link removed
deze dus 12 minuut 38
http://www.rtl.nl/components/reality/cantbuymelove/miMedia/2008/week41/za_zo_quote_kelly_1mbps_stream.wmv_plain.xml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 15:12   quote  deeplink  
dat is hem denk ik niet, hoe heet de titel van het filmpje? (als je rechts in het menu klikt veranderd de url niet dus krijg je het verkeerde filmpje te zien als je die link ergens plaatst)
Caroline
 Caroline - donderdag 06 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
Altijd leuk een man bezig te zien als hij net uit de douche komt, of liever........net ervoor!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 13:56 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Boudewijn.....nu spoor je echt niet!!! net nog schrijf je dat Kelly een slet is omdat ze zich laat gaan?????
is het vandaag Boudewijn afzeikdag of zo?
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 06 november 2008 - 20:07   quote  deeplink  
nee hoor moha ik vind boudewijn nl een kanjer
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:07 schreef Tijger het volgende:
nee hoor moha ik vind boudewijn nl een kanjer
en vele met jou, maar ik zie af en toe een post aan B gericht, waarvan ik denk die post is alleen maar om B aan te vallen.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:11 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

en vele met jou, maar ik zie af en toe een post aan B gericht, waarvan ik denk die post is alleen maar om B aan te vallen.
is helemaal niet erg.
ieder mag hier toch een ander op zijn/haar opmerking aanspreken. dat doet boudewijn zelf ook.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:11 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

en vele met jou, maar ik zie af en toe een post aan B gericht, waarvan ik denk die post is alleen maar om B aan te vallen.
daar lijkt het op, wat nog sterker overkomt, dat ze niet vatbaar zijn voor realistische redenaties, blijven op 1 woord hangen, en wat B voor de rest zegt word over heen gekeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:13 schreef pauline het volgende:

[..]

is helemaal niet erg.
ieder mag hier toch een ander op zijn/haar opmerking aanspreken. dat doet boudewijn zelf ook.
wanneer er redelijk gereageerd word wel, Hij heeft zichzelf wel tien keer geprobeerd uit te leggen, was geen hond die las wat ij DAADWERKELIJK schreef
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:14 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wanneer er redelijk gereageerd word wel, Hij heeft zichzelf wel tien keer geprobeerd uit te leggen, was geen hond die las wat ij DAADWERKELIJK schreef
ik hoef hier niets aan toe te voegen.
pauline
 pauline - donderdag 06 november 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:14 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wanneer er redelijk gereageerd word wel, Hij heeft zichzelf wel tien keer geprobeerd uit te leggen, was geen hond die las wat ij DAADWERKELIJK schreef
zijn uitleg lijkt wel op de derde dinsdag van september!
En geloof me. ik kan goed inhoudelijk lezen.
En hoe hij uitlegt waarom hij vind dat kelly een slet is voor veel mensen niet te begrijpen.
Ik vind zijn woordkeus in dit geval pertinent onjuist.
Hij vind dat kelly hypocriet is ,, terwijl in mijn beleving kelly nu echt verliefd is op die dennis. Je kan beter neuken met een stukje liefde dan voor een spel
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:17 schreef pauline het volgende:

[..]

zijn uitleg lijkt wel op de derde dinsdag van september!
En geloof me. ik kan goed inhoudelijk lezen.
En hoe hij uitlegt waarom hij vind dat kelly een slet is voor veel mensen niet te begrijpen.
Ik vind zijn woordkeus in dit geval pertinent onjuist.
Hij vind dat kelly hypocriet is ,, terwijl in mijn beleving kelly nu echt verliefd is op die dennis. Je kan beter neuken met een stukje liefde dan voor een spel
Dat Kelly nu cht verliefd lijkt ben ik me je eens.
Dat jij vind dat zijn woordkeus pertinent onjuist zijn, is jouw interpretatie van zijn woordkeus, wat 'misschien' niet door jou in de juiste context word gezien.
In jouw beleving is Kelly nu verliefd, Naar Boudewijns beleving is zij een backstabber. Hypocriet want gij niet wilt dat u geschied doe dit ook een ander niet. Je mag dan Lesbisch zijn of bisexueel, maar je weet weinig van de Psyche van de man.
Een man moet je letterlijk zeggen wat je wilt en bedoelt. anders word het helemaal verkeerd opgepakt.Zoals weer blijkt uit deze hele discussie omtrent Kelly en haar al dan niet 'slet' zijn. of slet gedrag vertoon.
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 20:39   quote  deeplink  
he hallo.....wie was er een slet!!! er is niet eens sex geweest.........vooroordelen dus!!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:13 schreef pauline het volgende:

[..]

is helemaal niet erg.
ieder mag hier toch een ander op zijn/haar opmerking aanspreken. dat doet boudewijn zelf ook.
Is inderdaad helemaal niet erg! Kan ik wel hebben :)
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:11 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

en vele met jou, maar ik zie af en toe een post aan B gericht, waarvan ik denk die post is alleen maar om B aan te vallen.
Boudewijn vind kelly een slet omdat ze de 2de dag al sex zou hebben met dennis, nu blijkt dus van niet, heb niets tegen boudewijn, maar het is een vooroordeel die je niet hard kan maken, nogmaals, als je tegen kelly bent prima.....maar vond het woord slet iets te ver gaan, ze hebben een feestje gehad, veel drank en kelly hunkerde ff naar aandacht, niets mis mee zou ik zo zeggen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:41 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Boudewijn vind kelly een slet omdat ze de 2de dag al sex zou hebben met dennis, nu blijkt dus van niet, heb niets tegen boudewijn, maar het is een vooroordeel die je niet hard kan maken, nogmaals, als je tegen kelly bent prima.....maar vond het woord slet iets te ver gaan, ze hebben een feestje gehad, veel drank en kelly hunkerde ff naar aandacht, niets mis mee zou ik zo zeggen
wat gebeurde er dan tussen de dekens? (heb aflevering van vandaag nog niet gezien)
Want het leek er toch heel erg sterk op dat Kelly haar benen flink wijd had en hij ertussen lag?!
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 06 november 2008 - 20:48   quote  deeplink  
ik vind kelly een jankert een kleuter pfff niet te kort sjee wat kon dat kind zich aan stellen en o wat was ze in love met marco smeekte hem dagelijks of hij weer met haar het spel wou spelen enz ze ging nog net niet op der knieen......

