|
|
van geil
|
|
|
quote: Tena for men past ook nog wel op het broekje. en zweetbandjes met de Efteling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mooi shirt maar dat zwarte had niet gehoeven op de schouders en kraag. Dat verpest het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 18:52 schreef MMM het volgende:[..] Mooi shirt maar dat zwarte had niet gehoeven op de schouders en kraag. Dat verpest het. Ja das de nuance wat iemand mooi vindt of niet. Voor mij is t ff anders dan normaal. Dat trekt aan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt. Maar ik vind voetbalshirts met V-hals en t liefst nog een kraag ook t mooist Ik vind het ook wel wat hebben hoor. Liefst nog net als een polo, met 1 of 2 knopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt. Maar ik vind voetbalshirts met V-hals en t liefst nog een kraag ook t mooist Geeft cachet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Vind het wel een mooi shirt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vind die zwarte stukjes een beetje verdwaald overkomen. En dat roodwitte kraagje hadden we al eens van kappa. Dat was toen wel met een diepe V dacht ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Uitgelekt lees ik toch? Eerst maar eens zien dan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Je shirt verzieken voor een paar rotcenten. Eurojackpot, lekker fel blauw met geel.
Kan het nog groter meneer van der Knaap? Eikel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dan mag t wel een hoop opleveren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 10:23 schreef MMM het volgende:[ afbeelding ] Je shirt verzieken voor een paar rotcenten. Eurojackpot, lekker fel blauw met geel. Kan het nog groter meneer van der Knaap? Eikel. Nog genoeg blanco ruimte om helemaal vol te plakken de komende jaren! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik irriteer me hier mateloos aan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| We waren al de club met het rauwe randje, nu hebben we ook shirts met een rouwrandje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat niet echt, omdat t een doel heeft. Maar t is wel enorm wennen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kun je toch 10% van de volgende Borges mee betalen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wordt ie ook door Eurojackpot gesponsord of zo ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dragen hun steentje bij denk ik ๐๐ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dirk, Beugel & Co moesten ook al op het bankje komen las ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Had wel een maatje groter gemogen Willem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hou persoonlijk juist van aangesloten shirts, dat oversized vind ik niets. ook mooi als t getailleerd is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 23:09 schreef van geil het volgende:Ik hou persoonlijk juist van aangesloten shirts, dat oversized vind ik niets. ook mooi als t getailleerd is. Moet je met mijn buik niet meer aan beginnen, maar als je het figuur er nog voor hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat geldt voor de meeste mensen geboren voor 1985 niet meer ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Getaiileerd.. ook ik sta buitenspel hier :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sorry mannen, ben gezegend met slanke genen. Zelfde lijf dan 40 jaar geleden. wel een stuk minder flexibel, en de de snelheid is er wel uit :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 18:38 schreef van geil het volgende:Sorry mannen, ben gezegend met slanke genen. Zelfde lijf dan 40 jaar geleden. wel een stuk minder flexibel, en de de snelheid is er wel uit :) Je 3e been ook wat slapjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|