BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Danny - "Ik vind je veel mooier zonder bril!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:41 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Boudewijn vind kelly een slet omdat ze de 2de dag al sex zou hebben met dennis, nu blijkt dus van niet, heb niets tegen boudewijn, maar het is een vooroordeel die je niet hard kan maken, nogmaals, als je tegen kelly bent prima.....maar vond het woord slet iets te ver gaan, ze hebben een feestje gehad, veel drank en kelly hunkerde ff naar aandacht, niets mis mee zou ik zo zeggen
Kolere let nou eens op, daar gaan we weer, het lijkt de meneer cactus show wel de vierde ronduh de vierde ronduh!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 06 november 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:50 schreef Tjonge het volgende:

[..]

noemen ze droogneuken......dennis vertelde tegen yasmin dat er niets gebeurt was en dat ze het rustig aan deden, het lijkt nartuurlijk heel wat, maar kelly sliep met haar knuffel.........tuurlijk na al die drank en veel plak en knipwerk oogt het heel wat, maar als we dennis geloven is er niets gebeurt, nog steeds een slet, of gaan we voor een losballig dronken kelly???
Of is een heer, en verteld niets.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 21:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Of is een heer, en verteld niets.
idd of hij is gwn op zijn hoede en denkt als ik dat zeg, denkt kelly ook wat een ouwehoer die kan ik niet vertrouwen.
blaat
 blaat - vrijdag 07 november 2008 - 05:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 14:53 schreef Belinea het volgende:

[..]

Juist nu heeft ze sex niet voor het spel, maar voor de liefde, zo zie ik het ook.
Dus als ik het goed begrijp had ze eerst sex met marco omdat het goed voor het spel was? Dan ben je JUIST een hoer imo.

Als dat niet het geval is, is ze alsnog een slet omdat ze eerst zegt dat ze niet binnen een paar weken met iemand seks heeft en nu dus binnen 5 min met der benen wijd ligt.

Anyways ik vind het gewoon een dom kind. Mijn mening :)
blaat
 blaat - vrijdag 07 november 2008 - 05:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2008 - 20:58 schreef Belinea het volgende:

[..]

Zoals Joost en Fiona, die hebben wel niet de pot gewonnen, maar gingen wel voor de liefde.
Als Joost niet zn poot had gebroken dan hadden ze een hele goede kans gehad om te winnen. Sterk koppel die elkaar goed aanvulden. Ze waren in de liefde sterker dan Yas en Ribas, Fiona was de slimste en één van de, zoniet sterkste vrouw in het huis en Joost kon ook prima opboksen tegen de andere mannen.
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 05:21 schreef blaat het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp had ze eerst sex met marco omdat het goed voor het spel was? Dan ben je JUIST een hoer imo.

Als dat niet het geval is, is ze alsnog een slet omdat ze eerst zegt dat ze niet binnen een paar weken met iemand seks heeft en nu dus binnen 5 min met der benen wijd ligt.

Anyways ik vind het gewoon een dom kind. Mijn mening :)
Ik heb het vermoede dat je niet alles hebt gelezen, dus je begrijpt het verkeerd.
Want Kelly had sex met Marco, omdat zij wel verliefd was op Marco, alleen Marco niet op haar.
Dus geen HOER en geen Slet.
Of zij sex heeft gehad binnen 5 min. is nog de vraag, het kan ook gewoon droogneuken zijn geweest, dus even een tip, lees eerst alles!!!
Belinea
 Belinea - vrijdag 07 november 2008 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 05:23 schreef blaat het volgende:

[..]

Als Joost niet zn poot had gebroken dan hadden ze een hele goede kans gehad om te winnen. Sterk koppel die elkaar goed aanvulden. Ze waren in de liefde sterker dan Yas en Ribas, Fiona was de slimste en één van de, zoniet sterkste vrouw in het huis en Joost kon ook prima opboksen tegen de andere mannen.
Zo zie ik het ook, waren mijn favorieten.
ronaldrzb
 ronaldrzb - vrijdag 07 november 2008 - 11:43   quote  deeplink  
ik krijg steeds meer het idee dat de twee marco`s het doelwit zijn van de programma makers en dat die ribas telkens buiten schot blijft maar de marco`s krijgen of een boze schoonmoeder of je meisje moet weg of er komen twee ideale partners voor hun vriendin ik krijg het idee dat er opzet in het spel zit
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 07 november 2008 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 11:43 schreef ronaldrzb het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat de twee marco`s het doelwit zijn van de programma makers en dat die ribas telkens buiten schot blijft maar de marco`s krijgen of een boze schoonmoeder of je meisje moet weg of er komen twee ideale partners voor hun vriendin ik krijg het idee dat er opzet in het spel zit
weet niet vanaf wanneer jij kijkt, maar vlak de marco's niet uit, die hebben zat gedaan om revange te krijgen, ribas staat heel laag qua geld, dus voor hem zal het snel exit zijn, en kelly heeft voor een partner gekozen waarvan ze denkt het spel beter mee te kunnen winnen dan met marco, het spant er nu om, dus iedereen maakt zijn keus......ik geloof niet in opzet, ok...kelly had geld op haar hoofd staan bij terug komst en dat heeft marco gepakt, maar marco had zo weer kunnen switchen als hij erin was gebleven, 1 ding heb ik van CBML geleerd, niets is wat het lijkt!!!!
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 07 november 2008 - 12:14   quote  deeplink  
Nee, niets is wat het lijkt.
Ik denk ook dat iemand een héle grote hand boven het lege hoofd van Ribas zit te houden.
Fair Play is het absoluut niet wat de regie betreft.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 november 2008 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2008 - 12:14 schreef Tuintje het volgende:
Nee, niets is wat het lijkt.
Ik denk ook dat iemand een héle grote hand boven het lege hoofd van Ribas zit te houden.
Fair Play is het absoluut niet wat de regie betreft.
Daar sluit ik me volledig bij aan!
Kelly, Charlene en Suzanne waren eruit gestemd maar Kelly mag nu toch weer mee doen ten koste van Marco? Laat Marco dan ook in de laatste weken weer terugkomen samen met Gisela ofzo... Dat zou pas eerlijk zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Danny - "Ik vind je veel mooier zonder bril!"









0.0055680