en nu ineens verliefd tot over de oren op een geheel ander type en o wat was ze boos ze had nooit met marco moeten sexen na drie weken samen zijn want dat was bestemt voor haar en marco als blijvende relatie anders zou ze geen sex willen hebben

toen kwam er een nieuwe jongen binnen twee dagen heeft kelly der principes over boord gegooid dus in mijn ogen een dame die vrij makkelijk in de omgang is met mannen
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat gebeurde er dan tussen de dekens? (heb aflevering van vandaag nog niet gezien)
Want het leek er toch heel erg sterk op dat Kelly haar benen flink wijd had en hij ertussen lag?!
noemen ze droogneuken......dennis vertelde tegen yasmin dat er niets gebeurt was en dat ze het rustig aan deden, het lijkt nartuurlijk heel wat, maar kelly sliep met haar knuffel.........tuurlijk na al die drank en veel plak en knipwerk oogt het heel wat, maar als we dennis geloven is er niets gebeurt, nog steeds een slet, of gaan we voor een losballig dronken kelly???
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:48 schreef Tijger het volgende:
ik vind kelly een jankert een kleuter pfff niet te kort sjee wat kon dat kind zich aan stellen en o wat was ze in love met marco smeekte hem dagelijks of hij weer met haar het spel wou spelen enz ze ging nog net niet op der knieen......

en nu ineens verliefd tot over de oren op een geheel ander type en o wat was ze boos ze had nooit met marco moeten sexen na drie weken samen zijn want dat was bestemt voor haar en marco als blijvende relatie anders zou ze geen sex willen hebben

toen kwam er een nieuwe jongen binnen twee dagen heeft kelly der principes over boord gegooid dus in mijn ogen een dame die vrij makkelijk in de omgang is met mannen
goed van haar toch, eerst flink in de zeik laten nemen door een wereldwijs geval, veel verdriet van gehad, nu sterker in het spel en ook nog eens vlinder, dacht ook dat het mogelijk was in dit spel, de liefde of geld of beide!!! of zou het te zoetsappig zijn als er een koppel zou winnen wat echt gek op elkaar is en de pot deelt???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat gebeurde er dan tussen de dekens? (heb aflevering van vandaag nog niet gezien)
Want het leek er toch heel erg sterk op dat Kelly haar benen flink wijd had en hij ertussen lag?!
het zou droog wippen kunnen zijn, alleen zij weten het.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:50 schreef Tjonge het volgende:

[..]

noemen ze droogneuken......dennis vertelde tegen yasmin dat er niets gebeurt was en dat ze het rustig aan deden, het lijkt nartuurlijk heel wat, maar kelly sliep met haar knuffel.........tuurlijk na al die drank en veel plak en knipwerk oogt het heel wat, maar als we dennis geloven is er niets gebeurt, nog steeds een slet, of gaan we voor een losballig dronken kelly???
ik geloof dennis niet echt want als hij overal zou gaan rondbazuinen dat ze sex gehad hebben dan denk ik niet dat hij punten scoort bij Kelly. Ik denk zelfs dat Kelly hem heeft gevraagd niets te vertellen tegen anderen hopende dat het niet op tv zou komen zodat niemand het ooit zou weten. Kelly is toch al zo bang hoe ze overkomt voor de buitenwereld...
Tjonge
 Tjonge - donderdag 06 november 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik geloof dennis niet echt want als hij overal zou gaan rondbazuinen dat ze sex gehad hebben dan denk ik niet dat hij punten scoort bij Kelly. Ik denk zelfs dat Kelly hem heeft gevraagd niets te vertellen tegen anderen hopende dat het niet op tv zou komen zodat niemand het ooit zou weten. Kelly is toch al zo bang hoe ze overkomt voor de buitenwereld...
ja, en vooral voor jou boudewijn, je blijft je eigen verhaal geloven........pffffffff ga gauw de uitzending kijken, en vertel me dan nog een keer je standpunt, deal???
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 06 november 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:54 schreef Tjonge het volgende:

[..]

ja, en vooral voor jou boudewijn, je blijft je eigen verhaal geloven........pffffffff ga gauw de uitzending kijken, en vertel me dan nog een keer je standpunt, deal???
doe ik, maar zal wel pas heel laat vannacht worden...
Belinea
 Belinea - donderdag 06 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:51 schreef Tjonge het volgende:

[..]

goed van haar toch, eerst flink in de zeik laten nemen door een wereldwijs geval, veel verdriet van gehad, nu sterker in het spel en ook nog eens vlinder, dacht ook dat het mogelijk was in dit spel, de liefde of geld of beide!!! of zou het te zoetsappig zijn als er een koppel zou winnen wat echt gek op elkaar is en de pot deelt???
Zoals Joost en Fiona, die hebben wel niet de pot gewonnen, maar gingen wel voor de liefde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Danny - "Ik vind je veel mooier zonder bril!"









0.0054249