|
|
Boudewijn
|
|
|
Er zijn enkele sites toegevoegd voor op http://dart.headliner.nl
dartinfo.nl barney.nl dartfreakz.nl dartskrant.eu prodarts-europe.com
Vanuit de algemene nieuws pagina's (http://dart.headliner.nl) kun je linken naar het forum om een gekoppeld topic aan te maken. Voor meer uitleg hierover zie het volgende topic: http://forum.headliner.nl/topic-281/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
is oke!. ga er dit of volgend weekend mee aan de slag |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
leuk forum! is Loetje hier moderator? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik kan nog geen moderators aanwijzen in het systeem dus je zal het ook hier nog ff met mij moeten doen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pas ff de topic titel aan in ieder geval. "Darst forum"?! :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel jammer dat het darten niet meer zo leeft als jaren terug. Eerst keken er nog miljoenen mensen naar SBS, om de Embassy finale te kijken, maar geloof niet dat RTL7 zoveel kijkers heeft als toen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:32 schreef Bosifyable het volgende:Wel jammer dat het darten niet meer zo leeft als jaren terug. Eerst keken er nog miljoenen mensen naar SBS, om de Embassy finale te kijken, maar geloof niet dat RTL7 zoveel kijkers heeft als toen. Toen won v Barneveld alles, nu lang niet alles. En SBS maakte veel betere promotie. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er nu een toernooi gaande was. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het leefde een paar jaar terug weer even, toen die jongelingen steeds beter gingen spelen. Hoor je nu ook nog maar weinig van. En het klopt, van Barneveld speelt nu niets meer klaar, toen was het 1 van de betere. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] Toen won v Barneveld alles, nu lang niet alles. En SBS maakte veel betere promotie. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er nu een toernooi gaande was. van barneveld dicteerde bij de bdo, zijn begin bij de pc was werkelijk weergaloos, de fenomenale finale in 2007 tegen phil taylor op het wk, 3-0 achter en 7-6 winnen, toen won die ook vaak van hem! hij won de uk open en de destijds las wegas dessert classic 2 x achter mekaar. daarna kwam die in relatieproblemen en heeft hij suikerziekte en het is helemaal gedaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] Toen won v Barneveld alles, nu lang niet alles. En SBS maakte veel betere promotie. Ik wist bijvoorbeeld niet eens dat er nu een toernooi gaande was. van barneveld wint niks meer. alleen nog een pro tour gewonnen! SBS zond alleen de BDO uit! de grandslam toernooien, destijds embassy, nu lakeside. de bavaria world darts trophy en de international darts league bestaan niet eens meer, en ze zonder de winmau world masters uit, evenals de masters of darts, de dutch open in veldhoven en de zuiderduin masters. nu stapt iedereen over naar de pdc. sport 1 zend veel uit. het is wennen dat rtl de rechten heeft. maar geloof me, ik heb livestreams. 10 duizenden man op de tribune, helemaal in ally pally of in de o2 arena |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:32 schreef Bosifyable het volgende:Wel jammer dat het darten niet meer zo leeft als jaren terug. Eerst keken er nog miljoenen mensen naar SBS, om de Embassy finale te kijken, maar geloof niet dat RTL7 zoveel kijkers heeft als toen. meer als de helft kent ze spelers bij de bdo niet eens meer, alleen martin adams, ted hankey, en tony oshea zijn de echte overblijvers verder is het alleen talent. dat zonds sbs uit! bij de pdc liggen de rechten ook hoger! niveau is ziekelijk hoog |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: was het maar zo. zou ik een eer vinden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en dat europese open wat barney won, stelt geen reet voor, is een vloertoernooi! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
van gerwen gaat nu eindelijk echt doorbreken. let daarbij ook op gino vos, jimmy hendriks, toon greebe (oud klasgenoot van me) en we hebben eindelijk een belgisch toppertje, genaamd kim huybrechts |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Dartsnieuws
|
|
|
Hallo kan dartsnieuws.com ook toegevoegd worden aan darts headliner |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Speelweek 1 met tussen haakjes de gemiddelden
(93) Andy Hamilton 5-7 Robert Thornton (99) (97) Phil Taylor 6-6 Michael van Gerwen (98) (102)Raymond van Barneveld 7-4 Gary Anderson (94) (87) James Wade 7-4 Wes Newton (87) (89) Simon Whitlock 7-3 Adrian Lewis (91)
Speelweek 2 met tussen haakjes de gemiddelden
(96) Gary Anderson 7-5 Simon Whitlock (89) (96) Andy Hamilton 7-4 James Wade (92) (89) Adrian Lewis 3-7 Phil Taylor (99) (94) Wes Newton 2-7 Raymond van Barneveld (100) (98) Robert Thornton 6-6 Michael van Gerwen (98)
Stand Premier League Darts na 2 speelweken
1.Raymond van Barneveld 2 4 14-6 2.Phil Taylor 2 3 13-9 3.Robert Thornton 2 3 13-11 4.Simon Whitlock 2 2 12-10 5.Andy Hamilton 2 2 12-11 6.Michael van Gerwen 2 2 12-12 7.James Wade 2 2 11-11 8.Gary Anderson 2 2 11-12 9.Wes Newton 2 0 6-14 10.Adrian Lewis 2 0 6-14
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door BRAYY -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 02:00 schreef Loetje het volgende:[..] van barneveld dicteerde bij de bdo, zijn begin bij de pc was werkelijk weergaloos, de fenomenale finale in 2007 tegen phil taylor op het wk, 3-0 achter en 7-6 winnen, toen won die ook vaak van hem! hij won de uk open en de destijds las wegas dessert classic 2 x achter mekaar. daarna kwam die in relatieproblemen en heeft hij suikerziekte en het is helemaal gedaan barney is back! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker. Speelde top tegen newton. Weer ruim 100 gemiddeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoge gemiddeldes in die premier league, heerlijk. 1 offday en je wordt afgeslacht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Mark Dartsnieuws
|
|
|
Hoi Boudewijn. Hoelang duurt het voor een url rss wordt toegevoegd? ik heb inmiddels al 4x de url doorgegeven.
Alvast bedankt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een wedstrijden vanavond zeg!!! |
|
|