|
|
Leon FR1908
|
|
|
GAAT van PERSIE DE SFEER IN ORANJE VERZIEKEN????? LEES MORGEN MEERrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Je moet Sneijder wisselen!!! Haha Maar hij mocht niet gewisseld worden bij een magere 1-0 voorsprong. Stel dat die gast een hoek had gekozen, had je een verlenging en een eventuele strafschoppen serie geen Robin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 19:56 schreef fredje het volgende:Je moet Sneijder wisselen!!! Haha Maar hij mocht niet gewisseld worden bij een magere 1-0 voorsprong. Stel dat die gast een hoek had gekozen, had je een verlenging en een eventuele strafschoppen serie geen Robin. Mijn god wat is die v Persie slecht zeg pffffffff En dan nog praatjes ook bij zijn wissel??? Je moet Sneijder wisselen hahaha ,die is wel lekker ja.... Maar toch ik speel nog liever met Elia Stuntelaar of Afellay in de spits. Hij moet zijn vorm nog vinden maar is nu toch echt bagger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft van Persie dat gezegd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hahahahaha JE MOET MIJ NIET WISSELEN MAAR WESLEY hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HEEL ERG dom hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hier ben ik het ook mee eens.. Het voetbal is niet om aan te gluren pffffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je maar wint, EK 2008 speelde we het mooiste voetbal en won je niks.. Laat ons maar lekker lelijk voetbal spelen en de wereldtitel pakken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zal niemand verbazen maar t boeit mij geen moer. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 20:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mijn god wat is die v Persie slecht zeg pffffffff En dan nog praatjes ook bij zijn wissel??? Je moet Sneijder wisselen hahaha ,die is wel lekker ja.... Maar toch ik speel nog liever met Elia Stuntelaar of Afellay in de spits. Hij moet zijn vorm nog vinden maar is nu toch echt bagger. Ik blijf bij deze mening na vandaag... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mijn dochter heb ik vernoemd naar van persie mijn ROBIN///HELD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Brasil verliest
en Gio viert een feestje
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die is uitgespeeld op het WK
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: had het ghana zo gegund, teringleijer die suarez |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, ik ook wel, ze waren er dicht bij maar een pingel moet er gewoon wel in |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 00:51 schreef sevillana het volgende:[..] tsja, ik ook wel, ze waren er dicht bij maar een pingel moet er gewoon wel in wat een kutaanloop dan ook zeg... En ook in die penaltyreeks die gosert die m miste, verdomme twee stappen joh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 00:54 schreef Quiroz het volgende:[..] wat een kutaanloop dan ook zeg... En ook in die penaltyreeks die gosert die m miste, verdomme twee stappen joh heel vervelend idd |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wel respect voor die laatste van Uruguay, haha op zo'n moment |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gio moet de boel weer redden, maar dan heb je altijd zo'n jood... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En, . . . . . . DIRK/HELD!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat een intense zaad wedstrijd die robben mag ook wel dood vallen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stylzz, kale co, jumper, bram, jappie, leon en iedereen die antie voetbal is krijg lekker de pleuris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2010 - 09:08 schreef Milo het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stylzz, kale co, jumper, bram, jappie, leon en iedereen die antie voetbal is krijg lekker de pleuris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben niet tegen voetbal. Ik ben ook niet tegen oranje. Ik ben tegen dat oranje kut carnaval.
En ik heb al tig keer gezegd dat ik t leuk vind als ze door gaan, maar dat t me niet zou boeien als ze uitgeschakeld worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2010 - 09:08 schreef Milo het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stylzz, kale co, jumper, bram, jappie, leon en iedereen die antie voetbal is krijg lekker de pleuris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar wij zitten straks wél in het stadion ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FF kijken waar ik thuisshirt bestel, die voor finale binnen is...
Zit te twijfelen tussen Achmed en Ingeburgerd achterop:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tis toch Achmed geworden...
dat kan nog een leuk dagje in de kroeg worden:) |
|