|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe eens normaal joh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is toch? Logo lelijk, maar dat zijn ze allemaal in een andere kleur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: T is maar een shirt.. Het is ons shirt niet zomaar een shirt lange.. Verders eens dat logo is vet lelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Dat klopt, je hebt gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind t trouwens wel okรฉ. Ik hou wel van de contrasten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Ja eens, ik twijfel eigenlijk vanwege het oranje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En het derde keepersshirt
 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Wel aardig. Stuk beter dan dat lichtblauwe gedrocht van afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2026 - 08:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] T is maar een shirt.. Het is ons shirt niet zomaar een shirt lange.. Verders eens dat logo is vet lelijk In deze foto vind ik het stuk beter zichtbaar en is het logo duidelijker. Vind het wel eerlijk gezegt.
 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Toch niet zo duidelijk ,maar op de side kan je inzoomen en dan mankeerd er weinig aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na dat achterlijke PrijsVrij op de achterkant van het shirt nu ook een sponsor op de broekjes.
Het Feyenoord tenue word langzaamaan een kermis attractie. Triest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ziet er niet uit, maar ja, als het een hoop centen zijn, wat is dan wijsheid?
Misschien ook eerder iets dat je op organisatorisch niveau moet zoeken (bij de KNVB/UEFA/FIFA) die sponsoruitingen op bepaalde plekken wel of niet kunnen toelaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Prima toch. Alsof t opvalt tijdens de wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ziet er niet uit, maar ja, als het een hoop centen zijn, wat is dan wijsheid? Misschien ook eerder iets dat je op organisatorisch niveau moet zoeken (bij de KNVB/UEFA/FIFA) die sponsoruitingen op bepaalde plekken wel of niet kunnen toelaten. Een paar ton? Kunnen we St Juste weer van betalen.
Media Markt prima.
JOE op de mouw, PrijsVrij op de achterkant en nu weer een B sponsor op het broekje. Afschuwelijk en geen gezicht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Blok is sinds september 2023 lid van de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Daarnaast vervult de 69-jarige geboren Vlissinger sinds 2020 de rol van voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Fairphone. Daarmee heeft hij functies bij zowel de club als het bedrijf dat zich nu als sponsor aan Feyenoord verbindt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goed gedaan. Goed bedrijf ook. Prima doelstelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 - 21:22 schreef MMM het volgende:Blok is sinds september 2023 lid van de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Daarnaast vervult de 69-jarige geboren Vlissinger sinds 2020 de rol van voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Fairphone. Daarmee heeft hij functies bij zowel de club als het bedrijf dat zich nu als sponsor aan Feyenoord verbindt. Ja, zo werkt dat in t bedrijfsleven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt gewoon wat tegen Vlissingers๐คจ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet ik. Dit zijn connecties. En connecties zorgen voor contacten En uit contacten komen deals.
Geen schimmige zaakjes. Zeker niet als t een RvC functie is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Minder moeite mee omdat het dezelfde partij is op het shirt.
Mooi? Nee.
Maar minder storend dan weer een andere partij. Plus PrijsVrij op de rug.
Je shirt zo verkrachten voor een paar ton. Ik vind het sneu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prijsvrij levert Feyenoord 3 miljoen tot 3.5 per jaar op . Elke club heeft een shirt sponsor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Elke verandering is gewoon voor mensen pijnlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 11:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Prijsvrij levert Feyenoord 3 miljoen tot 3.5 per jaar op . Elke club heeft een shirt sponsor Bedrag geloof ik niks van. Heb je een linkje?
Shirtsponsor is prima. Voor op het shirt.
Niet achterop het shirt, op de mouw, op de broek etc. Het krijgt teveel de overhand op deze manier want dit stopt natuurlijk niet hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Sokken nog. Dan hebben we het wel gehad denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 11:48 schreef MMM het volgende:[..] Bedrag geloof ik niks van. Heb je een linkje? Shirtsponsor is prima. Voor op het shirt. Niet achterop het shirt, op de mouw, op de broek etc. Het krijgt teveel de overhand op deze manier want dit stopt natuurlijk niet hier.  |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Castore 8 miljoen? Waanzinnig, had ik niet verwacht. Ik dacht misschien de helft van Mediamarkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ja ik was ook verrast eigenlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Geschatte opbrengst per jaar, zo kan ik ook van alles verkopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik geloof nooit dat PrijsVrij de helft is van MM. Dat moet echt lager zijn.
Lijkt mij he. Maar kan er ook naast zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goeie shirtsponsor voor Sparta ๐
Op de sokken is nog wel plaats zie ik ๐คฃ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Misschien hebben ze geen toestemming gehad voor de sokken๐ฌ |
|
|
|